We hebben meer eyecandy tegenwoordigquote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef AppleBite het volgende:
Damn, dit was weer een zeer vermakelijke aflevering, veel humor en gezelligheid, met toch de intriges zodat het niet saai blijft. Volgende aflevering zal wel weer iets dramatischer worden, maar ik vind het niveau van de laatste 2 afleveringen echt weer omhoog gegaan
En heel stiekem hoop ik dat Olivier en Bram weer vrienden worden, ze waren zo'n goed duo in het begin van vorig seizoen. Als M-C daarvoor opgeofferd moet worden weet ik niet eens of ik dat zo erg vind
,
En het geld weghalen puur uit haar egoïstische overwegingen was echt een kutactiequote:
Dat, het was mooi om ze weer zij aan zij te zien. MC moet gewoon opbokken en Olivier en Bram moeten gewoon allemaal sjaars neuken.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef AppleBite het volgende:
Damn, dit was weer een zeer vermakelijke aflevering, veel humor en gezelligheid, met toch de intriges zodat het niet saai blijft. Volgende aflevering zal wel weer iets dramatischer worden, maar ik vind het niveau van de laatste 2 afleveringen echt weer omhoog gegaan
En heel stiekem hoop ik dat Olivier en Bram weer vrienden worden, ze waren zo'n goed duo in het begin van vorig seizoen. Als M-C daarvoor opgeofferd moet worden weet ik niet eens of ik dat zo erg vind
,
Oh, niet zuur hoor. Ik vind het nog altijd best vermakelijk, die verwijzing vond ik enkel wel erg voorspelbaar.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Joh, doe niet zo zuur. Is gewoon een leuke verwijzing.
Dat er zonder ALV wijzigingen in de senaat zijn, is sowieso belachelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:20 schreef Nielsch het volgende:
Dat Bram Nina ook niet uit de senaat heeft gezet snap ik trouwens niet. Zij naaide hem ook net als Van Genugten.
Ja, want verder is de serie natuurlijk volkomen realistischquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:43 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Dat er zonder ALV wijzigingen in de senaat zijn, is sowieso belachelijk.
Die opmerking komt zo inderdaad wat serieuzer over dan ik hem bedoeldequote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:21 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ja, want verder is de serie natuurlijk volkomen realistisch. Ik zou zelf ook liever naar zo'n dodelijk saaie ALV kijken.
Idd, lekker avondje vergaderen op TV.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:21 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ja, want verder is de serie natuurlijk volkomen realistisch. Ik zou zelf ook liever naar zo'n dodelijk saaie ALV kijken.
Misschien een hint?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:55 schreef JJdeBaas het volgende:
dit blijft trouwens het beste fragment wat ze gemaakt hebben en het zit niet eens in de serie
return of joep
Van Genugtenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:16 schreef luckass het volgende:
Ik vind van Genugten ook zo'n prachtgozer he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |