Sara Kroos, haar tweelingzusquote:
Daar gaat het niet om..quote:Op maandag 14 november 2011 22:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind haar een beetje saai...
Jawel, daar gaat het wel om. Ik vind haar een saaie uitstraling hebben.quote:
Dat klopt, maar ik word geen fan van iemand wiens uitstraling mij niet aanspreekt nog zal ik naar een concert gaan van die gene. En zo werkt het voor de meeste mensen.quote:Op maandag 14 november 2011 22:47 schreef June. het volgende:
Een saaie uitstraling hoor je niet op de een cd, een kutstem wel
Het is ook geen rollator ofzo.quote:Op zondag 13 november 2011 21:18 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Zie je wel dat ze blijft staan zonder harp?
En de meeste mensen die naar de muziek luisteren zijn ook geen fan.quote:Op maandag 14 november 2011 23:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik word geen fan van iemand wiens uitstraling mij niet aanspreekt nog zal ik naar een concert gaan van die gene. En zo werkt het voor de meeste mensen.
Leuk geprobeerd.
Dat idee had ik ook, vraag me af hoe lang ze de tijd ook heeft gehad om met die harp te oefenen. Je raakt toch gewend aan je eigen instrument, iedere harp speelt en klinkt net weer wat anders...quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Iris had gezongen als ze zonder harp daar had gestaan... Ik had af en toe het idee dat het nummer langzamer werd doordat ze op die harp aan het focussen was, maar daar kan ik ook helemaal naast zitten.
Ik vond het in z'n geheel best mooi, niet geweldig, maar zeker niet slecht
Lol.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is ook geen rollator ofzo.
Misschien willen ze haar die richting in marketen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:08 schreef June. het volgende:
Ze hadden gisteren een Adele-look aangemeten.. Echt zonde.
Dat vrees ik ook. Echter, er is maar 1 Adele en die zingt altijd nog beter vind ik.quote:Op zondag 11 december 2011 05:22 schreef female81 het volgende:
[..]
Misschien willen ze haar die richting in marketen.
Maar wat hebben we aan een kloon?
Het origineel is zeker super mooi. Maar dit was op Iris manier mooi.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:24 schreef ranja het volgende:
Ze zong best goed gister, maar waarom Nick en Simon zo lyrisch waren... het gevoel dat ze overbrengt? Kennen ze het orgineel wel? Niet te vergelijken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |