abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115167673
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 00:21 schreef JRRY het volgende:

[..]

Was toen een enorme Adele-hype, en aangezien Iris werd gezien als dè Adele (snap die hele vergelijking niet, Adeles stem vs. Iris wtf? :') )
En het is misschien een vooroordeel, maar het grote deel van het RTL volk vindt dat voor heel even interessant en gaat massaal stemmen omdat de jury toevallig zegt dat Iris de Nederlandse Adele is.
Eigwnlijk heb ik hier niks meer aan toe te voegen :P
pi_115178727
En, is ze al gespot in de Playboy? Met haar snaren?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_115180348
Zou ze een gevoelige snaar raken dan?
That's all folks!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:02:36 #104
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_115965055
Wat een desastreus eerste album, hopen dat het bij de 'First' blijft.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_115966192
Ik moet het nog luisteren. Geen aanrader zeker :D ?
pi_115968989
Vanwaar de verbazing of teleurstelling? Je hoorde vorig jaar al duidelijk dat zij niet goed genoeg kan zingen. Goed, het is leuk dat ze harp speelt en het is leuk om eens harpbegeleiding te horen maar er is een reden dat de meeste muzikanten die populair zijn zichzelf begeleiden met de piano of de gitaar, al moeten muzikanten natuurlijk altijd openminded zijn. Het belangrijkste is echter dat ze niet goed genoeg kan zingen, er zaten bij elk optreden valse tonen tussen (niet dermate vals dat iedereen het hoort maar vals genoeg dat iedereen die muzikaal is het hoort), dat kan niet op dat niveau. Tenzij je er heel erg goed uitziet en goed kan dansen of iets dergelijks. ;)

Ik heb vandaag al een kandidaat gehoord die ik veel beter vind, dat soulmeisje met haar nogal extreme haardracht die voor Trijntje zong als achtergrondzangeres. Vorig jaar was er een meisje (ietwat mollig maar best aantrekkelijk en charmant, een echte soulstem) die in de gevechten (battles) verloor van die ietwat ouderer man met ietwat langer haar (Bart?), zij zong ook veel beter dan Iris Kroes.
Hopelijk hebben de juryleden hiervan geleerd en laten ze bij de gevechten steeds een goede tegen een middelmatige optreden, zoals ze dat op dat moment interpreteren. Je moet niet de sterke kandidaten tegen elkaar laten strijden en de zwakkere kandidaten tegen elkaar laten strijden. Dan krijg je niet dat de besten doorgaan naar de 'live'shows (of eigenlijk integraalshows :)).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_115991584
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Vanwaar de verbazing of teleurstelling? Je hoorde vorig jaar al duidelijk dat zij niet goed genoeg kan zingen. Goed, het is leuk dat ze harp speelt en het is leuk om eens harpbegeleiding te horen maar er is een reden dat de meeste muzikanten die populair zijn zichzelf begeleiden met de piano of de gitaar, al moeten muzikanten natuurlijk altijd openminded zijn. Het belangrijkste is echter dat ze niet goed genoeg kan zingen, er zaten bij elk optreden valse tonen tussen (niet dermate vals dat iedereen het hoort maar vals genoeg dat iedereen die muzikaal is het hoort), dat kan niet op dat niveau. Tenzij je er heel erg goed uitziet en goed kan dansen of iets dergelijks. ;)
Wat betreft dat laatste:

Geen probleem als iemand niet aan het standaard schoonheidsideaal voldoet, als er maar uitstraling cq. een bepaalde vorm van podiumpresentatie aanwezig is. Starquality. En bij Iris mis ik dat gewoon heel erg. :N

Daar zal het voor een groot gedeelte mis gaan. Haar stem is o.k., maar onvoldoende om dat te compenseren. Bij iemand met starquality was 'ie ruim voldoende geweest, dan zou het een leuk totaalpakketje geweest zijn.

Da's een verschil met Adele, of dat propje wat gisteren aan het einde van The Voice zat. Mooi kan ik laatstgenoemd meisje niet noemen, maar ik wil er wél naar kijken. :)
pi_116010099
Als je dat dikke zwartgekleurde meisje bedoelt, zij heeft goede uithalen maar ik vond de ingetogen stukjes wat zwakjes. Er waren gisteren betere kandidaten.
Ik ben het met je eens dat iemand niet per se knap hoeft te zijn om interessant en misschien zelfs wel aantrekkelijk te zijn (als hij/zij op het podium staat). Iris heeft dat inderdaad niet. Ik ben het niet met je eens dat haar stem wel goed genoeg is. Ik vond de stem van dat meisje wat van Bart verloor bij het gevecht bijvoorbeeld veel beter, die van Doorzon en een aantal anderen van vorig jaar ook. Bovendien mag er geen valse noot tussen zitten maar dat verklaart niet waarom de CD is geflopt aangezien voor die CD de valse noten er wel uit zijn gehaald.
#NoDAPL
pi_116014369
Nou ja, die cd van Iris is nog maar net uit, hè. Dus wat het gaat worden moeten we nog afwachten. :)

Al verwacht ik er niet heel veel van.
  Moderator maandag 7 januari 2013 @ 08:01:58 #110
9859 crew  Karina
Woman
pi_121259729
Heel veel nieuws is er niet meer over Iris... ze heeft haar haar in de fik gestoken EN ze is afgevallen:

De net 15 kilo afgevallen Voice of Holland 2012-winnares Iris Kroes heeft zichzelf in brand gezet met haar krultang.

“Het klopt dat ik al bijna een week met mijn onderarm in het verband loop”, twittert de 20-jarige Kroes. “Mijn brandwond doet nog steeds erg zeer. Pas op met krultangen!”

Iris ging met de krultang aan de slag omdat zij recent maar liefst 15 kilo is afgevallen en bij een ‘nieuw’ lijf hoort natuurlijk een nieuw kapsel. is ze over haar ervaring met de krultang niet zo enthousiast, over het afvallen wel

‘Ik vond de afvaluitdaging erg leuk en ik hoop dat ik vooral jonge mensen heb geïnspireerd om ook een gezonde leefstijl aan te gaan leren.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_121260410
Wow wat is ze klein als ik haar zo zie.

Goed dat ze zoveel afgevallen is :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_121263038
Die reclame :')
pi_121263157
Wel slim. Geld verdienen, in the picture staan én je nieuwe figuur showen :D
  maandag 7 januari 2013 @ 17:18:15 #114
319877 BzP
Devildriver_
pi_121275189
2012 winnares?
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_121275341
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:18 schreef BzP het volgende:
2012 winnares?
ja. Begin 2012
  maandag 7 januari 2013 @ 17:31:59 #116
319877 BzP
Devildriver_
pi_121275720
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:22 schreef iBenny het volgende:

[..]

ja. Begin 2012
ok, dus we hadden 2 winnaars in 2012 lol?
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_121276145
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:31 schreef BzP het volgende:

[..]

ok, dus we hadden 2 winnaars in 2012 lol?
Ja klopt
pi_121278763
Ik hoop dat ze volgend jaar de formule van het eerste of het tweede jaar in ere herstellen maar dan met steals. Het concept van nu was gruwelijk slecht, dat geforceerde van elk team evenveel kandidaten laten afvallen. Het is nog geen 1 keer voorgekomen dat de talenten gelijk werden verdeeld over de teams, dan moet je dus zo slim zijn om niet evenveel kandidaten per team te laten afvallen maar gewoon de zwakste kandidaten te laten afvallen. De gevecht-formule heeft dezelfde zwakte, je kan beter van alle kandidaten de zwaksten aanwijzen nadat ze hebben opgetreden dan dat je per koppel 1 laat afvallen.
#NoDAPL
  donderdag 10 januari 2013 @ 17:34:12 #119
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_121400287
Goed dat ze afgevallen is, op naar de volgende 15 kilo. Ze blijft niet om aan te gluren.
  ESF Reporter donderdag 10 januari 2013 @ 19:34:26 #120
87554 Cee
Welluk?
pi_121404661
_O-
pi_121417306
Ze is geen fotomodel nee maar is dat belangrijk? Natuurlijk, ik vind het bij Tessa prettig dat ze er ook nog eens leuk uitziet terwijl ze goed zingt maar het gaat toch om de zang?
#NoDAPL
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:03:29 #122
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_121465846
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ze is geen fotomodel nee maar is dat belangrijk? Natuurlijk, ik vind het bij Tessa prettig dat ze er ook nog eens leuk uitziet terwijl ze goed zingt maar het gaat toch om de zang?
Ja en er is voldoende opgemerkt dat ze ook al niet bijzonder goed kan zingen.

Kortom, dan moet je het van iets anders hebben. Op naar de volgende 15 kilo en een make-over.
  † In Memoriam † zaterdag 12 januari 2013 @ 18:49:22 #123
368283 ato
pi_121477690
Ze ziet er wel goed uit hoor..
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 19:29:04 #124
9859 crew  Karina
Woman
pi_121479069
Ik zag haar vanmiddag in een Weight Watchers reclame, zelfde soort als die Angela nu doet. Ik kan de youtube niet vinden, wel een plaatje:
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_121479177
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
Ik zag haar vanmiddag in een Weight Watchers reclame, zelfde soort als die Angela nu doet. Ik kan de youtube niet vinden, wel een plaatje:
[ afbeelding ]
Maar daar gingen alle posts boven jou toch al over, of bedoel je even ter illustratie voor de mensen die het nog niet gezien hebben? ;)

Ik vind dat ze er goed uitziet hoor. Sowieso voor je gezondheid en voor het plaatje, ze is jong zat. Heeft ze goed gedaan ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')