SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Ik zaterdag een soort bierestafette, dan is het Oktoberfest in de Boterwaag in Den Haag! Lekker in m'n lederhosen literpullen Leffe drinkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:19 schreef Reintji het volgende:
Whehhe die soap
Ik moet verdeurie op een bierestafette opdraven over twee week. Whoei!
Noh wat een lieverd.quote:
Heel veel succes morgen meissie!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik taai af, kan mijn ogen nauwelijks meer openhouden dus maak morgenvroeg mijn laatste typwerk wel af.
Truste!
Lederhosen alles?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zaterdag een soort bierestafette, dan is het Oktoberfest in de Boterwaag in Den Haag! Lekker in m'n lederhosen literpullen Leffe drinken(ze gooien alles wat ze op tap hebben per liter eruit!
)
Slaap lekkerquote:
Zoiets heb ik in het laatste weekend van oktober in Zwollequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zaterdag een soort bierestafette, dan is het Oktoberfest in de Boterwaag in Den Haag! Lekker in m'n lederhosen literpullen Leffe drinken(ze gooien alles wat ze op tap hebben per liter eruit!
)
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik taai af, kan mijn ogen nauwelijks meer openhouden dus maak morgenvroeg mijn laatste typwerk wel af.
Truste!
Trusten damesquote:
Nice koei! Ben blij voor je!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef koei het volgende:
Ik heb een topavond gehadExpeditie Robinson gekeken en verder wat comedy central, maar heb me erg goed vermaakt! En hij vind het eigenlijk ook wat vroeg voor familie enzo, maar deze afspraak/uitnodiging stond nou eenmaal al en ik hoef zaterdag nog niet mee naar de verjaardag van een vriendin
En verder is hij gewoon leuk! Zo leuk dat ik zelfs door de vingers zie dat hij iets kleiner is dan ik ben!
* koei is helemaal blij!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef koei het volgende:
Ik heb een topavond gehadExpeditie Robinson gekeken en verder wat comedy central, maar heb me erg goed vermaakt! En hij vind het eigenlijk ook wat vroeg voor familie enzo, maar deze afspraak/uitnodiging stond nou eenmaal al en ik hoef zaterdag nog niet mee naar de verjaardag van een vriendin
En verder is hij gewoon leuk! Zo leuk dat ik zelfs door de vingers zie dat hij iets kleiner is dan ik ben!
* koei is helemaal blij!
Leuk voor je koeiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef koei het volgende:
* koei is helemaal blij!
Leuk!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef koei het volgende:
* koei is helemaal blij!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef koei het volgende:
* koei is helemaal blij!
Was dat een punt geweest dan? Verder natuurlijk leuk voor jequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef koei het volgende:
* koei is helemaal blij!
Is dat de linker of de rechter?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:32 schreef Rossdale het volgende:
Mijn ambitiebal is zojuist geknaptIk wil naar huis! Pffff
zorg jij voor het 30+ inch scherm en de home cinema set dan komt dat helemaal goedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:26 schreef Sharana_LV het volgende:
mday, als je het hier meeneemt mag je best hier komen wonen!
ik heb een 42 inch en onkyo meuk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:57 schreef Mday het volgende:
[..]
zorg jij voor het 30+ inch scherm en de home cinema set dan komt dat helemaal goed
Niets mis met Onkyoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb een 42 inch en onkyo meuk?
Nice!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef koei het volgende:
* koei is helemaal blij!
nouja, geen onoverkomelijk punt, maar ik heb toch wel een grote voorkeur voor langere mannen. voel ik me veiliger bij ofzo. gaat eigenlijk nergens over natuurlijk, maar toch...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was dat een punt geweest dan? Verder natuurlijk leuk voor je
Eerst meuk noemen dan liefde.quote:
heldin! *spullen pakken gaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb een 42 inch en onkyo meuk?
mijn lv tassen noem ik zelfs meukquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Eerst meuk noemen dan liefde.
Heb zelf maar een sony setup staan.
Hij heeft al een sleutel dus hij laat zichzelf wel binnen!quote:
meukfaler dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn lv tassen noem ik zelfs meuk
lv is dan ook meukquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn lv tassen noem ik zelfs meuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Komt helemaal goed koebeestjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:22 schreef koei het volgende:
En Ross, gewoon goed weekend gaan vieren! Dan valt het maandag vast wel mee!
eh .. ik heb iets gemist maar okay!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij heeft al een sleutel dus hij laat zichzelf wel binnen!
Hij heeft een kopie gekregen van WC eendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eh .. ik heb iets gemist maar okay!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij heeft een kopie gekregen van WC eend
Ziet ze remsporen op haar witleren bank! Mday gamet blijkbaar naakt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
Nieuwe verhaallijn voor de soap! Eendje is een crimineel, hij moet jatten vanwege zijn gokverslaving
Mday komt bij Sharana wonen, maar op een dag komt Sharana thuis en dan ......................... (insert storyline here)
NEEEEEEEEEE MIJN NIEUWE BANK!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ziet ze remsporen op haar witleren bank! Mday gamet blijkbaar naakt!
Dude!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ziet ze remsporen op haar witleren bank! Mday gamet blijkbaar naakt!
Waar verhaal!quote:
Oehw meis. Tofquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef koei het volgende:
* koei is helemaal blij!
sorryquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:53 schreef Kuukske het volgende:
Bokkepootjes kun je niet in de PS stoppen Shar.
2de keer pas.quote:
Oh hehe. Nja, ik eet het nooit hoor.quote:
Da's je scherpe pinguïnneus!quote:
Ik ook nooit, maar wel apart 2x sushi sinds ik in ander pand zit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh hehe. Nja, ik eet het nooit hoor.
Verandering van spijs doet etenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ook nooit, maar wel apart 2x sushi sinds ik in ander pand zit.
Zo zou je het kunnen noemenquote:
Hier vlakbij of in het centrum?quote:
Geen idee! Moeten nog uitzoeken!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:18 schreef Solique het volgende:
Nu echt lunchen![]()
[..]
Hier vlakbij of in het centrum?
In het WTC heb je Sushi-Time, zit je achter een lopende band kan je dus zelf pakken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee! Moeten nog uitzoeken!
Wat is de sushi-place to be in amsterdam?
Ik ook, maar dan maak ik het dit weekend wel.quote:
okay gaan we naar ST ... thanksquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:22 schreef Solique het volgende:
[..]
In het WTC heb je Sushi-Time, zit je achter een lopende band kan je dus zelf pakken.
Naast het Mahlerplein heb je Hello Sushi, daar is het meer een soort snackbar wat je wilt hebben.
Zelf vond ik het bij Sushi-Time gevarieerder maar die is wel wat duurder.
Het Okura-hotel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee! Moeten nog uitzoeken!
Wat is de sushi-place to be in amsterdam?
Je moet naar Chez Pheno. Dáár schijnt goeie sushi te worden geserveerd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay gaan we naar ST ... thanks
ik heb niet zoveel mogelijkheden in gouda.. zelf maken heb ik nooit gedaan..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan maak ik het dit weekend wel.
Ik zie de uitnodiging wel komenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay gaan we naar ST ... thanks
Kaiten sushiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:34 schreef Poit het volgende:
Ik ben trouwens groot fan van Happy Sushi in Rotterdam. Lopende band ftw
Das te ver voor ons!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:34 schreef Poit het volgende:
Ik ben trouwens groot fan van Happy Sushi in Rotterdam. Lopende band ftw
Shabu shabu in rotterdamquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:32 schreef Poit het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel mogelijkheden in gouda.. zelf maken heb ik nooit gedaan..
Waar is dat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je moet naar Chez Pheno. Dáár schijnt goeie sushi te worden geserveerd.
Ahw.. geef d'r een extra knuf van me Fruit!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:40 schreef SuperFruitig het volgende:
Mmmm, vanavond ook maar eens sushi gaan eten dan
Lot had haar beoordeling terug en die viel tegen (ze zit ook bij een stelletje azijnpissers trouwens). Kijken of ik haar kan opbeuren
Ehm, ik weet wel wat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:40 schreef SuperFruitig het volgende:
Lot had haar beoordeling terug en die viel tegen (ze zit ook bij een stelletje azijnpissers trouwens). Kijken of ik haar kan opbeuren
Pheno's iglo.quote:
ah bahquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:40 schreef SuperFruitig het volgende:
Oh sorry ik had t niet goed gelezen, heb bril niet op, maar zie nu pas wat er staatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |