SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames & Heren, gaat u los!
Houdt het svp wel netjes, en ga svp niet zeiken over 'wat een kutserie je het vind!'.
gelieve alleen mensen die het een leuke serie vinden!
[ Bericht 0% gewijzigd door CRAPjoris op 13-10-2011 02:37:55 (header toegevoegd!) ]Dit account gebruik ik niet meer. Mijn nieuwe gebruikersnaam is: JorisvZ
Thanks, werkt!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:32 schreef GGMM het volgende:
Je plaatje uploaden op www.tinypic.com of http://imgur.com/
Dan doet hij het wel.
Eigen initiatiefquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:13 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik neem aan dat jij voor BNN werkt, Joris? Betekent dat dan dat BNN Fok de shit vindt, of is dit op eigen initiatief?
Well hello Hanna Verboomquote:
Tof, straks effe kijken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:50 schreef zyntex het volgende:
Eerste aflevering van seizoen 2 staat online:D:D
http://factsheets.bnn.nl/12/feuten/home
Inderdaad en totaal niet boeiend.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:48 schreef Palomar het volgende:
Vond die eerste reeks vorig jaar wel grappig, maar dit is best wel slecht
Prinsen kopen zich altijd in. Hebben geen ontgroening.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:53 schreef waxmask het volgende:
En in welke schijnwerkelijkheid leven ze met een prins....![]()
![]()
Welke Prins? Maxima heeft 3 Downtjes uitgepoept...quote:Op maandag 30 januari 2012 20:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Prinsen kopen zich altijd in. Hebben geen ontgroening.
Ja ik vind het ondanks alles best een vermakelijk programma. Zitten herkenbare dingen in uit mn eigen studententijd.quote:
Hahahaha dan heb je best een trieste tijd gehad jochie....quote:Op maandag 30 januari 2012 21:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja ik vind het ondanks alles best een vermakelijk programma. Zitten herkenbare dingen in uit mn eigen studententijd.
Mwa het zijn vooral de randzaken hequote:Op maandag 30 januari 2012 21:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahahaha dan heb je best een trieste tijd gehad jochie....
Dan was dat meer het eerste seizoen. Gaat nu over allerlei complottheorieën met studentenclubje Mercurius in het midden, alsof het een soort drugskartel isquote:Op maandag 30 januari 2012 21:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja ik vind het ondanks alles best een vermakelijk programma. Zitten herkenbare dingen in uit mn eigen studententijd.
Och het wordt natuurlijk allemaal sterk overdreven. Maar het wegmoffelen en buiten de autoriteiten om regelen van akkefietjes is wel iets dat bij dit soort clubjes past. Hoewel dat bij moord niet zal gebeuren denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:17 schreef Palomar het volgende:
[..]
Dan was dat meer het eerste seizoen. Gaat nu over allerlei complottheorieën met studentenclubje Mercurius in het midden, alsof het een soort drugskartel is
Ik ben ook al opzoek.... nergens te vinden!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:47 schreef M-Bozz het volgende:
Vorig jaar stond de volgende aflevering altijd al online als er net een aflevering op TV was geweest. Zijn ze van dit beleid afgestapt? Kan afl. 2 niet vinden...
Mensne met geld kunnen zich volgens mij ook inkopen en de ontgroening omzeilen. Zo zal het ook wel met de prinsen zijn gegaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:51 schreef M-Bozz het volgende:
PS Volgens mij zijn alle prinsen lid van een corps geweest. Prima scenario dus. Weet niet of ze de ontgroening slechts deels hoeften te doorlopen. Lijkt me niet..
PPS Het is allemaal een beetje slecht en goedkoop, maar we blijven toch wel kijken!
Ja, zou kunnen. Maar kan me ook voorstellen dat ze liever niet een voorkeursbehandeling willen.. zoals die prins in de serie.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mensne met geld kunnen zich volgens mij ook inkopen en de ontgroening omzeilen. Zo zal het ook wel met de prinsen zijn gegaan.
Onze belastingscenten gaan op aan deze poehaquote:Op maandag 30 januari 2012 21:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mensne met geld kunnen zich volgens mij ook inkopen en de ontgroening omzeilen. Zo zal het ook wel met de prinsen zijn gegaan.
Hou eens op met die sneue opmerkingen iedere keer. Zelf ben je ook niet bepaald God's gift to mankind.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Welke Prins? Maxima heeft 3 Downtjes uitgepoept...
U kent mij? Nee! Dacht het ook niet...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Hou eens op met die sneue opmerkingen iedere keer. Zelf ben je ook niet bepaald God's gift to mankind.
Dat kan niet en dat zou ook erg zinloos zijn gezien het doel van de kennismakingstijd. Leden van het koninklijk huis doen gewoon mee met de rest, alleen loopt er dan een beveiliger mee die de boel in de gaten houdt. Niet om in te springen als iemand een biertje in zijn ogen krijgt, maar omdat die lui altijd bewaakt moeten worden dus ook tijdens dit soort dingen. Tegen ontvoeringen en dergelijke.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Okay, dat wist ik niet. Ik heb een broertje bij een AHC vereniging die mij ooit vertelde dat je het daar kon afkopen. Dus ging er daarom vanuit dat het bij de corpora ook zou kunnen.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat kan niet en dat zou ook erg zinloos zijn gezien het doel van de kennismakingstijd. Leden van het koninklijk huis doen gewoon mee met de rest, alleen loopt er dan een beveiliger mee die de boel in de gaten houdt. Niet om in te springen als iemand een biertje in zijn ogen krijgt, maar omdat die lui altijd bewaakt moeten worden dus ook tijdens dit soort dingen. Tegen ontvoeringen en dergelijke.
Bekendste geval daarvan is natuurlijk Prins Friso. Die altijd met een grote kale reus naast hem liep tijdens zijn DSC tijd.
Beter dan me lief is, helaas.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
U kent mij? Nee! Dacht het ook niet...
Hmm.. Ook dat lijkt mij sterk, wederom gezien de functie van de kennismakingstijd. Zo vervelend is dat hele toneelstukje nou ook weer niet, terwijl het een belangrijke sociale functie heeft.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Okay, dat wist ik niet. Ik heb een broertje bij een AHC vereniging die mij ooit vertelde dat je het daar kon afkopen. Dus ging er daarom vanuit dat het bij de corpora ook zou kunnen.
quote:Wat zou kunnen is dat de werkacties - die bij de meeste verenigingen een verplicht onderdeel vormen van de KMT - afgekocht kunnen worden bij sommige verenigingen als daar behoefte aan is/zwaar wegende redenen voor zijn. Zo boeiend is dat onderdeel niet en of de bijdrage nou links of rechts binnenkomt.. tsjah. Ik kan mij eigenlijk ook niet voorstellen dat Prins Friso een dagje hout heeft lopen hakken o.i.d voor een paar tientjes als die vent met een pennenstreek ook een jaarsalaris aan bier had kunnen doneren.
Hoezo? Genoeg prinsen die lid zijn geweest.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:53 schreef waxmask het volgende:
En in welke schijnwerkelijkheid leven ze met een prins....![]()
![]()
En dat weet jij al na 1 afl. in het nieuwe seizoen?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:47 schreef Nielsch het volgende:
Wel jammer dat we nooit meer horen wat er nu met die Bolhuis van Bolhuis Beton en zijn zoon (huisoudste Ithaca) is gebeurd nadat ze waren opgepakt door de FIOD en de politie.
Diezelfde acteur die de HO speelde, speelt trouwens ook de praeses van Minerva in de musical Soldaat van Oranje. Was wel grappig om te zien. Deed me wel denken aan z'n rol in Feuten.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:03 schreef Slickk het volgende:
Fictief Facebookprofiel van Bram Wagtmans;
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003489306527&sk=wall
Wel tof dat hij nog steeds contact heeft met Joep Heineken.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:03 schreef Slickk het volgende:
Fictief Facebookprofiel van Bram Wagtmans;
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003489306527&sk=wall
Oké, die Youtube-filmpjes op de fake pagina van HSC Mercurius zijn dan wel weer vermakelijk;
http://www.facebook.com/hscmercurius?sk=wall
nee, je hebt verschillende ontgroeningen zoals een bestuursontgroening maar bijvoorbeeld ook soms een huisontgroening.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:46 schreef ejiraM het volgende:
Wtf, waarom wordt hij ontgroend door zijn eigen bestuursgenoten?Dat slaat toch op kak?!
Of dispuutsontgroening.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee, je hebt verschillende ontgroeningen zoals een bestuursontgroening maar bijvoorbeeld ook soms een huisontgroening.
Ja, I know. Maar over het algemeen wordt het f.t. bestuur ontgroend door het h.t. bestuur. De mensen die in de slagerij stonden waren o.a. Noordzij en dat meiske met krullen. Die worden zijn komende bestuursgenoten, en dat slaat op kak! Zo bedoelde ik het..quote:Op maandag 6 februari 2012 20:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee, je hebt verschillende ontgroeningen zoals een bestuursontgroening maar bijvoorbeeld ook soms een huisontgroening.
Okee op die manier ja. Heb de aflevering nog niet gezien, dus kon je opmerking niet helemaal plaatsen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar over het algemeen wordt het f.t. bestuur ontgroend door het h.t. bestuur. De mensen die in de slagerij stonden waren o.a. Noordzij en dat meiske met krullen. Die worden zijn komende bestuursgenoten, en dat slaat op kak! Zo bedoelde ik het..
Sowieso is het vreemd dat er zo'n heisa is over Wagtmans die als twaars het bestuur ingaat, maar dat meisje met die krullen liep toch tegelijk met hem kmt? Waarom is het bij haar niet vreemd?
Dat zeggen ze toch ook in de aflevering. Bij Bram hebben ze er dan wel een (vergezochte) verklaring voor bedacht, maar als er nog iemand bijloopt uit z'n groentijd is het wel raar ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:59 schreef themole het volgende:
Überhaupt als twaars in het bestuur komenMeestal zijn dat derde of vierdejaars.
Inderdaad, dat meisje met die krullen doemt overal op en liep tegelijk met Wagtmans KMT. Klopt dus niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar over het algemeen wordt het f.t. bestuur ontgroend door het h.t. bestuur. De mensen die in de slagerij stonden waren o.a. Noordzij en dat meiske met krullen. Die worden zijn komende bestuursgenoten, en dat slaat op kak! Zo bedoelde ik het..
Sowieso is het vreemd dat er zo'n heisa is over Wagtmans die als twaars het bestuur ingaat, maar dat meisje met die krullen liep toch tegelijk met hem kmt? Waarom is het bij haar niet vreemd?
Die verklaring is gewoon slecht, dit zou normaal gesproken intern nooit geaccepteerd worden.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch ook in de aflevering. Bij Bram hebben ze er dan wel een (vergezochte) verklaring voor bedacht, maar als er nog iemand bijloopt uit z'n groentijd is het wel raar ja.
Niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef themole het volgende:
[..]
Die verklaring is gewoon slecht, dit zou normaal gesproken intern nooit geaccepteerd worden.
No shit Sherlockquote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef themole het volgende:
[..]
Die verklaring is gewoon slecht, dit zou normaal gesproken intern nooit geaccepteerd worden.
No shit, je meent het. Jij bent zeker zo'n figuur die bij elke film ook gaat roepen dat het helemaal niet realistisch is.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef themole het volgende:
[..]
Eh nee, waar ik me wel aan erger is hoe een studentenvereniging/corps hier wordt weggezet. De eerste serie werd er nog bij verteld dat het realistisch zou moeten zijn, sorry dat is het absoluut niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
No shit, je meent het. Jij bent zeker zo'n figuur die bij elke film ook gaat roepen dat het helemaal niet realistisch is.
Of wou je even laten zien hoe goed je weet wat er 'intern' bij het corps allemaal gebeurt knul?
Ah, nu speelt ie wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:59 schreef remlof het volgende:
Beeksma reageert niet op m'n game invite
Top! Kon 'm al niet vinden op de site!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:31 schreef s0k het volgende:
http://www.uitzendinggemi(...)8434/popout#00:00:01
"Losse einden" als het seizoen 2 afleveringen oud is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:51 schreef Symn het volgende:
Wat een kutserie is dit geworden zeg. Het eerste seizoen was geweldig, vooral de eerste 5 delen. Het leek alsof deze serie als 1 verhaal was geschreven maar toen dachten ze volgens mij: Oh wacht we gaan dit uitmelken en verzinnen er nog een 2e seizoen bij, kaa-chingg!!
En dat ene wijf is de ene aflevering een domme neukpop waar iedereen overheen mag en de volgende aflevering zit ze in dat gezelschap wat de preases ontgroent!?
Wat is er trouwens ooit met die doorgesnoven Bolhuijs gebeurd?
Waarom vinden volwassen mannen dat studentenverenigingetje van hun zoontje zo ontzettend belangrijk?
Zo veel losse einden...
In veel gevallen gebeurt het door het zittende bestuurquote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef themole het volgende:
[..]
Of dispuutsontgroening.
Bestuursontgroening wordt binnen sommige verenigingen ook door je Jaarclub/Dispuut gedaan omdat je een jaar minder vaak met hun omgaat.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:00 schreef theodoor9 het volgende:
Welke muziek was dat in dat dorp voordat Bram in dat slachthuis kwam?
Misschien ook dezelfde mensen die het editten?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:23 schreef Slickk het volgende:
Asjeblieft
Het valt me op dat heel veel nummers bij ontzettend veel BNN programma's gebruikt worden. Moby - Flower al eens eerder gehoord, Boys Noize - & Down (voorstukjes van programma's, in dat witte busje als Bram Wagtmans wordt afgezet met z'n ontgroening), Jay-Z & Kanye West - No Church In The Wild (intro van Feuten, nu weer bij de Week van Filemon, etc) en nog een nummer van Daft Punk uit de film 'Tron Legacy'. Vandaar dat ik die van Moby ook wist
Zou BNN gewoon van die nummers de rechten hebben afgekocht of iets zodat ze die mogen gebruiken in programma's?
Dat viel mij vanavond ook al op. Ik dacht heyyy dat had iemand gepost in dat topic op FOK! Naja, is ook geen ramp natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:23 schreef Slickk het volgende:
Asjeblieft
Het valt me op dat heel veel nummers bij ontzettend veel BNN programma's gebruikt worden. Moby - Flower al eens eerder gehoord, Boys Noize - & Down (voorstukjes van programma's, in dat witte busje als Bram Wagtmans wordt afgezet met z'n ontgroening), Jay-Z & Kanye West - No Church In The Wild (intro van Feuten, nu weer bij de Week van Filemon, etc) en nog een nummer van Daft Punk uit de film 'Tron Legacy'. Vandaar dat ik die van Moby ook wist
Zou BNN gewoon van die nummers de rechten hebben afgekocht of iets zodat ze die mogen gebruiken in programma's?
Daar dacht ik ook al over na, maar als je erop let dan kom je in een week bij verschillende programma's dezelfde nummers tegen. Als editor zou je toch ook iets anders op willen zoeken tochquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Misschien ook dezelfde mensen die het editten?
Ja zou ook kunnen, ik riep maar wat hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:38 schreef Slickk het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al over na, maar als je erop let dan kom je in een week bij verschillende programma's dezelfde nummers tegen. Als editor zou je toch ook iets anders op willen zoeken toch
Ik kijk ook vrijwel geen TV, alleen toevallig vaak programma's van BNN.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja zou ook kunnen, ik riep maar wat hoorIk moet zeggen dat het mij niet echt is opgevallen, maar ik kijk niet super veel tv, dus dat kan een reden zijn.
Ja ik ook, Feuten en 3Opreis is eigenlijk het enige wat ik kijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:43 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik kijk ook vrijwel geen TV, alleen toevallig vaak programma's van BNN.
Dat gevoel bekruipt me ook een beetje.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:00 schreef AppleBite het volgende:
Zoals ik het nu zie rolt Bram van het ene drama in het andere drama, leert hij de ene persoon naar de andere kennen, en voert hij de ene na de andere actie als Praeses uit.
Zelfde gedachte hier, maar de tijd is toch ongeveer altijd het zelfde?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:09 schreef Tamashii het volgende:
Ik vond het een toffe aflevering, trouwens wel erg kort..
Lijkt mij ook, ze kunnen niet ineens een 10 minuten kortere aflevering hebben.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zelfde gedachte hier, maar de tijd is toch ongeveer altijd het zelfde?
Klopt. Toffe aflevering. Zo voorbij. Preview volgende week zag er ook prima uit.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:09 schreef Tamashii het volgende:
Ik vond het een toffe aflevering, trouwens wel erg kort..
Inderdaad, ze kunnen ook wel eens een scene schrijven waarin er een paar aan het leren zijn voor een tentamen ofzo. Het lijkt nu alsof er helemaal nooit gestudeerd wordt en dat slaat gewoon nergens op.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:00 schreef AppleBite het volgende:
Een van de dingen die ik juist zo leuk vond aan het vorige seizoen waren de ''sfeerbeelden''.
Gewoon beelden die niet perse meteen heel invloed hadden op het verhaal maar het verhaal dichter naar het realisme brachten en wat meer sfeer aan de serie toevoegde.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat is eigenlijk het liedje in de opening?
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:09 schreef Snuf. het volgende:
Het nummer van de intro, tof gekozen, zet goed een sfeer neer gelijk.Wel een leuke aflevering
Dat dacht ik ook al ja, het moet toch een x uitkomen dat de dood van die jongen niet helemaal zuiver was. Ik vind het maar apart dat Olivier er zo makkelijk vanaf komt...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:00 schreef Slickk het volgende:
Ik denk dat Charlie erachter komt wat er allemaal is gebeurd met Bram, waarom hij opeens praeses is en niet zo zeer meer informatie over Alex. Oftewel, het hele gebeuren komt weer naar boven van het vorige seizoen. Vond de actie met de 'koel'kast wel mooi, haha. Bram reageerde zo vriendelijk naar Charlie omdat hij in het eerste seizoen ook zo opkwam voor Olivier, dat vond ik wel een mooie verwijzing naar het eerste seizoen.
Zou het wel leuk vinden als er een mooie scene van Charlie komt waarin ze Alex doet
Dat is natuurlijk een play op diverse affaires zoals de Roetkapaffaire.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:07 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al ja, het moet toch een x uitkomen dat de dood van die jongen niet helemaal zuiver was. Ik vind het maar apart dat Olivier er zo makkelijk vanaf komt...
Maar dan nog, feuten speelt zich in de tegenwoordige tijd af en niet in 1965. Je zou toch denken dat er tegenwoordig zoiets niet zo makkelijk meer zou kunnen gebeuren... Ik zou het in ieder geval niet realistisch vinden!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een play op diverse affaires zoals de Roetkapaffaire.
Och, later zijn er ook nog wel wat van dit soort dingetjes gebeurd. Natuurlijk niet met voorbedachte rade en opzet, zoals in de serie, maar er wordt wel naar verwezen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Maar dan nog, feuten speelt zich in de tegenwoordige tijd af en niet in 1965. Je zou toch denken dat er tegenwoordig zoiets niet zo makkelijk meer zou kunnen gebeuren... Ik zou het in ieder geval niet realistisch vinden!
Ik denk dat het grote verschil is dat niet heel de vereniging weet wat er gebeurt is.. Olivier en Bram hebben het lang binnen weten te houden, en het is waar wat er gezegd wordt; als dit naar buiten komt gaat Mercurius eraan. Niemand denkt er nog aan lid te worden na zoiets..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Och, later zijn er ook nog wel wat van dit soort dingetjes gebeurd. Natuurlijk niet met voorbedachte rade en opzet, zoals in de serie, maar er wordt wel naar verwezen.
Idd, het 'Io Vivat' klinkt leuker en is toepasselijker dan dit nummer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
Net even teruggekeken, leuke aflevering weer.
Ik mis alleen de intro van vorig jaar wel een beetje, vond ik leuker.
Eh, wat?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:51 schreef ejiraM het volgende:
Dus we kunnen wel zeggen dat het onrealistisch is, maar ik gok dat er best wel eens dat soort dingen gebeuren. Ik weet bijvoorbeeld een studentenvereniging waar iemand geroyeerd zou worden. Dit is echter niet gebeurd, omdat dat bij de gemeente geregistreerd moet worden en dat voor de rest van je leven blijft staan oid. Facking arelaxed voor die gast, dus heeft hij de kans gekregen om 'vrijwillig' zijn lidmaatschap op te zeggen..
Idd ook nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Eh, wat?
De gemeente houdt een registratie bij van de leden van studentenverenigingen?
Ik vind deze eigenlijk wat beter de sfeer neerzetten, hoewel het misschien minder toepasselijk is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:01 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, het 'Io Vivat' klinkt leuker en is toepasselijker dan dit nummer.
Wel van mensen die geroyeerd worden schijnbaarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Eh, wat?
De gemeente houdt een registratie bij van de leden van studentenverenigingen?
Je moet niet alles geloven wat je hoortquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:20 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Wel van mensen die geroyeerd worden schijnbaar
lol wutquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:20 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Wel van mensen die geroyeerd worden schijnbaar
Knor uit 't Sticht.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:59 schreef remlof het volgende:
Beeksma reageert niet op m'n game invite
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:51 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik weet bijvoorbeeld een studentenvereniging waar iemand geroyeerd zou worden. Dit is echter niet gebeurd, omdat dat bij de gemeente geregistreerd moet worden en dat voor de rest van je leven blijft staan oid. Facking arelaxed voor die gast, dus heeft hij de kans gekregen om 'vrijwillig' zijn lidmaatschap op te zeggen..
Ontgroeningen mag je eigenlijk niet over praten met mensen buiten je vereniging, dus heel veel is er niet over bekend. Vroeger ging het erger aan toe dan tegenwoordig, aangezien er nu bepaalde regels zijn (fatsoenlijk eten, zoveel uren slaap per nacht, etc). Verder weet ik het niet echt, wel van verschillende leden van verenigingen gehoord dat het vooral om vernedering gaat. Dus, allemaal smerigheid over iemand heen gooien (bier, eten, je mag zo lang niet douchen), uitschelden (en dan zijn er ook daadwerkelijk mensen die gaan huilenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Vraagje: in hoeverre is deze serie representatief voor de werkelijke gang van zaken bij een al dan niet corporale vereniging? Bijvoorbeeld, zo'n ontrgroening. Zouden ze dat stukje met die koelkast in werkelijkheid ook doen?
Ik kijk geen Spangas, maar zag wel dat feut Bolhuis van vorig jaar daar in speelt... Wie zijn er dan nog meer over gekomen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:11 schreef W00fer het volgende:
http://www.facebook.com/wulffman89
Komt er nou nog een van Spangas naar Feuten?
Sebastian Wulff.
Lijkt wel een kinder verjaardag te worden daar. Ophoepelen en Heineken terug
Een vereninging van 1500 leden en heel het bestuur kent een relatief onbelangrijk lid bij voor- en achternaamquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Lol Heineken. Waar haal je die filmpjes vandaan?
Die reactie van Noordzij was natuurlijk ook raar. Als een huisgenoot zomaar is vertrokken bel je toch ff ofzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:11 schreef Slickk het volgende:
[..]
Een vereninging van 1500 leden en heel het bestuur kent een relatief onbelangrijk lid bij voor- en achternaam
Die bewaker zei dat hij bij Alex op de kamer moest... Maar dat lijkt me toch een beetje overdreven. Hij kan wellicht wel in de kamer van De Ruyter.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:56 schreef W00fer het volgende:
Die bewaker toch ook, of telt dat niet als 1 plek.
En aan de previews te zien komt de Ruyter ook terug.
Vo! voor Vrijthofquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:19 schreef Nielsch het volgende:
Hoe heet dat huis van Noordzij ook alweer?
Tim Murck (Olivier) zat in de originele Spangas castquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:11 schreef W00fer het volgende:
http://www.facebook.com/wulffman89
Komt er nou nog een van Spangas naar Feuten?
Sebastian Wulff.
Lijkt wel een kinder verjaardag te worden daar. Ophoepelen en Heineken terug
quote:
Ik zag hem wel voorbij komen in een YouTube filmpje van HSC Mercurius en daar werd die sjaars Wulff genoemd...quote:Op zondag 26 februari 2012 07:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tim Murck (Olivier) zat in de originele Spangas cast
En voor zover ik weet gaat Sebastian Wulff niet in de serie komen anytime soon
uh nee, ik ga niet een uur van tevoren klaarzitten.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef W00fer het volgende:
Vanavond weer een aflevering, zit iedereen klaar?
Nee zeker niet maar wel weer een reminder ...quote:Op maandag 27 februari 2012 19:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
uh nee, ik ga niet een uur van tevoren klaarzitten.
zap er toevallig langsquote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef W00fer het volgende:
uitzendinggeminstpuntenel.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef W00fer het volgende:
Idd mooie verwijzing.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:13 schreef Miendientje het volgende:
Dat ss costuum van Alex deed me ergens aan denken:
[ afbeelding ]
Ik wist het ook gewoon dat het dat zou zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 22:13 schreef Miendientje het volgende:
Dat ss costuum van Alex deed me ergens aan denken:
[ afbeelding ]
Mja, het zou net zo goed de vader van Bram Wagtmans oftewel de slager kunnen zijn. Niet echt heel geweldig.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:30 schreef GSbrder het volgende:
Die vader van prins Alex lijkt wel een intellectuele bodyguard.
Met zijn ongeschoren hoofd, blazer en coltrui. Dat viel me nu pas op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dwarslaesie maar 'slechts' gebroken polsen. Zie http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=AX9179quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:18 schreef raptorix het volgende:
Dat van die tafel naar buiten tillen is geloof ik ook echt gebeurd, weet niet meer hoe het precies zat, maar schijnt een ongeluk mee gebeurt te zijn en toen heeft iemand dwarslaesie opgelopen, iemand die het preciese verhaal kent?
Lag dus niet aan mij dat Olivier verbaast leek, zal idd wel een plottwist zijn dat M-C de geldkraan heeft dichtgedraaid.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:05 schreef Nielsch het volgende:
De verbaasde reactie van Olivier op het nieuws van Nina en Van Genugten deed me trouwens vermoeden niet hij maar Marie-Claire de geldkraan heeft dichtgedraaid. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Dat die Charlie het stiekem wel erg leuk vind allemaal en eigenlijk geen zin meer heeft in die journalist zag je natuurlijk al van kilometers ver aankomen.
Hah, erg goed punt over M-C, Olivier zei dat natuurlijk tegen haar in het ziekenhuis toen ze bij hun vader waren. Vond het al opmerkelijk dat dat stukje elke keer bij 'Vorige keer in Feuten' naar voren kwam.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:05 schreef Nielsch het volgende:
De verbaasde reactie van Olivier op het nieuws van Nina en Van Genugten deed me trouwens vermoeden niet hij maar Marie-Claire de geldkraan heeft dichtgedraaid. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Dat die Charlie het stiekem wel erg leuk vind allemaal en eigenlijk geen zin meer heeft in die journalist zag je natuurlijk al van kilometers ver aankomen.
Die gaat ws aanleggen met Alex en die betaalt dan de boete wel voor haar. Marginaal rolletje van Weeber, had ik meer van verwacht. Volgende week wordt wel spectaculair volgens mij..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:05 schreef Crohnjurist het volgende:
En toch gaat Charlie nog wel een x gepakt worden. Ze heeft toch dat contact ondertekend en verbroken. Ik neem aan dat daar nog wel wat mee gaat gebeuren...
Ja, dat gaat in werkelijkheid volgens mij niet zover. Die gasten zijn er volgens mij alleen om aanslagen en aanvallen op het leven en lichaam te voorkomen. Als zo'n prins zich lam wil zuipen of ergens in de bosjes wil gaan slapen dan blijven ze volgens mij gewoon afzijdig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:48 schreef s0k het volgende:
Vraag me af hoe ver dat bodyguarden nou in werkelijkheid is gegaan bij de prinsen. Ik weet wel dat PC in Utrecht kogelvrijglas heeft gekregen in zijn kamer en dat de AIVD aan de overkant een pand heeft gekocht en nog steeds heeft. Maar in hoeverre die echt mee de kroeg in gaat etc.. geen idee.
En om incidentjes weg te poetsen, ik meen dat de echte Prins Pils wel eens met een flinke slok op een enorme aanrijding had veroorzaaktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, dat gaat in werkelijkheid volgens mij niet zover. Die gasten zijn er volgens mij alleen om aanslagen en aanvallen op het leven en lichaam te voorkomen. Als zo'n prins zich lam wil zuipen of ergens in de bosjes wil gaan slapen dan blijven ze volgens mij gewoon afzijdig.
Is leuk nummer, volgens mij word het erg vaak gedraaid in de ski hut sfeer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:02 schreef musicfinder23 het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar het nummer wat tijdens dat feestje gedraaid wordt.
Het komt mij zeer bekend voor en ik kan er niet op komen.
Het nummer komt na dat van kraantje pappie, rond een minuut of 13.00.
Het is een frans nummer.
Alvast bedankt,
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:02 schreef musicfinder23 het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar het nummer wat tijdens dat feestje gedraaid wordt.
Het komt mij zeer bekend voor en ik kan er niet op komen.
Het nummer komt na dat van kraantje pappie, rond een minuut of 13.00.
Het is een frans nummer.
Alvast bedankt,
Bedankt, die zocht ik.quote:
ok trouwensquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:21 schreef raptorix het volgende:
De uitzendingen zijn trouwens wel erg kort vind ik
Vind dit seizoen trouwens beter dan het eerste
Goede reactie trouwensquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:21 schreef raptorix het volgende:
De uitzendingen zijn trouwens wel erg kort vind ik
Vind dit seizoen trouwens beter dan het eerste
Waar de schrijvers de inspiratie vandaan hebben gehaald zeg!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:16 schreef Mani89 het volgende:
Dit seizoen is veel toffer dan de vorige, die prins die even in nazi kostuum opduikt"van de zolder van me opa"
Joh, doe niet zo zuur. Is gewoon een leuke verwijzing.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar de schrijvers de inspiratie vandaan hebben gehaald zeg!
En we hebben een winnaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:05 schreef Nielsch het volgende:
De verbaasde reactie van Olivier op het nieuws van Nina en Van Genugten deed me trouwens vermoeden dat niet hij maar Marie-Claire de geldkraan heeft dichtgedraaid. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
We hebben meer eyecandy tegenwoordigquote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef AppleBite het volgende:
Damn, dit was weer een zeer vermakelijke aflevering, veel humor en gezelligheid, met toch de intriges zodat het niet saai blijft. Volgende aflevering zal wel weer iets dramatischer worden, maar ik vind het niveau van de laatste 2 afleveringen echt weer omhoog gegaan
En heel stiekem hoop ik dat Olivier en Bram weer vrienden worden, ze waren zo'n goed duo in het begin van vorig seizoen. Als M-C daarvoor opgeofferd moet worden weet ik niet eens of ik dat zo erg vind
,
En het geld weghalen puur uit haar egoïstische overwegingen was echt een kutactiequote:
Dat, het was mooi om ze weer zij aan zij te zien. MC moet gewoon opbokken en Olivier en Bram moeten gewoon allemaal sjaars neuken.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef AppleBite het volgende:
Damn, dit was weer een zeer vermakelijke aflevering, veel humor en gezelligheid, met toch de intriges zodat het niet saai blijft. Volgende aflevering zal wel weer iets dramatischer worden, maar ik vind het niveau van de laatste 2 afleveringen echt weer omhoog gegaan
En heel stiekem hoop ik dat Olivier en Bram weer vrienden worden, ze waren zo'n goed duo in het begin van vorig seizoen. Als M-C daarvoor opgeofferd moet worden weet ik niet eens of ik dat zo erg vind
,
Oh, niet zuur hoor. Ik vind het nog altijd best vermakelijk, die verwijzing vond ik enkel wel erg voorspelbaar.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Joh, doe niet zo zuur. Is gewoon een leuke verwijzing.
Dat er zonder ALV wijzigingen in de senaat zijn, is sowieso belachelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:20 schreef Nielsch het volgende:
Dat Bram Nina ook niet uit de senaat heeft gezet snap ik trouwens niet. Zij naaide hem ook net als Van Genugten.
Ja, want verder is de serie natuurlijk volkomen realistischquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:43 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Dat er zonder ALV wijzigingen in de senaat zijn, is sowieso belachelijk.
Die opmerking komt zo inderdaad wat serieuzer over dan ik hem bedoeldequote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:21 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ja, want verder is de serie natuurlijk volkomen realistisch. Ik zou zelf ook liever naar zo'n dodelijk saaie ALV kijken.
Idd, lekker avondje vergaderen op TV.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:21 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ja, want verder is de serie natuurlijk volkomen realistisch. Ik zou zelf ook liever naar zo'n dodelijk saaie ALV kijken.
Misschien een hint?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:55 schreef JJdeBaas het volgende:
dit blijft trouwens het beste fragment wat ze gemaakt hebben en het zit niet eens in de serie
return of joep
Van Genugtenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:16 schreef luckass het volgende:
Ik vind van Genugten ook zo'n prachtgozer he.
Ah ja, dat dacht ik ook wel hoor, maar verder heb je gelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:58 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Die opmerking komt zo inderdaad wat serieuzer over dan ik hem bedoelde
Oh, hoezo is volgende week al weer de laatste? Zijn er al zoveel geweest? Heb het idee dat het nog maar net begonnen is...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:54 schreef W00fer het volgende:
Het lijkt erop alsof volgende week de laatste aflevering is.
Deze was trouwens weer goed, ik vond Noordzij altijd een kwal maar die kerel is echt schitterend, net als Beeksma. Mauring, tja...
En zo'n kwal van een van Genugten die moet er gewoon altijd inzitten.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:30 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind Van Genugten geweldig. Heb een collega die precies zo praat. De stem komt perfect overeen maar ook gewoon uitdrukkingen zoals laffe borrelaar.
Heeft nog in (diverse) tv commercials gespeeld in 2011.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef Nielsch het volgende:
Ik vond deze man ook wel een baas:
[ afbeelding ]
Jammer dat hij niet meer in de serie zit. Wel raar dat er nooit meer iets van hem vernomen is.
Ik denk dat t over t personage gingquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:50 schreef W00fer het volgende:
[..]
Heeft nog in (diverse) tv commercials gespeeld in 2011.
Die is met Joep Heineken meegegaan toch? Hij ging dan wel weer thuis wonen, maar kan me indenken dat zij Mercurius ook niet meer zo tof vond nadat hij er wegging.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:32 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik denk dat t over t personage ging![]()
Maar indd, mensen lijken af en toe snel van de aardbodem verdwenen, voor het feit dat ze allemaal bij elkaar in huis wonen..
Waar is bijvoorbeeld dat meisje van Heineken, dat met Jan en allemaal naar bed ging?
Had het inderdaad over het personage. De acteur heeft het afgelopen jaar in de musical Soldaat van Oranje gespeeld, als praeses van Minerva (deed me wel een beetje denken aan z'n rol in Feuten).quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:50 schreef W00fer het volgende:
[..]
Heeft nog in (diverse) tv commercials gespeeld in 2011.
Volgens Joep's Facebook (quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:47 schreef Slickk het volgende:
[..]
Die is met Joep Heineken meegegaan toch? Hij ging dan wel weer thuis wonen, maar kan me indenken dat zij Mercurius ook niet meer zo tof vond nadat hij er wegging.
Hier gebeurde hetzelfde. Leuk vermaak. Hup, hobbelen!quote:Op zondag 4 maart 2012 01:28 schreef Mss het volgende:
Vorige week per toeval middenin een aflevering terecht gekomen. Inmiddels helemaal bijgekeken. Wat een serie.
http://www.imdb.com/name/nm3257687/quote:Op donderdag 8 maart 2012 03:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind die Charlie zo lekker he.. zo als ze er gister bij zat zo geil.. damn
Bijna 18. Dikke prima.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:30 schreef Kadafi het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm3257687/
1994
Ben zelf 23 prima te doen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:30 schreef Kadafi het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm3257687/
1994
Zou Olivier Marie Claire hebben 'gebald'? Die spanning begrijp ik, maar keizersnede, dat heb ik gemist denk ik. Ik heb afl 1-6 van seizoen 1 gezien, daarna niets (want toen waren de filmpjes van youtube geflikkerd), en de laatste 6 afleveringen van het nieuwe seizoen. Heb ik veel gemist?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:23 schreef Ties02 het volgende:
Maar in seizoen was er toch ook nog van alles aan de hand wat we niet weten toch?, ik zag die Marie Claire toen met een keizersnee dacht ik, en er was/is nog steeds een spanning tussen haar en Olivier
Nee, dat litteken op haar buik kwam van toen ze een rela (?) had met Hendrik Bolhuis en ze flink onder invloed in een auto gingen rijden en toen een auto-ongeluk kregen.. Toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:23 schreef Ties02 het volgende:
Maar in seizoen was er toch ook nog van alles aan de hand wat we niet weten toch?, ik zag die Marie Claire toen met een keizersnee dacht ik, en er was/is nog steeds een spanning tussen haar en Olivier
Ja dat dacht ik ook. Heb ik toch niets gemist.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:36 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nee, dat litteken op haar buik kwam van toen ze een rela (?) had met Hendrik Bolhuis en ze flink onder invloed in een auto gingen rijden en toen een auto-ongeluk kregen.. Toch?
Dit seizoen is alweer bijna voorbij?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:40 schreef Ties02 het volgende:
Hmm.. Misschien dat ze dat volgend seizoen nog wat uitwerken
Zij en Hannah Verboom zijn al reden genoeg om te kijken. Oja, en die geile slet Anna Speller natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 03:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind die Charlie zo lekker he.. zo als ze er gister bij zat zo geil.. damn
Mja, de sjaars weten dat verhaal natuurlijk niet... Bovendien wilden ze gewoon bier hebben en dat ze daarom maar voor hem kozen. Ik verzin maar wat, want het slaat inderdaad nergens op.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:29 schreef ssebass het volgende:
Ik kan mij seizoen 1 niet meer goed herinneren, maar dacht toch echt dat iedereen erbij stond toen Olivier zijn "verklaring" over die morod aflegde via die telefoon. Nu lijkt ineens niemand dat meer te weten.
Dat vind ik het hele seizoen al raar. dacht dat iedereen over die moord had gehoord, maar nu denkt iedereen dat Bram en Olivier alleen een beetje gevochten hebben op dat gala.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:29 schreef ssebass het volgende:
Ik kan mij seizoen 1 niet meer goed herinneren, maar dacht toch echt dat iedereen erbij stond toen Olivier zijn "verklaring" over die morod aflegde via die telefoon. Nu lijkt ineens niemand dat meer te weten.
senior? Rol is wel uitgespeeld na s1 toch..quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom zit Bolhuis er eigenlijk niet meer in?
Meest logische verklaring is dat hij bestuurslid was van het bedrijf van zijn vader en dat hij - net als zijn vader - is opgepakt voor grootschalige belastingfraude na onderzoek van de FIOD. Soms krijg je daar gevangenisstraf voor, en wellicht zit hij die nu wel uit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom zit Bolhuis er eigenlijk niet meer in?
Uhm ja, hun zoon / broertje is vermoord door Olivier en Bram speelt onder één hoedje met de bezorgde ouders van enkele corpsleden om die moord verborgen te houden. Je zou zeggen dat zijn rol niet is uitgespeeld, zeker nu Charly dat gesprek tussen Bram en Olivier heeft afgeluisterd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
senior? Rol is wel uitgespeeld na s1 toch..
Precies.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:36 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nee, dat litteken op haar buik kwam van toen ze een rela (?) had met Hendrik Bolhuis en ze flink onder invloed in een auto gingen rijden en toen een auto-ongeluk kregen.. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |