ik heb je wordfeud naam in het document gezetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:29 schreef svk1985 het volgende:
ik daag JasperV_ gewoon uit, en mijn wordfeud naam is ook svk1985
Op dit moment wordt dit dan de stand (ook al bijgewerkt in het document):quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
svk1985 wint met 463-336. Maar ik speel nu nog tegen degene boven me. Dus geen idee wat er nu gaat gebeuren.
hoezo niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Simpel wel, kloppen doet het niet.
Ik speel nu idd ook tegen iemand die inmiddels al twee plaatsen boven me staat...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:39 schreef svk1985 het volgende:
idd, systeem is eigenlijk niet gemaakt om twee wedstrijden tegelijk te spelen...
Dan zou het helemaal kansloos zijn als ik straks van jou verlies. Dan zak ik 3 plaatsen en stijg jij er 3..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:50 schreef Tulping het volgende:
Ik speel ook nog tegen lutte, en ben daar van aan het verliezen, dus zak ik dan straks 2 plaatsen?
Kunnen we anders niet alsnog dat niveau systeem invoeren? Dat iedereen nu zn potje afmaakt en geen nieuwe meer begint en dan ff in niveaus indelen?
Vandaar dat grote verschil op het laatst. Want zonder die puntenwissel was het echt maar 2 of 3 punten verschil.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:59 schreef picodealion het volgende:
Jongens, ik trek me terug uit deze competitie. Ik vind dit allemaal veel teveel gedoe en de poules competitie van D. is stukken beter geregeld.
En gefeli Maringo. Ik lag een tijd op je voor maar ik bleef de laatste 4 beurten vast zitten met mijn Q, Y, V en H
.
Je mag erbij zetten: en DIK met meer dan 500 punten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:32 schreef tomtomaat het volgende:
AnneX (Elisabed) verslagen. Als ik het goed heb sta ik nu op plaats 27.
Wordt de stand nog bijgewerkt? Het is mij niet helemaal duidelijk meer wie ik nu moet uitdagen.
Rockiejj is op vakantie en ik zit nu mobiel, dus ik kan de stand helaas morgen pas bijwerken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:32 schreef tomtomaat het volgende:
AnneX (Elisabed) verslagen. Als ik het goed heb sta ik nu op plaats 27.
Wordt de stand nog bijgewerkt? Het is mij niet helemaal duidelijk meer wie ik nu moet uitdagen.
Ik voel er ook steeds meer voor om dat andere systeem in te voeren. Meer mensen die het daar mee eens zijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:50 schreef Tulping het volgende:
Ik speel ook nog tegen lutte, en ben daar van aan het verliezen, dus zak ik dan straks 2 plaatsen?
Kunnen we anders niet alsnog dat niveau systeem invoeren? Dat iedereen nu zn potje afmaakt en geen nieuwe meer begint en dan ff in niveaus indelen?
Voorquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:14 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik voel er ook steeds meer voor om dat andere systeem in te voeren. Meer mensen die het daar mee eens zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |