abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:01:51 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103034181

Wat is de bedoeling?
Er worden onderling lootjes getrokken, je geeft een verlanglijstje op en leest het verlanglijstje van degene die je getrokken hebt. daar staat ook het adres in, je gaat voor 't aangegeven bedrag shoppen/knutselen en stuurt het op. Op 11 december word 't uitpakken en raden geblazen wie jou had
Een echte surprise maken mag, een gedicht erbij is ook prima, zelf wat maken is ook geen probleem, maar het is allemaal geen verplichting.

Hoe, wat, waar en wanneer?
Het richtbedrag voor de kadootjes is 15 euro, inclusief verzendkosten.
Het word een echt SinterSanta, op Zondag 11 december is het Uitpakdag!

Dus:

• Vanaf nu wordt iedereen gevraagd zijn/haar e-mail adres door te PM-en naar de PM-box van de user OUD (op het envelopje klikken, en een PM-etje sturen geadresseerd aan 'OUD')
Doe dit vóór 15 oktober!
• Zo snel mogelijk daarna voert een van de modjes de adressen in bij lootjestrekken.nl oid (weet even niet meer waar we het vorig jaar deden)
• De echte trekking volgt dan zodra iedereen zijn lootje ingeleverd heeft
• Op 11 december mogen de pakjes geopend worden en kan het raden gaan beginnen.

Dan heeft iedereen ruim de tijd om een pakje te gaan kopen en er voor te zorgen dat dat er ook is op 11 december.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:03:38 #2
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103034225
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:01 schreef bianca en michael het volgende:
Ik heb hier notabene nog gevraagd of ik mee mocht doen voordat ik me opgaf. Maar als de meerderheid vindt dat ik eruit moet, prima hoor, jammer dan. Heb wel wat grotere teleurstellingen te verwerken gehad de laatste tijd.
Zeg doe 'ns niet, je zie heel duidelijk dat er helemaal geen sprake is van een meerderheid. Bovendien heeft niemand hier het recht om zomaar een ander de toegang te ontzeggen lijkt me. (op de mods na dan)

Dus je gaat gewoon meedoen en het nog leuk vinden ook! }:|

Zo fluug heeft gesproken, en nu allemaal lief doen en bloemetjes naar elkaar strooien. Zijn jullie nu helemaal een haartje betoeterd!!

Ik leer echt veul van m'n opvoedboeken :+
pi_103034275
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Maar dan kan ik me toch ook wel bij de Secret Santa van het boomblaadjesvereringsforum aansluiten waar ik niemand ken?

Het gaat mij in ieder geval niet om puur een cadeautje kopen, in een doosje proppen en dan zelf daarmee ook een cadeautje ontvangen.
Dat kan je ook. Als je er lid van bent.
Ging mij er meer om dat als je een lotje krijgt van iemand die je kent is dat leuk, heb je van een minder bekend iemand is dat jammer maar alsnog te doen.
En wiens schuld is het nu dat beide in hetzelfde forum posten maar de ene de posts van de ander niet heeft gelezen :')
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:57 schreef flugeltje het volgende:
Er begint me weer te dagen waarom ik de andere jaren besloot niet aan te sluiten geloof ik :')
Ik snap het helemaal.

BE zou je mijn lootje er uit willen halen. Ik wil niet meer mee doen. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_103034303
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:03 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Zeg doe 'ns niet, je zie heel duidelijk dat er helemaal geen sprake is van een meerderheid. Bovendien heeft niemand hier het recht om zomaar een ander de toegang te ontzeggen lijkt me. (op de mods na dan)

Dus je gaat gewoon meedoen en het nog leuk vinden ook! }:|

Zo fluug heeft gesproken, en nu allemaal lief doen en bloemetjes naar elkaar strooien. Zijn jullie nu helemaal een haartje betoeterd!!

Ik leer echt veul van m'n opvoedboeken :+
Eeensch! Biancaenmichael, gewoon meedoen! o|O
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:06:50 #5
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103034307
Kom op Tally, het blijft FOK! dit waait over en het gaat gewoon leuk worden... :*
pi_103034364
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:05 schreef Tally het volgende:

[..]

Ging mij er meer om dat als je een lotje krijgt van iemand die je kent is dat leuk, heb je van een minder bekend iemand is dat jammer maar alsnog te doen.
En wiens schuld is het nu dat beide in hetzelfde forum posten maar de ene de posts van de ander niet heeft gelezen :')

[..]

Ik snap het helemaal.

BE zou je mijn lootje er uit willen halen. Ik wil niet meer mee doen. :)
Dat kan dus niet. Of we blijven er allebei in, of we gaan er allebei uit.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:10:01 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103034376
Tally en Bianca blijven! :Y
Anders stap ik er namelijk ook uit, en dat wil ik niet! :6

En dan gaan we in Januari wel met z'n allen even brainstormen over de criteria waar iemand aan moet voldoen om mee te mogen doen, want ik ben dit gezever wel een beetje zat eigenlijk. :s)
pi_103034380
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:06 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Eeensch! Biancaenmichael, gewoon meedoen! o|O
:*
pi_103034400
relax tally, tis elk jaar hetzelfde gezeik. dat kan je gewoon negeren :Y
desnoods knikker je dit topic uit je lijstje topics ff tot de 15de, dan ben je ook van de katte(n? amaranta, kom er eens in :P )kopjes af :D
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103034404
Bianca gewoon mee doen en Tally ook!

En kunnen we het misschien gewoon leuk houden met zijn allen ipv lopen zieken en verzieken want dat komt de sfeer niet echt ten goede.
pi_103034426
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Tally en Bianca blijven! :Y
Anders stap ik er namelijk ook uit, en dat wil ik niet! :6
Jij mag er al helemaal niet uit!

Hoe komt het dat ik zo ineens ongewenst het middelpunt ben geworden van een rel?! Dat wil ik helemaal niet!!
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:12:42 #12
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103034446
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:12 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Hoe komt het dat ik zo ineens ongewenst het middelpunt ben geworden van een rel?! Dat wil ik helemaal niet!!
Ach welnee, dit is geen rel. Dit zijn hormonen.... :*
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:13:34 #13
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103034475
Om naar eens een andere Oldbie te citeren...

IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL... JULLIE ZIJN ME FAMILIE...

en ik ken alleen de uitspraak nog, weet echt niet meer van wie die afkwam :@
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:13:43 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103034479
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:12 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Dat ben je ook niet, dat lijkt alleen maar zo.
Maar de enige die het middelpunt is, is Sint zelf! *O*

En nu gaan we gewoon over tot de orde van de dag.

Ik weet van 4 mensen dat ze nog twijfelen...

C.h.e.l.l.
B.o.d.p.a.0.9.
S.a.f.f.i.e.r.
M.o.u.s.s.y.

Laten we eens gaan bedenken hoe we die nog gaan overhalen om mee te doen! *O*
pi_103034492
door ze vooral het vorige topic deel niet te laten lezen *O*
pi_103034521
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:06 schreef flugeltje het volgende:
Kom op Tally, het blijft FOK! dit waait over en het gaat gewoon leuk worden... :*
O ik ken FOK! langer hoor maar heb daar gewoon geen zin in.
Als de "eis" is dat je elkaar kent houd het gewoon op. Ik ken 95% niet en 80% (of meer) mij niet, dus is het klaar.
Ik wil echt niet meer mee doen. Ik ben er klaar mee. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:16:07 #17
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_103034541
Als je op een openbaar forum meedoet is de kans heel groot dat er mensen meedoen die je niet kent. Zo werkt dat nou eenmaal.
Als je dat niet wil start je toch je private invite-only SSS?
Dus lang leve de lol en ik zie wel wie mij trekt *O* Ik heb toch Spuuglokje dus ik zit gebakken *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:16:58 #18
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_103034557
Gelijk sfeer! :')

Kijk, het maakt mij niet uit wie ik loot. Iemand die ik (goed) ken is natuurlijk makkelijker en waarschijnlijk persoonlijker een kadootje te geven dan iemand die ik niet ken. Maar goed, dan red ik me met het lijstje en hooooop ik van harte dat ik die ander een beetje kan inschatten. En anders heeft die persoon dus pech. :@
Maar dat er mensen meedoen die ik niet of nauwelijks ken is inherent aan meedoen aan zoiets op een openbaar forum.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_103034568
Tally, je bent de enige niet joh!
Ik denk dat er weinig mensen zijn die echt alle deelnemers kennen en hun persoonlijke verhalen.
Hoeft toch ook helemaal niet?
Gewoon meedoen, geldt ook voor de twijfelkonten *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_103034579
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat ben je ook niet, dat lijkt alleen maar zo.
Maar de enige die het middelpunt is, is Sint zelf! *O*

En nu gaan we gewoon over tot de orde van de dag.

Ik weet van 4 mensen dat ze nog twijfelen...

C.h.e.l.l.
B.o.d.p.a.0.9.
S.a.f.f.i.e.r.
M.o.u.s.s.y.

Laten we eens gaan bedenken hoe we die nog gaan overhalen om mee te doen! *O*
Saffier, jij moet wel mee doen, want als ik jou dan trek houden we het mooi in de familie O-)
En de anderen moeten ook gewoon meedoen, die zijn ook leuk!!! :+
pi_103034596
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:05 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik kan wel 100 posts in alle topics van OUD hebben maar als ik daar alleen maar Gefeliciteerd met Zoe Tally of Hup Flugel schrijf dan weet je toch nog totaal niks?

Ik vind totaal niet dat ik recht van spreken heb over wie er wel of niet mee doet en dat moet ieder voor zich weten maar daarom kunnen er toch wel vraagtekens zijn bij de motivatie van sommigen?
In de F&F SC is SecretSanta afgeschaft o.a. omdat er mensen op af kwamen die er anders nauwelijks posten en dat maakte het voor velen toch anders.

KD heeft de ballen om het gewoon uit te spreken dat voor haar de lol grotendeels wel te maken heeft met wie ze krijgt en ik ben het daar mee eens.

Bij deze trek ik mij ook terug want ik heb de discussie aangezwengeld en daardoor trekken anderen zich terug etc.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103034606
*; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *;

Gewoon... omdat het kan (OMG, het is maar goed dat ik geen last heb van hormonen....)

*; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *;
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:19:45 #23
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_103034634
Ach TFke, GMTA! En ik heb den Spuug en Rocka al dus nehnehneh nehneh
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:19:48 #24
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_103034637
Saffier, jij was mijn eerste lootje, jij moet er zeker ook weer bij!! Ik kende je helemaal niet voor ik jou had ( :+ ), maar ik vond het juist superleuk je op deze manier beter te leren kennen :)

En Moussy, we missen nog een kuttekop in het lijstje :*

Bodpaaaaaa, niet twijfelen, doen! Net als je geweldige make-over.. Lef heb je, gebruik het! ;)

En Chell, euhm, jou ken ik niet zo goed, maar dat maakt niet uit want hier in OUD zijn we allemaal vriendjes :') Ik zou het leuk vinden als je toch meedoet :)

Ennehm, als jullie nou allemaal metéén even je mailadres inleveren kunnen we ook sneller lootjes trekken ;) *O*
3!
pi_103034689
Wat is het leuk he, secret santa :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')