abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102995113
quote:
De Nederlandse vrouw is uniek

'De Nederlandse vrouw is als een Hollandse tomaat: ze ziet er aantrekkelijk uit, ze is lang houdbaar, maar ze smaakt en ruikt nergens naar.' Dit is slechts één mening over de karakteristieken van Hollandse deernes. Santje Kramer interviewde voor haar boek Het poldermodel 24 mannen en vrouwen over de eigengereidheid van de Nederlandse vrouw.

Typisch Nederlands

De elegante Franse, de blonde, aantrekkelijke Zweedse, de vurige Spaanse. Allemaal stereotypen, maar vaak met een kern van waarheid. Hoe valt de Nederlandse vrouw te typeren?

'Vergeleken met veel elegantere, slankere en kleinere volkeren, is ze een beetje een logge boerin. Maar de gezichten van Nederlandse vrouwen zijn mooi.' Zo begint Kramers boek over de uniekheid van de Hollandse vrouw. De geïnterviewden zijn het over één aspect eens: de Nederlandse vrouw is mooi in haar eenvoud. Ze schuwt dikke lagen make-up. Een sexy lingeriesetje? Echt niet, wij stappen het liefst in een HEMA onderbroek uit bed, aldus de Griek Ilias Kotsiris.

Onbeschoft en grote bek

Andere termen die vallen tijdens de gesprekken die Kramer voert met het internationale gezelschap: zelfstandig, onbeschoft, onafhankelijk, recht door zee, haar vrouwelijkheid is een tikkeltje masculien, stabiel, tactloos en dominant. "[De Nederlandse vrouw, red] heeft een grote bek, kan grof zijn in zowel taalgebruik als lichaamstaal en ze neemt enorme stappen", vindt de Oostenrijke fotografe Karin Nussbaumer.

Ook valt het de geïnterviewden op hoe weinig moeders in Nederland fulltime werken. Maar als een moeder wél werkt, is het issue. "In Nederland wil de vrouw te veel", zegt de Italiaan Lorenzo De Capitani da Vimercate. "Ze eist te veel vrijheid op."

http://www.telegraaf.nl/v(...)rouw_is_uniek__.html
De Nederlandse vrouwen zijn smakeloze tomaten met een grote, onbeschofte bek die te veel willen.
Ik neem aan dat de dames op FOK! zich helemaal in deze omschrijving herkennen? :7
pi_102995172
Kort pittig kapsel.
pi_102995174
Het gaat over mij! *O*
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:29:27 #4
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_102995196
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:26 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De Nederlandse vrouwen zijn smakeloze tomaten met een grote, onbeschofte bek die te veel willen.
Ik neem aan dat de dames op FOK! zich helemaal in deze omschrijving herkennen? :7
Dat zijn alleen de vrouwen waar jij je mee ophoudt.
De mooie beschaafde vrouwen blijven ver bij jou uit de buurt. :*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_102995272
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:29 schreef mazaru het volgende:

[..]

Gevalletje OP niet gelezen, maar dekt meteen de OP :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_102995424
quote:
16s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:28 schreef seasushi het volgende:
Het gaat over mij! *O*
*;

quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:29 schreef mazaru het volgende:

[..]

quote:
zelfstandig, onbeschoft, onafhankelijk, recht door zee, haar vrouwelijkheid is een tikkeltje masculien, stabiel, tactloos en dominant.
Je voldoet behoorlijk aan het profiel!
pi_102995498
Als ik zo om me rondkijk klopt dat verhaaltje wel, Maar een grote bek hebben Nederlandse dames toch niet allemaal hoor :+
pi_102995510
Elk volk krijgt de vrouw die de man verdient/ nodig heeft
pi_102995524
Wel een beetje generaliserend imo.
Who motivates the motivator?
pi_102995532
Nederlandse mannen zijn ook gewoon watjes die dit allemaal maar toelaten....
pi_102995533
quote:
17s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef jannekecompeer het volgende:
:o _O-
pi_102995586
quote:
:D

Genius!
pi_102995625
quote:
w/ *O*
pi_102995673
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Wel een beetje generaliserend imo.
Telegraaf, dus je weet.......
Lurf is the message and the message is Lurf
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:44:32 #15
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_102995699
quote:
"In Nederland wil de vrouw te veel", zegt de Italiaan Lorenzo De Capitani da Vimercate. "Ze eist te veel vrijheid op."
Italianen, bazen.
pi_102995718
quote:
Leuk, maar die vlieger gaat niet echt op bij volkeren/culteren waar vrouwen onderdrukt worden en/of stelselmatig door manlief in elkaar geknikkerd worden.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:45:02 #17
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_102995719
Jammer dat de bron onderaan staat vermeld, want Telegraaf -O- en dan was ik eerder gestopt met lezen...
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_102995735
quote:
Inderdaad, zitten allemaal gelijk onder de plak.
pi_102995752
quote:
'Vergeleken met veel elegantere, slankere en kleinere volkeren, is ze een beetje een logge boerin.
Dit verklaart wel waarom Boer zoekt vrouw zo populair is. 8-)

Ik vroeg me altijd al af waarom er zoveel vrouwen reageerden op die vrijgezelle boeren, maar het is me nu helemaal duidelijk geworden!
pi_102995756
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:43 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Telegraaf, dus je weet.......
Oh, vandaar dus.
pi_102995784
quote:
Leuk, maar die vlieger gaat niet echt op bij volkeren/culteren waar vrouwen onderdrukt worden en/of stelselmatig door manlief in elkaar geknikkerd worden.
uit eindelijk worden zij ook de vrouw die ze verdienen (het heeft wat tijd nodig)
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 13:49:53 #22
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102995886
quote:
Ook valt het de geïnterviewden op hoe weinig moeders in Nederland fulltime werken. Maar als een moeder wél werkt, is het issue. "In Nederland wil de vrouw te veel", zegt de Italiaan Lorenzo De Capitani da Vimercate. "Ze eist te veel vrijheid op."
Dit snap ik niet... dat ze niet fulltime werken als ze eenmaal van die gedrochten hebben uitgepoept geeft toch juist aan dat ze niet veel willen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_102995940
Oude discussie. Gezien de reacties op het artikel in de krant klopt het. De vrouwen betwisten het niet eens maar komen met dooddoeners als; "ja maar de mannen.....".

Nee dames, het gaat niet om de mannen, het gaat om de vrouwen. Als je over mannen wil klagen schrijf je maar je eigen artikel of maak je je eigen topic aan.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:45 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dit verklaart wel waarom Boer zoekt vrouw zo populair is. 8-)

Ik vroeg me altijd al af waarom er zoveel vrouwen reageerden op die vrijgezelle boeren, maar het is me nu helemaal duidelijk geworden!
_O-
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:54:36 #24
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102996048
Ik hou wel van Nederlandse vrouwen! Komt tenminste een beetje pit uit.
Gourmetten of steengrillen?
pi_102996086
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oude discussie. Gezien de reacties op het artikel in de krant klopt het. De vrouwen betwisten het niet eens maar komen met dooddoeners als; "ja maar de mannen.....".

Nee dames, het gaat niet om de mannen, het gaat om de vrouwen. Als je over mannen wil klagen schrijf je maar je eigen artikel of maak je je eigen topic aan.

[..]

_O-
Ik zie geen klagende vrouwen over mannen?
Hoogstens wat constateringen ;)
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 13:56:58 #26
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102996118
De meeste buitelandse heren en dames die ik spreek vinden het in nederland de omgekeerde wereld. Waar de franse en spaanse mannen op jacht willen komen ze in nederland van een koude kermis thuis, vrouwen die er niet van gediend zijn en die zo iets hebben "als ik iets van je moet kom ik wel naar je toe!" Voor de vrouwen is het omgekeerd die hebben zoiets van hey er lopen best leuke nederlandse knapen rond maar ze komen niet op je af, dus ze proberen van alles, oogcontact, dansen etc. maar dan is het nog te subtiel. Ze hebben zoiets van ik voel me in nederland veel minder knap omdat je gewoon geen respons krijgt, en als ze dan echt willen bewandelen ze de nederlandse weg en stappen gewoon op de man af en zeggen iets bots. Maar daar voelen ze zich niet prettig bij. Ook missen ze de charmerende praat (wat ik als nederlander hijgerige klefheid vind) Al deze buitenlandse collega's hebben dan ook inmiddels een andere buitenlander opgepikt hier in nederland. (ik praat in deze over utrecht)
pi_102996139
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef Silenus het volgende:
We proberen het goede voorbeeld te geven, maar de mannen willen niet echt volgen. Uitzonderingen daargelaten, maar over het algemeen vind ik veel Nederlandse mannen watjes.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:58:57 #28
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102996188
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:57 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

We proberen het goede voorbeeld te geven, maar de mannen willen niet echt volgen. Uitzonderingen daargelaten, maar over het algemeen vind ik veel mannen watjes.
Ja, in elke omgeving zal dat wat anders zijn. Ik woon bijv. in een stad met vrouwenoverschot (Utrecht) en hier stikt het van de mooie, intelligente en welbespraakte vrouwen. Als je dan een niet-wattige kerel bent is dat gewoon een paradijs.
pi_102996265
24 mannen en vrouwen, goede representatieve test hoor indrukwekkend :X
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Redactie Sport woensdag 12 oktober 2011 @ 14:02:56 #30
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_102996321
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:01 schreef Seam het volgende:
24 mannen en vrouwen, goede representatieve test hoor indrukwekkend :X
Ja en waarschijnlijk niet eens 50/50. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 14:04:39 #31
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102996387
De nederlandse vrouw is wat overheersender en de nederlandse man wat onderdaniger denk ik.

We zijn gewoon een volk opgevoed door sterke no nonsense moeders.
pi_102996546
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:57 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

We proberen het goede voorbeeld te geven, maar de mannen willen niet echt volgen. Uitzonderingen daargelaten, maar over het algemeen vind ik veel Nederlandse mannen watjes.
Want?

Onderbouw je argument dan ook..
pi_102996625
quote:
5s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Want?

Serieus? Lijkt mij geen uitleg voor nodig. Vrouwen worden 'slecht' weggezet in dit topic dus komt de 'ja maar mannen.....' variant ;)
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 14:12:49 #34
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102996655
quote:
5s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Want?

Daar kan ik wel voorbeelden van geven, ze gedragen zich slapjes, laten de vrouw keuzes maken, het ontbreekt aan ook maar een greintje macho gedrag (opkomen voor je meisje), de nederlandse man wil het liefst een beetje gamen met zijn vrienden en verder geen stennis en geeft daarom veelal de vriendin altijd gelijk en lopen vaak 'letterlijk en figuurlijk' achter de vriendin aan.

In veel andere culturen zijn mannen meer de voortrekkers en moeten de vrouwen wat meer vechten om hun wil door te drammen, wat dan weer gezien wordt als passie.

ps. ik ben zelf prototype slappe man
pi_102996658
Het zijn net mannen, kan me goed voorstellen dat het in andere westerse landen beter is en de man nog gelijkwaardig is aan de vrouw.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_102996983
Vraag:

Is de nederlandse man eigenlijk wel geintresseerd in de Italiaanse of Franse vrouw.
Ik heb het idee dat zij de iets wat horkerige maar recht door zee vrouw leuker vinden dan een temerament volle (dit is vaak een masker) italaanse/ franse vrouw.
pi_102997085
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:22 schreef jannekecompeer het volgende:
Vraag:

Is de nederlandse man eigenlijk wel geintresseerd in de Italiaanse of Franse vrouw.
Ik heb het idee dat zij de iets wat horkerige maar recht door zee vrouw leuker vinden dan een temerament volle (dit is vaak een masker) italaanse/ franse vrouw.
:Y vooral de Italiaanse.

Ik heb een Italiaanse ex. Was altijd zeer gezellig, met de familie pizza's bakken in de kelder. Altijd zeer verzorgd én geleerd.
pi_102997169
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef ayumu het volgende:
Als ik zo om me rondkijk klopt dat verhaaltje wel, Maar een grote bek hebben Nederlandse dames toch niet allemaal hoor :+
Vergeleken met het buitenland he... Nederlanders staan wel bekend om hun botheid.
pi_102997177
quote:
Ik heb een Italiaanse ex. Was altijd zeer ge[quote]
zellig, met de familie pizza's bakken in de kelder. Altijd zeer verzorgd én geleerd.[/quote]

was zij niet veeleisend?
pi_102997282
quote:
Vraag:

Tuurlijk; bovendien zien wij natuurlijk weer alleen de positieve kanten van zuid-europese vrouwen, maar mijn zwager is zijn land (Spanje) ontvlucht vanwege de vrouwen (oké en omdat hij hier werk had). Spaanse vrouwen zien er altijd heel verzorgd en mooi uit; maar zodra ze thuis komen is het alles uit en joggingbroek aan. Ze zijn kattig en chagerijnig en als je geluk heb mag je er een keertje over heen per maand...

Nee de Nederlandse vrouwen zijn dan wellicht een beetje horkerig, maar doen tenminste ook hun best voor hun vriend en houden van seks! *O*
pi_102997431
betaalt de italiaanse vrouw eigenlijk de helft van de rekening in het restaurant?
of doet in iedergeval de portemonai trekken? (als gebaar)?
pi_102997448
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:34 schreef jannekecompeer het volgende:
betaalt de italiaanse vrouw eigenlijk de helft van de rekening in het restaurant?
Zover ik weet wel, :P
pi_102997563
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:30 schreef zatoichi het volgende:
Nee de Nederlandse vrouwen zijn dan wellicht een beetje horkerig, maar doen tenminste ook hun best voor hun vriend en houden van seks! *O*
Haha, idd. Ook weer een voorbeeld van "minder show en meer recht door zee". De Nederlandse vrouw is vaak niet elegant; maar kan vaak des te meer opwindend zijn.
pi_102997578
quote:
Vraag:

Het is (voor mij) de combi die het hem doet.

Lomp en lief
Lady en hoerig
Brutaal en braaf
Temperament en passief
Verzorgd en slonzig

etc. etc.

Als een mens meer kanten heeft en divers is, dan vind ik dat zeer aantrekkelijk.
pi_102998099
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Vergeleken met het buitenland he... Nederlanders staan wel bekend om hun botheid.
Dat klopt, we zijn vaak te direct en mensen willen over het algemeen heel snel ter zake komen. Maar ja, we weten niet beter...
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:57:50 #46
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_102998156
Tis wel een feit dat je in (bijv) Zweden als jongen wel gewoon spontaan wordt aangesproken in een cafe ofzo, in NL is dat toch anders.

Maar verder zijn NL'se vrouwen nou echt niet allemaal van die bitches hoor...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:00:08 #47
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102998240
Als ze zien dat je niet uit het land van herkomst komt (en wel gewoon blank bent :')) word je sowieso snel aangesproken. Buitenlands = interessant.

In Zweden werd ik ook aangesproken ja, maar dat vond ik eerder logisch omdat ik 1,90m ben en er uitzie als een halve Italiaan.

In de Nederlandse 'provincie' moet je als man veel meer moeite doen dan in de 'studentenstad'. Wel een verschil.
pi_102998490
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:27 schreef jannekecompeer het volgende:

[..]

zellig, met de familie pizza's bakken in de kelder. Altijd zeer verzorgd én geleerd.
was zij niet veeleisend?
[/quote]

Mwa viel wel mee. Ze wou wel dat ik er verzorgd uitzag maar dat vind ik niet veeleisend. Ik vind het zelf ook leuk om er verzorgd uit te zien. Qua overige zaken was ze niet veeleisend.
pi_102998603
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:34 schreef jannekecompeer het volgende:
Sorry dat we nu massaal voor de Italiaanse vrouw gaan :P
pi_102998766
quote:
6s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Sorry dat we nu massaal voor de Italiaanse vrouw gaan :P
Ik betaal toch graag als ik iemand uit eten neem dus voor mij hoeft ze uberhaupt niet te betalen ;)
pi_102999015
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:45 schreef Spouwerranger het volgende:
Daar hebben de mannen een boksbal nodig.
Ja, ik generaliseer.
pi_103002208
Ik kan me er wel in vinden opzich.

de Nederlandse vrouw is mooi in haar eenvoud. Ze schuwt dikke lagen make-up. Een sexy lingeriesetje? Echt niet, wij stappen het liefst in een HEMA onderbroek uit bed, aldus de Griek Ilias Kotsiris.

Make up gebruik ik inderdaad zelden. Lingerie O+ Hema onderbroeken :')

zelfstandig, onbeschoft, onafhankelijk, recht door zee, haar vrouwelijkheid is een tikkeltje masculien, stabiel, tactloos en dominant. "[De Nederlandse vrouw, red] heeft een grote bek, kan grof zijn in zowel taalgebruik als lichaamstaal en ze neemt enorme stappen", vindt de Oostenrijke fotografe Karin Nussbaumer.

Ja, dat klopt allemaal wel zo'n beetje :') Laatste ligt er wel aan waar ik ben en hoe iemand mij benadert. Als iemand grof doet of uitdaagt ja dan deins ik niet terug ofzo.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:24:20 #53
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103003895
Ik ben het hier wel mee eens. Die mening heb ik al vaker verkondigd.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:37:39 #54
355513 BASBRO
Waarom spelen we niet meer...?
pi_103004399
quote:
Vraag:

Ik niet.

Liever een tikkeltje labiele met passie dan zo'n saai rechtlijnig wijf.

Maar dat ben ik dus maar.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:31:32 #55
355874 IPA
Bitter en Fruitig
pi_103006124
Iedere vrouw is uniek. Iedere man ook trouwens.
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 19:20:58 #56
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_103008031
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:31 schreef IPA het volgende:
Iedere vrouw is uniek. Iedere man ook trouwens.
Iedereen is uniek behalve ik :)
pi_103017716
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:20 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Iedereen is uniek behalve ik :)
Beetje mijn onderschrift jatten. :(
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 08:51:51 #58
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_103027931
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:07 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Beetje mijn onderschrift jatten. :(
Herman brusselmans is sowieso een held.
pi_103028424
Goh, geweldige research voor een boek ook.
24 mannen en vrouwen. Poeh poeh, wat een werk he....
Every living creature on earth dies alone
pi_103030247
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:18 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Goh, geweldige research voor een boek ook.
24 mannen en vrouwen. Poeh poeh, wat een werk he....
Telegraaf :')
pi_103030561
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:43 schreef Selestha het volgende:

[..]

Telegraaf :')
Heeft de Telegraaf een boek geschreven??? Aardige dooddoener.....
pi_103042896
Wat betreft de lompheid kan ik me er wel in vinden. Het hoeven echt niet allemaal dametjes te zijn, maar veel Nederlandse vrouwen lopen niet, die zetten hier en daar een voet neer. Misschien komt het omdat ze nooit op hakken lopen als het niet per se hoeft of niet te lang willen zijn, maar volgens mij is het in het zuiden normaal dat je dat leert of geleerd wordt op je 15e of zo. Dan gaat het er niet om dat je altijd op hakken loopt, maar die aandacht voor enigzins elegant voortbewegen neem je natuurlijk mee in je hele motoriek en de manier van lopen. Maar als je op je 25e eens voor het eerst hakken onder probeert dan is het waarschijnlijk te laat, en zit dat flink doorstampen tegen windracht 10 in terwijl je een mud aardappelen voortsleept er al teveel in en helpt het niet meer.

Het geldt ook voor de rest van de motoriek, fijne maniertjes, je hoeft echt niet met je pink omhoog thee te drinken maar je mok op tafel bonzen als een bouwvakker vind ik ook niet zo heel vrouwelijk. Vrouwen die veel met hun handen praten zwaaien vaak ook maar wat spastisch in het rond en als je te dicht in de buurt komt ga je nog knock out door de kracht waarmee ze dat doen ook. Verder zie ik best nog wel eens vrouwen in het openbaar hun broek optrekken of op manieren zitten dat je je afvraagt hoe dat er zo ingesleten is. Broeken zijn trouwens ook een verhaal apart.

Voordeel is dan wel weer dat de natuurtalenten er tussenuit springen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 22:17:12 #63
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_103055983
Nederlandse vrouwen zijn veel baziger dan andere vrouwen naar mijn ervaring.
pi_103056552
Tja de psyche van de nederlandse vrouw. Beter goed mislukt. Dan slecht mislukt. Beter met onvolmaaktheden leven dan proberen volmaakter te zijn. Doet me een beetje aan frankenstein denken.

[ Bericht 13% gewijzigd door picardmike op 13-10-2011 22:32:40 ]
UITGESCHREVEN
  donderdag 13 oktober 2011 @ 22:35:58 #65
358127 Blitzkrieger
Haters gonna hate
pi_103057160
Alle vrouwen zijn hoeren, behalve deze rechtse

http://img411.imageshack.us/img411/60/hb4.jpg (copy/paste deze link)
Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn
pi_103057308
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:35 schreef Blitzkrieger het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren, behalve deze rechtse

http://img411.imageshack.us/img411/60/hb4.jpg (copy/paste deze link)
Ze heeft wel haar benen bij elkaar, die andere niet.
UITGESCHREVEN
  donderdag 13 oktober 2011 @ 22:48:40 #67
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_103057815
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef Gary_Oak het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn veel baziger dan andere vrouwen naar mijn ervaring.
Eens
  donderdag 13 oktober 2011 @ 22:49:16 #68
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_103057845
Toch komen Nederlandse vrouwen hoog in lijsten voor als '' welk land heeft de mooiste vrouwen'' etc.
pi_103057900
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:49 schreef Partyboy1991 het volgende:
Toch komen Nederlandse vrouwen hoog in lijsten voor als '' welk land heeft de mooiste vrouwen'' etc.
Klopt. Wordt ook in de OP genoemd.

quote:
ze ziet er aantrekkelijk uit
pi_103057940
quote:
Tja estetisch valt er ook niks op af te dingen.
UITGESCHREVEN
  donderdag 13 oktober 2011 @ 22:53:15 #71
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_103058044
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Klopt. Wordt ook in de OP genoemd.

[..]

Een mooie schil maar de pit is een beetje misvormd :')
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 01:04:46 #72
327244 PurmerendseZoutbietser
ik wil nog meer strooizout @#%
pi_103063358
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef Silenus het volgende:
Sinds wanneer is respectloosheid 'pit'?

Maar goed, er zijn gelukkig ook lieve Hollandse vrouwen, waaronder mijn vriendin. ^O^
pi_103066453
quote:
Nog wel.... dat is het idyllische beeld van lange benen en blond haar.

Tegenwoordig lopen er meer dikke propjes met kort haar rond.... zodra men dat in het buitenland door heeft veranderen die lijstjes wel ;)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:42:15 #74
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103066743
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nog wel.... dat is het idyllische beeld van lange benen en blond haar.

Tegenwoordig lopen er meer dikke propjes met kort haar rond.... zodra men dat in het buitenland door heeft veranderen die lijstjes wel ;)
Wordt natuurlijk gemeten vanuit de hoofdstad. In Amsterdam wonen veel meer lekkere wijven dan in Oldenzaal, Venlo en Bergen op Zoom. Dat zijn boerse provinciesteden en wonen naar verhouding veel meer lelijke dikkerds met kort haar.

Ik denk dat je dat verschijnsel in elk land wel ziet: de mooie mensen trekken naar de stad en de lelijke mensen blijven een beetje achter om op het land te werken. (Gemiddeld he, voordat zichzelf aangesproken provincialen weer komen huilen om deze post)
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:27:24 #75
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_103067706
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wordt natuurlijk gemeten vanuit de hoofdstad. In Amsterdam wonen veel meer lekkere wijven dan in Oldenzaal, Venlo en Bergen op Zoom. Dat zijn boerse provinciesteden en wonen naar verhouding veel meer lelijke dikkerds met kort haar.

Ik denk dat je dat verschijnsel in elk land wel ziet: de mooie mensen trekken naar de stad en de lelijke mensen blijven een beetje achter om op het land te werken. (Gemiddeld he, voordat zichzelf aangesproken provincialen weer komen huilen om deze post)
lelijke provinciaal meldt *D
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:32:07 #76
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103067807
quote:

Idd. En Utrecht wint weer van Amsterdam :P
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:35:14 #77
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_103067879
Met Nederlandse vrouwen kun je tenminste op niveau ouwehoeren / keten en met vazen bier aan de bar kwallen. En ze zien er -als ze een beetje hun best doen- zeker mooi (eigenlijk nooit sexy) uit.

Ik heb echt een broertje dood aan die semi-diepgaande trutjes die quasi elegant seksueel wervend gedrag staan te vertonen met hun passoa-frambozen-lime-ijs-koffie-room-roosvicee shit.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:35:48 #78
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_103067893
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:32 schreef Catbert het volgende:

[..]

Idd. En Utrecht wint weer van Amsterdam :P
Utrecht is het paradijs wat dat betreft.

pi_103067944
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:35 schreef AgLarrr het volgende:

Ik heb echt een broertje dood aan die semi-diepgaande trutjes die quasi elegant seksueel wervend gedrag staan te vertonen met hun passoa-frambozen-lime-ijs-koffie-room-roosvicee shit.
Met stip op 1: vrouwen die rosé drinken. Per definitie ontwijken.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:37:50 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103067955
quote:
_O_
pi_103068452
quote:
Met Nederlandse vrouwen kun je tenminste op niveau ouwehoeren / keten en met vazen bier aan de bar kwallen.
Halve mannen dus.......
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:58:30 #82
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_103068505
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Halve mannen dus.......
Als je het negatief bekijkt, ja. So what?

vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:59:35 #83
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_103068532
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:28 schreef Picchia het volgende:
Kort pittig kapsel.
Inderdaad. Vaak zijn ze eigenlijk onzijdig ipv vrouwelijk
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:01:26 #84
3647 B.R.Oekhoest
pi_103068575
quote:
Als ze 20 zijn ja.
Maar je moet dezelfde wulpse blondine zien over 25 jaar, op die leeftijd gaan ze allemaal op Ien Dales lijken.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:02:28 #85
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103068607
Alsof die Spaanse en Italiaanse (bijv.) propjes dan nog zo lekker zijn.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:12:01 #86
3647 B.R.Oekhoest
pi_103068861
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:02 schreef Silenus het volgende:
Alsof die Spaanse en Italiaanse (bijv.) propjes dan nog zo lekker zijn.
Die vrouwen zien er over het algemeen beter verzorgd uit, ook op die leeftijd.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:14:10 #87
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103068926
Ik denk dat je daar ook weer het onderscheid kunt maken in nette vrouwen in steden en de 'moekes' in dorpjes.

Je kunt een mooie vrouw van 40 uit Madrid niet vergelijken met Gerda uit Emmer-Compascuum in haar hobbezak.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:16:49 #88
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_103068991
Dit hoort in KLB.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:21:34 #89
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103069141
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Die vrouwen zien er over het algemeen beter verzorgd uit, ook op die leeftijd.
Hahahahaha.

Euh, nee :D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103069555
quote:
De mensen in de stad doen meer hun best om er iets van te maken. In het dorp kom je ermee weg om 'functioneel' gekleed te zijn. De sociale druk die je in de stad hebt is er in het dorp niet. Denk niet dat het verder te maken heeft met demografische verdeling van mooie en lelijke mensen. Misschien in studentensteden een hogere concentratie jonge vrouwen, nu ik erover nadenk.
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:42:28 #91
3647 B.R.Oekhoest
pi_103069679
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:21 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hahahahaha.

Euh, nee :D
Huhuhuhuhu.

Euh, ja :D
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:45:15 #92
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103069753
Goede argumenten. :')

Spaanse vrouwen staan er juist om bekend dat ze later lelijk worden. Gaan gebukt lopen, krijgen een snor, dikke kont, blubberbuikje, doen hoofddoek om.

Sexy hoor. :')
pi_103069988
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:45 schreef Silenus het volgende:
Goede argumenten. :')

Spaanse vrouwen staan er juist om bekend dat ze later lelijk worden. Gaan gebukt lopen, krijgen een snor, dikke kont, blubberbuikje, doen hoofddoek om.

Sexy hoor. :')
Jij doelt op de leeftijd van 50+.

Dan zijn er weinig vrouwen nog sexy, ook niet in Nederland...
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:14:15 #94
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103070738
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:53 schreef Godshand het volgende:
Jij doelt op de leeftijd van 50+.

Dan zijn er weinig vrouwen nog sexy, ook niet in Nederland...
Vrouwen tussen de 30 en de 40 doen het hier anders ook prima. Ik weet niet waar jij woont maar hier zie ik geen korte pittige kapsels hoor. Da's meer iets voor priscilla met d'r kapstersdiploma die vanaf d'r 18e de ene na de andere koter uitpoept.
pi_103071606
quote:

[..]

Utrecht is het paradijs wat dat betreft.
Maar daar lijken alle meiden op elkaar. De studentes dan. ;)

Verder denk ik dat Nederlandse vrouwen er een stuk leuker van worden als ze niet zo geforceerd gelijk behandeld willen worden.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_103071855
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:37 schreef Kingstown het volgende:

Met stip op 1: vrouwen die rosé drinken. Per definitie ontwijken.
Daar zitten ook hele schappelijke types tussen, hoor. :+

En datzelfde geldt voor de korte pittige kapsels overigens.
Ik snap best dat het soms handig (en vaak ook voor de hand liggend) is om mensen in hokjes/categorieën te plaatsen. Maar je kunt ook doorschieten.

Dat doorschieten is hier en daar ook wel gebeurd bij de emancipatie van de vrouw, ja, heb ik het idee. Heb ik me vroeger iig ook wel schuldig aan gemaakt, vrees ik. :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:05:31 #97
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103072226
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
Maar daar lijken alle meiden op elkaar. De studentes dan. ;)
Als Utrechter en man niet mee eens. Tuurlijk zijn er een hoop doorsnee blonde popjes, maar genoeg meiden die gewoon een eigen stijl en uiterlijk hebben.

Ik snap het punt over Rose overigens niet. Wat is daar mis mee?
pi_103072280
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als Utrechter en man niet mee eens. Tuurlijk zijn er een hoop doorsnee blonde popjes, maar genoeg meiden die gewoon een eigen stijl en uiterlijk hebben.

Ik snap het punt over Rose overigens niet. Wat is daar mis mee?
Ik woon ook in Utrecht en je hebt eigenlijk 2 soorten meiden, de blonde studentes en de buitenlandse meiden die zich net anders kleden. In mijn ogen nogal een eenheidsworst.
pi_103072520
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
Ik woon ook in Utrecht en je hebt eigenlijk 2 soorten meiden, de blonde studentes en de buitenlandse meiden die zich net anders kleden. In mijn ogen nogal een eenheidsworst.
In welke groep val jij dan? :P
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:17:51 #100
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103072624
In de groep arty farty HKU-meisjes.

Die heb je ook nog. :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:20:10 #101
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103072691
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:17 schreef Silenus het volgende:
In de groep arty farty HKU-meisjes.

Die heb je ook nog. :P
Ja, die zijn natuurlijk veel hipper dan die "eenheidsworststudentes" :')
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:21:43 #102
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_103072732
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, die zijn natuurlijk veel hipper dan die "eenheidsworststudentes" :')
Inderdaad vooral dat je van 3 km afstand al kunt zien dat je er met 1 van doen hebt. Als ze bus 12 instappen weet je precies waar ze eruit moeten :P
pi_103073063
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:14 schreef Northside het volgende:

[..]

In welke groep val jij dan? :P
Geen. Ik heb zwart haar en ben geen studente. :D Ik kleed me ook niet hetzelfde.

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik zo uitzonderlijk ben ofzo.
pi_103073133
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:32 schreef Kluts het volgende:
Geen. Ik heb zwart haar en ben geen studente. :D Ik kleed me ook niet hetzelfde.

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik zo uitzonderlijk ben ofzo.
Dan zijn er dus al 3 groepen vrouwen in Utrecht. :P
Ja, ik generaliseer.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:35:03 #105
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_103073174
student, buitenlands, hku en kluts

4 groepen dus.
pi_103073208
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:34 schreef Northside het volgende:

[..]

Dan zijn er dus al 3 groepen vrouwen in Utrecht. :P
Ja, maar ik ben maar een heel klein groepje.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:39:26 #107
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_103073341
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:21 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Inderdaad vooral dat je van 3 km afstand al kunt zien dat je er met 1 van doen hebt. Als ze bus 12 instappen weet je precies waar ze eruit moeten :P
Tja, die map vol tekeningen valt idd wel op ja :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:40:36 #108
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103073385
Veel meer groepen joh!

* Verenigingsmeisjes. Inclusief grote riem, uggs, hese stem en jaarclubje.
* Alto-meisjes. Wonend op het IBB, beetje suf.
* HKU-meisjes. Pretenderen enorm kunstzinnig te zijn. Kijkt iedereen doorheen.
* University College-meisjes. Staan met hun wijde broek en regenboogriem te zuipen in de O'Connels en praten Spaans met elkaar
* Kluts en haar twee vriendinnen
* Tokkie-vrouwen die in trainingsbroek gaan winkelen en er bleek uitzien. Dikke reet ook vaak.
* Allochtonen. Kauwgumkauwend over straat schreeuwend in joggingpakje.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:43:47 #109
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_103073496
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:39 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Tja, die map vol tekeningen valt idd wel op ja :P
Dit idd.
pi_103073564
Hier in de stad zie je pas eenheidsworsten...allemaal op die afzichtelijke uggs en zo'n soort van joggingsbroek aan. Dat is het nadeel aan dit land (mede doordat het een klein land is) als er iets mode is MOET gewoon iedereen dat aantrekken met als resultaat dat iedereen denkt dat zij lekker hip is maar niet doorheeft dat ze eigenlijk een eenheidsworst zijn.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:46:43 #111
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103073601
Zeker die trend met luipaard-achtige pyamabroeken die een paar maanden geleden ineens hip werden. Wie verzint dat toch steeds. :')
pi_103073921
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:46 schreef Silenus het volgende:
Zeker die trend met luipaard-achtige pyamabroeken die een paar maanden geleden ineens hip werden. Wie verzint dat toch steeds. :')
Dat kan echt niet idd. ;(
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:02:59 #113
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_103074144
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:40 schreef Silenus het volgende:
Veel meer groepen joh!

* Verenigingsmeisjes. Inclusief grote riem, uggs, hese stem en jaarclubje.
* Alto-meisjes. Wonend op het IBB, beetje suf.
* HKU-meisjes. Pretenderen enorm kunstzinnig te zijn. Kijkt iedereen doorheen.
* University College-meisjes. Staan met hun wijde broek en regenboogriem te zuipen in de O'Connels en praten Spaans met elkaar
* Kluts en haar twee vriendinnen
* Tokkie-vrouwen die in trainingsbroek gaan winkelen en er bleek uitzien. Dikke reet ook vaak.
* Allochtonen. Kauwgumkauwend over straat schreeuwend in joggingpakje.
Naah, als je dan meta groepen moet formuleren dat blijft het toch een beetje een vierhoek tussen met Tokkie, Provinciaal/doorsnee, HKU/alternatief en Studentikoos/kak.

pi_103074178
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:02 schreef AgLarrr het volgende:
Naah, als je dan meta groepen moet formuleren dat blijft het toch een beetje een vierhoek tussen met Tokkie, Provinciaal/doorsnee, HKU/alternatief en Studentikoos/kak.
En waar valt Kluts dan in? :P
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:04:58 #115
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_103074206
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:04 schreef Northside het volgende:

[..]

En waar valt Kluts dan in? :P
Laten we het de dame zelf vragen. Kluts, meid, vertel eens: onder welke categorie schaar jij jezelf (je moet kiezen)?

pi_103074361
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:04 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Laten we het de dame zelf vragen. Kluts, meid, vertel eens: onder welke categorie schaar jij jezelf (je moet kiezen)?
Ik kom oorspronkelijk uit Apeldoorn, dus semi-provincie zou het dan moeten zijn. :D

Maar geen idee. Ik draag gewoon wat ik leuk vind.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:11:17 #117
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103074394
Dat zeggen ze natuurlijk allemaal he.
pi_103074534
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:11 schreef Silenus het volgende:
Dat zeggen ze natuurlijk allemaal he.
Ik ben 27, geen 19. ;)
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:19:49 #119
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_103074706
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:15 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ben 27, geen 19. ;)
Studeer je nog zo ja dan kun je zo in het hokje student... :P
pi_103076254
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:19 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Studeer je nog zo ja dan kun je zo in het hokje student... :P
Nee, ik werk al een aantal jaren. ;)
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:38:48 #121
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_103077390
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:04 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee, ik werk al een aantal jaren. ;)
Dan wordt het lastiger :D ;)

Zijn de mannen in utrecht eigenlijk ook in groepjes in te delen? (ben dan wel geen echte utrechter maar ik loop er genoeg rond)
pi_103077675
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:38 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dan wordt het lastiger :D ;)

Zijn de mannen in utrecht eigenlijk ook in groepjes in te delen? (ben dan wel geen echte utrechter maar ik loop er genoeg rond)
Volgens mij heb je verschillende, de corpsballen, de bontkraagjes, maar het valt minder op dan bij de meiden. :D
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:49:50 #123
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_103077789
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:

[..]

Volgens mij heb je verschillende, de corpsballen, de bontkraagjes, maar het valt minder op dan bij de meiden. :D
Ik val in het groepje saaie mannen wat verreweg de grootste groep is :)
pi_103077833
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:49 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik val in het groepje saaie mannen wat verreweg de grootste groep is :)
Beter saai dan een corpsbal of bontkraagje, moet je maar denken.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:13:14 #125
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103095306
quote:
oh vandaar dat die moslima's doorgaans niet te pruimen zijn :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:00:47 #126
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103101324
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:26 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Eensch.

De grootste 'groep' is de hollandse vrouw: groot, lang, mollig, blond, middelmatig van uiterlijk, grote tieten, ontevreden, eisenlijst die niet in verhouding tot wat ze te bieden hebben, etc etc.

Alle vrouwen die daar niet aan voldoen, mogen zich natuurlijk bij mij melden. *)

quote:
Vraag:

Ik heb het idee dat zij de iets wat horkerige maar recht door zee vrouw leuker vinden dan een temperamentvolle (dit is vaak een masker) italaanse/ franse vrouw.
Italiaanse vrouwen mogen zich bij mij in meervoud melden. :9

[ Bericht 15% gewijzigd door DenWauwelaar op 15-10-2011 09:02:21 ]
Voor vrienden is het kortweg Wauw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')