Ja dat dacht ik ook. Heb ik toch niets gemist.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:36 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nee, dat litteken op haar buik kwam van toen ze een rela (?) had met Hendrik Bolhuis en ze flink onder invloed in een auto gingen rijden en toen een auto-ongeluk kregen.. Toch?
Dit seizoen is alweer bijna voorbij?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:40 schreef Ties02 het volgende:
Hmm.. Misschien dat ze dat volgend seizoen nog wat uitwerken
Zij en Hannah Verboom zijn al reden genoeg om te kijken. Oja, en die geile slet Anna Speller natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 03:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind die Charlie zo lekker he.. zo als ze er gister bij zat zo geil.. damn
Mja, de sjaars weten dat verhaal natuurlijk niet... Bovendien wilden ze gewoon bier hebben en dat ze daarom maar voor hem kozen. Ik verzin maar wat, want het slaat inderdaad nergens op.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:29 schreef ssebass het volgende:
Ik kan mij seizoen 1 niet meer goed herinneren, maar dacht toch echt dat iedereen erbij stond toen Olivier zijn "verklaring" over die morod aflegde via die telefoon. Nu lijkt ineens niemand dat meer te weten.
Dat vind ik het hele seizoen al raar. dacht dat iedereen over die moord had gehoord, maar nu denkt iedereen dat Bram en Olivier alleen een beetje gevochten hebben op dat gala.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:29 schreef ssebass het volgende:
Ik kan mij seizoen 1 niet meer goed herinneren, maar dacht toch echt dat iedereen erbij stond toen Olivier zijn "verklaring" over die morod aflegde via die telefoon. Nu lijkt ineens niemand dat meer te weten.
senior? Rol is wel uitgespeeld na s1 toch..quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom zit Bolhuis er eigenlijk niet meer in?
Meest logische verklaring is dat hij bestuurslid was van het bedrijf van zijn vader en dat hij - net als zijn vader - is opgepakt voor grootschalige belastingfraude na onderzoek van de FIOD. Soms krijg je daar gevangenisstraf voor, en wellicht zit hij die nu wel uit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom zit Bolhuis er eigenlijk niet meer in?
Uhm ja, hun zoon / broertje is vermoord door Olivier en Bram speelt onder één hoedje met de bezorgde ouders van enkele corpsleden om die moord verborgen te houden. Je zou zeggen dat zijn rol niet is uitgespeeld, zeker nu Charly dat gesprek tussen Bram en Olivier heeft afgeluisterd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
senior? Rol is wel uitgespeeld na s1 toch..
Precies.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:36 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nee, dat litteken op haar buik kwam van toen ze een rela (?) had met Hendrik Bolhuis en ze flink onder invloed in een auto gingen rijden en toen een auto-ongeluk kregen.. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |