Zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nu echt een fijne Mustang '65 met paintjob
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef Desunoto het volgende:
Deze game.
De nieuwe season mode is ook nog beter dan dat ik verwacht had. Het steekt heel goed in elkaar. Goede keuze tussen events en ze zijn meer dan in deel 3 afhankelijk van je autokeuze. De AI verbetert zich inderdaad ook behoorlijk snel als je een paar overwinningen achter elkaar haalt. Goede zaak!
Geld vloeit rijkelijk. Misschien iets te... een makkelijke onlinerace levert al snel zo'n 30.000 credits op. En een rivals event op de Top Gear Test Track met die Kia, levert ook al snel 150.000 per keer op als je weer iemand van een plaats hoger verslaat. Daarmee hoef je soms maar 0,01 seconde onder je eigen tijd te zitten. Van de 8 (of zoiets) pogingen van mij heb ik al 4x die 150.000 premie ontvangen. Dat tikt lekker aan. En het kan nog vaker want m'n ronde was alles behalve perfect.
Dat je bij Ford level 4 al meteen alle upgrades (op velgen en spoiler na, dacht ik) gratis kan monteren is misschien wat te snel. Maar aan de andere kant, het bevordert de gameplay ook wel denk ik. Het gaat heerlijk soepel. Nu kan ik zonder zorgen dat ik een slechte setup in elkaar zet, gewoon van alles uitproberen. In elke klasse. In elke Ford. En straks ook met andere merken natuurlijk.
Het titels en badges systeem loopt ook wel aardig. Al hadden sommige badges wel wat mooier gemaakt kunnen worden.
De Nederlandse vertalingen zijn wel soms dubieus. Kijk maar eens wat er bij Autovista staat voor het opengooien van alle deuren, kofferbakken en motorkappen.dat 150.000 is alleen als je in de top 200 ofzo iemand verslaat, ik kreeg maar 50.000 als ik de nummer 2 van friendlist versla en 100.000 voor de nummer 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heel handige toevoeging vind ik ook dat je nu veel sneller setups en designs kan opzoeken, door je auto te selecteren in je garage. Scheelt heel veel tijd!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Het ligt aan het totaal aantal deelnames. Ik kreeg al 150.000 credits voor een plek in de top 700. Toen nog een paar keer dat bedrag totdat ik ergens in de top 400 kwam. Zal nu wel weer daarbuiten gezakt zijn. Volgens mij waren er zo'n 28.000 deelnames op dat moment.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat 150.000 is alleen als je in de top 200 ofzo iemand verslaat, ik kreeg maar 50.000 als ik de nummer 2 van friendlist versla en 100.000 voor de nummer 1
Geen idee. Ik ben 2 verschillende schildjes tegengekomen. Zou ik ook weleens willen weten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Trouwens, wat betekent zo'n schildje achter iemands gamertag in de leaderboards?
Klopt, die heb ik zelf ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:39 schreef Desunoto het volgende:
Een kroontje is VIP. Net als in het vorige deel.
Dit haat ik zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef Desunoto het volgende:
Deze game.
De nieuwe season mode is ook nog beter dan dat ik verwacht had. Het steekt heel goed in elkaar. Goede keuze tussen events en ze zijn meer dan in deel 3 afhankelijk van je autokeuze. De AI verbetert zich inderdaad ook behoorlijk snel als je een paar overwinningen achter elkaar haalt. Goede zaak!
Geld vloeit rijkelijk. Misschien iets te... een makkelijke onlinerace levert al snel zo'n 30.000 credits op. En een rivals event op de Top Gear Test Track met die Kia, levert ook al snel 150.000 per keer op als je weer iemand van een plaats hoger verslaat. Daarmee hoef je soms maar 0,01 seconde onder je eigen tijd te zitten. Van de 8 (of zoiets) pogingen van mij heb ik al 4x die 150.000 premie ontvangen. Dat tikt lekker aan. En het kan nog vaker want m'n ronde was alles behalve perfect.
Dat je bij Ford level 4 al meteen alle upgrades (op velgen en spoiler na, dacht ik) gratis kan monteren is misschien wat te snel. Maar aan de andere kant, het bevordert de gameplay ook wel denk ik. Het gaat heerlijk soepel. Nu kan ik zonder zorgen dat ik een slechte setup in elkaar zet, gewoon van alles uitproberen. In elke klasse. In elke Ford. En straks ook met andere merken natuurlijk.
Nee dat je super snel veel geld + auto's hebt.quote:
Iedereen is natuurlijk dit prachtige spel aan het spelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:58 schreef Desunoto het volgende:
De website van Forza Motorsport is ook redelijk traag. Denk dat de servers het een beetje zwaar hebben op het moment.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:14 schreef Bastard het volgende:
Gisteren bij een maat tot level 20 oid gereden. Het spel ziet er heel erg goed uit, tracks zijn enorm verbeterd en de auto's zijn echt plaatjes. De handling is ook helemaal perfect maar.
-De AI is te makkelijk (zonder assists is winnen een zekerheid)
-Je verdient veel te snel veel geld.
En dat laatste vind ik echt heel jammer want het haalt de diepgang er erg uit.
Sparen voor die ene auto die je graag zou willen kopen is er niet bij want al heel snel kun je alle auto's veroorloven die er zijn. Het moeten sparen en werken voor een auto is er niet meer bij en daar bovenop zijn ook nog alle onderdelen gratis geworden als je maar lang genoeg in een bepaald merk gereden hebt.. enorm zonde vind ik dat.
Daarnaast, het is niet eens nodig om auto's te kopen die je wilt want je krijgt bij ieder level wat je omhoog gaat, wat iedere 2 races gebeurt, een volgetunede auto.
Als je een D350 auto krijgt, waarom zou je hem dan nog willen strippen en je eigen tuning er op zetten? In principe is het niet nodig want de auto komt al goed mee.
Dus het spel is prachtig, maar veels te toegangkelijk gemaakt voor de doorsnee gamer die spellen maar een weekend willen spelen. Want na een weekend gamen heb je bijna alle achievements en heb je alle auto's die je maar wilt. Heel commercieel geworden dus.
Was die trend al niet een beetje ingezet met F3?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:14 schreef Bastard het volgende:
Gisteren bij een maat tot level 20 oid gereden. Het spel ziet er heel erg goed uit, tracks zijn enorm verbeterd en de auto's zijn echt plaatjes. De handling is ook helemaal perfect maar.
-De AI is te makkelijk (zonder assists is winnen een zekerheid)
-Je verdient veel te snel veel geld.
En dat laatste vind ik echt heel jammer want het haalt de diepgang er erg uit.
Sparen voor die ene auto die je graag zou willen kopen is er niet bij want al heel snel kun je alle auto's veroorloven die er zijn. Het moeten sparen en werken voor een auto is er niet meer bij en daar bovenop zijn ook nog alle onderdelen gratis geworden als je maar lang genoeg in een bepaald merk gereden hebt.. enorm zonde vind ik dat.
Daarnaast, het is niet eens nodig om auto's te kopen die je wilt want je krijgt bij ieder level wat je omhoog gaat, wat iedere 2 races gebeurt, een volgetunede auto.
Als je een D350 auto krijgt, waarom zou je hem dan nog willen strippen en je eigen tuning er op zetten? In principe is het niet nodig want de auto komt al goed mee.
Dus het spel is prachtig, maar veels te toegangkelijk gemaakt voor de doorsnee gamer die spellen maar een weekend willen spelen. Want na een weekend gamen heb je bijna alle achievements en heb je alle auto's die je maar wilt. Heel commercieel geworden dus.
Rivals en clubs vind ik ook een leuke toevoeging dat wel inderdaad. Gisteren eigenlijk alleen maar de SP gespeeld terwijl er wel meer lol te halen is naast de worldtour. Afgelopen nacht was het wel wat druk op de Forza servers, kon de auto niet delen met de club bijvoorbeeld en een foto upload werkte even niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:01 schreef Mister_T het volgende:
Ik begrijp je punten Bastard,
Echter blijft het een race game waarbij het om het racen draaid en voor het eerst laat een racegame mij op het puntje van mijn stoel zitten. Bedoel ik dan de close racing met de AI? Absoluut niet, op de hoogste moeilijkheidsgraad is het nog goed te doen met alle assists uit. Het is vooral racen tegen de klok, op een een of andere manier zorgt deze game dat ik in elke race en elke ronde de perfecte tijd wil neerzetten. Steeds zit ik weer van fuck 2 meter te vroeg gaan remmen, te hard geremd, miste de apex met 1 meter.
De komst van rivals is dan ook fantastisch voor mij. Zojuist 20 rondjes op een circuit gereden om mijn rival te verslaan. Ronden lang ging het om duizendste van een seconde.
Het ontvangen van getunde auto's maakt mij ook niet zoveel uit, wil ze toch in een andere klasse hebben of afstellen voor een bepaald soort baan of event.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |