Schappelijk van jequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:17 schreef ValHallen het volgende:
Maar hey, als jij het niet wil komen we nietDat dan ook weer wel.
Daar hoef jij je geen zorgen om te maken. Ik heb het er blijkbaar voor overquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:17 schreef SiIk het volgende:
Ik vind het gewoon zonde van je geld enzo
Hoezo dat? Wat mij betreft staat er niet veel druk op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:18 schreef SiIk het volgende:
Nouja, tuurlijk mag je.
Ik ben alleen bang dat je er spijt van krijgt.
Ok. Dan is het goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoezo dat? Wat mij betreft staat er niet veel druk op.
Je dacht toch niet dat ik metershoge verwachtingen had? Dat ik je nu al als mijn droomvrouw zag en alles op alles stelde dat het wederzijds werd?quote:
Slaap zequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:23 schreef SiIk het volgende:
Ik ga maar weer m'n bed in. Wekker gaat nog altijd om 6 uur..
Trustenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:23 schreef SiIk het volgende:
Ik ga maar weer m'n bed in. Wekker gaat nog altijd om 6 uur..
QFTquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik metershoge verwachtingen had? Dat ik je nu al als mijn droomvrouw zag en alles op alles stelde dat het wederzijds werd?
Ik vind je best leuk zo op FOK! maar ik weet niet hoe je eruitziet en hoe je in het echie bent. Een vonk zou leuk zijn, maar ook geen ramp als die er niet is. We kennen elkaar immers nog niet
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik metershoge verwachtingen had? Dat ik je nu al als mijn droomvrouw zag en alles op alles stelde dat het wederzijds werd?
Ik vind je best leuk zo op FOK! maar ik weet niet hoe je eruitziet en hoe je in het echie bent. Een vonk zou leuk zijn, maar ook geen ramp als die er niet is. We kennen elkaar immers nog niet
Nou, is dat probleem ook weer uit de wereld geholpen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
QFT
Verder ben ik niet eens beschikbaar![]()
Of ik moet echt de ware tegenkomen
en toch wil ik pics, maar wat is er aan het handje dan? een meet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
QFT
Verder ben ik niet eens beschikbaar![]()
Of ik moet echt de ware tegenkomen
Soort van. Silk, heloef en ik, morgernvroeg op Schiphol.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en toch wil ik pics, maar wat is er aan het handje dan? een meet?
Dat probleem was er al nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, is dat probleem ook weer uit de wereld geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |