Waarom ga je weg?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben echt zoooooo weg hier, sorry dat ik de sfeer heb verpest
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met een beetje selectief citeren kom ik al tot 3--0!
Dat dan weer welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar dan heb je nu wel weekend, toch?
Ik ken de hele situatie je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
In dat geval.
Van wat ik er van mee krijg ben je een behoorlijke zak hooi op het emotionele vlak.
Maar nogmaals dat is alleen wat ik hier meekrijg.
Als ze werkelijk zit te huilen hier en je weet het en je doet er niets aan dan klopt er serieus iets niet.
Je zegt net dat je druk bent met andere dingen maar wel hier kan zitten.
Vind je het dan raar dat ze het idee krijgt dat je niets om haar geeft en haar niet waardeert?
Verder weet je ook dat ze bevestiging nodig heeft en de nodige issues te verwerken heeft.
Als je dat weet en je kan het niet aan wees dan eerlijk erover.
Als je het weet en je doet er wel wat mee laat haar dan ook weten dat je er bent voor haar.
En niet alleen als ze leuk en gezellig is maar ook als ze niet lekker in haar vel zit.
Als je relatie belangrijk is voor je dan doe je daar wat voor.
En dan laat je daar ook bepaalde dingen voor liggen.
Want in een relatie wil je elkaar gelukkig maken.
Maar wat ik er nu van meekrijg straal jij uit " Tja boeiend. "
En persoonlijk erger ik mij eraan.
Maar nogmaals ik ken natuurlijk niet de hele situatie.
Maar dit is wat ik ervan denk.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stel je niet zo aan, ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Second thatquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
In dat geval.
Van wat ik er van mee krijg ben je een behoorlijke zak hooi op het emotionele vlak.
Als ze werkelijk zit te huilen hier en je weet het en je doet er niets aan dan klopt er serieus iets niet.
Je zegt net dat je druk bent met andere dingen maar wel hier kan zitten.
Vind je het dan raar dat ze het idee krijgt dat je niets om haar geeft en haar niet waardeert?
Verder weet je ook dat ze bevestiging nodig heeft en de nodige issues te verwerken heeft.
Als je dat weet en je kan het niet aan wees dan eerlijk erover.
Als je het weet en je doet er wel wat mee laat haar dan ook weten dat je er bent voor haar.
En niet alleen als ze leuk en gezellig is maar ook als ze niet lekker in haar vel zit.
Als je relatie belangrijk is voor je dan doe je daar wat voor.
En dan laat je daar ook bepaalde dingen voor liggen.
Want in een relatie wil je elkaar gelukkig maken.
Maar wat ik er nu van meekrijg straal jij uit " Tja boeiend. "
En persoonlijk erger ik mij eraan.
Er is geen andere weg om hem te bereikenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, ja.
Lijkt het je gewoon niet verstandig dit soort dingen buiten Fok om op te lossen?
Ik heb de indruk dat naatje daar niet bepaald voldoende aan meewerkt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, ja.
Lijkt het je gewoon niet verstandig dit soort dingen buiten Fok om op te lossen?
Hierna party time!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
[..]
R&P is wel een goede afdelingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, ja.
Nogal ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat naatje daar niet bepaald voldoende aan meewerkt.
mond op mond met yvonnequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, Yvonne heeft me hart massage en mond op mond gegeven vanavond.
Wat Insomnium al zei: in een relatie steun je elkaar door dik en dun.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Er is geen andere weg om hem te bereiken
Daar zou ik dood aan gaanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, Yvonne heeft me hart massage en mond op mond gegeven vanavond.
Waarom rijmt dit niet? Door zowel jouw entergebruik als jouw historie had ik eigenlijk wel een gedichtje verwacht!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
In dat geval.
[..]
Vast wel. Ga naar hem toe en bind hem vast en schreeuw alles eruit, desnoods zet je pa en ma Naat erbij als je vies wilt spelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Er is geen andere weg om hem te bereiken
Meisje, laat ze maar lullenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom rijmt dit niet? Door zowel jouw entergebruik als jouw historie had ik eigenlijk wel een gedichtje verwacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |