Ja erg he!! Vraag aan mezelf was , hoe, hoe kan een arts cardioloog zo waanzinnig veel fouten maken, is dat doelbewust geweest? Maar ik hou erover op hoor:-) Back to realityquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar heeft Klein niet genoeg misdaan om op de lijst gezet te worden.
En ja, ik denk dat je fantasie met je op de loop gaat. Er is genoeg onderzoek gedaan de laatste 2.5 jaar.
Doelbewust lijkt me erg stom, iemand met een beetje verstand weet toch dat je daarvoor gaat hangen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:19 schreef eskil het volgende:
[..]
Ja erg he!! Vraag aan mezelf was , hoe, hoe kan een arts cardioloog zo waanzinnig veel fouten maken, is dat doelbewust geweest? Maar ik hou erover op hoor:-) Back to reality
Je hebt gelijk!! Maar soms spookte dat door mijn hoofd!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:25 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Doelbewust lijkt me erg stom, iemand met een beetje verstand weet toch dat je daarvoor gaat hangen?
Bij dat het begrijpt :-)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:31 schreef gifkwal het volgende:
Ik snap het wel hoor, je hoort ook zoveel verhalen. Ik ben blij met de rechtszaak, die brengt veel duidelijkheid. Of er verder nog meer achter zat zullen we misschien nooit te weten komen.
quote:Thumb MJ Tribute Concert Promoters -- Accused of Dodging $200,000 Bill ... For Plane Tickets The bills are starting to roll in for the Michael Jackson Tribute Concert in Wales last weekend -- and TMZ has learned, the organizers have already been accused of ducking a $200,000 tab ... for VIP plane tickets. A rep for the Entertainment Travel Company tells TMZ, Global Live -- the company behind the event -- hired Entertainment Travel to book plane tickets for the Jackson family, Christina Aguilera , her crew, Jamie Foxx , Heavy D , roughly 15 Global Live employees and others. GL allegedly racked up a $200,000 bill in the process -- which they were SUPPOSED to pay two weeks ago.
But Entertainment Travel Co. insists they haven't gotten a cent ... and now GL isn't even returning their phone calls. Several members of the Jackson family are scheduled to fly back to the U.S. this Sunday -- but Entertainment Travel is getting ready to play hardball ... telling TMZ, they're gonna cancel the Jacksons' tickets if GL doesn't pay up. The next step is a big, fat lawsuit. TMZ spoke with Global Live CEO Chris Hunt ... who tells us, "All bills are being reconciled and as they have been told, they will be completely paid in full."
Tjonge, dat komt wel als een verrassing.quote:
Inderdaad! En ik kan heel goed begrijpen dat Prince dat wil rechtzetten, hij kan en wil hiermee ook een soort van laatste eer aan zijn paps bewijzen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:08 schreef Robijn48 het volgende:
Nou, als het waar is dat Murray dat toen verzonnen heeft, kan ik me goed voorstellen dat de familie laaiend isLijkt me erg om te horen hoor, als dat helemaal niet zo gegaan is.
Dat zeker te weten, dat ze het goed doen! MJ. zit te glunderen vanaf zijn wolkje, hij is trots!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:40 schreef Robijn48 het volgende:
Ik vind dat ze het zoooo goed doen, de kinderen. Michael heeft ze echt een goede basis mee gegeven. Zo'n lof daarvoorHet is alleen...Blanket is nog wat jong, en heeft het idd niet makkelijk denk ik....
Denk niet dat de advocaten het aandurven om een kind aan te vallen in de rechtbank. Dat toont niet goed tov de jury en de rest vd wereld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:39 schreef gifkwal het volgende:
Ergens hoop ik niet dat Prince gaat getuigen, ik zie die advocaten van Murray er wel voor aan om niet zachtzinnig met hem om te gaan...
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:28 schreef blanket het volgende:
[..]
Denk niet dat de advocaten het aandurven om een kind aan te vallen in de rechtbank. Dat toont niet goed tov de jury en de rest vd wereld.
Ja erg hehquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:54 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Laten we het hopen.
Die foto van Blanket
Ja, Paris verbeterde hem nog even. Zielugggg! En dan had hij nog niet eens het vooruitzicht van een Joseph die hem backstage met een riem stond op te wachten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:21 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja erg hehIs een foto van het tribute concert dat afgelopen week gegeven werd. Hij stond voluit op het podium en schijnt een traantje te laten omdat hij zich versprak tijdens een aankondiging met Prince en Paris. Heb hem op mijn mobiel heel scherp...kon die online niet vinden helaas.
Interessant artikel, thanks. Naar voor die getuige.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef Robijn48 het volgende:
Blijkbaar is er afgelopen vrijdag toch een of andere hearing geweest volgens CNN. En er is volgens het artikel een kans dat er morgen geen hearing is, maar dinsdag pas weer.
http://edition.cnn.com/20(...).html?iref=allsearch
Neeeeee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:37 schreef gifkwal het volgende:
Ja, Paris verbeterde hem nog even. Zielugggg! En dan had hij nog niet eens het vooruitzicht van een Joseph die hem backstage met een riem stond op te wachten.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
As a 13 year old growing up in southern Gothenburg, he had no idea who Michael Jackson was.
Is daar al iets meer over bekend?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef Robijn48 het volgende:
Blijkbaar is er afgelopen vrijdag toch een of andere hearing geweest volgens CNN. En er is volgens het artikel een kans dat er morgen geen hearing is, maar dinsdag pas weer.
http://edition.cnn.com/20(...).html?iref=allsearch
ABC heeft gisteravond gemeld dat er vandaag geen court is. Dinsdag weer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:29 schreef Janena het volgende:
[..]
Is daar al iets meer over bekend?
We zullen het vanavond wel zien denk ik..
Lees net dat Murray's advocaten 3 experts hebben opgeroepen en een dozijn aan ex-patienten. Dat zal wat worden.
Maar hoe kunnen die testen nou verschillen? Er is toch maar 1 uitslag van de coroner of mis ik iets?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:59 schreef Robijn48 het volgende:
Vandaag geen hearing voor de jury omdat getuige dr. Shafer zijn vader is overleden, en hij daarmee bezig is.
Maar wat je kan merken is dat de advocaten wel gewoon aanwezig zijn.
Morgen geen hearing voor de jury omdat:
abc7MurrayTrial ABC7 Murray Trial
Walgren says the result of his test is significantly different from the defense test. "An inflated number was presented to the jury".
22 minutes ago
Het gaat dus om de hoeveelheid lorazepam die is gevonden.
Blijkbaar is het mogelijk nu nog een test te doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen die testen nou verschillen? Er is toch maar 1 uitslag van de coroner of mis ik iets?
Mooie benaming in deze: eindbaas. Heerlijk filmpje weer.quote:
Ja, ik ben er vrijwel zeker van dat het MJ - They don't care about us was.. Nu ik je clip van This is it nog eens terug kijk herinner ik me die pasjes ook weer.. Ik weet niet meer waar en wanneer ik het gezien hebquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:16 schreef gifkwal het volgende:
Ik moet echt eens leren lezen.
Dan weet ik het niet zo snel. Zat Michael wel in de clip dan, Timmos, of waren het andere mensen?
Of bedoel je echt een videoclip als in muziekvideo zoals deze op MTV te zien waren? Van They Don't Care About Us zijn er daarvan twee, maar daarin zitten voor zover ik weet geen mensen in robotpakken, oranje kleuren en een veld. Heb je nog meer aanwijzingen![]()
Ok, dankjewel. Toch vreemd dat ze zoveel tijd na dato nog een onderzoek kunnen doen. De weefsels zullen ze wel bewaard hebben dan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef Robijn48 het volgende:
Blijkbaar is het mogelijk nu nog een test te doen![]()
The Los Angeles County coroner tested Jackson's stomach contents for the level of the sedative lorazepam last Wednesday at the request of the prosecution, Deputy District Attorney David Walgren revealed at a hearing Monday.
=knip=
Niet dat ik weet, in de film was alleen dit stukje te zien. Misschien dat er nog extra's of outtakes zijn met meer beeld? Sowieso is het lastig om goede clipjes van TII te vinden omdat Sony ze steeds weer van YouTube laat verwijderen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:44 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, ik ben er vrijwel zeker van dat het MJ - They don't care about us was.. Nu ik je clip van This is it nog eens terug kijk herinner ik me die pasjes ook weer.. Ik weet niet meer waar en wanneer ik het gezien heb.. Iig een tijdje geleden.. Is er geen hele clip van die ''robots'' die je in de clip van This is it ziet?
Bedoel je deze misschien? Het is een combi van TII and een oude clip.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:44 schreef Timmos het volgende:
Ja, ik ben er vrijwel zeker van dat het MJ - They don't care about us was.. Nu ik je clip van This is it nog eens terug kijk herinner ik me die pasjes ook weer.. Ik weet niet meer waar en wanneer ik het gezien heb.. Iig een tijdje geleden.. Is er geen hele clip van die ''robots'' die je in de clip van This is it ziet?
Wie moeten er naar de rechtszaal toe komen Gifquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:55 schreef gifkwal het volgende:
Wat raar dat ze daarvoor helemaal naar de rechtszaal moeten komen, ze kunnen ze toch ook even bellen of zo? Ik hoop dat het doorgaat...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:58 schreef gifkwal het volgende:
Judge Michael Pastor instructed jurors to call his courtroom today at 3pm to find out whether trial resumes tomorrow morning or not.
Oh wacht... staat er nou dat ze moeten bellenIk las "call on" ipv "call". Ik moet echt even naar de HEMA voor een leesbril!
Dat zou tof zijn jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:56 schreef gifkwal het volgende:
Ik hoop dat het OM dokter Alon ook nog een keer terugroept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |