abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:25:29 #126
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103209400
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:

[..]

Maar hoe kunnen die testen nou verschillen? Er is toch maar 1 uitslag van de coroner of mis ik iets?
Blijkbaar is het mogelijk nu nog een test te doen :)

The Los Angeles County coroner tested Jackson's stomach contents for the level of the sedative lorazepam last Wednesday at the request of the prosecution, Deputy District Attorney David Walgren revealed at a hearing Monday.

The testing was ordered after Murray's defense contended that Jackson swallowed eight tablets of lorazepam, a sedative, in a desperate search for sleep the day he died.
The results show "a much smaller amount of lorazepam in the stomach that is totally inconsistent with oral consumption of lorazepam tablets," Walgren said.

The coroner ruled that Jackson's June 25, 2009, death was from "acute propofol intoxication" in combination with several sedatives, including lorazepam.

Komt van dit artikel:

http://edition.cnn.com/20(...).html?iref=allsearch
Leef en Laten Leven
pi_103215151

Dit is niet dezelfde audio als in de film gebruikt is? Wie is het met me eens?
-
pi_103216765
Ik zou het niet kunnen zeggen, sorry.
pi_103225186
Due to new toxicology findings, the defense has asked for an additional day to review these findings. Court will resume at 8:45 AM PST on Wednesday morning.

Nog een extra dagje wachten dus...

Judge Pastor heeft ook een facebookpagina. Het is hem niet echt zelf natuurlijk maar wel grappig om te lezen, hehe.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:05:26 #131
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_103225744
Morgen pas weer...Op zich vind ik een paar dagen rust wel fijn hoor, kan ik bijslapen, haha.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:17:10 #132
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103225981
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:19 schreef gifkwal het volgende:
Hier was Michael al eindbaas:

Mooie benaming in deze: eindbaas. Heerlijk filmpje weer.

Deze vind ik ook zo tof:
Maar dat wisten we toch al, dat het woensdag pas weer voor de jury zou beginnen :P
Leuke facebookpagina :Y

"I will NOT have any incomplete hypotheticals in my courtroom!"

:D
Leef en Laten Leven
pi_103226490
Oh, sorry! Ik dacht dat het vandaag weer zou beginnen en dat het dus opnieuw uitgesteld was. Dan heb ik niet goed zitten opletten.

Leuk filmpje idd! Als je Michael ziet dansen ziet het er zó makkelijk uit...
pi_103234288
Prosecution May Call Prince To Testify In Trial Of Dr. Conrad Murray
October 18, 2011 | 6:30am

Deputy District Attorney David Walgren met recently with Michael Jackson's oldest son Prince and Katherine Jackson to discuss the possibility of the King of Pop's son being called to testify at the involuntary manslaughter trial of Dr. Conrad Murray.

The top secret meeting was held at Katherine's gated Calabasas residence. "Walgren met with Prince and Katherine Jackson to discuss Prince taking the stand. Katherine wants to ensure that Prince will be protected as much as possible," a Jackson family insider told RadarOnline.com.

"Even though she is steadfastly against Prince testifying, she recognizes this is something that he very much wants to do. Remember, from testimony heard so far, when he discovered Michael Jackson wasn't breathing Murray told the chef to send Prince up to the bedroom. Dr. Murray brought Prince into this. Prince has information that is clearly relevant to the proceedings. Make no mistake, Prince would have been called as a witness already if he was an adult."

Prince would be called as a rebuttal witness by the prosecution, and that decision will be made by the District Attorney after the defense presents their case. "Prince does have information that would be helpful for the jury to hear. However, it's a double-edged sword of putting a child in this case on the stand. This could be very traumatic and Prince, despite all assurances that he can handle it, well, you never know until it actually happens," the source says." How would he do under cross examination from Dr. Murray's lawyers? How will he react to seeing Dr. Murray in court? The last time Prince saw Dr. Murray was the day his dad died, and a lot has changed in his world since then."

Prince and Katherine were told by the Deputy D.A., "there is a 50/50 chance that he will take the stand. Prince will be prepared if called to testify. Katherine and Prince trust the Deputy D.A., and Katherine knows that this is very, very important to her grandson, so in the end, she will not stand in the way of him doing this," the insider says.

Testimony will resume on Wednesday, October 19, with the prosecution's final witness, Dr. Steven Shafer, taking the stand once again.

Dr. Murray's lawyer, Ed Chernoff, says the defense will call 15 witnesses.

bron
pi_103234846
Mensen, ik ben opzoek naar een specifieke video van MJ.. Heb deze ooit gezien voor het overlijden en voor het This Is It gebeuren en nu begon iemand vandaag over die clip.. Maar nu kan ik 'm natuurlijk niet terugvinden, en als er iets is waar ik niet tegen kan :P..

Ik ben er vrijwel zeker van dat het They don't care about us is.. Ze staan met een flink aantal man te dansen in robotpakken ofzo, wat ik terug zie zijn geloof ik oranje kleuren en een soort van veld.. Ben wel stukjes tegengekomen van This is it maar ik ben echt op zoek naar de gehele clip..
pi_103239012
Hij zegt dat ie het voor z'n overlijden hoorde, dus dat kan niet? :P
-
pi_103240431
8)7 Ik moet echt eens leren lezen.

Dan weet ik het niet zo snel. Zat Michael wel in de clip dan, Timmos, of waren het andere mensen?

Of bedoel je echt een videoclip als in muziekvideo zoals deze op MTV te zien waren? Van They Don't Care About Us zijn er daarvan twee, maar daarin zitten voor zover ik weet geen mensen in robotpakken, oranje kleuren en een veld. Heb je nog meer aanwijzingen :P


pi_103240622
Dat is nogal wat 15 getuigen van de verdediging. Zo ook patienten dacht ik, óf die er bij geweest zijn zeg. Zeker om te zeggen hoe een geweldige loyale dokter het wel niet was. En dat hij hun leven wel gered heeft. Maar ja, dat was voor hij dollartekens voor zijn ogen zag.Wat blijft staan is zijn grote nalatigheid, het in de steek laten van MJ. :( :'(
pi_103240856
Ja, ik geloof een mix van "experts" en patiënten. Denk dat de jury er niet in zal trappen.
pi_103241491
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:16 schreef gifkwal het volgende:
8)7 Ik moet echt eens leren lezen.

Dan weet ik het niet zo snel. Zat Michael wel in de clip dan, Timmos, of waren het andere mensen?

Of bedoel je echt een videoclip als in muziekvideo zoals deze op MTV te zien waren? Van They Don't Care About Us zijn er daarvan twee, maar daarin zitten voor zover ik weet geen mensen in robotpakken, oranje kleuren en een veld. Heb je nog meer aanwijzingen :P


Ja, ik ben er vrijwel zeker van dat het MJ - They don't care about us was.. Nu ik je clip van This is it nog eens terug kijk herinner ik me die pasjes ook weer.. Ik weet niet meer waar en wanneer ik het gezien heb :').. Iig een tijdje geleden.. Is er geen hele clip van die ''robots'' die je in de clip van This is it ziet?
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:46:44 #142
135305 beequeen
Lost.
pi_103241571
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef Robijn48 het volgende:

Blijkbaar is het mogelijk nu nog een test te doen :)

The Los Angeles County coroner tested Jackson's stomach contents for the level of the sedative lorazepam last Wednesday at the request of the prosecution, Deputy District Attorney David Walgren revealed at a hearing Monday.

=knip=
Ok, dankjewel. Toch vreemd dat ze zoveel tijd na dato nog een onderzoek kunnen doen. De weefsels zullen ze wel bewaard hebben dan.
Ik benieuwd naar morgen en de patienten die CM de hemel in prijzen. :r
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_103242150
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:44 schreef Timmos het volgende:

[..]

Ja, ik ben er vrijwel zeker van dat het MJ - They don't care about us was.. Nu ik je clip van This is it nog eens terug kijk herinner ik me die pasjes ook weer.. Ik weet niet meer waar en wanneer ik het gezien heb :').. Iig een tijdje geleden.. Is er geen hele clip van die ''robots'' die je in de clip van This is it ziet?
Niet dat ik weet, in de film was alleen dit stukje te zien. Misschien dat er nog extra's of outtakes zijn met meer beeld? Sowieso is het lastig om goede clipjes van TII te vinden omdat Sony ze steeds weer van YouTube laat verwijderen.

Was het ook geen gewone live uitvoering? Dit zijn ook een soort robot-pakjes.

  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:03:06 #144
135305 beequeen
Lost.
pi_103242212
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:44 schreef Timmos het volgende:

Ja, ik ben er vrijwel zeker van dat het MJ - They don't care about us was.. Nu ik je clip van This is it nog eens terug kijk herinner ik me die pasjes ook weer.. Ik weet niet meer waar en wanneer ik het gezien heb :').. Iig een tijdje geleden.. Is er geen hele clip van die ''robots'' die je in de clip van This is it ziet?
Bedoel je deze misschien? Het is een combi van TII and een oude clip.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_103242325
Ik wist niet dat dat een oude clip was.. Dat komt dan denk ik nog het dichtste in de buurt.. Staat die nog ergenst online?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:43:05 #146
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103246751
Oh pfffff....dus toch een dozijn aan clienten van Murray die even zullen gaan pleiten hoe of wat...kan et schelen, enige wat telt is wat ie heeft misdaan in de MJ zaak. Denk ook dat de jury er niet in zal trappen.
Ben wel benieuwd wat die experts te zeggen hebben.

Het is nog niet zeker of een hearing voor de jury morgen wel doorgaat }:|

abc7MurrayTrial ABC7 Murray Trial
Judge Michael Pastor instructed jurors to call his courtroom today at 3pm to find out whether trial resumes tomorrow morning or not.
1 hour ago

Is weer een tweet van de journalisten in de rechtszaal.
http://twitter.com/#!/breaking/conrad-murray-trial

[ Bericht 3% gewijzigd door Robijn48 op 18-10-2011 19:48:32 ]
Leef en Laten Leven
pi_103247490
Wat raar dat ze daarvoor helemaal naar de rechtszaal moeten komen, ze kunnen ze toch ook even bellen of zo? Ik hoop dat het doorgaat...
pi_103247575
Ik hoop dat het OM dokter Alon ook nog een keer terugroept :9~
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:56:30 #149
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103247585
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:55 schreef gifkwal het volgende:
Wat raar dat ze daarvoor helemaal naar de rechtszaal moeten komen, ze kunnen ze toch ook even bellen of zo? Ik hoop dat het doorgaat...
Wie moeten er naar de rechtszaal toe komen Gif :D
Leef en Laten Leven
pi_103247696
Judge Michael Pastor instructed jurors to call his courtroom today at 3pm to find out whether trial resumes tomorrow morning or not.

Oh wacht... staat er nou dat ze moeten bellen 8)7 Ik las "call on" ipv "call". Ik moet echt even naar de HEMA voor een leesbril!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')