We proberen het goede voorbeeld te geven, maar de mannen willen niet echt volgen. Uitzonderingen daargelaten, maar over het algemeen vind ik veel Nederlandse mannen watjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef Silenus het volgende:
Ik hou wel van Nederlandse vrouwen! Komt tenminste een beetje pit uit.
Ja, in elke omgeving zal dat wat anders zijn. Ik woon bijv. in een stad met vrouwenoverschot (Utrecht) en hier stikt het van de mooie, intelligente en welbespraakte vrouwen. Als je dan een niet-wattige kerel bent is dat gewoon een paradijs.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
We proberen het goede voorbeeld te geven, maar de mannen willen niet echt volgen. Uitzonderingen daargelaten, maar over het algemeen vind ik veel mannen watjes.
Ja en waarschijnlijk niet eens 50/50.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:01 schreef Seam het volgende:
24 mannen en vrouwen, goede representatieve test hoor indrukwekkend
Want?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
We proberen het goede voorbeeld te geven, maar de mannen willen niet echt volgen. Uitzonderingen daargelaten, maar over het algemeen vind ik veel Nederlandse mannen watjes.
Serieus? Lijkt mij geen uitleg voor nodig. Vrouwen worden 'slecht' weggezet in dit topic dus komt de 'ja maar mannen.....' variantquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want?
Onderbouw je argument dan ook..
Daar kan ik wel voorbeelden van geven, ze gedragen zich slapjes, laten de vrouw keuzes maken, het ontbreekt aan ook maar een greintje macho gedrag (opkomen voor je meisje), de nederlandse man wil het liefst een beetje gamen met zijn vrienden en verder geen stennis en geeft daarom veelal de vriendin altijd gelijk en lopen vaak 'letterlijk en figuurlijk' achter de vriendin aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want?
Onderbouw je argument dan ook..
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:22 schreef jannekecompeer het volgende:
Vraag:
Is de nederlandse man eigenlijk wel geintresseerd in de Italiaanse of Franse vrouw.
Ik heb het idee dat zij de iets wat horkerige maar recht door zee vrouw leuker vinden dan een temerament volle (dit is vaak een masker) italaanse/ franse vrouw.
Vergeleken met het buitenland he... Nederlanders staan wel bekend om hun botheid.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef ayumu het volgende:
Als ik zo om me rondkijk klopt dat verhaaltje wel, Maar een grote bek hebben Nederlandse dames toch niet allemaal hoor
zellig, met de familie pizza's bakken in de kelder. Altijd zeer verzorgd én geleerd.[/quote]quote:Ik heb een Italiaanse ex. Was altijd zeer ge[quote]
Tuurlijk; bovendien zien wij natuurlijk weer alleen de positieve kanten van zuid-europese vrouwen, maar mijn zwager is zijn land (Spanje) ontvlucht vanwege de vrouwen (oké en omdat hij hier werk had). Spaanse vrouwen zien er altijd heel verzorgd en mooi uit; maar zodra ze thuis komen is het alles uit en joggingbroek aan. Ze zijn kattig en chagerijnig en als je geluk heb mag je er een keertje over heen per maand...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:22 schreef jannekecompeer het volgende:
Vraag:
Is de nederlandse man eigenlijk wel geintresseerd in de Italiaanse of Franse vrouw.
Ik heb het idee dat zij de iets wat horkerige maar recht door zee vrouw leuker vinden dan een temerament volle (dit is vaak een masker) italaanse/ franse vrouw.
Zover ik weet wel,quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:34 schreef jannekecompeer het volgende:
betaalt de italiaanse vrouw eigenlijk de helft van de rekening in het restaurant?
of doet in iedergeval de portemonai trekken? (als gebaar)?
Haha, idd. Ook weer een voorbeeld van "minder show en meer recht door zee". De Nederlandse vrouw is vaak niet elegant; maar kan vaak des te meer opwindend zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:30 schreef zatoichi het volgende:
Nee de Nederlandse vrouwen zijn dan wellicht een beetje horkerig, maar doen tenminste ook hun best voor hun vriend en houden van seks!
Het is (voor mij) de combi die het hem doet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:22 schreef jannekecompeer het volgende:
Vraag:
Dat klopt, we zijn vaak te direct en mensen willen over het algemeen heel snel ter zake komen. Maar ja, we weten niet beter...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vergeleken met het buitenland he... Nederlanders staan wel bekend om hun botheid.
was zij niet veeleisend?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:27 schreef jannekecompeer het volgende:
[..]
zellig, met de familie pizza's bakken in de kelder. Altijd zeer verzorgd én geleerd.
Sorry dat we nu massaal voor de Italiaanse vrouw gaanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:34 schreef jannekecompeer het volgende:
betaalt de italiaanse vrouw eigenlijk de helft van de rekening in het restaurant?
of doet in iedergeval de portemonai trekken? (als gebaar)?
Ik betaal toch graag als ik iemand uit eten neem dus voor mij hoeft ze uberhaupt niet te betalenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sorry dat we nu massaal voor de Italiaanse vrouw gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |