Autovista in actie.quote:Forza Motorsport 4 sets a new graphical standard for the racing genre. Featuring dramatic Hollywood-style camera effects and an all new lighting engine, Forza Motorsport 4 creates an unparalleled, dramatically realistic graphical experience all running at a silky-smooth 60 frames per second.
Forza Motorsport 4 is making racing more social than ever. Create a Car Club and build the ultimate dream team of drivers, tuners and painters from the Forza community. Share your custom cars and dominate the other clubs. With the all-new Rivals Mode, play against your friends whether they are online or not by challenging them for bragging rights and rewards in a variety of different game types.
Autovista Mode brings the automotive experience comes to life. Walk around the car in a virtual showroom, crouch down to look at the details, or open the doors and hood using the power of Kinect. Immerse yourself with Kinect Head Tracking, which pans the camera view based on how you naturally look into the corners when youre hard charging. Take the virtual wheel with Kinect as you sit on the couch with your friends and family no controller required. You can even take advantage of Kinect voice control to easily navigate the game's menu.
With more than 80 manufacturers, the most in any racing game available today, Forza Motorsport 4 features unrivaled diversity and more of the cars you love. The all new World Tour Mode boasts new tracks, unending choice and hundreds of hours of gameplay as you travel the globe with your favorite car. With the most accurate physics engine, cockpits and damage on every car and assists that allow even the most casual player to race, Forza Motorsport 4 redefines the genre.
Dit kunnen we straks dus gaan doen.quote:Top Gear and Forza 4: From "Car Soccer" to "Car Bowling"
As part of the tie-up between Microsoft's Turn 10 Studios and the BBC's smash-hit motoring show, Top Gear, Forza Motorsports 4 will include a number of single-player and multiplayer modes ripped right from the TV show. Yes, it will include "Car Soccer."
The Turn 10 / Top Gear tie-up includes, in addition to the aforementioned multiplayer "Car Soccer" mode, it also includes Jeremy Clarkson providing audio commentary in the new car dealership-like "Autovista" feature, and single player career modes like "Car Bowling" and a series of "Top Gear"-related Rivals challenges, "Star in a Reasonably-Priced Car" being chief among them.
"Car Bowling" is exactly what it sounds like you knock down bowling pins with your car as you drive around the Top Gear test track.
The "Car Soccer" mode is modeled after two segments from the Top Gear TV show (Season eight, episode five and season six, episode one for all you Top Gear fanatics out there) where the hosts played in a giant game of soccer between Volkswagen Foxes and Toyota Aygos. The best part? The mode isn't limited to just the Fox or 'yota, you can use any car you want and in any combination of cars that you want.
Top Gear isn't new to tie-ups with video games, starting with a very basic but still drivable version of their test track appearing around 2003 for the PC racing simulator, Grand Prix Legends. There's also a version of the test track for other PC simulators, including rFactor and World Racing 2.
But it wasn't until Grand Turismo 5's release last year that the track appeared in a mainstream console racer. I never got a chance to fully unlock all of the gameplay modes on the track because although I spent four infuriating hours trying to beat the caravan race level I could never do it.
While the tie-up was cool because of the novelty, I eventually gave up in frustration of ever having a chance to play what I want and how I want on the Top Gear test track. Turn 10 Studios says they've learned from Sony on that one. Here's to hoping that's true.
quote:Bunta-Fujiwara = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
RolStaart-Beer = Thom2289
Miniem = snelleferrari
Desunoto = Replica of Love
Rauw. = Vladzje
PierreTT = PierreTT
Mister_T = Anormius
SonicVolcano = SonicVolcano
Nick-GizMo = NicKLaS NL
Boingo = Boingo77
trancefan = Nalyu
Gamefreek = geemfriek
Nostalgist = nostalgist
Forza komt naar mijn mening alleen volledig tot zijn recht met alle assists uit en AI op professional.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:39 schreef Rauw. het volgende:
Wat denken jullie trouwens?
Zou het makkelijker zijn om in Forza 4 te beginnen zonder assists en met manueel schakelen?
Voorheen gebruikte ik nog een aantal assists en schakelde ik automatisch. Dat wil ik dus veranderen.
Zou dit het moment zijn? Gewoon in het diepe duiken?
Rustig beginnen. Eerst leren remmen op toeren en dat soort dingen, short shiften enz..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:39 schreef Rauw. het volgende:
Wat denken jullie trouwens?
Zou het makkelijker zijn om in Forza 4 te beginnen zonder assists en met manueel schakelen?
Voorheen gebruikte ik nog een aantal assists en schakelde ik automatisch. Dat wil ik dus veranderen.
Zou dit het moment zijn? Gewoon in het diepe duiken?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:31 schreef Rauw. het volgende:
Speel pas een jaartje Xbox, moest vooral even wennen aan de controller, met de tijd zijn er wel wat assists versoepeld of uit gegaan, maar ik wil nu wel een stapje meer richting volledig controleren eigenlijk.
Schakelen maak ik me niet echt heel druk om, denk dat gas en rem doseren wel een uitdaging word.
Hoe bedoel je remmen op toeren en short shiften?
Shortshiften bedoel je snel schakelen met koppeling mee denk ik?
Remmen op toeren is niks anders dan terugschakelen terwijl je redelijk hoog in je toeren zit. De auto schiet in zijn begrenzer en verliest snelheid. Dit kan je combineren met remmen.quote:Short shifting is a driving technique in which the gear is changed up before necessary. By short shifting, not all of the engine's power from the previous gear is being used, therefore power and torque are lost.
The most common reason to change gear early during fast driving is to not lose valuable time changing gear later. Although this means not being able to accelerate using all of the engine's power, there is a time saving from changing gear later on. This can aid overtaking by ensuring that the car is in the right gear in anticipation of the maneuver. Another reason is to improve fuel economy by driving at lower rpm if acceleration is not what is being sought. Another reason is to intentionally reduce power and torque, to get more grip. For example, if there is a wet road, there is an increased chance of sliding or wheel spin. If the gear is changed up, these difficulties are reduced. Short shifting is a technique that can help to maintain vehicle stability through bends by avoiding an unsettling shift in balance mid-corner.
Begrenzer is wellicht wat overdreven, maar dichtbij het max aantal toeren kom je wel en dat is juist de bedoeling. Je remt dan op de motor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Remmen door terug te schakelen in de begrenzer?
Nee dat is realistisch.
Dat is inderdaad wel logisch.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Begrenzer is wellicht wat overdreven, maar dichtbij het max aantal toeren kom je wel en dat is juist de bedoeling. Je remt dan op de motor.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:56 schreef Rauw. het volgende:
Remmen op de motor en "laag" in toeren schakelen dus,
Het idee ken ik, de term kende ik nog niet in deze context.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:54 schreef JohnB52 het volgende:
Zojuist mailtje van wehkamp gehad dat mn spel verzonden is...
Naar n DHL-punt dat niet meer bestaat....
Ik denk dat ik straks wel een SMS ga krijgen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Al te koop in de winkels of niet?
Moeite waard om ff langs de Media Markt te rijden vanavond?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:16 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks wel een SMS ga krijgen.
Ik heb mijn games tot nu toe altijd 1-2 dagen eerderin huis gehad, dus deze zal niet anders zijn.
Hoop ik.....
Kan wel een sms krijgen maar ben pas zaterdag weer thuis om hem op te halenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:16 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks wel een SMS ga krijgen.
Ik heb mijn games tot nu toe altijd 1-2 dagen eerderin huis gehad, dus deze zal niet anders zijn.
Hoop ik.....
Dat lijkt me wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Moeite waard om ff langs de Media Markt te rijden vanavond?
HAD ja. Die moesten gisteren op last van Microsoft alles weer uit de schappen halen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel.
Spul leggen ze vast de avond van tevoren klaar in de schappen.
En anders even lief met de ogen knipperen, denk echt niet dat ze daar moeilijk om gaan doen als ik al hoor dat MM Rotterdam hem al in de schappen had liggen.
My bad...quote:
Denk t niet, kassa registreert de verkopen, dus kunnen ze t nakijken. En nu ze toch al n x de fout hebben gemaakt...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel.
Spul leggen ze vast de avond van tevoren klaar in de schappen.
En anders even lief met de ogen knipperen, denk echt niet dat ze daar moeilijk om gaan doen als ik al hoor dat MM Rotterdam hem al in de schappen had liggen.
Dat is waar, maar ze leggen hem vast weer in de schappen vanavond.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:35 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Denk t niet, kassa registreert de verkopen, dus kunnen ze t nakijken. En nu ze toch al n x de fout hebben gemaakt...
Ruuukkkkkkkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:11 schreef Mister_T het volgende:
Got him!!
Intertoys alphen aan den rijn, filiaal herenhof.
Goed, dan ga ik nu intertoys zoetermeer bellen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:11 schreef Mister_T het volgende:
Got him!!
Intertoys alphen aan den rijn, filiaal herenhof.
Klopt, vorige deel ook een dag te vroegquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ruuukkkkkkk
Dat hebben ze eerder ook gedaan!
Goed om alvast wat tijden in de leaderboards straks te hebben staan, nu Olaf nog zo gek krijgenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:23 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Klopt, vorige deel ook een dag te vroeg
olaf haalt hem ook hoor, hij heeft mij over moeten halen om het nieuwe deel aan te schaffen : Xquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goed om alvast wat tijden in de leaderboards straks te hebben staan, nu Olaf nog zo gek krijgen
Gekke vraag, maar bon scannen voor ons? Dan kan ik hem naar Gamemania sturen. (Ken de filiaalmanager)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:23 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Klopt, vorige deel ook een dag te vroeg
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:28 schreef Mister_T het volgende:
[..]
olaf haalt hem ook hoor, hij heeft mij over moeten halen om het nieuwe deel aan te schaffen : X
Die is weg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zit er geen InterToys meer in de Aarhof of op dat plein daar?
Herenhof is een beetje te ver rijden voor mij..
Take your time.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:40 schreef Mister_T het volgende:
Ik ga wel ff scannen. Duurt ff want doe alles via galaxy tab : P
Kuuuuut.......... Gamemania net gebeld als ze een bon hadden........quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:53 schreef Mister_T het volgende:
Me laptop doet moeilijk, scannen gaat niet lukken......
Gedaan maar zonder pc niet te uploaden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:59 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Kuuuuut.......... Gamemania net gebeld als ze een bon hadden........
nouja, thanks voor de moeite. Foto maken een optie?
Microsoft is All seeing, All knowing.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:17 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Gedaan maar zonder pc niet te uploaden.
En raar herenhof had ze toch echt in de schappen staan.
De hoeren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gerucht gaat dat MS nu eventjes aan het rondbellen is om het embargo duidelijk te maken.
Dus wordt opeens uit alle schappen gehaald bv bij de MM.
Nou, eens kijken of het me gaat lukken. Dank u zeer!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:30 schreef Mister_T het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/850/img20111013144254.jpg/ (copy/paste deze link) | http://img850.imageshack.us/img850/8725/img20111013144254.th.jpg (copy/paste deze link) ]
Hij blijft pochen tot wij exploderen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:33 schreef JohnB52 het volgende:
Lucky Bastard!
(niet dat je dit nog leest, want je bent het spel natuurlijk aan het spelen)
Imageshack werkt niet op FOK.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:33 schreef Mister_T het volgende:
Waarom krijg ik de foto niet op een degelijke manier op het forum
Nodig je zo wel even uit voor een potje Halo Reachquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:36 schreef Mister_T het volgende:
ahhh duidelijk, anyway back to racing
As if!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nodig je zo wel even uit voor een potje Halo Reach
Op de friendslist staat dat hij in ieder geval alleen nog maar zit te geilen op het menuquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:44 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
As if!Die dvd blijft voorlopig wel in zn xbox.
Zn xbox is vastgelopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op de friendslist staat dat hij in ieder geval alleen nog maar zit te geilen op het menu
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef PierreTT het volgende:
Consoleshop stuurt hem vanavond om 23.00 weg, dus waarschijnlijk morgen binnen
halverwege year 2 inmiddels, verdwaal inderdaad in de menus er zijn zoveel opties!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op de friendslist staat dat hij in ieder geval alleen nog maar zit te geilen op het menu
Ik vind die Volt eigenlijk ook heel mooiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:11 schreef Mister_T het volgende:
[..]
halverwege year 2 inmiddels, verdwaal inderdaad in de menus er zijn zoveel opties!
Ook leuk om in mijn eigen auto te racen, de chevrolet spark : D
Ik heb maar 3 rondjes gereden in de demo, kan dat dus niet echt goed vergelijken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:12 schreef Bastard het volgende:
Maar hoe is ie verder? AI hoe rijdt die tov de demo als je alle hulpmiddelen uit hebt? Schijnt in de demo moeilijker te wezen dan in het spel... klopt dat?
de LCE was een paar dagen geleden al uitverkocht?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:10 schreef 12345r het volgende:
Omfg! Nou word ik dus net gebeld door consoleshop dat iemand tegelijkertijd met mij Forza 4 LE bestelt heeft en hij dus uitverkocht is...
Gaat lekker hoor![]()
ik geef het op, krijg nu al iets van 150¤ terug van bedrijven... Ik wacht wel
Werd weer aangevuld.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
de LCE was een paar dagen geleden al uitverkocht?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:34 schreef 12345r het volgende:
[..]
Werd weer aangevuld.
Zoals wel bij meerdere sites het geval is, maar het geld is nu op![]()
![]()
![]()
Ah oke, heb alleen gister gekeken en toen stond ie er nog niet bijquote:
Zonder assist vind ik ook meer autorijden dan dat softe gevoel van hulp.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:34 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 rondjes gereden in de demo, kan dat dus niet echt goed vergelijken.
Ik rij momenteel met alle assistent uit behalve schakelen en de AI op professional. Win alles redelijk gemakkelijk, het enige wat nu lastig is dat het races van 2 ronden zijn en dat je al een ronde kwijt bent om van plek 8 naar 1 te komen.
De handeling is overigens veel lekkerder dan in deel 3. Als je tractioncontrol uit hebt staan kan je heerlijk spelen met het gas en moet je je auto regelmatig opvangen om te voorkomen dat je 180 graden de andere kant op komt te staan. ABS uit is ook heerlijk, net te hard op de remmen en je locked alles waardoor je de apex volledig mist. De AI is lekker agressief en schuwt niet om in de kleinste gaatjes te duiken.
De verschillende voertuigen voelen ook echt anders aan. Reed zojuist een race in een Mustang 65, wat echt aanvoelt als een blok beton met 4 wielen.
Ben nu bijna klaar met season 2 en het is voor mij nog iets te makkelijk op deze moeilijkheid dus denk dat ik verder ga op expert. Morgen het stuurtje opbouwen zodat ik ook naar manual gears kan overstappen.
De LE is praktisch uitverkocht. Suc6!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:48 schreef MosPos het volgende:
Ik wil graag de limited edition kopen, maar zometeen hebben ze die morgen nog niet binnen, ookal is de release gelijk aan het orginele spel..
Mijn vraag is dan ook hoe groot de kans is dat winkels morgen de limited edition in de schappen hebben staan
De Mediamarkt waar ik hem gister gekocht heb had er zeker nog wel 20 liggen voordat ze weer eruit werden gehaald. Denk dat je nog best veel kans hebt hoor als je op tijd bentquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
De LE is praktisch uitverkocht. Suc6!
5 uur is vrij laat. Kun je er 's ochtends niet even langs? Hoe laat is zo'n winkel open? 9 uur ofzo?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef 12345r het volgende:
Als ik morgen om 5 uur bij de MediaMarkt / Intertoys / BartSmit / Dixons / FreeRecordShop kom aankakken, heb ik dan nog kans dat er een ligt?
Het is best een eindje rijden, dus als de kans toch bijna nul is ga ik liever niet...
BSquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
De LE is praktisch uitverkocht. Suc6!
Halverwege de dag niet meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
BS
Mediamarkt Groningen heeft nog wel een stuk of 15-20 liggen./
Ik werk tot 4quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
5 uur is vrij laat. Kun je er 's ochtends niet even langs? Hoe laat is zo'n winkel open? 9 uur ofzo?
Doet mij niet zoveel welke versie ik krijg eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:53 schreef 12345r het volgende:
[..]
Is ook nog eens de nederlandse versie, veel versies die verkocht worden zijn namelijk de uk
Voor 12-en, redelijk. Hierna, iets minder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:22 schreef MosPos het volgende:
Hoe groot is de kans dat ze bij de MediaMarkt de Limited Edition nog hebben als ik er voor 12 uur ben? Anyone?
Kutspel hequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:43 schreef AQuila360 het volgende:
Is dat Autovista dus maar iets van 25 auto's ?
Waar maak je je eigen druk over? Je koopt hem toch nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:43 schreef AQuila360 het volgende:
Is dat Autovista dus maar iets van 25 auto's ?
Dat je de tering kan krijgen of iets anders?quote:
Dat kon bij 3 ook al hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:16 schreef JohnB52 het volgende:
Hopelijk kan je deze keer wel je remmen upgraden, bijvoorbeeld bij GT5 kon dat niet, maar wel je auto n 400 pk extra geven...
Ook dat maar ook dat het spel op te halen is... en die is nu binnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Dat je de tering kan krijgen of iets anders?
Ik moet eerst nog spulletjes voor mijn verjaardag halen, game halen, enz.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook dat maar ook dat het spel op te halen is... en die is nu binnen
Je versnelling ook als rem gebruiken en betere bandjes deden in GT5 wonderen. Heb de upgrades niet gemist tbh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat kon bij 3 ook al hooren dat merkte je wel.
Heb ook de LCE gehaald bij de MM almere. Had volgens mij de ene laatste. Voor 60 eu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:39 schreef Nostalgist het volgende:
Check ! Een LCE bij de MM Z'meer. Er liggen er nog een stuk of 10...
* Leandra schrapt alle te kijken TV-programma's na 16.00 uurquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:39 schreef Nostalgist het volgende:
Check ! Een LCE bij de MM Z'meer. Er liggen er nog een stuk of 10...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra schrapt alle te kijken TV-programma's na 16.00 uur
Dank voor deze gouden tip!! Net even heen en weer gefietst en de LCE opgehaald @ MediaMarkt Almere.quote:[message=36931264,noline]Jobbie schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:13[/message]:
[...]
Heb net een LCE bij de MM R'dam centrum opgepikt voor EUR 60.
Lagen er nog best veel.... denk een stuk of 20...
Normale versie kost daar EUR 55.
Hoeveel lagen er nog?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:54 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Dank voor deze gouden tip!! Net even heen en weer gefietst en de LCE opgehaald @ MediaMarkt Almere.
Zo nu even alles installeren en gaan spelen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:33 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Heren, gaarne deze lijst aan te vullen.
Bunta-Fujiwara = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
RolStaart-Beer = Thom2289
Miniem = snelleferrari
Desunoto = Replica of Love
Rauw. = Vladzje
PierreTT = PierreTT
Mister_T = Anormius
SonicVolcano = SonicVolcano
Nick-GizMo = NicKLaS NL
Rolstaart, jij zal deze lijst moeten updaten in de OP.
de m5 is gratis te downloadenquote:
Nee dat meen je niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel tof dat sommige auto's al upgrades hebben zoals de VW Fox
Inderdaad, want dan steek ik het spel in de brand.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:59 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet.Ik wil gewoon een stock kar en zelf upgraden..... Niet al half voorgegaard...
Hopelijk is dit niet met alle auto's zo.
fm4 omdat geluid. Vind gt5 ook maar saaiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:17 schreef RBWO het volgende:
Ik wil graag de "grote" verschillen horen van de fans. Ik wil nl één van de twee gaan halen.. maar waarom is FM4 beter dan GT5 ? (Zelfde zal ik vragen in het GT5 topic)
ja op de fox zaten al een paar sport pakkettenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:59 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet.Ik wil gewoon een stock kar en zelf upgraden..... Niet al half voorgegaard...
Hopelijk is dit niet met alle auto's zo.
Bedenk me net dat ik wel vaker pre-tuned wagens heb gekregen in Forza 3, maar die waren schaars en kreeg je niet meteen in de vroege driver levels.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja op de fox zaten al een paar sport pakketten
Wel tof, auto selecteren en dan krijg je nieuwe menu en kun je meteen naar ontwerpen en tunings dingen zoeken
Nja als het een sport versie is, zitten er al sport pakketten opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:37 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik wel vaker pre-tuned wagens heb gekregen in Forza 3, maar die waren schaars en kreeg je niet meteen in de vroege driver levels.
True, ik zie het wel....... Eerst werken, boodschappen, game halen, installeren, naar bed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja als het een sport versie is, zitten er al sport pakketten op
Ze hebben beide hun charme en missen beide dingen.quote:
quote:Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u bij ons de game ‘Forza Motorsport 4 - Limited Collectors Edition’ besteld.
Helaas heeft dit artikel vertraging opgelopen. Wij verwachten dat u uw bestelling zaterdag 15 oktober 2011 of uiterlijk maandag 17 oktober 2011 ontvangt.
Indien u het artikel niet meer wenst te ontvangen, dan kunt u de bestelling in de bestelstatus in uw account annuleren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard hopen wij u spoedig weer op onze website te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Bij degene waar ik nu ben was het geen probleem en heeft hij de LCE vanochtend binnengekregen.quote:
Ik ga um halenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ze hebben beide hun charme en missen beide dingen.
GT5 heeft ongeveer 200 volledige gemodelleerde auto's en de rest (stuk of 800 auto's) is uit GT4 geplukt en zien er niet mooi uit.
Forza heeft 537 volledig gemodelleerde auto's.
GT5 heeft sneeuw, regen, dag, dageraad, acht enz.
Forza heeft dit niet.
Beide games hebben een schade model, maar alleen bij Forza kunnen alle auto's dezelfde hoeveelheid schade krijgen.
Het geluid bij Forza is VEEL beter dan bij GT5.
GT5 heeft geen uitgebreide community als Car Clubs, Auction House, Storefront etc.
Forza heeft dit allemaal wel.
Persoonlijk geef ik Forza voorkeur, omdat men niet heeft stil gestaan de afgelopen 6 jaar.
GT5 is gewoon GT4 2.0
GT5 voelt nog steeds als "niet af" vanwege het ontbreken van hele simpele basis features.
Alleen premium cars kan je nieuwe velgen geven, dat soort onzin.
Het tunen in Forza gaat ook veel verder en je kan je auto persoonlijk maken, wat niet bij GT5 kan.
Als ik hem binnen heb meld ik me aan!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef Mister_T het volgende:
Heb een fok club aangemaakt voor fokkers.
Naam: FOK Forum
Tag: FOK
Hoop dat we deze naam kunnen blijven gebruiken ivm de uitspraak
Als je wil joinen pm me ff.
volgens mij heb ik net naar jou een invite ingame gestuurt weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef Mister_T het volgende:
Heb een fok club aangemaakt voor fokkers.
Naam: FOK Forum
Tag: FOK
Hoop dat we deze naam kunnen blijven gebruiken ivm de uitspraak
Als je wil joinen pm me ff.
Ik zal wel onder aan de lijst staan i.v.m. een late pre-order. (2 weken geleden)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij degene waar ik nu ben was het geen probleem en heeft hij de LCE vanochtend binnengekregen.
Thom is Rolstaart-Beer.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:49 schreef YUR het volgende:
Mn vriendinnetje had m weken geleden voor me besteld bij bol.com. Wat een verrassing was dat net
Net ff gespeeld, helaas vandaag verder geen tijd meer voor...
Ja zie dat de mijne niet meer werken :/quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef SoldMayor het volgende:
Erg vet allemaal.
Zal zo wat screens maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heel handige toevoeging vind ik ook dat je nu veel sneller setups en designs kan opzoeken, door je auto te selecteren in je garage. Scheelt heel veel tijd!![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef Desunoto het volgende:
Deze game.
De nieuwe season mode is ook nog beter dan dat ik verwacht had. Het steekt heel goed in elkaar. Goede keuze tussen events en ze zijn meer dan in deel 3 afhankelijk van je autokeuze. De AI verbetert zich inderdaad ook behoorlijk snel als je een paar overwinningen achter elkaar haalt. Goede zaak!
Geld vloeit rijkelijk. Misschien iets te... een makkelijke onlinerace levert al snel zo'n 30.000 credits op. En een rivals event op de Top Gear Test Track met die Kia, levert ook al snel 150.000 per keer op als je weer iemand van een plaats hoger verslaat. Daarmee hoef je soms maar 0,01 seconde onder je eigen tijd te zitten. Van de 8 (of zoiets) pogingen van mij heb ik al 4x die 150.000 premie ontvangen. Dat tikt lekker aan. En het kan nog vaker want m'n ronde was alles behalve perfect.
Dat je bij Ford level 4 al meteen alle upgrades (op velgen en spoiler na, dacht ik) gratis kan monteren is misschien wat te snel. Maar aan de andere kant, het bevordert de gameplay ook wel denk ik. Het gaat heerlijk soepel. Nu kan ik zonder zorgen dat ik een slechte setup in elkaar zet, gewoon van alles uitproberen. In elke klasse. In elke Ford. En straks ook met andere merken natuurlijk.
Het titels en badges systeem loopt ook wel aardig. Al hadden sommige badges wel wat mooier gemaakt kunnen worden.
De Nederlandse vertalingen zijn wel soms dubieus. Kijk maar eens wat er bij Autovista staat voor het opengooien van alle deuren, kofferbakken en motorkappen.vooral dat laatste is erg handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heel handige toevoeging vind ik ook dat je nu veel sneller setups en designs kan opzoeken, door je auto te selecteren in je garage. Scheelt heel veel tijd!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik heb alle forza's gespeeld flapdrol dus deze haal ik ook!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar maak je je eigen druk over? Je koopt hem toch niet
Zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nu echt een fijne Mustang '65 met paintjob
[ afbeelding ]
Deze game.
De nieuwe season mode is ook nog beter dan dat ik verwacht had. Het steekt heel goed in elkaar. Goede keuze tussen events en ze zijn meer dan in deel 3 afhankelijk van je autokeuze. De AI verbetert zich inderdaad ook behoorlijk snel als je een paar overwinningen achter elkaar haalt. Goede zaak!
Geld vloeit rijkelijk. Misschien iets te... een makkelijke onlinerace levert al snel zo'n 30.000 credits op. En een rivals event op de Top Gear Test Track met die Kia, levert ook al snel 150.000 per keer op als je weer iemand van een plaats hoger verslaat. Daarmee hoef je soms maar 0,01 seconde onder je eigen tijd te zitten. Van de 8 (of zoiets) pogingen van mij heb ik al 4x die 150.000 premie ontvangen. Dat tikt lekker aan. En het kan nog vaker want m'n ronde was alles behalve perfect.
Dat je bij Ford level 4 al meteen alle upgrades (op velgen en spoiler na, dacht ik) gratis kan monteren is misschien wat te snel. Maar aan de andere kant, het bevordert de gameplay ook wel denk ik. Het gaat heerlijk soepel. Nu kan ik zonder zorgen dat ik een slechte setup in elkaar zet, gewoon van alles uitproberen. In elke klasse. In elke Ford. En straks ook met andere merken natuurlijk.
Het titels en badges systeem loopt ook wel aardig. Al hadden sommige badges wel wat mooier gemaakt kunnen worden.
De Nederlandse vertalingen zijn wel soms dubieus. Kijk maar eens wat er bij Autovista staat voor het opengooien van alle deuren, kofferbakken en motorkappen.dat 150.000 is alleen als je in de top 200 ofzo iemand verslaat, ik kreeg maar 50.000 als ik de nummer 2 van friendlist versla en 100.000 voor de nummer 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heel handige toevoeging vind ik ook dat je nu veel sneller setups en designs kan opzoeken, door je auto te selecteren in je garage. Scheelt heel veel tijd!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Het ligt aan het totaal aantal deelnames. Ik kreeg al 150.000 credits voor een plek in de top 700. Toen nog een paar keer dat bedrag totdat ik ergens in de top 400 kwam. Zal nu wel weer daarbuiten gezakt zijn. Volgens mij waren er zo'n 28.000 deelnames op dat moment.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat 150.000 is alleen als je in de top 200 ofzo iemand verslaat, ik kreeg maar 50.000 als ik de nummer 2 van friendlist versla en 100.000 voor de nummer 1
Geen idee. Ik ben 2 verschillende schildjes tegengekomen. Zou ik ook weleens willen weten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Trouwens, wat betekent zo'n schildje achter iemands gamertag in de leaderboards?
Klopt, die heb ik zelf ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:39 schreef Desunoto het volgende:
Een kroontje is VIP. Net als in het vorige deel.
Dit haat ik zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef Desunoto het volgende:
Deze game.
Nee dat je super snel veel geld + auto's hebt.quote:
Iedereen is natuurlijk dit prachtige spel aan het spelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:58 schreef Desunoto het volgende:
De website van Forza Motorsport is ook redelijk traag. Denk dat de servers het een beetje zwaar hebben op het moment.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:14 schreef Bastard het volgende:
Gisteren bij een maat tot level 20 oid gereden. Het spel ziet er heel erg goed uit, tracks zijn enorm verbeterd en de auto's zijn echt plaatjes. De handling is ook helemaal perfect maar.
-De AI is te makkelijk (zonder assists is winnen een zekerheid)
-Je verdient veel te snel veel geld.
En dat laatste vind ik echt heel jammer want het haalt de diepgang er erg uit.
Sparen voor die ene auto die je graag zou willen kopen is er niet bij want al heel snel kun je alle auto's veroorloven die er zijn. Het moeten sparen en werken voor een auto is er niet meer bij en daar bovenop zijn ook nog alle onderdelen gratis geworden als je maar lang genoeg in een bepaald merk gereden hebt.. enorm zonde vind ik dat.
Daarnaast, het is niet eens nodig om auto's te kopen die je wilt want je krijgt bij ieder level wat je omhoog gaat, wat iedere 2 races gebeurt, een volgetunede auto.
Als je een D350 auto krijgt, waarom zou je hem dan nog willen strippen en je eigen tuning er op zetten? In principe is het niet nodig want de auto komt al goed mee.
Dus het spel is prachtig, maar veels te toegangkelijk gemaakt voor de doorsnee gamer die spellen maar een weekend willen spelen. Want na een weekend gamen heb je bijna alle achievements en heb je alle auto's die je maar wilt. Heel commercieel geworden dus.
Was die trend al niet een beetje ingezet met F3?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:14 schreef Bastard het volgende:
Gisteren bij een maat tot level 20 oid gereden. Het spel ziet er heel erg goed uit, tracks zijn enorm verbeterd en de auto's zijn echt plaatjes. De handling is ook helemaal perfect maar.
-De AI is te makkelijk (zonder assists is winnen een zekerheid)
-Je verdient veel te snel veel geld.
En dat laatste vind ik echt heel jammer want het haalt de diepgang er erg uit.
Sparen voor die ene auto die je graag zou willen kopen is er niet bij want al heel snel kun je alle auto's veroorloven die er zijn. Het moeten sparen en werken voor een auto is er niet meer bij en daar bovenop zijn ook nog alle onderdelen gratis geworden als je maar lang genoeg in een bepaald merk gereden hebt.. enorm zonde vind ik dat.
Daarnaast, het is niet eens nodig om auto's te kopen die je wilt want je krijgt bij ieder level wat je omhoog gaat, wat iedere 2 races gebeurt, een volgetunede auto.
Als je een D350 auto krijgt, waarom zou je hem dan nog willen strippen en je eigen tuning er op zetten? In principe is het niet nodig want de auto komt al goed mee.
Dus het spel is prachtig, maar veels te toegangkelijk gemaakt voor de doorsnee gamer die spellen maar een weekend willen spelen. Want na een weekend gamen heb je bijna alle achievements en heb je alle auto's die je maar wilt. Heel commercieel geworden dus.
Rivals en clubs vind ik ook een leuke toevoeging dat wel inderdaad. Gisteren eigenlijk alleen maar de SP gespeeld terwijl er wel meer lol te halen is naast de worldtour. Afgelopen nacht was het wel wat druk op de Forza servers, kon de auto niet delen met de club bijvoorbeeld en een foto upload werkte even niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:01 schreef Mister_T het volgende:
Ik begrijp je punten Bastard,
Echter blijft het een race game waarbij het om het racen draaid en voor het eerst laat een racegame mij op het puntje van mijn stoel zitten. Bedoel ik dan de close racing met de AI? Absoluut niet, op de hoogste moeilijkheidsgraad is het nog goed te doen met alle assists uit. Het is vooral racen tegen de klok, op een een of andere manier zorgt deze game dat ik in elke race en elke ronde de perfecte tijd wil neerzetten. Steeds zit ik weer van fuck 2 meter te vroeg gaan remmen, te hard geremd, miste de apex met 1 meter.
De komst van rivals is dan ook fantastisch voor mij. Zojuist 20 rondjes op een circuit gereden om mijn rival te verslaan. Ronden lang ging het om duizendste van een seconde.
Het ontvangen van getunde auto's maakt mij ook niet zoveel uit, wil ze toch in een andere klasse hebben of afstellen voor een bepaald soort baan of event.
Iemand?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb 'm ook sinds gisterVermaak me er prima mee! Heb Forza 3 nooit gespeeld.
Hoe krijg je de auto's zo scherp mogelijk op de foto? Welke instellingen e.d.?
RUF is vet ja! in TDU 2 had ik die ook steedsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:04 schreef Nuchterheid het volgende:
Baalde eerst behoorlijk dat Porsche er niet inzit, maar RUF is toch ook niet verkeerd hoor
[ afbeelding ]
Klopt. Dan moet je heel lang wachten en krijg je een bericht dat de servers niet beschikbaar zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Servers doen af en toe zo vaag. Setup downloaden duurt focking lang, en kan ik nu verder niks
. Uitzetten lijkt mij ook niet slim
Volgens mij kun je maar bij één club.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:18 schreef PierreTT het volgende:
Als je al in een car club zit, kan je dan ook een tweede joinen?
Jazeker...!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:04 schreef Reintji het volgende:
[..]
Volgens mij kun je maar bij één club.
Dat gezegd hebbende, is er een Fok! club?
Auto's delen, design delenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:39 schreef RBWO het volgende:
Wat kan je in die clubs? Heb FM4 net gehaald!
Ligt niet aan jou, de servers doen de hele dag al moeilijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:15 schreef Bastard het volgende:
Ligt het aan mij of doen de leaderboards moeilijk
Niet alleen de leaderbords. Kan op de site ook niet bij m'n profiel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:15 schreef Bastard het volgende:
Ligt het aan mij of doen de leaderboards moeilijk
Vind ik ook jammer. Maar komt waarschijnlijk omdat dat directe niet bewerkte opnames zijn. Klinken erg goed trouwensquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef RBWO het volgende:
Waarom kan je potverdriedubbeltjes niet je engine revven in autovista mode.. dat moeten ze echt inbouwen..
Dat gaat wat ver maar die Season Pass ga ik zeker aanschaffenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef RBWO het volgende:
Ik zou er voor betalen om uberhaupt mijn engine te kunnen revven in autovista mode
Uurtje. Het duurde vooral even voordat ik doorhad hoe ik snel kon krijgen wat ik wilde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:07 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]![]()
![]()
hoeveel werk is dat geweest?
Was even aan het teruglezen, en ik vroeg me af wat ik me bij het laatste moet voorstellen? Stickers, velgen, kleur oid? Hoe persoonlijk maken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Het tunen in Forza gaat ook veel verder en je kan je auto persoonlijk maken, wat niet bij GT5 kan.
Gister van half 12(ochtend) tot 1 uur s'nachts ofzo. Niet achter elkaar. 10 a 11 uur en vandaag 1.5 uur.quote:
Idd, kwam ik ook net achter, super leuk!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:51 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Zojuist op de Test Track gereden met de C'eed.
Als je de replay bekijkt, zie je dat het spel dezelfde cameraposities gebruikt als Top Gear.
Dat wist ik helemaal niet!
De Nederlandse vertalingen zijn wel soms dubieus. Kijk maar eens wat er bij Autovista staat voor het opengooien van alle deuren, kofferbakken en motorkappen.dat was best een tegenvaller inderdaad. ik zat op iets spectaculairs te wachten en toen ging gewoon de deur openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
oh dus mijn anderhalf uur valt dus mee haha.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gister van half 12(ochtend) tot 1 uur s'nachts ofzo. Niet achter elkaar. 10 a 11 uur en vandaag 1.5 uur.
Dat was mijn getunede Civicquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:09 schreef trance_fan het volgende:
Weet niet wie Gijsje79 in de fok club is maar het was een stevige tijd die ik moest verbeteren op Tsukuba short. Maar het is me gelukt met een stock Nissan Silvia Club K's.
My cars -> change enviroment (Engelstalig he)quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:16 schreef Rauw. het volgende:
Hoe kom je in die topgear studios terecht>?
Ziet er prima uit!quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:04 schreef Rauw. het volgende:
Ik vind Hockenheim juist een heerlijke baan.
maar nu lijdt ik ook een beetje aan een Duitsland fetisj.
Hier mijn creaties: Livery's zelf gemaakt, meeste logo's ook;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet geheel historisch correct maar ik ben er blij mee.
Heb overigens nog erg weinig geraced. Vermaak me optimaal met die liveries maken.
FOK geloof ik, vlgs mij kun je via mijn naam een invite sturen ofzo? Weet niet of ik je kan toevoegen hoor..ben geen host ofzo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:12 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Wat is de naam van de fok club? Geen invite oid gehad....
Hatchi Roku is weer van de partij en drift beter dan ooit! Was gelijk 40k armer, maar my baby is back!
En ik mis 4 foto's die ik gisteren gemaakt heb..... Servers waren down....
Wellicht effe opnieuw uploaden....
Deze laatst nog gemacht, auto gekregen voor forza 3 import.
Tonight on Top Gear:
[ afbeelding ]
My cars -> change homespace ofzo....quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:16 schreef Rauw. het volgende:
Hoe kom je in die topgear studios terecht>?
Die zijn echt heel erg tof gewoonquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:46 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Idd, kwam ik ook net achter, super leuk!
Hier wat screens/creaties van mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben ze al bij Top Gear gedaanquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:57 schreef JohnB52 het volgende:
Eigenlijk zou je wel met n lichter gemaakte transit over de nurenburgring moeten kunnen gaan...
Dat was ook precies de reden dat ik dat noemde ;-)quote:
Dit gebeurde in Forza 3 zo vaak. Als je maar ver genoeg instuurde op een willekeurige curb ging je al. In dit deel gelukkig niet meerquote:
Mijn Aygo ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:41 schreef NextTVH het volgende:
Mijn ford ka gaat nu toch al redelijk snel
Rijhoogte omhoog en die vering niet achterlijk stijf houdenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dit gebeurde in Forza 3 zo vaak. Als je maar ver genoeg instuurde op een willekeurige curb ging je al. In dit deel gelukkig niet meer
Ik kan me een bepaalde curb uit Forza 3 op de Nordschleife herinneren die je maar beter kon mijden, maakte niet uit hoe je vering en rij hoogte stond afgesteld, met een beetje snelheid ging je gegarandeerd rollenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Rijhoogte omhoog en die vering niet achterlijk stijf houden
Dat is zo lachen met de Veyron SS op de Nürnburgringquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:21 schreef RBWO het volgende:
Kanonnen. Heb net een bugatti gekocht.. ding gaat gewoon veul te snel om normaal te kunnen sturen..
Ja dat is waar!quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:07 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik kan me een bepaalde curb uit Forza 3 op de Nordschleife herinneren die je maar beter kon mijden, maakte niet uit hoe je vering en rij hoogte stond afgesteld, met een beetje snelheid ging je gegarandeerd rollen
De auto's die je krijgt hebben meestal al een sportuitlaat en dergelijke.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:25 schreef Klonk het volgende:
Toch maar gehaald vanmorgen
Eerste wat me opviel was het uitermate sportieve motorgeluid van mijn uitermate bescheiden Ford Ka
Hoe zie je wie de owner is?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:10 schreef trance_fan het volgende:
Aan iedereen die graag ook in de FoK club wil. als je bij clubs gewoon zoekt op Fok kan je een join request sturen en de club owner of co-owner kan jou aanvraag dan accepteren
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:50 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Iemand vanavond zin in een potje car soccer?
Voeg me effe toe.
SternAE86Takumi
Echt lachenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is car soccer wat ik denk dat het is? Ik wil wel meedoen. Ik zoek zo ook wel even die FOK! club op om te joinen. Doorposten dames, het volgende deel moet alweer geopend worden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |