SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
WAT LEUK!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens! Ik had vorig jaar toch een indianendag? Dit jaar gaan we een piratendag organiseren!
Baby'squote:
Janken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Baby'sDie zo lekker naar zwitsal ruiken en met van die kleine voetjes en spekbeentjes
zal er ook rijkelijk rum vloeien?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA HE?! We gaan ook verkleed alles harrharrrr
Vetttquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA HE?! We gaan ook verkleed alles harrharrrr
Dan mag jij baby's troosten, als ik maar ver uit de buurt ben.quote:
Vieze babyluiers vind ik heerlijk om te verschonen als je het vergelijkt met volwassenkerelluiers op m'n werkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:32 schreef Furdinand het volgende:
[..]
schijten janken krijsen pissen spugen schijten janken
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vieze babyluiers vind ik heerlijk om te verschonen als je het vergelijkt met volwassenkerelluiers op m'n werk
Niet dat het mijn lievelingsklusje isquote:
Ach. Door je mond ademen en niet bij nadenkenquote:
En wat nou als je vriendin/vrouw dolgraag kinderen wil en daar al jaren over droomt?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil later geen kindjes, ik geef ze wel een babypop met muteknop.
Nee, gadver, stoma's vind ik dan wel ranzigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:35 schreef Furdinand het volgende:
doe je ook wel eens in de hal overgooien met gevulde stoma's?
Dan heeft ze in ieder geval iets om de rest van haar leven over te dromen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En wat nou als je vriendin/vrouw dolgraag kinderen wil en daar al jaren over droomt?
Hahahahaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan heeft ze in ieder geval iets om de rest van haar leven over te dromen.
Viespeuk.quote:
Godverquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan heeft ze in ieder geval iets om de rest van haar leven over te dromen.
Oh heel veelquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vieze babyluiers vind ik heerlijk om te verschonen als je het vergelijkt met volwassenkerelluiers op m'n werk
is het een beetje zoals scrubs?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh heel veel![]()
Hoe maf de bewoners soms (vaak) doen, hoe onwijs lief ze soms zijn, hoe je soms gewoon een uur betaald koffie zit te drinken in het teken van cliëntenvermaak, nooit hetzelfde, gezellig alles.
Ik moest er zelf ook om lachen, slecht hequote:
Neeeeee, gekkiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
is het een beetje zoals scrubs?
poep van verstandelijk gehandicapten is veel ergerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neeeeee, gekkieMaar ik werk ook niet in een ziekenhuis he? Dat is niet leuk
Dat is ellende en naar en zieke mensen en spuugbakjes en dood en zielig
(oke, ook niet op elke afdeling, maar wel waar ik stage gelopen heb
) Ik werk met verstandelijk gehandicapten
Nee man, verstandelijk gehandicapten is veel minder ongemakkelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
poep van verstandelijk gehandicapten is veel erger
maar hun poep is net iets viezer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee man, verstandelijk gehandicapten is veel minder ongemakkelijk
Nou, die vieste poep die ik ooit gezien heb was van een man die niet verstandelijk gehandicapt was andersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar hun poep is net iets viezer.
want?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar hun poep is net iets viezer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |