Tja, ook dat is weer een mening natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou als mijn mening geven wordt bestempeld als zieken en verzieken dan ben ik er wel klaar mee ja.
jij reldel jij!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:04 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind het nu al leuk! Kan ik me ook al aanmelden voor 2012?
Leugenaar!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en voor wie mij niet kent: ik ben 18 jaar, fotomodel, heb twee afghaanse windhonden en doen aan jeu de boules.
Welke tieten?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:21 schreef Sorbootje het volgende:
Het gedoe is part of the fun.
En ik ben echt al achttien. Kijk maar naar m'n tieten.
WHaha, mijn tieten zijn beter, ik ben volgende week 19!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:21 schreef Sorbootje het volgende:
Het gedoe is part of the fun.
En ik ben echt al achttien. Kijk maar naar m'n tieten.
Maar ík heb jou toch al??quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en ging je nou een Grannyblanket voor me haken Orea? *liefde*
Oh jaaaaa! dat was ookzo!quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohhhhh als we gaan roddelen weet ik ook nog wel eea
ik ontken álles!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:30 schreef YPPY het volgende:
[..]
WHaha, mijn tieten zijn beter, ik ben volgende week 19!![]()
En heb 3 jongens, 2 honden en een cavia!![]()
Roddels over het merendeel van de deelnemers zijn op te vragen. Tegen betaling uiteraard.
Ik weet nog goed dat je die prijs won met Scarlett O'hara Sorbootje! Je had er nog zo'n mooie foto van op facebook gezet! Even zien of ik 'm nog kan vinden, ah kijk!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en voor wie mij niet kent: ik ben 18 jaar, fotomodel, heb twee afghaanse windhonden en doen aan jeu de boules.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |