SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
WAT LEUK!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens! Ik had vorig jaar toch een indianendag? Dit jaar gaan we een piratendag organiseren!
Baby'squote:
Janken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Baby'sDie zo lekker naar zwitsal ruiken en met van die kleine voetjes en spekbeentjes
zal er ook rijkelijk rum vloeien?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA HE?! We gaan ook verkleed alles harrharrrr
Vetttquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA HE?! We gaan ook verkleed alles harrharrrr
Dan mag jij baby's troosten, als ik maar ver uit de buurt ben.quote:
Vieze babyluiers vind ik heerlijk om te verschonen als je het vergelijkt met volwassenkerelluiers op m'n werkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:32 schreef Furdinand het volgende:
[..]
schijten janken krijsen pissen spugen schijten janken
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vieze babyluiers vind ik heerlijk om te verschonen als je het vergelijkt met volwassenkerelluiers op m'n werk
Niet dat het mijn lievelingsklusje isquote:
Ach. Door je mond ademen en niet bij nadenkenquote:
En wat nou als je vriendin/vrouw dolgraag kinderen wil en daar al jaren over droomt?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil later geen kindjes, ik geef ze wel een babypop met muteknop.
Nee, gadver, stoma's vind ik dan wel ranzigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:35 schreef Furdinand het volgende:
doe je ook wel eens in de hal overgooien met gevulde stoma's?
Dan heeft ze in ieder geval iets om de rest van haar leven over te dromen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En wat nou als je vriendin/vrouw dolgraag kinderen wil en daar al jaren over droomt?
Hahahahaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan heeft ze in ieder geval iets om de rest van haar leven over te dromen.
Viespeuk.quote:
Godverquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan heeft ze in ieder geval iets om de rest van haar leven over te dromen.
Oh heel veelquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vieze babyluiers vind ik heerlijk om te verschonen als je het vergelijkt met volwassenkerelluiers op m'n werk
is het een beetje zoals scrubs?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh heel veel![]()
Hoe maf de bewoners soms (vaak) doen, hoe onwijs lief ze soms zijn, hoe je soms gewoon een uur betaald koffie zit te drinken in het teken van cliëntenvermaak, nooit hetzelfde, gezellig alles.
Ik moest er zelf ook om lachen, slecht hequote:
Neeeeee, gekkiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
is het een beetje zoals scrubs?
poep van verstandelijk gehandicapten is veel ergerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neeeeee, gekkieMaar ik werk ook niet in een ziekenhuis he? Dat is niet leuk
Dat is ellende en naar en zieke mensen en spuugbakjes en dood en zielig
(oke, ook niet op elke afdeling, maar wel waar ik stage gelopen heb
) Ik werk met verstandelijk gehandicapten
Nee man, verstandelijk gehandicapten is veel minder ongemakkelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
poep van verstandelijk gehandicapten is veel erger
maar hun poep is net iets viezer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee man, verstandelijk gehandicapten is veel minder ongemakkelijk
Nou, die vieste poep die ik ooit gezien heb was van een man die niet verstandelijk gehandicapt was andersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar hun poep is net iets viezer.
want?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar hun poep is net iets viezer.
Leugens.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hun hebben speciaal eten en dat stinkt heel erg.
wij waren eens op bezoek bij een mongooltje en die kreeg speciale voeding en voelde me niet prettig in zijn aanwezigheid.quote:
Nou, iedereen op mijn werk krijgt gewoon eten, wat ik ook wel eens gegeten heb en mijn poep stonk er niet meer vanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wij waren eens op bezoek bij een mongooltje en die kreeg speciale voeding en voelde me niet prettig in zijn aanwezigheid.
En hoeveel heb je er ontmoet in je leven?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:53 schreef Furdinand het volgende:
ik heb een beetje een verstandelijk gehandicapten fobie
genoeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En hoeveel heb je er ontmoet in je leven?
En fucking irritant.quote:
Werkelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
genoeg.
en er zit er vaak 1 in de bus bij mij en vind ze gewoon eng.
Ja, oke, dat snap ik ook wel weer. Maar ik wilde alleen zeggen dat dat niet nodig is, dat het gewoon mensen zijn en vaak nog heel leuke mensen ook als je ze leert kennenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:00 schreef Furdinand het volgende:
en ik zeg toch ook niks naars over ze.... ze zullen vast allemaal heel lief en aardig zijn maar ik voel me gewoon erg ongemakkelijk in hun aanwezigheid.
Ja, dat kwam niet helemaal over zoals ik het bedoeldequote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
en mongooltjes zijn mensen met een chromosoom te veel. wat is je punt?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
idioot. Die clowns kiezen er zelf voor. Verstandelijk gehandicapten zijn zo geboren.
waar slaat dit op?quote:
Och kind toch. Zakdoekje nodig?quote:
Sorry maar kom op zeg. Wat zou je doen als je zelf een verstandelijk gehandicapt kind zou krijgen?quote:
Het is best vervelend een fobie te hebben voor je medemens.quote:
Jou heb ik ook al lang niet meer gesproken zegquote:
Ondanks dat de vraag niet voor mij is, abortus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry maar kom op zeg. Wat zou je doen als je zelf een verstandelijk gehandicapt kind zou krijgen?
Het enige wat sneu is, is hoe jij over andere mensen praat.quote:
Jammer dat jouw ouders daar niet voor gekozen hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:07 schreef 92Merel het volgende:
Ondanks dat de vraag niet voor mij is, abortus.
ik zou het vreselijk vinden. En dat is het ook. en als ik het vóór de geboorte te weten zou komen zou ik zeker abortus overwegen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry maar kom op zeg. Wat zou je doen als je zelf een verstandelijk gehandicapt kind zou krijgen?
vertel eens wat ik over ze gezegd heb dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het enige wat sneu is, is hoe jij over andere mensen praat.
Dat is moord.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik zou het vreselijk vinden. En dat is het ook. en als ik het vóór de geboorte te weten zou komen zou ik zeker abortus overwegen.
Ik ga geen moeite doen voor mensen die te lui zijn 2 centimeter omhoog te scrollen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
vertel eens wat ik over ze gezegd heb dan?
En dat is ook primaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, toch wel vreemd allemaal. Maar goed, ik zal mijn mening niet opdringen verder hier iedereen denkt er immers anders over.
Zeroku, ik heb een pure hekel aan je.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jammer dat jouw ouders daar niet voor gekozen hebben.
Zeker.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dat is ook prima
Als ik er tijdens de geboorte achter zou komen, zou het zeker slikken zijn. En kut, want je hoopt op een gezond kindje natuurlijk en ik weet hoe zwaar het voor de ouders kan zijn. Maar ik zou het toch niet kunnen om dan abortus te plegen. Maar dat zou ik sowieso nooit doen denk ik.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zeroku, ik heb een pure hekel aan je.
Jij hebt het recht niet om negatief te doen over andere mensen, aangezien jij zelf verschrikkelijk bent.
Rot een eind op of negeer me gewoon, net zoals ik al maanden lang met jou heb gedaan.
Waarom zou iemand een beter mens willen zijn?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker.
Inderdaad, maar het zal jou wel een beter mens maken denk ik. Volgens mij verandert dan je hele wereldbeeld.
zeg je nou dat het positief is om een verstandelijk gehandicapt kind te krijgen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker.
Inderdaad, maar het zal jou wel een beter mens maken denk ik. Volgens mij verandert dan je hele wereldbeeld.
Ging over het krijgen en hebben van zo'n kindje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:12 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een beter mens willen zijn?
Denk het ook. Sowieso, de rest van je leven heeft je kind je nodig (in het geval van zwaar gehandicapt). Het is niet dat als hij 20 is, hij uit huis gaat en een eigen leven gaat opbouwen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker.
Of een gefrustreerd mens.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker.
Ja, maar je hoeft toch niet een gehandicapt kindje te krijgen om een beter of goed mens te zijn?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ging over het krijgen en hebben van zo'n kindje.
Zeker niet, maar het betekent niet dat je niet van je kind zult houden als het gehandicapt is. Natuurlijk, het is totaal niet hoe je het gepland had en zeker moeilijk, maar het hoeft niet je leven te verpesten oid.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Of een gefrustreerd mens.
Afhankelijk van de handicap gaat er echt belachelijk veel tijd en geld in zitten. Een broertje of zusje is vaak geen mogelijkheid meer en als die er wel komt, zal die zich (bijna) altijd benadeeld voelen, omdat hij weinig aandacht krijgt. Het verandert inderdaad je hele leven, maar niemand heeft liever een kind met een handicap dan een gezond kind.
Positief? Hm. Als je het krijgt, dan krijg je het.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zeg je nou dat het positief is om een verstandelijk gehandicapt kind te krijgen?
Dat zeg ik ook niet. Denk alleen dat je zelf gelukkiger bent met een gezond kind en dat het kind en eventuele broertjes/zusjes ook gelukkiger zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeker niet, maar het betekent niet dat je niet van je kind zult houden als het gehandicapt is. Natuurlijk, het is totaal niet hoe je het gepland had en zeker moeilijk, maar het hoeft niet je leven te verpesten oid.
Het staat er misschien ongelukkig, maar er zit wel degelijk een waarheid in. Als je als ouders leert leven met een dergelijke handicap sta je heel anders in het leven dan dat je er nooit bij stilstaat of als je er überhaupt niet mee om kunt gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja, maar je hoeft toch niet een gehandicapt kindje te krijgen om een beter of goed mens te zijn?
Ik zou ervoor zorgen dat het nooit geboren wordt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tuurlijk wil iedereen een gezond kind, duh. Maar goed, ik zou het niet afstaan als het gehandicapt zou zijn.
En dat zou ik dus niet kunnen. Sowieso abortus in het algemeen niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zou ervoor zorgen dat het nooit geboren wordt.
Dat slaat echt helemaal nergens op, je wordt geen goed mens door 'toeval'. Je wordt een goed mens door de keuzes die jij maakt in het leven en een gehandicapt kindje krijgen is (vaak) geen keuze.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het staat er misschien ongelukkig, maar er zit wel degelijk een waarheid in. Als je als ouders leert leven met een dergelijke handicap sta je heel anders in het leven dan dat je er nooit bij stilstaat of als je er überhaupt niet mee om kunt gaan.
Ik zeg nergens dat je een goed mens wordt. Ik zeg dat je anders in het leven staat.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:20 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dat slaat echt helemaal nergens op, je wordt geen goed mens door 'toeval'. Je wordt een goed mens door de keuzes die jij maakt in het leven en een gehandicapt kindje krijgen is (vaak) geen keuze.
Maar het verandert je leven zeker wel. Natuurlijk is niet iedereen die zo'n kindje krijgt gelijk een beter mens. Maar het verandert misschien wel hoe je naar dingen kijkt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:20 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dat slaat echt helemaal nergens op, je wordt geen goed mens door 'toeval'. Je wordt een goed mens door de keuzes die jij maakt in het leven en een gehandicapt kindje krijgen is (vaak) geen keuze.
Ik wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Had ik niet van jou verwacht eerlijk gezegd Merel.
Ik denk dat het voor mij ook moeilijk zal zijn, omdat het toch een leven is, maar ik wil niet alles opofferen om maar een eeuwig hulpbehoevend kind op de wereld te zetten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dat zou ik dus niet kunnen. Sowieso abortus in het algemeen niet.
Verder ben ik heel lief en alles, maar hierin niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Had ik niet van jou verwacht eerlijk gezegd Merel.
Jou zie ik eerder je kind eigenhandig doodmaken.quote:
Ja, want door een dokter laten doen is inderdaad veel beterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:23 schreef 92Merel het volgende:
Jou zie ik eerder je kind eigenhandig doodmaken.
Klopt. En als je er heel vroeg achter komt, vind ik het misschien ook nog wel kunnen. Maar ik weet niet vanaf hoeveel weken zwangerschap ze dat kunnen zien? Even zoeken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:25 schreef Furdinand het volgende:
het ligt er maar aan wat je persoonlijke doel in je leven is.. ik wil veel doen en veel reizen. en dat kan niet met zo'n kind.
Maar die andere perceptie is niet per se beter.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar het verandert je leven zeker wel. Natuurlijk is niet iedereen die zo'n kindje krijgt gelijk een beter mens. Maar het verandert misschien wel hoe je naar dingen kijkt.
Maar ik geloof sowieso niet zo in dat de ene mens beter is dan de andere.
Edit: ja, moordenaars ed, dat zijn niet echt toffe peren.
hier maak ik inderdaad ook nog wel onderscheid in. maar ik neem aan dat ze dat tegenwoordig heel snel zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klopt. En als je er heel vroeg achter komt, vind ik het misschien ook nog wel kunnen. Maar ik weet niet vanaf hoeveel weken zwangerschap ze dat kunnen zien? Even zoeken.
Ik ook ja. Plus ik ga een onregelmatige baan krijgen, met gewone kinderen is dit al moeilijk te handhaven, laat staan met een kind met afwijkingen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:25 schreef Furdinand het volgende:
het ligt er maar aan wat je persoonlijke doel in je leven is.. ik wil veel doen en veel reizen. en dat kan niet met zo'n kind.
Best vroeg alquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klopt. En als je er heel vroeg achter komt, vind ik het misschien ook nog wel kunnen. Maar ik weet niet vanaf hoeveel weken zwangerschap ze dat kunnen zien? Even zoeken.
Die late uren als prostituee zijn niet makkelijk te combineren met een kind nee, moet er weer een oppas worden geregeld enzo..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook ja. Plus ik ga een onregelmatige baan krijgen, met gewone kinderen is dit al moeilijk te handhaven, laat staan met een kind met afwijkingen.
[..]
Best vroeg al
Piloot, prostituee.. begint in ieder geval allebei met een pquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:28 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Die late uren als prostituee zijn niet makkelijk te combineren met een kind nee, moet er weer een oppas worden geregeld enzo..
Ik kon een lichte grijns niet onderdrukken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:28 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Die late uren als prostituee zijn niet makkelijk te combineren met een kind nee, moet er weer een oppas worden geregeld enzo..
Maar maakt dat Johnnyboy beter? Stel hij behandelt iedereen als stront, geeft niets om anderen en doet lekker waar ie zelf zin in heeft, maakt dat m dan beter dan Judie die met liefde voor haar 3 kinderen zorgt, waarvan 1 blind, 1 doof en een paars is?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:26 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Maar die andere perceptie is niet per se beter.
Ik geloof wel dat het ene mens beter is dan het andere, Judie de huisvrouw die nooit buiten Staphorst komt en alleen naar de kerk gaat vind ik toch een minder mens dan John Mayer die wel iets van z'n leven gemaakt heeft. Sommige mensen zijn gewoon pure poep, het maakt niet uit of ze er zijn of niet. En dan kan je wel lullen over, 'Ja maar voor Judie is het vast een goed leven', maar dat is gewoon pure luiheid. Te lui om dingen zelf te ondernemen, om je te onderscheiden van de rest en er iets van te maken.
Ja. Dat je doet waar je zelf zin in hebt maakt je een beter mens.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar maakt dat Johnnyboy beter? Stel hij behandelt iedereen als stront, geeft niets om anderen en doet lekker waar ie zelf zin in heeft, maakt dat m dan beter dan Judie die met liefde voor haar 3 kinderen zorgt, waarvan 1 blind, 1 doof en een paars is?
Oh vet!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Piloot, prostituee.. begint in ieder geval allebei met een p
Ik ga ook een onregelmatige baan krijgen, daar valt altijd wel wat op te verzinnen als je echt graag kinderen wil. Of die nou 'gewoon' zijn, of gehandicapt. Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar als dat een groot probleem is, kun je er misschien beter niet aan beginnen sowieso.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook ja. Plus ik ga een onregelmatige baan krijgen, met gewone kinderen is dit al moeilijk te handhaven, laat staan met een kind met afwijkingen.
[..]
Best vroeg al
Ik geloof dat wij een ander idee hebben van wat een goed mens isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:31 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja. Dat je doet waar je zelf zin in hebt maakt je een beter mens.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:30 schreef Haarklip het volgende:
En we praten hier nu over wat we wel en niet vinden kunnen, maar als het ons echt iets had geboeit hadden we er wel iets aan gedaan.
Ja sneu he, en nog met 3 neuzen ook. En 1 oog.quote:
Ik noem dat vrijheid.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij een ander idee hebben van wat een goed mens isIk noem dat egoïstisch namelijk.
Veel duidelijker kan ik het niet maken.quote:
Ja, zeker, maar daar maak je niet heel veel vrienden mee vrees ik, altijd maar doen wat je zelf wilt zonder rekening te houden met anderen. Wordt toch eenzaam na een tijdje lijkt me.quote:
Waar moeten we iets aan doen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:33 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Veel duidelijker kan ik het niet maken.
Aan het feit dat het tot 24 weken kan.quote:
Ik heb ook niet veel vrienden, maar die heb ik ook niet nodig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, zeker, maar daar maak je niet heel veel vrienden mee vrees ik, altijd maar doen wat je zelf wilt zonder rekening te houden met anderen. Wordt toch eenzaam na een tijdje lijkt me.
Sowiesoquote:
Wat ga jij doen dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ga ook een onregelmatige baan krijgen, daar valt altijd wel wat op te verzinnen als je echt graag kinderen wil. Of die nou 'gewoon' zijn, of gehandicapt. Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar als dat een groot probleem is, kun je er misschien beter niet aan beginnen sowieso.
Bedoelt ie niet meer dat als je iets goeds doet omdat je het zelf wilt dat dat je tot een goed mens maakt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, zeker, maar daar maak je niet heel veel vrienden mee vrees ik, altijd maar doen wat je zelf wilt zonder rekening te houden met anderen. Wordt toch eenzaam na een tijdje lijkt me.
ik vind van niet.. een maatschappij heeft meer aan zulke egoistische mensen dan aan judie de huisvrouw.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij een ander idee hebben van wat een goed mens isIk noem dat egoïstisch namelijk.
Oh, dat. Nou, ik zou er graag wat aan doen, alleen ik zal nu nog niet zoveel bereiken vrees ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:34 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Aan het feit dat het tot 24 weken kan.
Verpleegkundige.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sowieso
[..]
Wat ga jij doen dan?
En ik wil wel kinderen, maar geen kinderen die hulpbehoevend zijn van hun geboorte tot dood.
[..]
Bedoelt ie niet meer dat als je iets goeds doet omdat je het zelf wilt dat dat je tot een goed mens maakt?
Is toch wel iets anders dan piloot.quote:
Prima dan toch, ik zeg ook niet dat het perse slecht is, ik hou vaak wat teveel rekening met anderenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:34 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel vrienden, maar die heb ik ook niet nodig.
quote:
Best wel jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:38 schreef Furdinand het volgende:
wel lekker on-topic in combi met de TT dit
Tsja, maar daar kies je zelf voor. Ik weet niet of je kinderen wilt? Tuurlijk is het lastiger, maar dat weet je voor je er eventueel aan begint. En ik snap zeker dat een gehandicapt kind dan lastig is, maar ik denk dat het als je zo vaak weg bent, niet zoveel uitmaakt? Ze hebben allebei zorg nodig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is toch wel iets anders dan piloot.
Tuurlijk, je draait regelmatig nachtdiensten, maar in geval van nood kan je naar huis. Bij mij zal het zo zijn dat ik zomaar een week in het buitenland kan zitten zonder thuis te zijn.
JA POTVERDRIE DAAR WILDE IK.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij!
Oh bloempje, jan heeft eem woord
Oh, oeps.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:42 schreef Furdinand het volgende:
tijd gaat snel bij hevige discussies....
Dat klopt. Ik zei net al dat ik wel kinderen wil en daar blijf ik nog steeds bijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tsja, maar daar kies je zelf voor. Ik weet niet of je kinderen wilt? Tuurlijk is het lastiger, maar dat weet je voor je er eventueel aan begint. En ik snap zeker dat een gehandicapt kind dan lastig is, maar ik denk dat het als je zo vaak weg bent, niet zoveel uitmaakt? Ze hebben allebei zorg nodig.
Oh maar als ik 10 dagen werk ben ik daarna 10 dagen vrijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou geen kind van Merel willen zijn. Moeder die nooit thuis is is ook niet leuk zeg.
Sowiesoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:43 schreef Furdinand het volgende:
maar als je kind bent is een piloten moeder stiekem super cool
Ja tuurlijk hebben we andere beroepen en hou ik meer dan de meeste mensen van verzorgen en alles, ik vind dat gewoon onwijs leukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zei net al dat ik wel kinderen wil en daar blijf ik nog steeds bij![]()
Tuurlijk maakt dat wel uit, er moet namelijk constant iemand aanwezig zijn, wat zou betekenen dat mijn toekomstige man ook geen normaal leven kan leiden.
Je moet je ook wel bedenken dat qua soort beroep we een heel andere baan hebben.
Als verpleegster ben je zorgend, je wilt graag mensen helpen etc. Als piloot ben je toch meer onafhankelijk. Ik zou als verpleegster zijnde niet gelukkig worden, eigenlijk als ik constant zou moeten zorgen voor andere mensen zou het pure frustratie voor me zijn, het past gewoon niet bij me.
[..]
Oh maar als ik 10 dagen werk ben ik daarna 10 dagen vrijOf iets in die richting was het..
[..]
Sowieso
In de koffer, huppakeequote:
Daarom, wij zijn daar gewoon heel anders inquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja tuurlijk hebben we andere beroepen en hou ik meer dan de meeste mensen van verzorgen en alles, ik vind dat gewoon onwijs leuk.
Maar over kinderen, bij kleine kinderen moet sowieso constant iemand zijn? Dus zou je man dan sowieso niets kunnen doen, of kind moet naar de dagopvang, maar dan kan met een gehandicapt kind ook. Later wordt het anders, als het gewone kind zelfstandiger wordt. Maar in de eerste jaren, dan verschilt het niet heel veel?
Mee in de cockpitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
In de koffer, huppakeeHoor je m ook niet janken.
Moet je niet een kind als ik hebben, vindt ie het doodengquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom, wij zijn daar gewoon heel anders in![]()
Ja tuurlijk, dat weet ik ook wel. Daarvoor is zwangerschapsverlof en parttime banen en inderdaad verder iets van een oppas/crèche. Met een gehandicapt kind is dat toch wel moeilijker denk ik.
En wat je zegt, later wordt het anders inderdaad, een normaal kind wordt zelfstandiger, maar een kind met een handicap amper.
[..]
Mee in de cockpit
Dankje, Bloemos ook!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Slaap lekker.Je zou om 23.00 uur slapen trouwens.
.
Trustequote:
Oh, dat zou ik je wel aflerenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Moet je niet een kind als ik hebben, vindt ie het doodeng
En: voor gehandicapte kinderen is ook zat opvang hoorZelfs waar ze een paar nachten heen kunnen, zodat het gezin wat rust heeft. Niet dat ik je hier een gehandicapt kind aan wil praten hoor
Maar er zijn dus oplossingen voor.
Ja, dat zou ideaal zijn, als iedereen dat zelf kon (hoewel, dan was ik m'n baan kwijt). Maar als ze ouder worden is dit vaak niet meer te doen, zeker niet als de ouders ook ouder worden. Of de kinderen nog lichamelijke handicaps er bij hebben. Maar vooral vroeger was het inderdaad zo dat mensen kun kind maar wegstoptenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Truste
[..]
Oh, dat zou ik je wel afleren![]()
Ik weet het, help elk jaar als begeleiding mee met een sportdag voor gehandicapten, er komen dan ook hele huizen daarheen. Kinderen zitten daar dan de hele week en in het weekend bij de ouders of nog minder, aangezien die sportdag op een zaterdag is. Maar dat vind ik niet leuk, het is je eigen kind, dat moet je dan zelf opvoeden, niet iemand anders laten doen.
Ik weet het..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat zou ideaal zijn, als iedereen dat zelf kon (hoewel, dan was ik m'n baan kwijt). Maar als ze ouder worden is dit vaak niet meer te doen, zeker niet als de ouders ook ouder worden. Of de kinderen nog lichamelijke handicaps er bij hebben. Maar vooral vroeger was het inderdaad zo dat mensen kun kind maar wegstoptenNu nog wel denk ik, maar minder. Op mijn werk zie ik alleen de echt onhandelbare kinderen (denk aan de ouders helemaal open krabben en bijten), of kinderen die niet thuis kunnen wonen omdat hun ouders ook niet helemaal 100% zijn
.
Slaap lekkerquote:
ik ook niet. toch ben ik er al 2 uur uit..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:52 schreef Bloempje. het volgende:
Goedemorgen.. Ik wil mijn bed niet uit
Toff! Dat van mij uit eeb bushokjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:09 schreef dralion13 het volgende:
omg, wat is het mooi, mijn uitzicht bestaat uit weilanden met een mistbank en een opkomende zon
Och arm schaapje toch. Erg genoeg om in bed te blijven?quote:
Nee ben bang van nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Och arm schaapje toch. Erg genoeg om in bed te blijven?
Ja he!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:15 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, positieve dingen... Het is dan wel belachelijk koud, maar in elk geval droog?
Ah, dat is een beetje jammer..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee ben bang van niet
Zit ook al in de bus.
Wat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja he!
Mn zusje ging gewoon zonder jas naar buiten!!
klinkt vervelendquote:
Geef ze een wedgie en pak ze hun lunchgeld af.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:36 schreef Renesite het volgende:
Er zitten in de harmonie een aantal nerds met achthoekige dobbelstenen. Allen met snor, baard en bergschoenen. NERDS
maar ze zijn groterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Geef ze een wedgie en pak ze hun lunchgeld af.
Dit. Ik mag straks een pop gaan makenquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dit. Ik mag straks een pop gaan maken
'aan het einde van het jaar wil ik zorg kunnen verlenen in standaard zorgsituaties'
Helemaal niet, daar ben ik heel vorig jaar mee bezig geweest, maar aangezien ik met randdebielen in de klas zit, mag het nu nog een keer
wel makkelijk..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:38 schreef Bloempje. het volgende:
Patienten die alles zelf kunnensaai.
bloempje is verpleegster?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:40 schreef Bloempje. het volgende:
Joah, maar dan hoef ik ze alleen af en toe een pil of prik te geven. Dan duurt een dienst lang hoor
quote:
De planning is psychiatrisch verpleegkundige wordenquote:
Is dat gekke mensen inbinden?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:23 schreef Bloempje. het volgende:
D
[..]
De planning is psychiatrisch verpleegkundige worden
Dat wil ik wel gaan worden uiteindelijk jaquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:33 schreef Bloempje. het volgende:
Hihi, ik had de les babyzorg gemist, want ik had geen zin want ik had m vorig jaar al gehad. Dus nou moest ik het dan zelf doen en foto's makenOp 1 foto kijk ik totaal de andere kant op terwijl ik die babypop op m'n arm hou
. Ik word een geweldige moeder
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee waar ik naar kijk ook
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
HAHAquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:39 schreef Flippiee het volgende:
Even serieus de vraagIs het buiten warm genoeg om op teenslippers te lopen? Ik heb geen zin om schoenen aan te doen en ik moet de hond uitlaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, ik kan het wel, liefdevol in bed stoppen alles
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:39 schreef Bloempje. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee waar ik naar kijk ook.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Griezelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:41 schreef Patje1987 het volgende:
Bloempje mag ik die pop even lenen een keer
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:41 schreef Bloempje. het volgende:
AaahwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, ik kan het wel, liefdevol in bed stoppen allesTof, genoeg reden om teenslippers an te trekken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HAHA
Ik had uggs aanMaar het is nu niet zo heel koud meer.
Ik vond dat altijd zeer ongemakkelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Zeroku het volgende:
Dat is zo vaag he, met van die poppen werken. Ook altijd met EHBO op middelbare school.
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Zeroku het volgende:
Dat is zo vaag he, met van die poppen werken. Ook altijd met EHBO op middelbare school.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JaIk heb vandaag nog een pop gereanimeerd ook
. Hij kwam niet tot leven.
Ja, dat inderdaad. Aparte methodesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:46 schreef Bloempje. het volgende:
En dan moet je ook een heel toneelstukje opvoeren en allesIk hele verhalen tegen die poppen houden en alles.
Eind van de maand toetsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad. Aparte methodes.
Dat zou ik gewoon echt niet kunnen gewoonquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Eind van de maand toetsDan moet je dus echt helemaal alles spelen alsof het een echte patiënt is. Nouja, ik zet me er maar over heen en maak er een geweldige show van
.
Hahaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat zou ik gewoon echt niet kunnen gewoon
Vraag je aan een pop die zogenaamd op sterven ligt, meneer wilt u een kopje koffie?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahaIk eerst ook niet hoor, maar vorig jaar en dit jaar zo vaak moeten doen
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat zou ik gewoon echt niet kunnen gewoon
Hahaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Eind van de maand toetsDan moet je dus echt helemaal alles spelen alsof het een echte patiënt is. Nouja, ik zet me er maar over heen en maak er een geweldige show van
.
Godver, dat is ruk. Ik hoop niet dat ik zo'n brief krijgquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of je krijgt een brief dat je vanaf januari nog maar 33euro aanvullende beurs krijgt ipv 170
Bijdrage moeder: 190 euroquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Godver, dat is ruk. Ik hoop niet dat ik zo'n brief krijgDie had ik vorig jaar, waren ze m'n broertje vergeten mee te rekenen
![]()
Maar sowieso krijg ik wel een stuk minder nuVan 300 totaal naar 180 totaal
.
Hahaha, nee, maar meestal ligt er gewoon een student in bed. Kun je je voor opgeven, krijg je nog 8 euro per uur ook, ik denk dat ik het maar ga doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vraag je aan een pop die zogenaamd op sterven ligt, meneer wilt u een kopje koffie?
Ja, dat had ik dus ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bijdrage moeder: 190 euro
net alsof ze dat kan betalen![]()
Zal maar eens bellen waarom ik die brief krijg, dit slaat echt nergens op
Joahquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:51 schreef Zeroku het volgende:
8 euro per uur. Nog een best goed bijbaantje dan.
maar het is wel een hij dus?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:21 schreef Bloempje. het volgende:
Ik mag toch hopen van niet nee, hij is van rubber
Omg zonde.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
Ik was moe vanmiddag en wilde even slapen en toen gingen ze hier het gras maaien en bomen omzagen
Kusjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg zonde.
En U c wat i did dar Rene?
Ja gemeen vooralquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg zonde.
En U c wat i did dar Rene?
Nee ik heb twee kutletters over.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Kan je nog van me winnen klinks? ;p
Jan is me aan het inmakenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik heb twee kutletters over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |