quote:
Op donderdag 13 oktober 2011 16:03 schreef Kleurdoos het volgende:Ik vind het heel vervelend voor je dat je man overleden is bianca en dat je een miskraam hebt gehad en het laten inslapen van je huisdier etc.. Maar dat staat toch compleet los van het feit dat ik het vervelend zou vinden om iemand die ik niet ken/ nooit een post van lees te trekken?
Alsof ik speciaal jou heb uitgekozen omdat je zo'n vervelende tijd hebt gehad. neemt gewoon niet weg dat je amper hebt gepost in OUD. Ik noemde het gewoon weer, ook ivm de discussie over Joshua de vorige jaren.
Nu is het inderdaad duidelijk bij me dat jij al wel langer 'bekend'bent. neemt niet weg dat ik het nog steeds minder leuk vind om lootjes te trekken met een idioot grote groep waarvan een deel vaak niet meer post en je er dus maar weinig over weet.
en die mening mag ik hebben

Modus post ook 'wel eens' in oud. de afgelopen week sowieso zelfs 2 keer. als hij mee zou willen doen zou ook iedereen zich afvragen waarom..en het waarschijnlijk niet leuk vinden.
Dat hoef jij helemaal niet vervelend voor mij te vinden hoor, dankjewel. Die info geef ik je alleen omdat mijn leven er nu zo uitziet en jij me nu dan dus na dit verhaal wel 'kent' en was ook sarcastisch bedoeld. De wereld is groter dan de topics waar jij in post. En dat jij mij niet kent is jammer, ik 'ken' jou wel, als je dus je horizon zou verbreden zou je mij ook tegen zijn gekomen, ik post sinds juli regelmatig in OUD nadat ik uit 'de kast' ben gekomen.
Als je geen 'idioot' grote groep wil zul je niet op een openbaar forum aan zoiets mee moeten doen maar zelf iets organiseren in een select gezelschap. De teller staat nu op 70 deelnemers, er zullen er wel meer zijn die je niet 'kent'.
Wat mij betreft zijn er nu genoeg worden aan verspild, ik ben hier terecht gekomen vanwege de uitnodiging die BE in 'mijn' topic in OUD heeft geplaatst en ik verheug me er op en maak me er helemaal niet druk over dat ik iemand trek die ik niet ken; genoeg info te vinden op het forum waarschijnlijk en dan samen met wat fantasie gaat het helemaal goed komen!
En inderdaad mag jij je mening hebben net zo goed als ik daar op mag reageren en daar ook mijn gevoelens bij heb.
En bedankt luitjes voor de harten onder de riem via de PM!