abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:12:13 #76
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103042565
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:11 schreef Mister_T het volgende:

[..]

halverwege year 2 inmiddels, verdwaal inderdaad in de menus er zijn zoveel opties!

Ook leuk om in mijn eigen auto te racen, de chevrolet spark : D
Ik vind die Volt eigenlijk ook heel mooi :@
The truth was in here.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:12:57 #77
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103042584
Maar hoe is ie verder? AI hoe rijdt die tov de demo als je alle hulpmiddelen uit hebt? Schijnt in de demo moeilijker te wezen dan in het spel... klopt dat?
The truth was in here.
pi_103043276
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:12 schreef Bastard het volgende:
Maar hoe is ie verder? AI hoe rijdt die tov de demo als je alle hulpmiddelen uit hebt? Schijnt in de demo moeilijker te wezen dan in het spel... klopt dat?
Ik heb maar 3 rondjes gereden in de demo, kan dat dus niet echt goed vergelijken.

Ik rij momenteel met alle assistent uit behalve schakelen en de AI op professional. Win alles redelijk gemakkelijk, het enige wat nu lastig is dat het races van 2 ronden zijn en dat je al een ronde kwijt bent om van plek 8 naar 1 te komen.

De handeling is overigens veel lekkerder dan in deel 3. Als je tractioncontrol uit hebt staan kan je heerlijk spelen met het gas en moet je je auto regelmatig opvangen om te voorkomen dat je 180 graden de andere kant op komt te staan. ABS uit is ook heerlijk, net te hard op de remmen en je locked alles waardoor je de apex volledig mist. De AI is lekker agressief en schuwt niet om in de kleinste gaatjes te duiken.

De verschillende voertuigen voelen ook echt anders aan. Reed zojuist een race in een Mustang 65, wat echt aanvoelt als een blok beton met 4 wielen.

Ben nu bijna klaar met season 2 en het is voor mij nog iets te makkelijk op deze moeilijkheid dus denk dat ik verder ga op expert. Morgen het stuurtje opbouwen zodat ik ook naar manual gears kan overstappen.
Xbox Live: Anormius
pi_103046347
Omfg! Nou word ik dus net gebeld door consoleshop dat iemand tegelijkertijd met mij Forza 4 LE bestelt heeft en hij dus uitverkocht is...

Gaat lekker hoor :')

ik geef het op, krijg nu al iets van 150¤ terug van bedrijven... Ik wacht wel ;(
pi_103046853
Weet iemand hier toevallig of de Limited Collectors Edition altijd te koop blijft?
Of gaat deze op een zeker moment uit de schappen (> limited)?
pi_103047020
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:10 schreef 12345r het volgende:
Omfg! Nou word ik dus net gebeld door consoleshop dat iemand tegelijkertijd met mij Forza 4 LE bestelt heeft en hij dus uitverkocht is...

Gaat lekker hoor :')

ik geef het op, krijg nu al iets van 150¤ terug van bedrijven... Ik wacht wel ;(
de LCE was een paar dagen geleden al uitverkocht?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_103047234
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

de LCE was een paar dagen geleden al uitverkocht?
Werd weer aangevuld.
pi_103047264
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:34 schreef 12345r het volgende:

[..]

Werd weer aangevuld.
Zoals wel bij meerdere sites het geval is, maar het geld is nu op :') ;( :(
pi_103047267
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:34 schreef 12345r het volgende:

[..]

Werd weer aangevuld.
Ah oke, heb alleen gister gekeken en toen stond ie er nog niet bij :)

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:48:21 #85
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_103047749
Ik wil graag de limited edition kopen, maar zometeen hebben ze die morgen nog niet binnen, ookal is de release gelijk aan het orginele spel..

Mijn vraag is dan ook hoe groot de kans is dat winkels morgen de limited edition in de schappen hebben staan
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:52:19 #86
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103047947
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:34 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Ik heb maar 3 rondjes gereden in de demo, kan dat dus niet echt goed vergelijken.

Ik rij momenteel met alle assistent uit behalve schakelen en de AI op professional. Win alles redelijk gemakkelijk, het enige wat nu lastig is dat het races van 2 ronden zijn en dat je al een ronde kwijt bent om van plek 8 naar 1 te komen.

De handeling is overigens veel lekkerder dan in deel 3. Als je tractioncontrol uit hebt staan kan je heerlijk spelen met het gas en moet je je auto regelmatig opvangen om te voorkomen dat je 180 graden de andere kant op komt te staan. ABS uit is ook heerlijk, net te hard op de remmen en je locked alles waardoor je de apex volledig mist. De AI is lekker agressief en schuwt niet om in de kleinste gaatjes te duiken.

De verschillende voertuigen voelen ook echt anders aan. Reed zojuist een race in een Mustang 65, wat echt aanvoelt als een blok beton met 4 wielen.

Ben nu bijna klaar met season 2 en het is voor mij nog iets te makkelijk op deze moeilijkheid dus denk dat ik verder ga op expert. Morgen het stuurtje opbouwen zodat ik ook naar manual gears kan overstappen.
Zonder assist vind ik ook meer autorijden dan dat softe gevoel van hulp. ;)
Gaat prima, en met een goeie auto kun je in de S klasse zo ook makkelijk doorspelen, die R auto's wil toch wel ABS aanzetten of een Traction control.
Manual rijden vind ik wel een echt voordeel hebben op automatic, je bent sneller op die manier zonder twijfel.
The truth was in here.
pi_103049268
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:48 schreef MosPos het volgende:
Ik wil graag de limited edition kopen, maar zometeen hebben ze die morgen nog niet binnen, ookal is de release gelijk aan het orginele spel..

Mijn vraag is dan ook hoe groot de kans is dat winkels morgen de limited edition in de schappen hebben staan
De LE is praktisch uitverkocht. Suc6!
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_103049596
Mijn LCE is verzonden!
pi_103050222
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

De Mediamarkt waar ik hem gister gekocht heb had er zeker nog wel 20 liggen voordat ze weer eruit werden gehaald. Denk dat je nog best veel kans hebt hoor als je op tijd bent :)
pi_103050565
Als ik morgen om 5 uur bij de MediaMarkt / Intertoys / BartSmit / Dixons / FreeRecordShop kom aankakken, heb ik dan nog kans dat er een ligt?

Het is best een eindje rijden, dus als de kans toch bijna nul is ga ik liever niet...
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:56:25 #91
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_103051265
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef 12345r het volgende:
Als ik morgen om 5 uur bij de MediaMarkt / Intertoys / BartSmit / Dixons / FreeRecordShop kom aankakken, heb ik dan nog kans dat er een ligt?

Het is best een eindje rijden, dus als de kans toch bijna nul is ga ik liever niet...
5 uur is vrij laat. Kun je er 's ochtends niet even langs? Hoe laat is zo'n winkel open? 9 uur ofzo?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_103051516
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

BS
Mediamarkt Groningen heeft nog wel een stuk of 15-20 liggen./
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_103052538
quote:
19s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

BS
Mediamarkt Groningen heeft nog wel een stuk of 15-20 liggen./
Halverwege de dag niet meer.
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_103054523
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

5 uur is vrij laat. Kun je er 's ochtends niet even langs? Hoe laat is zo'n winkel open? 9 uur ofzo?
Ik werk tot 4 :(
Maar ik heb waarschijnlijk een reservering op een site kunnen plaatsen, dus het gaat helemaal goed komen denk ik :) !
Is ook nog eens de nederlandse versie, veel versies die verkocht worden zijn namelijk de uk versie.

Er is mij trouwens vertelt dat de game echt limited is. Dus op = op!!!

[ Bericht 9% gewijzigd door 12345r op 13-10-2011 21:59:37 ]
pi_103057443
Het schijnt dat het TrueSkill systeem voor multiplayer helemaal weg is in deel 4. Heel mooi. :)
pi_103063668
Ik vind de AI een verademing! Gewoon behoorlijk competitief in world tour op expert :). Was nog best lastig op Hockenheim met de Ka
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 07:26:22 #97
248821 Rauw.
op je bord.
pi_103064884
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:53 schreef 12345r het volgende:

[..]

Is ook nog eens de nederlandse versie, veel versies die verkocht worden zijn namelijk de uk
Doet mij niet zoveel welke versie ik krijg eigenlijk.
Vanmiddag ga ik het zien.

Jammergenoeg zondag pas tijd om te spelen, moeders die 50 word gaat voor.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_103066232
Hij is binnen , ik kan 'm gaan halen *O* *O*

oh nee, ik moet werken tot 16.00 -O-
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:22:08 #99
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_103066325
Hoe groot is de kans dat ze bij de MediaMarkt de Limited Edition nog hebben als ik er voor 12 uur ben? Anyone?
pi_103066543
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:22 schreef MosPos het volgende:
Hoe groot is de kans dat ze bij de MediaMarkt de Limited Edition nog hebben als ik er voor 12 uur ben? Anyone?
Voor 12-en, redelijk. Hierna, iets minder.

OT:

Net mijn SMS ontvangen van Game Mania. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')