Kutspel hequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:43 schreef AQuila360 het volgende:
Is dat Autovista dus maar iets van 25 auto's ?
Waar maak je je eigen druk over? Je koopt hem toch nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:43 schreef AQuila360 het volgende:
Is dat Autovista dus maar iets van 25 auto's ?
Dat je de tering kan krijgen of iets anders?quote:
Dat kon bij 3 ook al hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:16 schreef JohnB52 het volgende:
Hopelijk kan je deze keer wel je remmen upgraden, bijvoorbeeld bij GT5 kon dat niet, maar wel je auto n 400 pk extra geven...
Ook dat maar ook dat het spel op te halen is... en die is nu binnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Dat je de tering kan krijgen of iets anders?
Ik moet eerst nog spulletjes voor mijn verjaardag halen, game halen, enz.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook dat maar ook dat het spel op te halen is... en die is nu binnen
Je versnelling ook als rem gebruiken en betere bandjes deden in GT5 wonderen. Heb de upgrades niet gemist tbh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat kon bij 3 ook al hooren dat merkte je wel.
Heb ook de LCE gehaald bij de MM almere. Had volgens mij de ene laatste. Voor 60 eu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:39 schreef Nostalgist het volgende:
Check ! Een LCE bij de MM Z'meer. Er liggen er nog een stuk of 10...
* Leandra schrapt alle te kijken TV-programma's na 16.00 uurquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:39 schreef Nostalgist het volgende:
Check ! Een LCE bij de MM Z'meer. Er liggen er nog een stuk of 10...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra schrapt alle te kijken TV-programma's na 16.00 uur
Dank voor deze gouden tip!! Net even heen en weer gefietst en de LCE opgehaald @ MediaMarkt Almere.quote:[message=36931264,noline]Jobbie schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:13[/message]:
[...]
Heb net een LCE bij de MM R'dam centrum opgepikt voor EUR 60.
Lagen er nog best veel.... denk een stuk of 20...
Normale versie kost daar EUR 55.
Hoeveel lagen er nog?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:54 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Dank voor deze gouden tip!! Net even heen en weer gefietst en de LCE opgehaald @ MediaMarkt Almere.
Zo nu even alles installeren en gaan spelen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:33 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Heren, gaarne deze lijst aan te vullen.
Bunta-Fujiwara = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
RolStaart-Beer = Thom2289
Miniem = snelleferrari
Desunoto = Replica of Love
Rauw. = Vladzje
PierreTT = PierreTT
Mister_T = Anormius
SonicVolcano = SonicVolcano
Nick-GizMo = NicKLaS NL
Rolstaart, jij zal deze lijst moeten updaten in de OP.
de m5 is gratis te downloadenquote:
Nee dat meen je niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel tof dat sommige auto's al upgrades hebben zoals de VW Fox
Inderdaad, want dan steek ik het spel in de brand.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:59 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet.Ik wil gewoon een stock kar en zelf upgraden..... Niet al half voorgegaard...
Hopelijk is dit niet met alle auto's zo.
fm4 omdat geluid. Vind gt5 ook maar saaiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:17 schreef RBWO het volgende:
Ik wil graag de "grote" verschillen horen van de fans. Ik wil nl één van de twee gaan halen.. maar waarom is FM4 beter dan GT5 ? (Zelfde zal ik vragen in het GT5 topic)
ja op de fox zaten al een paar sport pakkettenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:59 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet.Ik wil gewoon een stock kar en zelf upgraden..... Niet al half voorgegaard...
Hopelijk is dit niet met alle auto's zo.
Bedenk me net dat ik wel vaker pre-tuned wagens heb gekregen in Forza 3, maar die waren schaars en kreeg je niet meteen in de vroege driver levels.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja op de fox zaten al een paar sport pakketten
Wel tof, auto selecteren en dan krijg je nieuwe menu en kun je meteen naar ontwerpen en tunings dingen zoeken
Nja als het een sport versie is, zitten er al sport pakketten opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:37 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik wel vaker pre-tuned wagens heb gekregen in Forza 3, maar die waren schaars en kreeg je niet meteen in de vroege driver levels.
True, ik zie het wel....... Eerst werken, boodschappen, game halen, installeren, naar bed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja als het een sport versie is, zitten er al sport pakketten op
Ze hebben beide hun charme en missen beide dingen.quote:
quote:Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u bij ons de game ‘Forza Motorsport 4 - Limited Collectors Edition’ besteld.
Helaas heeft dit artikel vertraging opgelopen. Wij verwachten dat u uw bestelling zaterdag 15 oktober 2011 of uiterlijk maandag 17 oktober 2011 ontvangt.
Indien u het artikel niet meer wenst te ontvangen, dan kunt u de bestelling in de bestelstatus in uw account annuleren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard hopen wij u spoedig weer op onze website te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Bij degene waar ik nu ben was het geen probleem en heeft hij de LCE vanochtend binnengekregen.quote:
Ik ga um halenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ze hebben beide hun charme en missen beide dingen.
GT5 heeft ongeveer 200 volledige gemodelleerde auto's en de rest (stuk of 800 auto's) is uit GT4 geplukt en zien er niet mooi uit.
Forza heeft 537 volledig gemodelleerde auto's.
GT5 heeft sneeuw, regen, dag, dageraad, acht enz.
Forza heeft dit niet.
Beide games hebben een schade model, maar alleen bij Forza kunnen alle auto's dezelfde hoeveelheid schade krijgen.
Het geluid bij Forza is VEEL beter dan bij GT5.
GT5 heeft geen uitgebreide community als Car Clubs, Auction House, Storefront etc.
Forza heeft dit allemaal wel.
Persoonlijk geef ik Forza voorkeur, omdat men niet heeft stil gestaan de afgelopen 6 jaar.
GT5 is gewoon GT4 2.0
GT5 voelt nog steeds als "niet af" vanwege het ontbreken van hele simpele basis features.
Alleen premium cars kan je nieuwe velgen geven, dat soort onzin.
Het tunen in Forza gaat ook veel verder en je kan je auto persoonlijk maken, wat niet bij GT5 kan.
Als ik hem binnen heb meld ik me aan!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef Mister_T het volgende:
Heb een fok club aangemaakt voor fokkers.
Naam: FOK Forum
Tag: FOK
Hoop dat we deze naam kunnen blijven gebruiken ivm de uitspraak
Als je wil joinen pm me ff.
volgens mij heb ik net naar jou een invite ingame gestuurt weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef Mister_T het volgende:
Heb een fok club aangemaakt voor fokkers.
Naam: FOK Forum
Tag: FOK
Hoop dat we deze naam kunnen blijven gebruiken ivm de uitspraak
Als je wil joinen pm me ff.
Ik zal wel onder aan de lijst staan i.v.m. een late pre-order. (2 weken geleden)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij degene waar ik nu ben was het geen probleem en heeft hij de LCE vanochtend binnengekregen.
Thom is Rolstaart-Beer.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:49 schreef YUR het volgende:
Mn vriendinnetje had m weken geleden voor me besteld bij bol.com. Wat een verrassing was dat net
Net ff gespeeld, helaas vandaag verder geen tijd meer voor...
Ja zie dat de mijne niet meer werken :/quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef SoldMayor het volgende:
Erg vet allemaal.
Zal zo wat screens maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heel handige toevoeging vind ik ook dat je nu veel sneller setups en designs kan opzoeken, door je auto te selecteren in je garage. Scheelt heel veel tijd!![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef Desunoto het volgende:
Deze game.
De nieuwe season mode is ook nog beter dan dat ik verwacht had. Het steekt heel goed in elkaar. Goede keuze tussen events en ze zijn meer dan in deel 3 afhankelijk van je autokeuze. De AI verbetert zich inderdaad ook behoorlijk snel als je een paar overwinningen achter elkaar haalt. Goede zaak!
Geld vloeit rijkelijk. Misschien iets te... een makkelijke onlinerace levert al snel zo'n 30.000 credits op. En een rivals event op de Top Gear Test Track met die Kia, levert ook al snel 150.000 per keer op als je weer iemand van een plaats hoger verslaat. Daarmee hoef je soms maar 0,01 seconde onder je eigen tijd te zitten. Van de 8 (of zoiets) pogingen van mij heb ik al 4x die 150.000 premie ontvangen. Dat tikt lekker aan. En het kan nog vaker want m'n ronde was alles behalve perfect.
Dat je bij Ford level 4 al meteen alle upgrades (op velgen en spoiler na, dacht ik) gratis kan monteren is misschien wat te snel. Maar aan de andere kant, het bevordert de gameplay ook wel denk ik. Het gaat heerlijk soepel. Nu kan ik zonder zorgen dat ik een slechte setup in elkaar zet, gewoon van alles uitproberen. In elke klasse. In elke Ford. En straks ook met andere merken natuurlijk.
Het titels en badges systeem loopt ook wel aardig. Al hadden sommige badges wel wat mooier gemaakt kunnen worden.
De Nederlandse vertalingen zijn wel soms dubieus. Kijk maar eens wat er bij Autovista staat voor het opengooien van alle deuren, kofferbakken en motorkappen.vooral dat laatste is erg handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heel handige toevoeging vind ik ook dat je nu veel sneller setups en designs kan opzoeken, door je auto te selecteren in je garage. Scheelt heel veel tijd!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik heb alle forza's gespeeld flapdrol dus deze haal ik ook!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar maak je je eigen druk over? Je koopt hem toch niet
Zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nu echt een fijne Mustang '65 met paintjob
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef Desunoto het volgende:
Deze game.
De nieuwe season mode is ook nog beter dan dat ik verwacht had. Het steekt heel goed in elkaar. Goede keuze tussen events en ze zijn meer dan in deel 3 afhankelijk van je autokeuze. De AI verbetert zich inderdaad ook behoorlijk snel als je een paar overwinningen achter elkaar haalt. Goede zaak!
Geld vloeit rijkelijk. Misschien iets te... een makkelijke onlinerace levert al snel zo'n 30.000 credits op. En een rivals event op de Top Gear Test Track met die Kia, levert ook al snel 150.000 per keer op als je weer iemand van een plaats hoger verslaat. Daarmee hoef je soms maar 0,01 seconde onder je eigen tijd te zitten. Van de 8 (of zoiets) pogingen van mij heb ik al 4x die 150.000 premie ontvangen. Dat tikt lekker aan. En het kan nog vaker want m'n ronde was alles behalve perfect.
Dat je bij Ford level 4 al meteen alle upgrades (op velgen en spoiler na, dacht ik) gratis kan monteren is misschien wat te snel. Maar aan de andere kant, het bevordert de gameplay ook wel denk ik. Het gaat heerlijk soepel. Nu kan ik zonder zorgen dat ik een slechte setup in elkaar zet, gewoon van alles uitproberen. In elke klasse. In elke Ford. En straks ook met andere merken natuurlijk.
Het titels en badges systeem loopt ook wel aardig. Al hadden sommige badges wel wat mooier gemaakt kunnen worden.
De Nederlandse vertalingen zijn wel soms dubieus. Kijk maar eens wat er bij Autovista staat voor het opengooien van alle deuren, kofferbakken en motorkappen.dat 150.000 is alleen als je in de top 200 ofzo iemand verslaat, ik kreeg maar 50.000 als ik de nummer 2 van friendlist versla en 100.000 voor de nummer 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heel handige toevoeging vind ik ook dat je nu veel sneller setups en designs kan opzoeken, door je auto te selecteren in je garage. Scheelt heel veel tijd!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Het ligt aan het totaal aantal deelnames. Ik kreeg al 150.000 credits voor een plek in de top 700. Toen nog een paar keer dat bedrag totdat ik ergens in de top 400 kwam. Zal nu wel weer daarbuiten gezakt zijn. Volgens mij waren er zo'n 28.000 deelnames op dat moment.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat 150.000 is alleen als je in de top 200 ofzo iemand verslaat, ik kreeg maar 50.000 als ik de nummer 2 van friendlist versla en 100.000 voor de nummer 1
Geen idee. Ik ben 2 verschillende schildjes tegengekomen. Zou ik ook weleens willen weten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Trouwens, wat betekent zo'n schildje achter iemands gamertag in de leaderboards?
Klopt, die heb ik zelf ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:39 schreef Desunoto het volgende:
Een kroontje is VIP. Net als in het vorige deel.
Dit haat ik zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef Desunoto het volgende:
Deze game.
Nee dat je super snel veel geld + auto's hebt.quote:
Iedereen is natuurlijk dit prachtige spel aan het spelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:58 schreef Desunoto het volgende:
De website van Forza Motorsport is ook redelijk traag. Denk dat de servers het een beetje zwaar hebben op het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |