Ik ga kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:03 schreef themole het volgende:
Straks op SBS voor de liefhebbers van red mijn vakantie een serie met een kijkje achter de schermen bij .....Corendon
wut, waar wanneerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:03 schreef themole het volgende:
Straks op SBS voor de liefhebbers van red mijn vakantie een serie met een kijkje achter de schermen bij .....Corendon
Dat lijkt mij goede tv en het kijken waardquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:03 schreef themole het volgende:
Nee ik ben geen Peterhater.quote:
IK WIST HET NIETquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik ben geen Peterhater.Maar vrij pijnlijk want ik ben pas iemand verloren die Peter heette.
Dankuquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
IK WIST HET NIET![]()
![]()
![]()
gecondoleerd
Gecondoleerd Tux!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik ben geen Peterhater.Maar vrij pijnlijk want ik ben pas iemand verloren die Peter heette.
geweldig talent aan ons cultureel erfgoedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Gecondoleerd Tux!
Peter R praat graag, maar ik vind dat hij wel goede programma's maakt. Die talentshows moeten ze eens van tv kegelen. Die voegen niets toe aan de maatschappij
Nu net welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ging net langs 6, niks
Thnxquote:
U doof?quote:
Da's heul geen Belgquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die belg wat niet verstaanbaar
iddquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mensen zonder annuleringsverzekeringjezus
Kost geld he, zo'n kortlopende annuleringsverzekering kost 5 euro. Dat is wel 2 ijsjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mensen zonder annuleringsverzekeringjezus
quote:
iddquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:31 schreef themole het volgende:
[..]
Kost geld he, zo'n kortlopende annuleringsverzekering kost 5 euro. Dat is wel 2 ijsjes.
De zanger die op het huwelijk van Wes en Jo optrad is wel een toppertje he.quote:
Wie?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:33 schreef Palomar het volgende:
en natuurlijk......: Ronny van Bemmel_!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:33 schreef themole het volgende:
[..]
De zanger die op het huwelijk van Wes en Jo optrad is wel een toppertje he.
Toevallig is de camera erbij!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:34 schreef kalinhos het volgende:
Nette reisleiding, hoe je t ook wendt of keert
ja sbsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:35 schreef OverRated het volgende:
Hebben we het nu over SBS6, of wat?
Dubbeltje en eerste rij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom nemen mensen geen reisverzekering![]()
Vertel me WAAROM
Wie houdt zulke dingen in godsnaam bij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:33 schreef themole het volgende:
[..]
De zanger die op het huwelijk van Wes en Jo optrad is wel een toppertje he.
De commentator van SBS.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wie houdt zulke dingen in godsnaam bij.
ja is ook zo, maar bij een red mijn vakantie is die camera er ook bijquote:
En dan gebeurt er meestal pas wat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:36 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ja is ook zo, maar bij een red mijn vakantie is die camera er ook bij
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:37 schreef themole het volgende:
[..]
En dan gebeurt er meestal pas wat.
Anders kom je niet door de screening.quote:
Inderdaad. Is natuurlijk zo omdat het meeste publiek zich er mee kan identificerenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Anders kom je niet door de screening.
Ja wrom denk je dat ik Digitenne heb, ken zo mee naar de camping jonguh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:40 schreef OverRated het volgende:
[..]
Inderdaad. Is natuurlijk zo omdat het meeste publiek zich er mee kan identificeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |