Tja, ook dat is weer een mening natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou als mijn mening geven wordt bestempeld als zieken en verzieken dan ben ik er wel klaar mee ja.
jij reldel jij!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:04 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind het nu al leuk! Kan ik me ook al aanmelden voor 2012?
Leugenaar!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en voor wie mij niet kent: ik ben 18 jaar, fotomodel, heb twee afghaanse windhonden en doen aan jeu de boules.
Welke tieten?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:21 schreef Sorbootje het volgende:
Het gedoe is part of the fun.
En ik ben echt al achttien. Kijk maar naar m'n tieten.
WHaha, mijn tieten zijn beter, ik ben volgende week 19!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:21 schreef Sorbootje het volgende:
Het gedoe is part of the fun.
En ik ben echt al achttien. Kijk maar naar m'n tieten.
Maar ík heb jou toch al??quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en ging je nou een Grannyblanket voor me haken Orea? *liefde*
Oh jaaaaa! dat was ookzo!quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohhhhh als we gaan roddelen weet ik ook nog wel eea
ik ontken álles!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:30 schreef YPPY het volgende:
[..]
WHaha, mijn tieten zijn beter, ik ben volgende week 19!![]()
En heb 3 jongens, 2 honden en een cavia!![]()
Roddels over het merendeel van de deelnemers zijn op te vragen. Tegen betaling uiteraard.
Ik weet nog goed dat je die prijs won met Scarlett O'hara Sorbootje! Je had er nog zo'n mooie foto van op facebook gezet! Even zien of ik 'm nog kan vinden, ah kijk!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en voor wie mij niet kent: ik ben 18 jaar, fotomodel, heb twee afghaanse windhonden en doen aan jeu de boules.
*proest*quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:34 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat je die prijs won met Scarlett O'hara Sorbootje! Je had er nog zo'n mooie foto van op facebook gezet! Even zien of ik 'm nog kan vinden, ah kijk!
[ afbeelding ]
Hoe is het de laatste tijd op de wedstrijden gegaan?
ah handig, dus als iedereen snel een kloon aanmaakt voor de 16e, kunnen we jou iig alvast ontmaskerenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:36 schreef happyme28 het volgende:
Hallooooooo, ik kwam even melden vanaf ons zonnige vakantieadres dat ik nog gewoon meedoe hoor! Sorry als iemand mij niet kent, maar mijn PM staat open
Wil wel zeggen dat we pas de 16e terugkomen van vakantie en dus kan wat later zijn om mijn lootje te openen. Bij voorbaat sorry als het wachten op mij is
En die mag dan waarschijnlijk niet meedoen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Modus post ook 'wel eens' in oud. de afgelopen week sowieso zelfs 2 keer. als hij mee zou willen doen zou ook iedereen zich afvragen waarom..en het waarschijnlijk niet leuk vinden.
Dat hoef jij helemaal niet vervelend voor mij te vinden hoor, dankjewel. Die info geef ik je alleen omdat mijn leven er nu zo uitziet en jij me nu dan dus na dit verhaal wel 'kent' en was ook sarcastisch bedoeld. De wereld is groter dan de topics waar jij in post. En dat jij mij niet kent is jammer, ik 'ken' jou wel, als je dus je horizon zou verbreden zou je mij ook tegen zijn gekomen, ik post sinds juli regelmatig in OUD nadat ik uit 'de kast' ben gekomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind het heel vervelend voor je dat je man overleden is bianca en dat je een miskraam hebt gehad en het laten inslapen van je huisdier etc.. Maar dat staat toch compleet los van het feit dat ik het vervelend zou vinden om iemand die ik niet ken/ nooit een post van lees te trekken?
Alsof ik speciaal jou heb uitgekozen omdat je zo'n vervelende tijd hebt gehad. neemt gewoon niet weg dat je amper hebt gepost in OUD. Ik noemde het gewoon weer, ook ivm de discussie over Joshua de vorige jaren.
Nu is het inderdaad duidelijk bij me dat jij al wel langer 'bekend'bent. neemt niet weg dat ik het nog steeds minder leuk vind om lootjes te trekken met een idioot grote groep waarvan een deel vaak niet meer post en je er dus maar weinig over weet.
en die mening mag ik hebben
Modus post ook 'wel eens' in oud. de afgelopen week sowieso zelfs 2 keer. als hij mee zou willen doen zou ook iedereen zich afvragen waarom..en het waarschijnlijk niet leuk vinden.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:08 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, ik begon haast te denken dat dit puur een aanmeldtopic was, maar ik heb gewoon een heel lang popcornmoment gemist. Misschien maar goed ook, want tijdens het bijlezen begon ik me zowaar af te vragen of ik ook tot de groep van onbekenden/ongewensten hoor.
Maar gelukkig maken mijn zwangerschapshormonen me overmoedig en kon ik die gedachte dus ook vrij snel weer wegschuiven. Als degene die mijn lootje trekt mij niet kent hebben we allebei pech: zij omdat ze iets van onderzoek moet/mag/kan doen (als ze wil) en ik omdat ik een erg groot risico loop om een onpersoonlijk cadeautje te krijgen. Maar een groot wijs man zei al dat meedoen belangrijker is dan winnen toch? En ik denk dat ik zelfs meer plezier haal uit het iets leuks voor een ander te regelen (of maken, of kopen ofzo) dan uit het krijgen van iets leuks. al wil ik hiermee dan ook weer niet zeggen dat degene die mijn lootje krijgt haar best niet mag doen
Een doekquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:33 schreef SacreCoeur het volgende:
wat een zeur zeur en zeur zeg![]()
maarja ik ken niemand en andersom, heb even getwijfeld.
kijk ik kan pvoesss trekken, who cares..
kan ik iig vragen wat ik moet kopen
en ik blijf lekker meedoen, dus.
Ja dat ben ik met die harige benen en maat 45quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:36 schreef Sorbootje het volgende:
Had je je verkleed als sinterklaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |