Dat is altijd zo bij deel 2, dan is het namelijk nog geen reeks.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:19 schreef Rockfire het volgende:
Waarom is dit topic geen onderdeel van een reeks, nu moest ik hem apart opzoeken en kwam hij niet in mijn AT
Ben al bezigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:22 schreef Bart het volgende:
Ik zit overigens mobiel dus kan er nu helaas ook geen reeks van maken, maar volgens mij doen er meerdere mods mee met deze competitie, dus als ze dit lezen: knock yourself out.
Zo niet, dan fix ik het vanavond even zodra ik thuis ben.
Oeps sorry, inderdaad ging het om GMVL. Mijn geheugen laat me helaas een beetje in de steek..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:22 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dankjewel, dan is dat ook weer duidelijk
Staat er al in..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En doe even een link naar het Googledoc in de OP.
Overigens heeft Wendy-Amsterdam van me gewonnen met 338-327.
Ik mag weer tegen jou spelenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef Rockfire het volgende:
@Rockiejj: Ik ben gestegen en sta nu onder remlof. Ik heb hem uitgedaagd, maar hij geeft aan nog met een potje tegen Re bezig te zijn. Moeten we dit nu even afwachten (als hij wint moet ik dus tegen Re ipv remlof) of kunnen we dat potje al gewoon spelen?
Als je wilt stijgen wel jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:29 schreef SomePerson het volgende:
Heb zelf nog niemand geinvite, ben alleen zelf uitgenodigd, is het nou de bedoeling dat je degene boven je uitdaagt?
Ja, even afwachten dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef Rockfire het volgende:
@Rockiejj: Ik ben gestegen en sta nu onder remlof. Ik heb hem uitgedaagd, maar hij geeft aan nog met een potje tegen Re bezig te zijn. Moeten we dit nu even afwachten (als hij wint moet ik dus tegen Re ipv remlof) of kunnen we dat potje al gewoon spelen?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, even afwachten dan.
Weetje, als je beter bent als beide maakt t niet uit of je eerst tegen Re en daarna tegen Remlof speelt, of andersom, toch?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:18 schreef Re het volgende:
Na een heftig potje waarin ik alleen maar ver achterstond toch nipt gewonnen van Remlof
is goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ah dus wat we nu spelen is voor de ladder? Zeg dat er even bij voortaan.
Ja, maximaal 72 uur, daarna verliest ie automatisch, en omdat ie niks heeft gemeld van zn afwezigheid gaat ie naar de laatste plek. Easy.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:18 schreef WordFreud het volgende:
Ik wacht al meer dan 24 uur op de volgende zet van mauricer1991 (25).
Moet ik maximaal 72 uur wachten?
ik heb je wordfeud naam in het document gezetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:29 schreef svk1985 het volgende:
ik daag JasperV_ gewoon uit, en mijn wordfeud naam is ook svk1985
Op dit moment wordt dit dan de stand (ook al bijgewerkt in het document):quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
svk1985 wint met 463-336. Maar ik speel nu nog tegen degene boven me. Dus geen idee wat er nu gaat gebeuren.
hoezo niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Simpel wel, kloppen doet het niet.
Ik speel nu idd ook tegen iemand die inmiddels al twee plaatsen boven me staat...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:39 schreef svk1985 het volgende:
idd, systeem is eigenlijk niet gemaakt om twee wedstrijden tegelijk te spelen...
Dan zou het helemaal kansloos zijn als ik straks van jou verlies. Dan zak ik 3 plaatsen en stijg jij er 3..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:50 schreef Tulping het volgende:
Ik speel ook nog tegen lutte, en ben daar van aan het verliezen, dus zak ik dan straks 2 plaatsen?
Kunnen we anders niet alsnog dat niveau systeem invoeren? Dat iedereen nu zn potje afmaakt en geen nieuwe meer begint en dan ff in niveaus indelen?
Vandaar dat grote verschil op het laatst. Want zonder die puntenwissel was het echt maar 2 of 3 punten verschil.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:59 schreef picodealion het volgende:
Jongens, ik trek me terug uit deze competitie. Ik vind dit allemaal veel teveel gedoe en de poules competitie van D. is stukken beter geregeld.
En gefeli Maringo. Ik lag een tijd op je voor maar ik bleef de laatste 4 beurten vast zitten met mijn Q, Y, V en H
.
Je mag erbij zetten: en DIK met meer dan 500 punten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:32 schreef tomtomaat het volgende:
AnneX (Elisabed) verslagen. Als ik het goed heb sta ik nu op plaats 27.
Wordt de stand nog bijgewerkt? Het is mij niet helemaal duidelijk meer wie ik nu moet uitdagen.
Rockiejj is op vakantie en ik zit nu mobiel, dus ik kan de stand helaas morgen pas bijwerken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:32 schreef tomtomaat het volgende:
AnneX (Elisabed) verslagen. Als ik het goed heb sta ik nu op plaats 27.
Wordt de stand nog bijgewerkt? Het is mij niet helemaal duidelijk meer wie ik nu moet uitdagen.
Ik voel er ook steeds meer voor om dat andere systeem in te voeren. Meer mensen die het daar mee eens zijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:50 schreef Tulping het volgende:
Ik speel ook nog tegen lutte, en ben daar van aan het verliezen, dus zak ik dan straks 2 plaatsen?
Kunnen we anders niet alsnog dat niveau systeem invoeren? Dat iedereen nu zn potje afmaakt en geen nieuwe meer begint en dan ff in niveaus indelen?
Voorquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:14 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik voel er ook steeds meer voor om dat andere systeem in te voeren. Meer mensen die het daar mee eens zijn?
Eensquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:14 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik voel er ook steeds meer voor om dat andere systeem in te voeren. Meer mensen die het daar mee eens zijn?
Gewonnen van CindyNederhorst (23)quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:15 schreef WordFreud het volgende:
Eerder Elisabed (27) verslagen.
Nu ook gewonnen van Mauricer1991 (25).
Ik stijg dus van 26 naar 25.
24 Rockiejj tijdelijk afwezig.
Dus nu CinyNederhorst (23) uitgedaagd.
Als dit niet klopt, hoor ik het graag.
iPhone ligt nog thuis op de bank, dus ik reageer vanavond pasquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:28 schreef WordFreud het volgende:
Dus nu Wendy-Amsterdam (21) uitgedaagd.
Het andere systeem zoals dat volgens mij werd voorgesteld is een piramidesysteem. Bovenaan de piramide bevind zich 1 persoon, dit is trede 1, daaronder bevinden zich 2 personen, dit is trede 2, daaronder 3 personen, dit is trede 3, ... Je kunt alleen iemand uit een trede boven je uitdagen, win je dan wisselen jullie van plek, anders gebeurd er niks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat is "het andere systeem" dan?
Oh ja: zojuist gewonnen van ElisaBed.
Ik zie op de nieuwe lijst dat Someperson - GMVL boven mij staat. Ook maar uitgenodigd. Toch vakantie. Schiet het tenminste een beetje op.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:28 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Gewonnen van CindyNederhorst (23)
Ik las dat 3xziggy is gestegen?
Dus nu Wendy-Amsterdam (21) uitgedaagd.
Beter systeem ben ik voor en graag ook vaker lijst bijwerken.
Totdat een meerderheid van de huidige deelnemers heeft ingestemd met het nieuwe systeem spelen we ook nog gewoon door met het oude systeem, dus de uitslag is verwerkt in het documentquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:00 schreef twinkles het volgende:
Nog wel eenpotje met merel1808 gespeeld
Merel1808 275 - twinkles 382
Ja ik ook. Eerst nummer 17 dan maar uitgedaagdquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Totdat een meerderheid van de huidige deelnemers heeft ingestemd met het nieuwe systeem spelen we ook nog gewoon door met het oude systeem, dus de uitslag is verwerkt in het document
Ik ga zelf ook maar eens proberen de top 3 te behalen
Punt 3 uiteraard op voorwaarde dat diegene niet met een ander spel bezig isquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:11 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Het andere systeem zoals dat volgens mij werd voorgesteld is een piramidesysteem. Bovenaan de piramide bevind zich 1 persoon, dit is trede 1, daaronder bevinden zich 2 personen, dit is trede 2, daaronder 3 personen, dit is trede 3, ... Je kunt alleen iemand uit een trede boven je uitdagen, win je dan wisselen jullie van plek, anders gebeurd er niks.
Hier kun je nog wat extra regels aan verbinden zoals (LET OP dit zijn voorstellen van mij en kunnen in overleg ook worden aangepast):
• Je kunt maximaal één wedstrijd tegelijk spelen (om het overzichtelijk te houden, anders krijg je dezelfde onduidelijkheid die we nu ook al hebben).
• Na een gespeelde wedstrijd moet je eerst tegen een andere speler hebben gespeeld voordat je dezelfde tegenstander weer mag uitdagen.
• Reageert degene die je uitdaagt niet binnen 24 uur dan wisselen jullie automatisch van plek.
• Een wedstrijd mag maximaal 72 uur duren.
In de bovenste trede moet je altijd 2x tegen dezelfde spelen, omdat daar maar 1 persoon in zit (of de bovenste wordt eruit geknikkerd en moet bij diezelfde tegenstander zijn plekje terugwinnen, of de bovenste blijft bij winst bovenin). Regel 2 is ds niet haalbaar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:11 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Het andere systeem zoals dat volgens mij werd voorgesteld is een piramidesysteem. Bovenaan de piramide bevind zich 1 persoon, dit is trede 1, daaronder bevinden zich 2 personen, dit is trede 2, daaronder 3 personen, dit is trede 3, ... Je kunt alleen iemand uit een trede boven je uitdagen, win je dan wisselen jullie van plek, anders gebeurd er niks.
Hier kun je nog wat extra regels aan verbinden zoals (LET OP dit zijn voorstellen van mij en kunnen in overleg ook worden aangepast):
• Je kunt maximaal één wedstrijd tegelijk spelen (om het overzichtelijk te houden, anders krijg je dezelfde onduidelijkheid die we nu ook al hebben).
• Na een gespeelde wedstrijd moet je eerst tegen een andere speler hebben gespeeld voordat je dezelfde tegenstander weer mag uitdagen.
• Reageert degene die je uitdaagt niet binnen 24 uur dan wisselen jullie automatisch van plek.
• Een wedstrijd mag maximaal 72 uur duren.
Lijkt me logischquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Punt 3 uiteraard op voorwaarde dat diegene niet met een ander spel bezig is
Stel op trede 1 zit persoon A en op trede 2 zitten personen B en C. Met regel 2 voorkom je dat de hele tijd A en B tegen elkaar blijven spelen (zodra het potje is afgelopen weten zij dat als eerste en kunnen ze elkaar weer uitnodigen) en C dus nooit kans maakt om een keer te spelen om de bovenste trede. Dat is de reden waarom ik die regel erbij heb gezet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:30 schreef twinkles het volgende:
[..]
In de bovenste trede moet je altijd 2x tegen dezelfde spelen, omdat daar maar 1 persoon in zit (of de bovenste wordt eruit geknikkerd en moet bij diezelfde tegenstander zijn plekje terugwinnen, of de bovenste blijft bij winst bovenin). Regel 2 is ds niet haalbaar.
Ja het kan misschien wel, maar je moet dan wel een strikt om en om beleid voeren..
Ja ik was klaar met mn verhaal toen t kwartje viel :pquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:10 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Lijkt me logisch(zie regel 1)
[..]
Stel op trede 1 zit persoon A en op trede 2 zitten personen B en C. Met regel 2 voorkom je dat de hele tijd A en B tegen elkaar blijven spelen (zodra het potje is afgelopen weten zij dat als eerste en kunnen ze elkaar weer uitnodigen) en C dus nooit kans maakt om een keer te spelen om de bovenste trede. Dat is de reden waarom ik die regel erbij heb gezet.
Wat doen we hier nu mee? Heb je hem al benaderd / een bericht gestuurd?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:56 schreef Re het volgende:
Robfcg resignde na bijna zekere winst, weet niet of dat de bedoeling was
Dat was zeker niet de bedoeling, was een enorm leuke grap van een vriend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:56 schreef Re het volgende:
Robfcg resignde na bijna zekere winst, weet niet of dat de bedoeling was
Ik snap het wel... Ik heb je verwijderdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik trek mij terug uit de ladder. Het is te onoverzichtelijk om leuk te zijn.
Ik meld me weer als er een betere opzet is (pyramide bijvoorbeeld).
slaan dan die gozerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:03 schreef Robbieh het volgende:
[..]
Dat was zeker niet de bedoeling, was een enorm leuke grap van een vriend.
Document bijgewerktquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:51 schreef WordFreud het volgende:
Gewonnen van 21 Wendy-Adam 466-352
Gewonnen van 20 GMVL 499-222
Nu 19 Merel1808 uitdagen.
Even voor de duidelijkheid: deze vorm van de laddercompetitie is een idee van Rockiejj (ik help hem alleen met het bijhouden van het document). Omdat ik het met een aantal mensen eens ben heb ik een andere opzet voorgesteld, daar hebben echter maar een beperkt aantal mensen positief op gereageerd. Ik ga niet zomaar de opzet van de competitie van iemand anders wijzigen als er niet een meerderheid voor is...quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaat dit systeem nog aangepast worsen, of hebben we dan je ideetje om zeep geholpen Rockfire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |