Je mag erbij zetten: en DIK met meer dan 500 punten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:32 schreef tomtomaat het volgende:
AnneX (Elisabed) verslagen. Als ik het goed heb sta ik nu op plaats 27.
Wordt de stand nog bijgewerkt? Het is mij niet helemaal duidelijk meer wie ik nu moet uitdagen.
Rockiejj is op vakantie en ik zit nu mobiel, dus ik kan de stand helaas morgen pas bijwerken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:32 schreef tomtomaat het volgende:
AnneX (Elisabed) verslagen. Als ik het goed heb sta ik nu op plaats 27.
Wordt de stand nog bijgewerkt? Het is mij niet helemaal duidelijk meer wie ik nu moet uitdagen.
Ik voel er ook steeds meer voor om dat andere systeem in te voeren. Meer mensen die het daar mee eens zijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:50 schreef Tulping het volgende:
Ik speel ook nog tegen lutte, en ben daar van aan het verliezen, dus zak ik dan straks 2 plaatsen?
Kunnen we anders niet alsnog dat niveau systeem invoeren? Dat iedereen nu zn potje afmaakt en geen nieuwe meer begint en dan ff in niveaus indelen?
Voorquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:14 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik voel er ook steeds meer voor om dat andere systeem in te voeren. Meer mensen die het daar mee eens zijn?
Eensquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:14 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik voel er ook steeds meer voor om dat andere systeem in te voeren. Meer mensen die het daar mee eens zijn?
Gewonnen van CindyNederhorst (23)quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:15 schreef WordFreud het volgende:
Eerder Elisabed (27) verslagen.
Nu ook gewonnen van Mauricer1991 (25).
Ik stijg dus van 26 naar 25.
24 Rockiejj tijdelijk afwezig.
Dus nu CinyNederhorst (23) uitgedaagd.
Als dit niet klopt, hoor ik het graag.
iPhone ligt nog thuis op de bank, dus ik reageer vanavond pasquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:28 schreef WordFreud het volgende:
Dus nu Wendy-Amsterdam (21) uitgedaagd.
Het andere systeem zoals dat volgens mij werd voorgesteld is een piramidesysteem. Bovenaan de piramide bevind zich 1 persoon, dit is trede 1, daaronder bevinden zich 2 personen, dit is trede 2, daaronder 3 personen, dit is trede 3, ... Je kunt alleen iemand uit een trede boven je uitdagen, win je dan wisselen jullie van plek, anders gebeurd er niks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat is "het andere systeem" dan?
Oh ja: zojuist gewonnen van ElisaBed.
Ik zie op de nieuwe lijst dat Someperson - GMVL boven mij staat. Ook maar uitgenodigd. Toch vakantie. Schiet het tenminste een beetje op.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:28 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Gewonnen van CindyNederhorst (23)
Ik las dat 3xziggy is gestegen?
Dus nu Wendy-Amsterdam (21) uitgedaagd.
Beter systeem ben ik voor en graag ook vaker lijst bijwerken.
Totdat een meerderheid van de huidige deelnemers heeft ingestemd met het nieuwe systeem spelen we ook nog gewoon door met het oude systeem, dus de uitslag is verwerkt in het documentquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:00 schreef twinkles het volgende:
Nog wel eenpotje met merel1808 gespeeld
Merel1808 275 - twinkles 382
Ja ik ook. Eerst nummer 17 dan maar uitgedaagdquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Totdat een meerderheid van de huidige deelnemers heeft ingestemd met het nieuwe systeem spelen we ook nog gewoon door met het oude systeem, dus de uitslag is verwerkt in het document
Ik ga zelf ook maar eens proberen de top 3 te behalen
Punt 3 uiteraard op voorwaarde dat diegene niet met een ander spel bezig isquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:11 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Het andere systeem zoals dat volgens mij werd voorgesteld is een piramidesysteem. Bovenaan de piramide bevind zich 1 persoon, dit is trede 1, daaronder bevinden zich 2 personen, dit is trede 2, daaronder 3 personen, dit is trede 3, ... Je kunt alleen iemand uit een trede boven je uitdagen, win je dan wisselen jullie van plek, anders gebeurd er niks.
Hier kun je nog wat extra regels aan verbinden zoals (LET OP dit zijn voorstellen van mij en kunnen in overleg ook worden aangepast):
• Je kunt maximaal één wedstrijd tegelijk spelen (om het overzichtelijk te houden, anders krijg je dezelfde onduidelijkheid die we nu ook al hebben).
• Na een gespeelde wedstrijd moet je eerst tegen een andere speler hebben gespeeld voordat je dezelfde tegenstander weer mag uitdagen.
• Reageert degene die je uitdaagt niet binnen 24 uur dan wisselen jullie automatisch van plek.
• Een wedstrijd mag maximaal 72 uur duren.
In de bovenste trede moet je altijd 2x tegen dezelfde spelen, omdat daar maar 1 persoon in zit (of de bovenste wordt eruit geknikkerd en moet bij diezelfde tegenstander zijn plekje terugwinnen, of de bovenste blijft bij winst bovenin). Regel 2 is ds niet haalbaar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:11 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Het andere systeem zoals dat volgens mij werd voorgesteld is een piramidesysteem. Bovenaan de piramide bevind zich 1 persoon, dit is trede 1, daaronder bevinden zich 2 personen, dit is trede 2, daaronder 3 personen, dit is trede 3, ... Je kunt alleen iemand uit een trede boven je uitdagen, win je dan wisselen jullie van plek, anders gebeurd er niks.
Hier kun je nog wat extra regels aan verbinden zoals (LET OP dit zijn voorstellen van mij en kunnen in overleg ook worden aangepast):
• Je kunt maximaal één wedstrijd tegelijk spelen (om het overzichtelijk te houden, anders krijg je dezelfde onduidelijkheid die we nu ook al hebben).
• Na een gespeelde wedstrijd moet je eerst tegen een andere speler hebben gespeeld voordat je dezelfde tegenstander weer mag uitdagen.
• Reageert degene die je uitdaagt niet binnen 24 uur dan wisselen jullie automatisch van plek.
• Een wedstrijd mag maximaal 72 uur duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |