Ik ga kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:03 schreef themole het volgende:
Straks op SBS voor de liefhebbers van red mijn vakantie een serie met een kijkje achter de schermen bij .....Corendon
wut, waar wanneerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:03 schreef themole het volgende:
Straks op SBS voor de liefhebbers van red mijn vakantie een serie met een kijkje achter de schermen bij .....Corendon
Dat lijkt mij goede tv en het kijken waardquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:03 schreef themole het volgende:
Nee ik ben geen Peterhater.quote:
IK WIST HET NIETquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik ben geen Peterhater.Maar vrij pijnlijk want ik ben pas iemand verloren die Peter heette.
Dankuquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
IK WIST HET NIET![]()
![]()
![]()
gecondoleerd
Gecondoleerd Tux!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik ben geen Peterhater.Maar vrij pijnlijk want ik ben pas iemand verloren die Peter heette.
geweldig talent aan ons cultureel erfgoedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Gecondoleerd Tux!
Peter R praat graag, maar ik vind dat hij wel goede programma's maakt. Die talentshows moeten ze eens van tv kegelen. Die voegen niets toe aan de maatschappij
Nu net welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ging net langs 6, niks
Thnxquote:
U doof?quote:
Da's heul geen Belgquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die belg wat niet verstaanbaar
iddquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mensen zonder annuleringsverzekeringjezus
Kost geld he, zo'n kortlopende annuleringsverzekering kost 5 euro. Dat is wel 2 ijsjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mensen zonder annuleringsverzekeringjezus
quote:
iddquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:31 schreef themole het volgende:
[..]
Kost geld he, zo'n kortlopende annuleringsverzekering kost 5 euro. Dat is wel 2 ijsjes.
De zanger die op het huwelijk van Wes en Jo optrad is wel een toppertje he.quote:
Wie?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:33 schreef Palomar het volgende:
en natuurlijk......: Ronny van Bemmel_!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:33 schreef themole het volgende:
[..]
De zanger die op het huwelijk van Wes en Jo optrad is wel een toppertje he.
Toevallig is de camera erbij!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:34 schreef kalinhos het volgende:
Nette reisleiding, hoe je t ook wendt of keert
ja sbsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:35 schreef OverRated het volgende:
Hebben we het nu over SBS6, of wat?
Dubbeltje en eerste rij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom nemen mensen geen reisverzekering![]()
Vertel me WAAROM
Wie houdt zulke dingen in godsnaam bij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:33 schreef themole het volgende:
[..]
De zanger die op het huwelijk van Wes en Jo optrad is wel een toppertje he.
De commentator van SBS.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wie houdt zulke dingen in godsnaam bij.
ja is ook zo, maar bij een red mijn vakantie is die camera er ook bijquote:
En dan gebeurt er meestal pas wat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:36 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ja is ook zo, maar bij een red mijn vakantie is die camera er ook bij
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:37 schreef themole het volgende:
[..]
En dan gebeurt er meestal pas wat.
Anders kom je niet door de screening.quote:
Inderdaad. Is natuurlijk zo omdat het meeste publiek zich er mee kan identificerenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Anders kom je niet door de screening.
Ja wrom denk je dat ik Digitenne heb, ken zo mee naar de camping jonguh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:40 schreef OverRated het volgende:
[..]
Inderdaad. Is natuurlijk zo omdat het meeste publiek zich er mee kan identificeren
Ik vind die van de NS met Nick en Simon echt geweldig. "Ja wij gaan wel eh vaak ja"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:42 schreef OverRated het volgende:
Die Telfort reclames vind ik echt geweldig
'Nee joh, die gasten zijn te gek!'quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind die van de NS met Nick en Simon echt geweldig. "Ja wij gaan wel eh vaak ja"
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind die van de NS met Nick en Simon echt geweldig. "Ja wij gaan wel eh vaak ja"
Rosanne .....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:50 schreef OverRated het volgende:
[..]
'Nee joh, die gasten zijn te gek!'
Vond 'em eerst leuk, maar nu te vaak gezienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
uit haaksbergenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Whut? Had ik Thomas Berge kunne zien vanmiddag THOMASSS!!!![]()
Die was hier blijkbaar vanmiddag in het ziekenhuis samen met cliniclowns, maar hij is zelf ook een clown dus dat past wel.quote:
Na drie afleveringen? Bron!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:29 schreef donald_dick het volgende:
23 oktober is de laatste uitzending van Alberto, 30 oktober begint het laatste seizoen van Peturrr
hij zegt het zelfquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hij zegt het zelf
http://player.omroep.nl/?aflID=13212512
en anders
http://www.peterrdevries.(...)start-op-30-oktober/
Godsamme wat een ventquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hij zegt het zelf
en anders
http://www.peterrdevries.(...)start-op-30-oktober/
Tenenkrommend.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hij zegt het zelf
Ik probeer te kijken maar ik vind het tot nu niet echt leuk/grappig ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:46 schreef Karina het volgende:
Niemand die kijkt? Cursus aftrekken, hoe verzin je het
Het is nogal tenenkrommend eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik probeer te kijken maar ik vind het tot nu niet echt leuk/grappig ofzo
idd dacht ik ook alquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:52 schreef Moonwalk het volgende:
Dat maskertje, als ik haar kende zou ik dr zo herkennen
Zat ik ook al te denken, slaat nergens op.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:52 schreef Moonwalk het volgende:
Dat maskertje, als ik haar kende zou ik dr zo herkennen
Je hoort ook gewoon haar stem, maar zo denk ik ook over die wazig gemaakte mensenquote:
Zoveel Big Brothers heb ik niet gekekenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Bij die curus zat Micheline uit big brother 5 ofzo, niemand haar gezien??
Ik heb haar niet herkend in ieder geval.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Zij? goede tett'nquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dammnn opeens herinner ik me die ENORMe tieten weer van Micheline!!!
die moet ook komen!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dam echt lekker... ze had alleen wel een zeik stem.....
maar goed de rest compenseerde dan wel weer
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Leuk joh zo op tv over je problemen vertellen.
Inderdaad dat gaat leuk worden!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:32 schreef tralalala het volgende:
http://www.blikopdeweg.nl/blikopdeweg/
Vette aflevering vanavond!![]()
Dat belooft watquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:32 schreef tralalala het volgende:
http://www.blikopdeweg.nl/blikopdeweg/
Vette aflevering vanavond!![]()
Wat is dat wie wat waar wanneer hoe en waarom?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef zoem het volgende:
Mensen die nu De Rekenkamer kijken? Interessant...
Was om 21:00 afgelopen. Gaat over boetes, het nut ervan, de verplichte administratiekosten en welke andere kosten er bij komen kijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat is dat wie wat waar wanneer hoe en waarom?
Ik zie 2x Marcoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zit gedwongen TVOH te kijken met mijn meissie
Sterktequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Jaaaaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit te wachten op hotter than my daughter, zo kansloos dat het leuk is
Oh dat wil ik wel terug kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef zoem het volgende:
[..]
Was om 21:00 afgelopen. Gaat over boetes, het nut ervan, de verplichte administratiekosten en welke andere kosten er bij komen kijken.
Dat zit ik ook te kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Uhhh.. nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:47 schreef tralalala het volgende:
Leoooooooooooooooooooooooooooo is veel toffer
Dat valt reuze mee, het is eindelijk een programma waarin Gordon het gewoon prima doet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gordon danDie gast gedraagt zich nog erger dan al die moeders bij elkaar.
Maar.. daar is dit programma toch niet voor?quote:
Ja, doe eens zappen naar RTL4quote:
Screens...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:35 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap niet hoe er zo'n dochter uit zo'n moeder kan komen...
He bah!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een tienermoeder...
Ze ziet er uit als 16 en die kinderen beide 3quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een tienermoeder...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En er niet eens voor gewerkt hebben!
Jammer van zijn vriendinquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Afrojack die op z'n vliegtuig "Afrojet" heeft staanDat is wel grappig
hahaha jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Afrojack die op z'n vliegtuig "Afrojet" heeft staanDat is wel grappig
De agent is het daar niet mee eens!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eigenlijk.
Voor dat gewonde musje netquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dierenambulance mag van mij wel enkele privileges krijgen
Baasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef Doler12 het volgende:
Mijn vader heeft ooit een autoband verneukt om een eend te ontwijken
Wel gelukt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef Doler12 het volgende:
Mijn vader heeft ooit een autoband verneukt om een eend te ontwijken
True, maar ook automatismequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:55 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ja maar het is wel gevaarlijk natuurlijk zo als die vrouw al zei.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd lachen als hij zo helemaal dubbel ligt![]()
quote:Voor een overheidsinstelling in Capelle aan den IJssel zijn wij op zoek naar een leuke stagiair. Het betreft een fulltime positie per september voor 5 à 6 maanden. Ben jij 3e of 4e jaars HBO student Personeel & Arbeid, of doe jij een vergelijkbare studie? Reageer dan nu.
Wij zoeken een kandidaat die een visie heeft op het vak en het beleidsveld, die kan denken vanuit missie/visie/strategie en die hier serieus kan meewerken aan het opzetten van nieuw beleid. Daarnaast kun je ingezet worden bij personeelsgesprekken, werving en selectie en ben je ondersteundend werkzaam bij diverse admistratieve werkzaamheden.
Zoek jij nog een leuke stage en ben jij proactief en zelfredzaam?
Stuur dan je CV en motivatie naar bijgaand adres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |