Zeg doe 'ns niet, je zie heel duidelijk dat er helemaal geen sprake is van een meerderheid. Bovendien heeft niemand hier het recht om zomaar een ander de toegang te ontzeggen lijkt me. (op de mods na dan)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:01 schreef bianca en michael het volgende:
Ik heb hier notabene nog gevraagd of ik mee mocht doen voordat ik me opgaf. Maar als de meerderheid vindt dat ik eruit moet, prima hoor, jammer dan. Heb wel wat grotere teleurstellingen te verwerken gehad de laatste tijd.
Dat kan je ook. Als je er lid van bent.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar dan kan ik me toch ook wel bij de Secret Santa van het boomblaadjesvereringsforum aansluiten waar ik niemand ken?
Het gaat mij in ieder geval niet om puur een cadeautje kopen, in een doosje proppen en dan zelf daarmee ook een cadeautje ontvangen.
Ik snap het helemaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:57 schreef flugeltje het volgende:
Er begint me weer te dagen waarom ik de andere jaren besloot niet aan te sluiten geloof ik
Eeensch! Biancaenmichael, gewoon meedoen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeg doe 'ns niet, je zie heel duidelijk dat er helemaal geen sprake is van een meerderheid. Bovendien heeft niemand hier het recht om zomaar een ander de toegang te ontzeggen lijkt me. (op de mods na dan)
Dus je gaat gewoon meedoen en het nog leuk vinden ook!
Zo fluug heeft gesproken, en nu allemaal lief doen en bloemetjes naar elkaar strooien. Zijn jullie nu helemaal een haartje betoeterd!!
Ik leer echt veul van m'n opvoedboeken![]()
Dat kan dus niet. Of we blijven er allebei in, of we gaan er allebei uit.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan je ook. Als je er lid van bent.
Ging mij er meer om dat als je een lotje krijgt van iemand die je kent is dat leuk, heb je van een minder bekend iemand is dat jammer maar alsnog te doen.
En wiens schuld is het nu dat beide in hetzelfde forum posten maar de ene de posts van de ander niet heeft gelezen
[..]
Ik snap het helemaal.
BE zou je mijn lootje er uit willen halen. Ik wil niet meer mee doen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:06 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Eeensch! Biancaenmichael, gewoon meedoen!
Jij mag er al helemaal niet uit!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Tally en Bianca blijven!
Anders stap ik er namelijk ook uit, en dat wil ik niet!
Ach welnee, dit is geen rel. Dit zijn hormonen....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:12 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Jij mag er al helemaal niet uit!
Hoe komt het dat ik zo ineens ongewenst het middelpunt ben geworden van een rel?! Dat wil ik helemaal niet!!
Dat ben je ook niet, dat lijkt alleen maar zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:12 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Jij mag er al helemaal niet uit!
Hoe komt het dat ik zo ineens ongewenst het middelpunt ben geworden van een rel?! Dat wil ik helemaal niet!!
O ik ken FOK! langer hoor maar heb daar gewoon geen zin in.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:06 schreef flugeltje het volgende:
Kom op Tally, het blijft FOK! dit waait over en het gaat gewoon leuk worden...
Saffier, jij moet wel mee doen, want als ik jou dan trek houden we het mooi in de familiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat ben je ook niet, dat lijkt alleen maar zo.
Maar de enige die het middelpunt is, is Sint zelf!
En nu gaan we gewoon over tot de orde van de dag.
Ik weet van 4 mensen dat ze nog twijfelen...
C.h.e.l.l.
B.o.d.p.a.0.9.
S.a.f.f.i.e.r.
M.o.u.s.s.y.
Laten we eens gaan bedenken hoe we die nog gaan overhalen om mee te doen!
Ik kan wel 100 posts in alle topics van OUD hebben maar als ik daar alleen maar Gefeliciteerd met Zoe Tally of Hup Flugel schrijf dan weet je toch nog totaal niks?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan je ook. Als je er lid van bent.
Ging mij er meer om dat als je een lotje krijgt van iemand die je kent is dat leuk, heb je van een minder bekend iemand is dat jammer maar alsnog te doen.
En wiens schuld is het nu dat beide in hetzelfde forum posten maar de ene de posts van de ander niet heeft gelezen
Maar is het dan niet logischer dat degenen die het niet meer leuk vinden zich terugtrekken dan? Want de grote meerderheid heeft er blijkbaar geen moeite mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik kan wel 100 posts in alle topics van OUD hebben maar als ik daar alleen maar Gefeliciteerd met Zoe Tally of Hup Flugel schrijf dan weet je toch nog totaal niks?
Ik vind totaal niet dat ik recht van spreken heb over wie er wel of niet mee doet en dat moet ieder voor zich weten maar daarom kunnen er toch wel vraagtekens zijn bij de motivatie van sommigen?
In de F&F SC is SecretSanta afgeschaft o.a. omdat er mensen op af kwamen die er anders nauwelijks posten en dat maakte het voor velen toch anders.
KD heeft de ballen om het gewoon uit te spreken dat voor haar de lol grotendeels wel te maken heeft met wie ze krijgt en ik ben het daar mee eens.
Bij deze trek ik mij ook terug want ik heb de discussie aangezwengeld en daardoor trekken anderen zich terug etc.
Oh kutquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als we nou eens al criterium nemen dat je míjn kinderen bij naam moet kennen? Denk dat we dan al een aardige schifting kunnen maken
Hey, dat is pas echt een goed idee!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:22 schreef Incantrix het volgende:
Dudes, kunnen we dan niet, net als voorgaande jaren, het estafettetopic weer een kick geven voor de mensen die er nog niet hebben geschreven?
Gebakje1, Gebakje2 en Gebakje3?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als we nou eens al criterium nemen dat je míjn kinderen bij naam moet kennen? Denk dat we dan al een aardige schifting kunnen maken
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Too late!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:14 schreef Faja-Lobi het volgende:
door ze vooral het vorige topic deel niet te laten lezen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:19 schreef Incantrix het volgende:
Bodpaaaaaa, niet twijfelen, doen! Net als je geweldige make-over.. Lef heb je, gebruik het!
Nee joh!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik kan wel 100 posts in alle topics van OUD hebben maar als ik daar alleen maar Gefeliciteerd met Zoe Tally of Hup Flugel schrijf dan weet je toch nog totaal niks?
Ik vind totaal niet dat ik recht van spreken heb over wie er wel of niet mee doet en dat moet ieder voor zich weten maar daarom kunnen er toch wel vraagtekens zijn bij de motivatie van sommigen?
In de F&F SC is SecretSanta afgeschaft o.a. omdat er mensen op af kwamen die er anders nauwelijks posten en dat maakte het voor velen toch anders.
KD heeft de ballen om het gewoon uit te spreken dat voor haar de lol grotendeels wel te maken heeft met wie ze krijgt en ik ben het daar mee eens.
Bij deze trek ik mij ook terug want ik heb de discussie aangezwengeld en daardoor trekken anderen zich terug etc.
Pim, Frits en Ida!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:25 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Too late!
[..]Jaaah, was dat cool he. Zucht....
Ik slaap er nog een nachtje over.
Oooooh kak! Ik weet alleen nog tinus en Saar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik slaap er al meerdere nachtjes over, en wil gewoon niet meer meedoen. Punt. Maar je mag me best morgen pas verwijderenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Slaap er allemaal nog maar een nachtje over en dan hoor ik het morgen wel.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:30 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik slaap er al meerdere nachtjes over, en wil gewoon niet meer meedoen. Punt. Maar je mag me best morgen pas verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |