Daar hebben de mannen een boksbal nodig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:45 schreef Spouwerranger het volgende:
Leuk, maar die vlieger gaat niet echt op bij volkeren/culteren waar vrouwen onderdrukt worden en/of stelselmatig door manlief in elkaar geknikkerd worden.
Ik niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:22 schreef jannekecompeer het volgende:
Vraag:
Is de nederlandse man eigenlijk wel geintresseerd in de Italiaanse of Franse vrouw.
Ik heb het idee dat zij de iets wat horkerige maar recht door zee vrouw leuker vinden dan een temerament volle (dit is vaak een masker) italaanse/ franse vrouw.
Iedereen is uniek behalve ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:31 schreef IPA het volgende:
Iedere vrouw is uniek. Iedere man ook trouwens.
Herman brusselmans is sowieso een held.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje mijn onderschrift jatten.
Telegraafquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:18 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Goh, geweldige research voor een boek ook.
24 mannen en vrouwen. Poeh poeh, wat een werk he....
Ze heeft wel haar benen bij elkaar, die andere niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:35 schreef Blitzkrieger het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren, behalve deze rechtse
http://img411.imageshack.us/img411/60/hb4.jpg (copy/paste deze link)
Eensquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef Gary_Oak het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn veel baziger dan andere vrouwen naar mijn ervaring.
Klopt. Wordt ook in de OP genoemd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:49 schreef Partyboy1991 het volgende:
Toch komen Nederlandse vrouwen hoog in lijsten voor als '' welk land heeft de mooiste vrouwen'' etc.
quote:ze ziet er aantrekkelijk uit
Tja estetisch valt er ook niks op af te dingen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:49 schreef Partyboy1991 het volgende:
Toch komen Nederlandse vrouwen hoog in lijsten voor als '' welk land heeft de mooiste vrouwen'' etc.
Een mooie schil maar de pit is een beetje misvormdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. Wordt ook in de OP genoemd.
[..]
Sinds wanneer is respectloosheid 'pit'?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef Silenus het volgende:
Ik hou wel van Nederlandse vrouwen! Komt tenminste een beetje pit uit.
Nog wel.... dat is het idyllische beeld van lange benen en blond haar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:49 schreef Partyboy1991 het volgende:
Wordt natuurlijk gemeten vanuit de hoofdstad. In Amsterdam wonen veel meer lekkere wijven dan in Oldenzaal, Venlo en Bergen op Zoom. Dat zijn boerse provinciesteden en wonen naar verhouding veel meer lelijke dikkerds met kort haar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nog wel.... dat is het idyllische beeld van lange benen en blond haar.
Tegenwoordig lopen er meer dikke propjes met kort haar rond.... zodra men dat in het buitenland door heeft veranderen die lijstjes wel
lelijke provinciaal meldtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk gemeten vanuit de hoofdstad. In Amsterdam wonen veel meer lekkere wijven dan in Oldenzaal, Venlo en Bergen op Zoom. Dat zijn boerse provinciesteden en wonen naar verhouding veel meer lelijke dikkerds met kort haar.
Ik denk dat je dat verschijnsel in elk land wel ziet: de mooie mensen trekken naar de stad en de lelijke mensen blijven een beetje achter om op het land te werken. (Gemiddeld he, voordat zichzelf aangesproken provincialen weer komen huilen om deze post)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |