Ja, die zijn natuurlijk veel hipper dan die "eenheidsworststudentes"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:17 schreef Silenus het volgende:
In de groep arty farty HKU-meisjes.
Die heb je ook nog.
Inderdaad vooral dat je van 3 km afstand al kunt zien dat je er met 1 van doen hebt. Als ze bus 12 instappen weet je precies waar ze eruit moetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, die zijn natuurlijk veel hipper dan die "eenheidsworststudentes"
Geen. Ik heb zwart haar en ben geen studente.quote:
Dan zijn er dus al 3 groepen vrouwen in Utrecht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:32 schreef Kluts het volgende:
Geen. Ik heb zwart haar en ben geen studente.Ik kleed me ook niet hetzelfde.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik zo uitzonderlijk ben ofzo.
Ja, maar ik ben maar een heel klein groepje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:34 schreef Northside het volgende:
[..]
Dan zijn er dus al 3 groepen vrouwen in Utrecht.
Tja, die map vol tekeningen valt idd wel op jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaad vooral dat je van 3 km afstand al kunt zien dat je er met 1 van doen hebt. Als ze bus 12 instappen weet je precies waar ze eruit moeten
Dit idd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Tja, die map vol tekeningen valt idd wel op ja
Dat kan echt niet idd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:46 schreef Silenus het volgende:
Zeker die trend met luipaard-achtige pyamabroeken die een paar maanden geleden ineens hip werden. Wie verzint dat toch steeds.
Naah, als je dan meta groepen moet formuleren dat blijft het toch een beetje een vierhoek tussen met Tokkie, Provinciaal/doorsnee, HKU/alternatief en Studentikoos/kak.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:40 schreef Silenus het volgende:
Veel meer groepen joh!
* Verenigingsmeisjes. Inclusief grote riem, uggs, hese stem en jaarclubje.
* Alto-meisjes. Wonend op het IBB, beetje suf.
* HKU-meisjes. Pretenderen enorm kunstzinnig te zijn. Kijkt iedereen doorheen.
* University College-meisjes. Staan met hun wijde broek en regenboogriem te zuipen in de O'Connels en praten Spaans met elkaar
* Kluts en haar twee vriendinnen
* Tokkie-vrouwen die in trainingsbroek gaan winkelen en er bleek uitzien. Dikke reet ook vaak.
* Allochtonen. Kauwgumkauwend over straat schreeuwend in joggingpakje.
En waar valt Kluts dan in?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:02 schreef AgLarrr het volgende:
Naah, als je dan meta groepen moet formuleren dat blijft het toch een beetje een vierhoek tussen met Tokkie, Provinciaal/doorsnee, HKU/alternatief en Studentikoos/kak.
Laten we het de dame zelf vragen. Kluts, meid, vertel eens: onder welke categorie schaar jij jezelf (je moet kiezen)?quote:
Ik kom oorspronkelijk uit Apeldoorn, dus semi-provincie zou het dan moeten zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:04 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Laten we het de dame zelf vragen. Kluts, meid, vertel eens: onder welke categorie schaar jij jezelf (je moet kiezen)?
Studeer je nog zo ja dan kun je zo in het hokje student...quote:
Nee, ik werk al een aantal jaren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Studeer je nog zo ja dan kun je zo in het hokje student...
Dan wordt het lastigerquote:
Volgens mij heb je verschillende, de corpsballen, de bontkraagjes, maar het valt minder op dan bij de meiden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan wordt het lastiger![]()
Zijn de mannen in utrecht eigenlijk ook in groepjes in te delen? (ben dan wel geen echte utrechter maar ik loop er genoeg rond)
Ik val in het groepje saaie mannen wat verreweg de grootste groep isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij heb je verschillende, de corpsballen, de bontkraagjes, maar het valt minder op dan bij de meiden.
Beter saai dan een corpsbal of bontkraagje, moet je maar denken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik val in het groepje saaie mannen wat verreweg de grootste groep is
oh vandaar dat die moslima's doorgaans niet te pruimen zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef jannekecompeer het volgende:
Elk volk krijgt de vrouw die de man verdient/ nodig heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensch.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De Nederlandse vrouwen zijn smakeloze tomaten met een grote, onbeschofte bek die te veel willen.
Ik neem aan dat de dames op FOK! zich helemaal in deze omschrijving herkennen?
Italiaanse vrouwen mogen zich bij mij in meervoud melden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:22 schreef jannekecompeer het volgende:
Vraag:
Is de nederlandse man eigenlijk wel geintresseerd in de Italiaanse of Franse vrouw.
Ik heb het idee dat zij de iets wat horkerige maar recht door zee vrouw leuker vinden dan een temperamentvolle (dit is vaak een masker) italaanse/ franse vrouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |