Wacht nog een jaartje of 12...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef Orea het volgende:
JA ik wil ook wel een jongen hoor! Maar inmiddels zie ik ons als meiden gezin ook helemaal voor memeisjes zijn zo leuk!
(dat dit uit mijn mond komt
dat zou je 2 jaar geleden niet gezegd hebben
toen dacht ik: een meisje, met mijn bloed.. dat wordt hell!
maar het valt alles mee.. het is zó leuk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lucas heeft n roze vliegtuig, verkeerde internetlevering, maar zoo leukquote:en ik heb m gewoon gehouden, leuk voor lucas én mama
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 07:57 schreef Cooki het volgende:
ik vind roze zelf zo leuk
en bij n meisje kun je zo fijn afwisselen, toch elmo
![]()
enne nog ff een disclaimer op gisteravond over voorkeur voor jongens/meisjes
(en ms een enorme topickiller)
Geen topic killer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
lucas heeft n roze vliegtuig, verkeerde internetlevering, maar zoo leuken ik heb m gewoon gehouden, leuk voor lucas én mama
![]()
ik ben zelf een frequent poster in als zwanger worden, en heb ook 6 jaar en 3 ivf-en op Leia moeten wachten!!
Mij maakt het echt geen drol uit wat ik krijg, als ik nog maar een kind krijg... Maar volgens mij is het heel normaal om een bepaalde 'voorkeur' te hebben. Kan me zelfs voorstellen als iemand zich altijd heeft voorgesteld dat ie een meisje kreeg, maar het is een jongen, even moet omschakelen...
Heuy doorslapen en uitslapen das dubbele bonus!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:05 schreef Asyniur het volgende:
Lieve Cooki (en anderen),
het is altijd moeilijk om over zulk soort dingen te lezen als het bij jou niet vanzelfsprekend gaat. Dat geldt voor heel veel dingen (niet alleen geslachtsvoorkeur).
Hier heeft er vannacht weer eentje doorgeslapen en uitgeslapen tot 8 uur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |