Avond chauffeurquote:
Mwah, beetje doods hier.quote:
Ik vind het koud in huis, ik rook mijn peuk op en rol ook door m'n bed in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mwah, beetje doods hier.
Maar ben wel aan het draaien
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het koud in huis, ik rook mijn peuk op en rol ook door m'n bed in.
Trustenquote:
quote:
Ik ben nog steeds wakkerquote:
Tsja, de meesten zijn al slapenquote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:22 schreef Carooltje79 het volgende:
Het is wel eens anders geweest hier snachts
Jah balen dat die voorbij isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja precies
Mja, dat was ten tijde van de vakantie hè
quote:
Haha ja ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Al heb ik nu een "tijdelijke vakantie" totdat ik werk heb
Ik ben nu 2 weken gestopt met school, en ook 2 weken bij huis dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik hoop dat ik snel iets vind.. begin me echt behoorlijk te vervelen zo thuis
ja ik wel iets langer dan 2 weken maar begin het ook goed zat te worden.. eerst had ik het druk zat met verhuizen en alles regelen enzo.... maar weet niks meer te verzinnen hier...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ben nu 2 weken gestopt met school, en ook 2 weken bij huis dus.
Maar dat begint me nu ook wel te vervelen
Zolang je wat te doen hebt valt t ook allemaal wel mee idd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik wel iets langer dan 2 weken maar begin het ook goed zat te worden.. eerst had ik het druk zat met verhuizen en alles regelen enzo.... maar weet niks meer te verzinnen hier...
Nee pcies.. gelukkig heb mijn jochie die me nog lekker bezig houd anders zou ik echt gek worden en tegen de muren opvliegenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zolang je wat te doen hebt valt t ook allemaal wel mee idd.
Maar zodra dat ophoud weet je echt van gekkigheid niet meer wat je moet doen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee pcies.. gelukkig heb mijn jochie die me nog lekker bezig houd anders zou ik echt gek worden en tegen de muren opvliegen
Ja mijn vriendinnen werken ook allemaal dus super saai zo in je uppie overdagsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb geluk dat ik in een studentenflat zit, en meerder huisgenoten heb
Maar 2 van de 3 zitten overdag op school en de andere is aan het werk overdag
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja mijn vriendinnen werken ook allemaal dus super saai zo in je uppie overdags
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |