Dat is altijd zo bij deel 2, dan is het namelijk nog geen reeks.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:19 schreef Rockfire het volgende:
Waarom is dit topic geen onderdeel van een reeks, nu moest ik hem apart opzoeken en kwam hij niet in mijn AT
Ben al bezigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:22 schreef Bart het volgende:
Ik zit overigens mobiel dus kan er nu helaas ook geen reeks van maken, maar volgens mij doen er meerdere mods mee met deze competitie, dus als ze dit lezen: knock yourself out.
Zo niet, dan fix ik het vanavond even zodra ik thuis ben.
Oeps sorry, inderdaad ging het om GMVL. Mijn geheugen laat me helaas een beetje in de steek..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:22 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dankjewel, dan is dat ook weer duidelijk
Staat er al in..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En doe even een link naar het Googledoc in de OP.
Overigens heeft Wendy-Amsterdam van me gewonnen met 338-327.
Ik mag weer tegen jou spelenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef Rockfire het volgende:
@Rockiejj: Ik ben gestegen en sta nu onder remlof. Ik heb hem uitgedaagd, maar hij geeft aan nog met een potje tegen Re bezig te zijn. Moeten we dit nu even afwachten (als hij wint moet ik dus tegen Re ipv remlof) of kunnen we dat potje al gewoon spelen?
Als je wilt stijgen wel jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:29 schreef SomePerson het volgende:
Heb zelf nog niemand geinvite, ben alleen zelf uitgenodigd, is het nou de bedoeling dat je degene boven je uitdaagt?
Ja, even afwachten dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef Rockfire het volgende:
@Rockiejj: Ik ben gestegen en sta nu onder remlof. Ik heb hem uitgedaagd, maar hij geeft aan nog met een potje tegen Re bezig te zijn. Moeten we dit nu even afwachten (als hij wint moet ik dus tegen Re ipv remlof) of kunnen we dat potje al gewoon spelen?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, even afwachten dan.
Weetje, als je beter bent als beide maakt t niet uit of je eerst tegen Re en daarna tegen Remlof speelt, of andersom, toch?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:18 schreef Re het volgende:
Na een heftig potje waarin ik alleen maar ver achterstond toch nipt gewonnen van Remlof
is goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ah dus wat we nu spelen is voor de ladder? Zeg dat er even bij voortaan.
Ja, maximaal 72 uur, daarna verliest ie automatisch, en omdat ie niks heeft gemeld van zn afwezigheid gaat ie naar de laatste plek. Easy.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:18 schreef WordFreud het volgende:
Ik wacht al meer dan 24 uur op de volgende zet van mauricer1991 (25).
Moet ik maximaal 72 uur wachten?
ik heb je wordfeud naam in het document gezetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:29 schreef svk1985 het volgende:
ik daag JasperV_ gewoon uit, en mijn wordfeud naam is ook svk1985
Op dit moment wordt dit dan de stand (ook al bijgewerkt in het document):quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
svk1985 wint met 463-336. Maar ik speel nu nog tegen degene boven me. Dus geen idee wat er nu gaat gebeuren.
hoezo niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Simpel wel, kloppen doet het niet.
Ik speel nu idd ook tegen iemand die inmiddels al twee plaatsen boven me staat...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:39 schreef svk1985 het volgende:
idd, systeem is eigenlijk niet gemaakt om twee wedstrijden tegelijk te spelen...
Dan zou het helemaal kansloos zijn als ik straks van jou verlies. Dan zak ik 3 plaatsen en stijg jij er 3..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:50 schreef Tulping het volgende:
Ik speel ook nog tegen lutte, en ben daar van aan het verliezen, dus zak ik dan straks 2 plaatsen?
Kunnen we anders niet alsnog dat niveau systeem invoeren? Dat iedereen nu zn potje afmaakt en geen nieuwe meer begint en dan ff in niveaus indelen?
Vandaar dat grote verschil op het laatst. Want zonder die puntenwissel was het echt maar 2 of 3 punten verschil.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:59 schreef picodealion het volgende:
Jongens, ik trek me terug uit deze competitie. Ik vind dit allemaal veel teveel gedoe en de poules competitie van D. is stukken beter geregeld.
En gefeli Maringo. Ik lag een tijd op je voor maar ik bleef de laatste 4 beurten vast zitten met mijn Q, Y, V en H
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |