Ik kijk geen Spangas, maar zag wel dat feut Bolhuis van vorig jaar daar in speelt... Wie zijn er dan nog meer over gekomen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:11 schreef W00fer het volgende:
http://www.facebook.com/wulffman89
Komt er nou nog een van Spangas naar Feuten?
Sebastian Wulff.
Lijkt wel een kinder verjaardag te worden daar. Ophoepelen en Heineken terug
Een vereninging van 1500 leden en heel het bestuur kent een relatief onbelangrijk lid bij voor- en achternaamquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Lol Heineken. Waar haal je die filmpjes vandaan?
Die reactie van Noordzij was natuurlijk ook raar. Als een huisgenoot zomaar is vertrokken bel je toch ff ofzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:11 schreef Slickk het volgende:
[..]
Een vereninging van 1500 leden en heel het bestuur kent een relatief onbelangrijk lid bij voor- en achternaam
Die bewaker zei dat hij bij Alex op de kamer moest... Maar dat lijkt me toch een beetje overdreven. Hij kan wellicht wel in de kamer van De Ruyter.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:56 schreef W00fer het volgende:
Die bewaker toch ook, of telt dat niet als 1 plek.
En aan de previews te zien komt de Ruyter ook terug.
Vo! voor Vrijthofquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:19 schreef Nielsch het volgende:
Hoe heet dat huis van Noordzij ook alweer?
Tim Murck (Olivier) zat in de originele Spangas castquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:11 schreef W00fer het volgende:
http://www.facebook.com/wulffman89
Komt er nou nog een van Spangas naar Feuten?
Sebastian Wulff.
Lijkt wel een kinder verjaardag te worden daar. Ophoepelen en Heineken terug
quote:
Ik zag hem wel voorbij komen in een YouTube filmpje van HSC Mercurius en daar werd die sjaars Wulff genoemd...quote:Op zondag 26 februari 2012 07:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tim Murck (Olivier) zat in de originele Spangas cast
En voor zover ik weet gaat Sebastian Wulff niet in de serie komen anytime soon
uh nee, ik ga niet een uur van tevoren klaarzitten.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef W00fer het volgende:
Vanavond weer een aflevering, zit iedereen klaar?
Nee zeker niet maar wel weer een reminder ...quote:Op maandag 27 februari 2012 19:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
uh nee, ik ga niet een uur van tevoren klaarzitten.
zap er toevallig langsquote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef W00fer het volgende:
uitzendinggeminstpuntenel.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef W00fer het volgende:
Idd mooie verwijzing.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:13 schreef Miendientje het volgende:
Dat ss costuum van Alex deed me ergens aan denken:
[ afbeelding ]
Ik wist het ook gewoon dat het dat zou zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 22:13 schreef Miendientje het volgende:
Dat ss costuum van Alex deed me ergens aan denken:
[ afbeelding ]
Mja, het zou net zo goed de vader van Bram Wagtmans oftewel de slager kunnen zijn. Niet echt heel geweldig.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:30 schreef GSbrder het volgende:
Die vader van prins Alex lijkt wel een intellectuele bodyguard.
Met zijn ongeschoren hoofd, blazer en coltrui. Dat viel me nu pas op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dwarslaesie maar 'slechts' gebroken polsen. Zie http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=AX9179quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:18 schreef raptorix het volgende:
Dat van die tafel naar buiten tillen is geloof ik ook echt gebeurd, weet niet meer hoe het precies zat, maar schijnt een ongeluk mee gebeurt te zijn en toen heeft iemand dwarslaesie opgelopen, iemand die het preciese verhaal kent?
Lag dus niet aan mij dat Olivier verbaast leek, zal idd wel een plottwist zijn dat M-C de geldkraan heeft dichtgedraaid.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:05 schreef Nielsch het volgende:
De verbaasde reactie van Olivier op het nieuws van Nina en Van Genugten deed me trouwens vermoeden niet hij maar Marie-Claire de geldkraan heeft dichtgedraaid. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Dat die Charlie het stiekem wel erg leuk vind allemaal en eigenlijk geen zin meer heeft in die journalist zag je natuurlijk al van kilometers ver aankomen.
Hah, erg goed punt over M-C, Olivier zei dat natuurlijk tegen haar in het ziekenhuis toen ze bij hun vader waren. Vond het al opmerkelijk dat dat stukje elke keer bij 'Vorige keer in Feuten' naar voren kwam.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:05 schreef Nielsch het volgende:
De verbaasde reactie van Olivier op het nieuws van Nina en Van Genugten deed me trouwens vermoeden niet hij maar Marie-Claire de geldkraan heeft dichtgedraaid. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Dat die Charlie het stiekem wel erg leuk vind allemaal en eigenlijk geen zin meer heeft in die journalist zag je natuurlijk al van kilometers ver aankomen.
Die gaat ws aanleggen met Alex en die betaalt dan de boete wel voor haar. Marginaal rolletje van Weeber, had ik meer van verwacht. Volgende week wordt wel spectaculair volgens mij..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:05 schreef Crohnjurist het volgende:
En toch gaat Charlie nog wel een x gepakt worden. Ze heeft toch dat contact ondertekend en verbroken. Ik neem aan dat daar nog wel wat mee gaat gebeuren...
Ja, dat gaat in werkelijkheid volgens mij niet zover. Die gasten zijn er volgens mij alleen om aanslagen en aanvallen op het leven en lichaam te voorkomen. Als zo'n prins zich lam wil zuipen of ergens in de bosjes wil gaan slapen dan blijven ze volgens mij gewoon afzijdig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:48 schreef s0k het volgende:
Vraag me af hoe ver dat bodyguarden nou in werkelijkheid is gegaan bij de prinsen. Ik weet wel dat PC in Utrecht kogelvrijglas heeft gekregen in zijn kamer en dat de AIVD aan de overkant een pand heeft gekocht en nog steeds heeft. Maar in hoeverre die echt mee de kroeg in gaat etc.. geen idee.
En om incidentjes weg te poetsen, ik meen dat de echte Prins Pils wel eens met een flinke slok op een enorme aanrijding had veroorzaaktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, dat gaat in werkelijkheid volgens mij niet zover. Die gasten zijn er volgens mij alleen om aanslagen en aanvallen op het leven en lichaam te voorkomen. Als zo'n prins zich lam wil zuipen of ergens in de bosjes wil gaan slapen dan blijven ze volgens mij gewoon afzijdig.
Is leuk nummer, volgens mij word het erg vaak gedraaid in de ski hut sfeer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:02 schreef musicfinder23 het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar het nummer wat tijdens dat feestje gedraaid wordt.
Het komt mij zeer bekend voor en ik kan er niet op komen.
Het nummer komt na dat van kraantje pappie, rond een minuut of 13.00.
Het is een frans nummer.
Alvast bedankt,
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:02 schreef musicfinder23 het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar het nummer wat tijdens dat feestje gedraaid wordt.
Het komt mij zeer bekend voor en ik kan er niet op komen.
Het nummer komt na dat van kraantje pappie, rond een minuut of 13.00.
Het is een frans nummer.
Alvast bedankt,
Bedankt, die zocht ik.quote:
ok trouwensquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:21 schreef raptorix het volgende:
De uitzendingen zijn trouwens wel erg kort vind ik
Vind dit seizoen trouwens beter dan het eerste
Goede reactie trouwensquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:21 schreef raptorix het volgende:
De uitzendingen zijn trouwens wel erg kort vind ik
Vind dit seizoen trouwens beter dan het eerste
Waar de schrijvers de inspiratie vandaan hebben gehaald zeg!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:16 schreef Mani89 het volgende:
Dit seizoen is veel toffer dan de vorige, die prins die even in nazi kostuum opduikt"van de zolder van me opa"
Joh, doe niet zo zuur. Is gewoon een leuke verwijzing.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar de schrijvers de inspiratie vandaan hebben gehaald zeg!
En we hebben een winnaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:05 schreef Nielsch het volgende:
De verbaasde reactie van Olivier op het nieuws van Nina en Van Genugten deed me trouwens vermoeden dat niet hij maar Marie-Claire de geldkraan heeft dichtgedraaid. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |