Ah ja, dat dacht ik ook wel hoor, maar verder heb je gelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:58 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Die opmerking komt zo inderdaad wat serieuzer over dan ik hem bedoelde
Oh, hoezo is volgende week al weer de laatste? Zijn er al zoveel geweest? Heb het idee dat het nog maar net begonnen is...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:54 schreef W00fer het volgende:
Het lijkt erop alsof volgende week de laatste aflevering is.
Deze was trouwens weer goed, ik vond Noordzij altijd een kwal maar die kerel is echt schitterend, net als Beeksma. Mauring, tja...
En zo'n kwal van een van Genugten die moet er gewoon altijd inzitten.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:30 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind Van Genugten geweldig. Heb een collega die precies zo praat. De stem komt perfect overeen maar ook gewoon uitdrukkingen zoals laffe borrelaar.
Heeft nog in (diverse) tv commercials gespeeld in 2011.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef Nielsch het volgende:
Ik vond deze man ook wel een baas:
[ afbeelding ]
Jammer dat hij niet meer in de serie zit. Wel raar dat er nooit meer iets van hem vernomen is.
Ik denk dat t over t personage gingquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:50 schreef W00fer het volgende:
[..]
Heeft nog in (diverse) tv commercials gespeeld in 2011.
Die is met Joep Heineken meegegaan toch? Hij ging dan wel weer thuis wonen, maar kan me indenken dat zij Mercurius ook niet meer zo tof vond nadat hij er wegging.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:32 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik denk dat t over t personage ging![]()
Maar indd, mensen lijken af en toe snel van de aardbodem verdwenen, voor het feit dat ze allemaal bij elkaar in huis wonen..
Waar is bijvoorbeeld dat meisje van Heineken, dat met Jan en allemaal naar bed ging?
Had het inderdaad over het personage. De acteur heeft het afgelopen jaar in de musical Soldaat van Oranje gespeeld, als praeses van Minerva (deed me wel een beetje denken aan z'n rol in Feuten).quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:50 schreef W00fer het volgende:
[..]
Heeft nog in (diverse) tv commercials gespeeld in 2011.
Volgens Joep's Facebook (quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:47 schreef Slickk het volgende:
[..]
Die is met Joep Heineken meegegaan toch? Hij ging dan wel weer thuis wonen, maar kan me indenken dat zij Mercurius ook niet meer zo tof vond nadat hij er wegging.
Hier gebeurde hetzelfde. Leuk vermaak. Hup, hobbelen!quote:Op zondag 4 maart 2012 01:28 schreef Mss het volgende:
Vorige week per toeval middenin een aflevering terecht gekomen. Inmiddels helemaal bijgekeken. Wat een serie.
http://www.imdb.com/name/nm3257687/quote:Op donderdag 8 maart 2012 03:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind die Charlie zo lekker he.. zo als ze er gister bij zat zo geil.. damn
Bijna 18. Dikke prima.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:30 schreef Kadafi het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm3257687/
1994
Ben zelf 23 prima te doen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:30 schreef Kadafi het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm3257687/
1994
Zou Olivier Marie Claire hebben 'gebald'? Die spanning begrijp ik, maar keizersnede, dat heb ik gemist denk ik. Ik heb afl 1-6 van seizoen 1 gezien, daarna niets (want toen waren de filmpjes van youtube geflikkerd), en de laatste 6 afleveringen van het nieuwe seizoen. Heb ik veel gemist?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:23 schreef Ties02 het volgende:
Maar in seizoen was er toch ook nog van alles aan de hand wat we niet weten toch?, ik zag die Marie Claire toen met een keizersnee dacht ik, en er was/is nog steeds een spanning tussen haar en Olivier
Nee, dat litteken op haar buik kwam van toen ze een rela (?) had met Hendrik Bolhuis en ze flink onder invloed in een auto gingen rijden en toen een auto-ongeluk kregen.. Toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:23 schreef Ties02 het volgende:
Maar in seizoen was er toch ook nog van alles aan de hand wat we niet weten toch?, ik zag die Marie Claire toen met een keizersnee dacht ik, en er was/is nog steeds een spanning tussen haar en Olivier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |