SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Omdat peer.
Nou oke, vooruit, maar ik wil nog wel even weten van Appel wanneer ze geplet wordtquote:
Oh, zo. Ja, nou, dat valt nog wel mee, Klips steelt alleen altijd de deken als we bij hem zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, tijdens het échte slapen.
Whehe.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, zo. Ja, nou, dat valt nog wel mee, Klips steelt alleen altijd de deken als we bij hem zijnVoor z'n verjaardag krijgt ie een tweepersoons dekbed
quote:
Ik ben altijd degene die plet/duwtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
Gewoon dat je samen slaapt en dan ineens BAM een arm tegen je aan ofzo, compleet tegen de muur gedrukt alles, au.
Arm verhaal klinkt herkenbaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
Gewoon dat je samen slaapt en dan ineens BAM een arm tegen je aan ofzo, compleet tegen de muur gedrukt alles, au.
Jan is wel lief.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
en toen werd het herfst?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef Oceanview het volgende:
Oh dat pletten.
Ik steunde met mijn hand op het zijkant van het bed maar mijn hand gleed uit en toen zo boem op zomer![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef Oceanview het volgende:
Oh dat pletten.
Ik steunde met mijn hand op het zijkant van het bed maar mijn hand gleed uit en toen zo boem op zomer![]()
dit doe ik altijd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
'mens'quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig 's nachts heel slaperig: Ja, mag ik ook nog in bed?Schuif eens op mens.
Hahahaha, als ie net wakker is is ie niet helemaal bij kennis nog meestalquote:
Dat is algemeen zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahaha, als ie net wakker is is ie niet helemaal bij kennis nog meestal
Ik ben meestal gelijk extreem wakkerquote:
Bij mij is dat altijd verschillend.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben meestal gelijk extreem wakker![]()
Als ik niet achterlijk vroeg op moet ten minste.
Ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben meestal gelijk extreem wakker![]()
Als ik niet achterlijk vroeg op moet ten minste.
Maar soms. Heeeel soms. Ben ik nog extreem slaperig. Maar dan wil ik eigenlijk nog niet wakker worden maar moet het toch ofzo. Dan lig ik heel lang met m'n ogen dicht te ontkennen dat ik wakker benquote:
gekkerdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar soms. Heeeel soms. Ben ik nog extreem slaperig. Maar dan wil ik eigenlijk nog niet wakker worden maar moet het toch ofzo. Dan lig ik heel lang met m'n ogen dicht te ontkennen dat ik wakker ben
Dit is zo onwijs herkenbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar soms. Heeeel soms. Ben ik nog extreem slaperig. Maar dan wil ik eigenlijk nog niet wakker worden maar moet het toch ofzo. Dan lig ik heel lang met m'n ogen dicht te ontkennen dat ik wakker ben
Dat weten we.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:38 schreef JanPiraat het volgende:
Ik kan de hele dag doorslapen als ik mezelf niet mijn bed uit dwing
Ja maar jij bent extreem lui.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:38 schreef JanPiraat het volgende:
Ik kan de hele dag doorslapen als ik mezelf niet mijn bed uit dwing
Dit. Ik heb Klips gisteren vertelt dat ie het meest luie wezen op aarde is. Maar ik denk, beste Jan, dat jij toch wint.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar jij bent extreem lui.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dit. Ik heb Klips gisteren vertelt dat ie het meest luie wezen op aarde is. Maar ik denk, beste Jan, dat jij toch wint.
Hihihihiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar het is wel grappig, want als ik naar Jan ga, gaat zijn wekker om tien over half zeven whuahuwau, nikssss uitslapen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dit. Ik heb Klips gisteren vertelt dat ie het meest luie wezen op aarde is. Maar ik denk, beste Jan, dat jij toch wint.
Dat wel jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar het is wel grappig, want als ik naar Jan ga, gaat zijn wekker om tien over half zeven whuahuwau, nikssss uitslapen.
Krijg het idee dat Klips en Jan in hun vroegere leven katten warenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:40 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ging laatst even Klips een knuffel brengen 's ochtends, omdat ik toch in z'n dorp moest zijn. En toen was ie net 2 seconden wakker en geloof ik een beetje bang van me
Hahahahahaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Krijg het idee dat Klips en Jan in hun vroegere leven katten waren
Herkenbaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:41 schreef Furdinand het volgende:
ik wil altijd alleen blijven liggen als ik iets moet doen die dag anders ben ik er al heel vroeg uit.
Jij staat elke dag om 6 uur op ja?quote:
Neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij staat elke dag om 6 uur op ja?
Nee dat niet hoorquote:
DOODSLAAN!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef Flippiee het volgende:
o fuck mug zit eindelijk keer een stil. En wel ja, op mijn beeldscherm
Nou soms danquote:
Ojeequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan postte een leuk gifje gisteren hierover!
Ja die zag ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan postte een leuk gifje gisteren hierover!
Is wel zo. Sryquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga weg jTjoban, jij hoort hier niet![]()
Grapje, kusje
Absoluut niet.quote:
Zei de neger.quote:
Er bestaat een OP.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:50 schreef coban het volgende:
ik wilde alleen weten wat dit was
Mja ik ga wel weer forever alone verder in udowu dan.
Nee blijfquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:50 schreef coban het volgende:
ik wilde alleen weten wat dit was
Mja ik ga wel weer forever alone verder in udowu dan.
Dit is onjuist.quote:
mijn iphone is nog nooit uit geweest.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:50 schreef Oceanview het volgende:
Mijn telefoon start fckin op in 5 seconde, dit ownt iPhone niet eens.
Daar is hij weerquote:
Apple muis en keyboard, nogal logisch dat hij het slaat.quote:
Die ik 2 keer gelezen heb en er geen fuck van begrijpquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zei de neger.
[..]
Er bestaat een OP.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Apple muis en keyboard, nogal logisch dat hij het slaat.
Ook niet als je update?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
mijn iphone is nog nooit uit geweest.
Radio ONZ trauma'squote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom?Straks komen er meer.
Mijn UI is mijn eigen, mijn unieke merk zeg maar. Die man is belangrijk in mijn leven maar dit wil niet zeggen dat ik in zijn naam post.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Je UI.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok. Sry man.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn UI is mijn eigen, mijn unieke merk zeg maar. Die man is belangrijk in mijn leven maar dit wil niet zeggen dat ik in zijn naam post.
Srysryquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:52 schreef coban het volgende:
[..]hele invasie enzo jeweet. Mja ben zo weer weg hoor wees niet bang
Kan wel een keer voor je kijken als je wil.quote:
Tofquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kan wel een keer voor je kijken als je wil.
Verkeerde users erin, Niet up to date. Maar ik vind hem wel het leukstquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jouw Flippieex UI of is die overdatum?
Ik zit als 2e erinquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tof
[..]
Verkeerde users erin, Niet up to date. Maar ik vind hem wel het leukst
ik sta er niet inquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tof
[..]
Verkeerde users erin, Niet up to date. Maar ik vind hem wel het leukst
Simpele Gif editor moet het ook kunnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed heAls ie nou nog eens up to date was. Misschien ooit maar photoshop kopen
Geen idee hoe man, ik ben een pc noob. Heb nergens verstand van behalve installerenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Simpele Gif editor moet het ook kunnen.
Ik accepteer, volgende, volgende volgende, toolbar uitvinken, installeren, volgende, readme.txt uitvinken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee hoe man, ik ben een pc noob. Heb nergens verstand van behalve installeren
Preciesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik accepteer, volgende, volgende volgende, toolbar uitvinken, installeren, volgende, readme.txt uitvinken.
Niks bijzonders, een apktje op mijn telefoon.quote:
Ik lees wel altijd de voorwaarden, vooral die van Windows zijn interessant.quote:
Teamviewer, logmein, remote desktop.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:12 schreef Furdinand het volgende:
ik kan nu gewoon vanaf school mijn computer thuis besturen met mijn iphone. superkwel
Teamviewerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Teamviewer, logmein, remote desktop.
inderdaad jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Teamviewer, logmein, remote desktop.
Ja je vroeg om pics, als je langs wilt komen moet je dat zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of even je adres gevenMogelijkheden zat.
Psst we zijn inmiddels bij versie 6quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik het al 5 jaar lang niet gebruikt heb
Ik dacht dat het je zou afschrikkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja je vroeg om pics, als je langs wilt komen moet je dat zeggen.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Psst we zijn inmiddels bij versie 6
Stalkers hierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja nee, gisteren en eergisteren niet terwijl je wel in andere topics postte.
Ik miste je en ging ook op onderzoek uit toch.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Stalkers hier![]()
Beetje afwisseling kan geen kwaad in het leven. Kom bijna nooit meer in andere topics. Dus nu maar even op onderzoek uitgegaan wat voor users er in onzin rondhangen.
Maar ik ben wel vaker een paar dagen niet hierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik miste je en ging ook op onderzoek uit toch.
En, was het wat?
Goede UI.quote:
Vooral omdat hij het langst bij jouw naam blijftquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik ben wel vaker een paar dagen niet hierMeestal het weekend niet thuis enzo..
Er zijn slechtere tijden geweest. Zitten een aantal puike users tussen, maar ook zeker nog de puberale onwetende users. Maar over het algemeen ben ik niet ontevreden.
[..]
Goede UI.
Oopsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooral omdat hij het langst bij jouw naam blijft
Nee joh vind juist leukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht dat het je zou afschrikkenLaatste keer dat ik dat zei kreeg ik namelijk politie aan de deur
Ze zag er echt uit als 16+
Eerst de kat beetje uit de boom kijken en allesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee joh vind juist leuk, nu word je achtervolgt en consequenties zullen nooit meer hetzelfde zijn.
Ik maak genoeg fouten. Blijven altijd weer goede leermomenten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat 'foutje' is nog steeds je beste fout ooit gemaaktZover jij 'fouten' maakt
Hoe kan een wonder nou een ongelukje zijnquote:
Proeven van 2 kanten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerst de kat beetje uit de boom kijken en allesBeetje uitproberen wat je lekker vindt enzo..
[..]
Ik maak genoeg fouten. Blijven altijd weer goede leermomenten.
[..]
Hoe kan een wonder nou een ongelukje zijn
Die mensen horen niet de liefde te bedrijven.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Proeven van 2 kanten.
Nou sommige mensen vinden het helaas een ongelukje.
Hihi, ik niet, ik heb hetzelfde plan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:39 schreef HappyBob het volgende:
Wie heeft er een beetje geld voor mij over? Ik wil mijn hele garderobe vervangen.
Joahmwoah, ik niet helemaaaal nieuw, maar sommige dingen die nog in m'n kast lagen dacht ik: wauw, oke, waarom heb ik dat gekocht?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:43 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil m'n huidige kleding ook nog wel bewaren hoorMaar ik wil gaan voor een nieuwe kledingstijl.
Hiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG IK HEB JE GEMIST.
Du nieuwe driedee??quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:19 schreef JanPiraat het volgende:
Gezellig du leeuwkoning kijken met Jan en Breezer en Doerak, gr kb
Had ik 't maarquote:
quote:
wie houdt je tegen?quote:
quote:
okquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:05 schreef Creeg het volgende:
Trouwens.. ik keek nog even naar de huisregels van dit topic, maar niemand houdt zich er ook meer aan
Ik ben niet verliefdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij bent gewoon verliefd dan klinkt alles leuker.
Ik meende het nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben stom ja? Ok ok wagt maar
hihihi mallerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik meende het nietWas een stom grapje
Y kidding me right?quote:
Bobje's quote was nog voor dat het klikbaar kon.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat nee?
En waarom is HappyBob niet klikbaar in je sig? Vragen vragen.
Dat is altijd klikbaar geweest hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bobje's quote was nog voor dat het klikbaar kon.
Oh hoeren. Dan weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is altijd klikbaar geweest hoor
Iets met tekens te kort? wupswupsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh hoeren. Dan weet ik het ook niet
Nu lijkt het meer op mijne hihihi!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:03 schreef JanPiraat het volgende:
Mn Fok! is helemaal gepimpt en andersff wennen
Ja denk het. Ik weet nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iets met tekens te kort? wupswups
[..]
Nu lijkt het meer op mijne hihihi!
WAT ONWIJS NIET NORMAAL LIEF EN IK WIL M KNUFFELEN ALLES!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:49 schreef JanPiraat het volgende:
Gotta love the Lion King
[ afbeelding ]
Ja echt superlief was Doerak vandaag wtfquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
WAT ONWIJS NIET NORMAAL LIEF EN IK WIL M KNUFFELEN ALLES!![]()
![]()
ARGmeet bij Jan.
Niet alle mensen hebben een klik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:53 schreef HappyBob het volgende:
Als iedereen opzoek is naar liefde, dan zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn het te vinden?
Gekke mensen.
liefde is stomquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:53 schreef HappyBob het volgende:
Als iedereen opzoek is naar liefde, dan zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn het te vinden?
Gekke mensen.
ohquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
De planten water geven en dan misschien nog de ramen lappen.
Elke eerste zondagavond van de maand houden we high tea en bridge onder het genot van de muziek van Boudewijn de Grootquote:
Puikend plan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Elke eerste zondagavond van de maand houden we high tea en bridge onder het genot van de muziek van Boudewijn de Groot
Waarom ligt er een uiltje op jouw bed dat op knappen staat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef Renesite het volgende:
Padampadam...ligt even een uiltje te knappen op bed. Mogelijk een bronchitis. Lekker lekker.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom ligt er een uiltje op jouw bed dat op knappen staat?
Nouuu aids moet je niet uitsluiten tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef Renesite het volgende:
Padampadam...ligt even een uiltje te knappen op bed. Mogelijk een bronchitis. Lekker lekker.
Ik snap je zin niet nuquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]. Daarmee bedoel ik vriend, vriend.
Met je vraag gisteren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nouuu aids moet je niet uitsluiten toch
Nee. Wij doen alleen aan knuffelen. Gekkerd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nouuu aids moet je niet uitsluiten toch
Vriend ligt een uiltje te knappen op bed. Mogelijk een bronchitis. Lekker lekker.quote:
Huh is Rene homoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hij zietals een vervangend woord voor vriendlief.
Ja wist ik niet. Terwijl ik je al jaren zie posten.quote:
Snap ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja wist ik niet. Terwijl ik je al jaren zie posten.
Ooowww zoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vriend ligt een uiltje te knappen op bed. Mogelijk een bronchitis. Lekker lekker.
Je was al homo voordat je uit die kast kwam hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Snap ik![]()
![]()
Maar nu 3,5 maand al![]()
![]()
Ben me kast uut joagt.
goed met jou Klinksie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe gaat het met jou beachie?
Owquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooowww zosterkte dan en veel plezier samen
ik snapte er ook helemaal niks meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |