Deze link mag van mij in de OPquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:53 schreef piepie het volgende:
Even iets luchtigs met jullie delen hier:
http://www.facebook.com/p(...)tter/268975413142410
Lachen zeg, hij heeft wel indruk gemaaktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:53 schreef piepie het volgende:
Ik "like" niet vaak iets op facebook, maar deze is echt geweldig! We waren dus niet de enigen gisterenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:53 schreef piepie het volgende:
Ik vind het ook eigenlijk het belangrijkste dat hij zijn vak niet meer zal uitoefenen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:08 schreef eskil het volgende:
Nah jaaaaaaaaaa
If Dr. Conrad Murray is convicted of felony involuntary manslaughter and sentenced to the maximum -- 4 years in state prison -- he will not spend a single day in prison ... and he could end up on house arrest.
A new law went into effect in California on October 1, which says, because of overcrowding, people convicted of non-violent felonies cannot be sent to State prison. Instead, non-violent felons serve their time in county jail.
Law enforcement tells TMZ ... involuntary manslaughter is a non-violent felony, which means if Murray is convicted he'd go to L.A. County Jail.
As for how much time Murray would serve ... L.A. County Sheriff's officials tell TMZ ... Murray would be jailed for half the actual sentence. So if he gets the max -- 4 years -- he would only serve 2.
But there's a twist ... Murray could actually serve way less than 2 years. Because of severe overcrowding, inmates are eligible for house arrest, based on 2 factors -- their prior criminal history, and risk to the community. Murray has a clean record and, as one law enforcement official put it, he poses no risk ... it's not like he's going to go out with a bottle of Propofol and kill people.
So if the jail is filled to the gills, the Sheriff could put him on house arrest with an electronic monitoring bracelet. But one official from the Sheriff's Department told us ... Murray wouldn't be placed on house arrest right out of the box. He would almost certainly do some time before the jailhouse doors would open.
Bron TMZ.
Tis natuurlijk TMZ. dus weet je het maar nooit. Afwachten maar .quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:22 schreef Robijn48 het volgende:
Tegenstrijdig bericht.
Eerst wordt er gezegd dat hij geen enkele dag in de bak zal doorbrengen door overbevolking, aan het eind wordt er gemeld dat hij wel degelijk in de bak zal moeten zitten voordat hij huis arrest krijgt. Opgeklopt bericht in mijn ogen, en puur speculatie.
Mijn ervaring met TMZ is dat ze het eerst met dingen zijn, en de berichtgeving was goed, de afgelopen bijna 2,5 jaar. Maar ook zij willen geld verdienen, en wat mij betreft: idd, afwachten maar, wat dit bericht betreftquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:29 schreef eskil het volgende:
[..]
Tis natuurlijk TMZ. dus weet je het maar nooit. Afwachten maar .
Klopt ook, hadden we het al eerder over. Dat er niks nieuws was betreft de rechtzaak en wat we al wisten (vooral door TMZ) En dat nu alleen al die dingen onder ede worden bevestigt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mijn ervaring met TMZ is dat ze het eerst met dingen zijn, en de berichtgeving was goed, de afgelopen bijna 2,5 jaar. Maar ook zij willen geld verdienen, en wat mij betreft: idd, afwachten maar, wat dit bericht betreft
Precies, het rare is, maar dat is alleen maar een gevoel, dat er meer achter steekt. En, ik kan niet uitleggen waarom, het is echt alleen een gevoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef gifkwal het volgende:
Het zal me niks verbazen als het zo zal lopen. Voor mij is de uitspraak het belangrijkste (dat er wordt aangegeven wie er (mede) verantwoordelijk is voor Michael's dood) en de straf vind ik van minder belang. Als hij iig inderdaad maar zijn license kwijtraakt.
Mee eens. Ook al krijgt ie enkel huisarrest, dan nog is zijn leven naar de knoppen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef gifkwal het volgende:
Het zal me niks verbazen als het zo zal lopen. Voor mij is de uitspraak het belangrijkste (dat er wordt aangegeven wie er (mede) verantwoordelijk is voor Michael's dood) en de straf vind ik van minder belang. Als hij iig inderdaad maar zijn license kwijtraakt.
Nee, blijkbaar heeft Klein niet genoeg misdaan om op de lijst gezet te worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:06 schreef eskil het volgende:
Jaja daar heb je ook helemaal gelijk in. Dat gaat ook ver terug in de tijd. Het gaat nu over Murray en denk niet dat die andere artsen zoals Klein hierin verder nog aan bod komen.Dat zou ook nog een rechtzaak op zich kunnen worden. Het is alleen dat ik denk: Murray is een stomme klootzak geweest maarrr zo stom is hij eigenlijk natuurlijk niet en vraag me daar dus af of hij inderdaad alleen heeft gehandeld. Maar grote kans dat mijn fantasie met me op de loop gaat.
Ja erg he!! Vraag aan mezelf was , hoe, hoe kan een arts cardioloog zo waanzinnig veel fouten maken, is dat doelbewust geweest? Maar ik hou erover op hoor:-) Back to realityquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar heeft Klein niet genoeg misdaan om op de lijst gezet te worden.
En ja, ik denk dat je fantasie met je op de loop gaat. Er is genoeg onderzoek gedaan de laatste 2.5 jaar.
Doelbewust lijkt me erg stom, iemand met een beetje verstand weet toch dat je daarvoor gaat hangen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:19 schreef eskil het volgende:
[..]
Ja erg he!! Vraag aan mezelf was , hoe, hoe kan een arts cardioloog zo waanzinnig veel fouten maken, is dat doelbewust geweest? Maar ik hou erover op hoor:-) Back to reality
Je hebt gelijk!! Maar soms spookte dat door mijn hoofd!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:25 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Doelbewust lijkt me erg stom, iemand met een beetje verstand weet toch dat je daarvoor gaat hangen?
Bij dat het begrijpt :-)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:31 schreef gifkwal het volgende:
Ik snap het wel hoor, je hoort ook zoveel verhalen. Ik ben blij met de rechtszaak, die brengt veel duidelijkheid. Of er verder nog meer achter zat zullen we misschien nooit te weten komen.
quote:Thumb MJ Tribute Concert Promoters -- Accused of Dodging $200,000 Bill ... For Plane Tickets The bills are starting to roll in for the Michael Jackson Tribute Concert in Wales last weekend -- and TMZ has learned, the organizers have already been accused of ducking a $200,000 tab ... for VIP plane tickets. A rep for the Entertainment Travel Company tells TMZ, Global Live -- the company behind the event -- hired Entertainment Travel to book plane tickets for the Jackson family, Christina Aguilera , her crew, Jamie Foxx , Heavy D , roughly 15 Global Live employees and others. GL allegedly racked up a $200,000 bill in the process -- which they were SUPPOSED to pay two weeks ago.
But Entertainment Travel Co. insists they haven't gotten a cent ... and now GL isn't even returning their phone calls. Several members of the Jackson family are scheduled to fly back to the U.S. this Sunday -- but Entertainment Travel is getting ready to play hardball ... telling TMZ, they're gonna cancel the Jacksons' tickets if GL doesn't pay up. The next step is a big, fat lawsuit. TMZ spoke with Global Live CEO Chris Hunt ... who tells us, "All bills are being reconciled and as they have been told, they will be completely paid in full."
Tjonge, dat komt wel als een verrassing.quote:
Inderdaad! En ik kan heel goed begrijpen dat Prince dat wil rechtzetten, hij kan en wil hiermee ook een soort van laatste eer aan zijn paps bewijzen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:08 schreef Robijn48 het volgende:
Nou, als het waar is dat Murray dat toen verzonnen heeft, kan ik me goed voorstellen dat de familie laaiend isLijkt me erg om te horen hoor, als dat helemaal niet zo gegaan is.
Dat zeker te weten, dat ze het goed doen! MJ. zit te glunderen vanaf zijn wolkje, hij is trots!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:40 schreef Robijn48 het volgende:
Ik vind dat ze het zoooo goed doen, de kinderen. Michael heeft ze echt een goede basis mee gegeven. Zo'n lof daarvoorHet is alleen...Blanket is nog wat jong, en heeft het idd niet makkelijk denk ik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |