Dit gebeurde in Forza 3 zo vaak. Als je maar ver genoeg instuurde op een willekeurige curb ging je al. In dit deel gelukkig niet meerquote:
Mijn Aygo ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:41 schreef NextTVH het volgende:
Mijn ford ka gaat nu toch al redelijk snel
Rijhoogte omhoog en die vering niet achterlijk stijf houdenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dit gebeurde in Forza 3 zo vaak. Als je maar ver genoeg instuurde op een willekeurige curb ging je al. In dit deel gelukkig niet meer
Ik kan me een bepaalde curb uit Forza 3 op de Nordschleife herinneren die je maar beter kon mijden, maakte niet uit hoe je vering en rij hoogte stond afgesteld, met een beetje snelheid ging je gegarandeerd rollenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Rijhoogte omhoog en die vering niet achterlijk stijf houden
Dat is zo lachen met de Veyron SS op de Nürnburgringquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:21 schreef RBWO het volgende:
Kanonnen. Heb net een bugatti gekocht.. ding gaat gewoon veul te snel om normaal te kunnen sturen..
Ja dat is waar!quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:07 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik kan me een bepaalde curb uit Forza 3 op de Nordschleife herinneren die je maar beter kon mijden, maakte niet uit hoe je vering en rij hoogte stond afgesteld, met een beetje snelheid ging je gegarandeerd rollen
De auto's die je krijgt hebben meestal al een sportuitlaat en dergelijke.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:25 schreef Klonk het volgende:
Toch maar gehaald vanmorgen
Eerste wat me opviel was het uitermate sportieve motorgeluid van mijn uitermate bescheiden Ford Ka
Hoe zie je wie de owner is?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:10 schreef trance_fan het volgende:
Aan iedereen die graag ook in de FoK club wil. als je bij clubs gewoon zoekt op Fok kan je een join request sturen en de club owner of co-owner kan jou aanvraag dan accepteren
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:50 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Iemand vanavond zin in een potje car soccer?
Voeg me effe toe.
SternAE86Takumi
Echt lachenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is car soccer wat ik denk dat het is? Ik wil wel meedoen. Ik zoek zo ook wel even die FOK! club op om te joinen. Doorposten dames, het volgende deel moet alweer geopend worden
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |