abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102986193

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Do what you love, love what you do!
pi_102986323
:') iedereen slaapt al, ga ik ook maar eens doen :)

tot morgen :D
Do what you love, love what you do!
pi_102987082
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 01:39 schreef kree het volgende:
:') iedereen slaapt al, ga ik ook maar eens doen :)

tot morgen :D
Een goedemorgen maarweer :)
pi_102987502
Ik ben keihard gedumpt vannacht. Ik voelde het gisteren ergens al aankomen ''omdat ik tijdens deze fase van een relatie waarin alles nog nieuw is en we elkaar nog moeten ontdekken, ben vreemdgegaan, vindt zij dat alleen maar negatief voor de toekomst.''

Ze zat er nog steeds mee, vandaar ook haar jaloerse en controlerende gedrag constant. Ik had me toen overgegeven aan mijn lusten, dat is het enige. Ik voel niks voor al die meiden, wel voor haar. Dit kan ze niet geloven ofzo. Ik had alleen niet in de gaten dat zij me toen al leuk vond en dat het iets kon worden tussen ons maar daar heeft zij niets aan, want ik ben nou eenmaal een klootzak die is vreemdgegaan.

Nu kan ik wel janken, eerste keer om een meisje. Ik ben haar kwijt door mezef. :')
pi_102987602
Goh mpj dat is vervelend.. Dat is je niet gegund..
Is dit definitief denk je?
*knuffel*
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:26:29 #6
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102987742
Ik wil niet lullig zijn mpj, maar die bal kwam natuurlijk een keer terug.

Maar het is natuurlijk wel verdomd jammer.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:55:02 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102988091
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:28 schreef mrk.n het volgende:
Heh?!
Edawarren heeft een relatie terwijl ze Newbie twee keer heeft gezien in real life en heeft met Mlig gezoend en hij heeft bij haar overnacht?! Gefeliciteerd Mlig, je hebt gezoend met een bezette (!) vrouw zonder haar te betalen! Goed gedaan. Jammer Newbie, houd vast aan het feit dat jullie elkaar nog maar twee keer hebben gezien en de liefde nog pril is.

Ik heb nu spijt dat ik niet naar de meet ben gegaan, zulke interessante en fascinerende mensen zijn hier ook. Volgende keer ben ik sowieso aanwezig in Amsterdam. Ik kan dit niet missen. :)
WAT TEH FUCK HEB IK GEMIST?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:55:43 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102988102
Oh ja en sterkte Mpj, er zijn meer vissen in de zee dat soort werk enzovoort enzovoort.
C'est la vie
pi_102988392
Goeie morgen ;)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:14:38 #10
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102988411
Reactie mpj op meet. Priceless.

:')
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:15:57 #11
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102988430
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goeie morgen ;)
Ik zie magnetron koffie en krijg zin in koffie :')

Ook goedemorgen
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:19:07 #12
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102988499
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:15 schreef kedge het volgende:
Ik zie magnetron koffie en krijg zin in koffie :')
Mannen zijn ook zo voorspelbaar. :')
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:23:48 #13
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102988579
Okee jongens even resume.

Eda heeft gezoend met Mlig en Newbie met een andere jongen.

Deze relatie is de grappigste allertijden.
C'est la vie
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:26:36 #14
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102988633
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:23 schreef heloef het volgende:

En ik riep nog gangbangmeet.

Klopt aardig. *)
pi_102988713
quote:

Huh?!?
pi_102988732
Deze reeks was ooit begonnen voor mensen die serieuze problemen hadden met het versieren van een vrouw of man. Mensen die vol zaten met sociale angsten en andere problemen. Mensen die serieus baat hadden bij de tips die hier door mij en vele anderen gegeven zijn.

Hoewel het heel grappig is, is deze reeks de laatste tijd gekaapt door een stel pubers die eigenlijk helemaal geen problemen met versieren hebben, maar die gewoon last hebben van hormoontjes. Nu is het verworden tot een soort virtuele orgie. Leuk ter vermaak, maar het schiet zijn doel totaal voorbij. Het gaat hier niet meer om de fundamentele problemen die mensen hebben bij het leggen van contacten, maar tegenwoordig om een stel hitsige pubers die het maar met Jan en alleman doen.

Niets mis mee, ik ben ook 18 geweest en heb ook een periode gehad waarin ik experimenteerde, maar het heeft niets te maken met waar deze reeks eigenlijk voor bedoeld is. Als je je als een soort topichoer op wilt stellen moet je je serieus afvragen of deze reeks überhaupt wel betrekking heeft op jou.

My 2 cents. Cash out and leave the table.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:34:46 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102988785
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Huh?!?
U leest het goed.
C'est la vie
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:35:05 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102988789
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:32 schreef Mystikvm het volgende:
Deze reeks was ooit begonnen voor mensen die serieuze problemen hadden met het versieren van een vrouw of man. Mensen die vol zaten met sociale angsten en andere problemen. Mensen die serieus baat hadden bij de tips die hier door mij en vele anderen gegeven zijn.

Hoewel het heel grappig is, is deze reeks de laatste tijd gekaapt door een stel pubers die eigenlijk helemaal geen problemen met versieren hebben, maar die gewoon last hebben van hormoontjes. Nu is het verworden tot een soort virtuele orgie. Leuk ter vermaak, maar het schiet zijn doel totaal voorbij. Het gaat hier niet meer om de fundamentele problemen die mensen hebben bij het leggen van contacten, maar tegenwoordig om een stel hitsige pubers die het maar met Jan en alleman doen.

Niets mis mee, ik ben ook 18 geweest en heb ook een periode gehad waarin ik experimenteerde, maar het heeft niets te maken met waar deze reeks eigenlijk voor bedoeld is. Als je je als een soort topichoer op wilt stellen moet je je serieus afvragen of deze reeks überhaupt wel betrekking heeft op jou.

Deed ik het maar met Jan en alleman. :')
C'est la vie
pi_102988793
Pfff, heb net vorige topic doorgelezen.

P.s., ik ben hier wel nog on topic (ik doe dan al een tijdje mee ondertussen)
pi_102988811
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 08:06 schreef mrk.n het volgende:
Ik ben keihard gedumpt vannacht. Ik voelde het gisteren ergens al aankomen ''omdat ik tijdens deze fase van een relatie waarin alles nog nieuw is en we elkaar nog moeten ontdekken, ben vreemdgegaan, vindt zij dat alleen maar negatief voor de toekomst.''

Ze zat er nog steeds mee, vandaar ook haar jaloerse en controlerende gedrag constant. Ik had me toen overgegeven aan mijn lusten, dat is het enige. Ik voel niks voor al die meiden, wel voor haar. Dit kan ze niet geloven ofzo. Ik had alleen niet in de gaten dat zij me toen al leuk vond en dat het iets kon worden tussen ons maar daar heeft zij niets aan, want ik ben nou eenmaal een klootzak die is vreemdgegaan.

Nu kan ik wel janken, eerste keer om een meisje. Ik ben haar kwijt door mezef. :')
Das kut, denk je dat het nog goed kan komen? Of is het definitief afgelopen?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:38:48 #21
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102988869
quote:

Ach wees blij voor ze... eindelijk eens wat actie in hun leven. Het komt hier allemaal verkeerd over, maar ik vind het leuk voor edda dat ze eindelijk haar sleur "van een saai leventje" doorbroken heeft en blij is met haar vriendje ook al is het misschien naïef. Dat ze met MLIG heeft gekust was misschien niet verstandig, omdat ze al iets heeft met newby, maar als je edda hebt ontmoet, dan snap je het deels wel. En tegelijkertijd vind ik het ook leuk voor MLIG.
pi_102988960
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Deed ik het maar met Jan en alleman. :')
Je mag dan nog wel een puber zijn, maar ik heb het niet over jou.
pi_102989024
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:38 schreef kedge het volgende:

[..]

Ach wees blij voor ze... eindelijk eens wat actie in hun leven. Het komt hier allemaal verkeerd over, maar ik vind het leuk voor edda dat ze eindelijk haar sleur "van een saai leventje" doorbroken heeft en blij is met haar vriendje ook al is het misschien naïef. Dat ze met MLIG heeft gekust was misschien niet verstandig, omdat ze al iets heeft met newby, maar als je edda hebt ontmoet, dan snap je het deels wel. En tegelijkertijd vind ik het ook leuk voor MLIG.
Edda is dus helemaal los?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:46:23 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102989040
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je mag dan nog wel een puber zijn, maar ik heb het niet over jou.
Ja dat is dus het probleem je hebt het niet over mij. _O-
C'est la vie
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:46:55 #25
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102989051
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:38 schreef kedge het volgende:

[..]

Ik ben blij voor ze hoor, daar niet van.
Betekent niet dat ze enorm snel gaan wat ik nogal naïef vind.
C'est la vie
pi_102989061
Amsterdam lijkt me leuk te gaan worden!

Alleen weet ik niet of ik in de regen over de grachten wil gaan slenteren
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:49:17 #27
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102989093
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Edda is dus helemaal los?
Ja teller staat nu al op 2.
Waar FOK! niet allemaal goed voor is. :')
C'est la vie
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:49:23 #28
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102989095
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Amsterdam lijkt me leuk te gaan worden!

Alleen weet ik niet of ik in de regen over de grachten wil gaan slenteren
Ik zeg zsm kroeg in en drinken. :')
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:49:34 #29
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102989101
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja teller staat nu al op 2.
Waar FOK! niet allemaal goed voor is. :')
De slet... :9
pi_102989129
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:49 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

De slet...
Dus jij hebt met minder dan twee mensen gezoend?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102989153
Kan veel zeggen maar was dus wel slim van mlig :P :P :P
pi_102989189
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kan veel zeggen maar was dus wel slim van mlig :P :P :P
Ik denk dat het mijn eigen schuld was :{
Ik snap nu eigenlijk niets meer van mijn leven ;(
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:55:12 #33
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102989205
Serieus Eda en Newbie zouden nu prima karakters zijn voor een nieuw seizoen Skins. :')
C'est la vie
pi_102989209
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:54 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik denk dat het mijn eigen schuld was :{
Ik snap nu eigenlijk niets meer van mijn leven ;(
Je bent gewoon gebruikt lijkt wel

Maar dat kun je zelf natuurlijk ook anders zien.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:55:54 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102989219
Maar goed je kan beter losgeslagen zijn dan zijn zoals mij.
C'est la vie
pi_102989278
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je bent gewoon gebruikt lijkt wel
Nee ik heb alles zelf gedaan, ik kan over de afgelopen week niets op anderen afschuiven denk ik, ik had er toch allemaal zelf de hand in...
Het was in elk geval niet de schuld van mlig zondag. Ik had gewoon nee kunnen zeggen namelijk, maar op dat moment liep het gewoon raar.

Nu heb ik gisteren een gesprek gehad met mijn ouders die overal achter zijn gekomen door een vriendin die bezorgd was en alles verteld wat me dwars zat van de afgelopen paar jaar, en nu willen ze dat ik er hulp voor ga zoeken en ik weet ook niet of ik dat wil want ik geloof er niets van dat mensen daarbij kunnen helpen.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:59:20 #37
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102989304
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:58 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Nee ik heb alles zelf gedaan, ik kan over de afgelopen week niets op anderen afschuiven denk ik, ik had er toch allemaal zelf de hand in...

Nu heb ik gisteren een gesprek gehad met mijn ouders die overal achter zijn gekomen door een vriendin die bezorgd was en alles verteld wat me dwars zat van de afgelopen paar jaar, en nu willen ze dat ik er hulp voor ga zoeken en ik weet ook niet of ik dat wil want ik geloof er niets van dat mensen daarbij kunnen helpen.
Ik denk dat jij even rust moet nemen.
Dit is niet lullig bedoeld maar wat ik al verwachtte, je gaat veel en veel te snel met alles.
C'est la vie
pi_102989350
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik denk dat jij even rust moet nemen.
Dit is niet lullig bedoeld maar wat ik al verwachtte, je gaat veel en veel te snel met alles.
Dat weet ik, en dat moet ik ook gewoon doen, maar nu heb ik wel eindelijk iets gedaan waardoor mijn ouders mijn problemen serieus nemen, en ik heb er zelf geen spijt van verder maar het is wel allemaal erg verwarrend, maar ik verwacht dat dit goed is geweest om uit mijn situatie te komen waar ik jarenlang in ben blijven steken...
pi_102989369
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:58 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Het was in elk geval niet de schuld van mlig zondag. Ik had gewoon nee kunnen zeggen namelijk, maar op dat moment liep het gewoon raar.

Ik ben ook heel kritisch op jou en je gedrag in deze reeks, ik houd jou mede verantwoordelijk voor het totaal off-topic gaan. Het gaat namelijk niet meer om mensen met problemen, jij hebt gewoon last van hormonen.

Maar hulp zoeken? Kom op, je bent 18. Je bent jong. Je gaat ontdekken, dit hoort erbij. Experimenteren met seks en drugs doen heel veel van ons. Je bent echt geen losgeslagen labiel wijf. Dit heet grenzen verkennen en dat is heel belangrijk. Nu ga je lekker op je bek en daar leer je van. Als je in het komende jaar alleen maar rond gaat sletten dan heb je reden tot zorg en mag je wel eens hulp gaan zoeken (en zelfs dan is er nog niet veel aan de hand).

Geen vrouw overboord hoor.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:04:11 #40
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102989414
Het was al off-topic voordat Eda er was anders.
C'est la vie
pi_102989415
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:01 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben ook heel kritisch op jou en je gedrag in deze reeks, ik houd jou mede verantwoordelijk voor het totaal off-topic gaan. Het gaat namelijk niet meer om mensen met problemen, jij hebt gewoon last van hormonen.

Maar hulp zoeken? Kom op, je bent 18. Je bent jong. Je gaat ontdekken, dit hoort erbij. Experimenteren met seks en drugs doen heel veel van ons. Je bent echt geen losgeslagen labiel wijf. Dit heeft grenzen verkennen en dat is heel belangrijk. Nu ga je lekker op je bek en daar leer je van. Als je in het komende jaar alleen maar rond gaat sletten dan heb je reden tot zorg en mag je wel eens hulp gaan zoeken.

Geen vrouw overboord hoor.
Het ging niet over dat soort problemen, dat vind ik zelf ook geen problemen, daar heb ik absoluut geen spijt van zelfs. Het gaat over hele andere dingen, die ervoor zorgen dat ik me jarenlang rot heb gevoeld, maar waarvan ik mijn ouders niets durfde te vertellen omdat ik dacht dat ze me uit zouden lachen maar die ik gisteren eindelijk heb verteld.

En gisteren was ik er overdag de hele dag niet en het ging niet minder offtopic dan met mijn aanwezigheid.
pi_102989435
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:04 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Het ging niet over dat soort problemen, dat vind ik zelf ook geen problemen, daar heb ik absoluut geen spijt van zelfs. Het gaat over hele andere dingen, die ervoor zorgen dat ik me jarenlang rot heb gevoeld, maar waarvan ik mijn ouders niets durfde te vertellen omdat ik dacht dat ze me uit zouden lachen maar die ik gisteren eindelijk heb verteld.
Iets wat je op dit forum kwijt wilt, of liever niet?
pi_102989646
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Iets wat je op dit forum kwijt wilt, of liever niet?
Ik voel me gewoon echt nooit relaxt. Nooit. Ik heb altijd last van te harde geluiden, of mensen die me aanraken, of te fel licht. Er zijn echt belachelijke voorbeelden daarvan, ik durfde op een gegeven moment niet meer op school te blijven in pauzes omdat ik het niet trok met zoveel mensen die tegelijk praatten, en bepaalde dingen zoals uien wil ik niet eten omdat ze kraken als ik erop bijt :') Dit klinkt allemaal als volkomen aanstellerij als ik het zo zeg, vind ik, dus ik heb nog nooit iemand alles erover verteld, omdat ze vast vinden dat ik me er gewoon overheen moet zetten. En daardoor word ik enorm druk in mijn hoofd, zodat ik niet kan slapen en alles de volgende dag nog vermoeiender wordt. Ik heb mede hierdoor enorme last van tics als ik in gezelschap ben. Ik krijg er rotgedachten door, zoals dat niemand me zou missen als ik wegging omdat mijn leven toch zinloos is en dat wil ik niet, maar ze blijven telkens terugkomen.

Nu heb ik dit dus aan mijn ouders verteld en vinden ze dat ik er hulp voor moet zoeken, maar ik zie niet in hoe een psycholoog mij erbij kan helpen dat ik geen last meer heb van al die dingen, ik bedoel, ik kan me voorstellen dat je dingen als angsten kunt verhelpen door met iemand te praten, maar volgens mij is er bij mij gewoon iets mis met mijn zintuigen ofzo, ik zie gewoon niet in hoe iemand me daar vanaf zou moeten helpen :{
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:15:26 #44
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102989679
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:13 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik voel me gewoon echt nooit relaxt. Nooit. Ik heb altijd last van te harde geluiden, of mensen die me aanraken, of te fel licht. Er zijn echt belachelijke voorbeelden daarvan, ik durfde op een gegeven moment niet meer op school te blijven in pauzes omdat ik het niet trok met zoveel mensen die tegelijk praatten, en bepaalde dingen zoals uien wil ik niet eten omdat ze kraken als ik erop bijt :') Dit klinkt allemaal als volkomen aanstellerij als ik het zo zeg, vind ik, dus ik heb nog nooit iemand alles erover verteld, omdat ze vast vinden dat ik me er gewoon overheen moet zetten. En daardoor word ik enorm druk in mijn hoofd, zodat ik niet kan slapen en alles de volgende dag nog vermoeiender wordt. Ik heb mede hierdoor enorme last van tics als ik in gezelschap ben. Ik krijg er rotgedachten door, zoals dat niemand me zou missen als ik wegging omdat mijn leven toch zinloos is en dat wil ik niet, maar ze blijven telkens terugkomen.

Nu heb ik dit dus aan mijn ouders verteld en vinden ze dat ik er hulp voor moet zoeken, maar ik zie niet in hoe een psycholoog mij erbij kan helpen dat ik geen last meer heb van al die dingen, ik bedoel, ik kan me voorstellen dat je dingen als angsten kunt verhelpen door met iemand te praten, maar volggens mij is er bij mij gewoon iets mis met mijn zintuigen ofzo, ik zie gewoon niet in hoe iemand me daar vanaf zou moeten helpen :{
Hij kan je helpen bij het gedeelte wat dikgedrukt is.
C'est la vie
pi_102989710
quote:

[..]

Nu heb ik dit dus aan mijn ouders verteld en vinden ze dat ik er hulp voor moet zoeken, maar ik zie niet in hoe een psycholoog mij erbij kan helpen dat ik geen last meer heb van al die dingen, ik bedoel, ik kan me voorstellen dat je dingen als angsten kunt verhelpen door met iemand te praten, maar volggens mij is er bij mij gewoon iets mis met mijn zintuigen ofzo, ik zie gewoon niet in hoe iemand me daar vanaf zou moeten helpen :{
OK, duidelijk.

Tsja, als je problemen hebt dan zie je zelf vrijwel nooit in hoe een psycholoog van nut kan zijn. Je kan beter gewoon gaan en waarschijnlijk word je verrast.

Als ik het zo lees vind ik het helemaal niet zo raar dat je ouders dit voorstellen. Natuurlijk is er een redelijke kans dat je er zelf overheen kan groeien naarmate je je meer op je gemak gaat voelen met wie je bent en wat je doet. Maar het kan nooit kwaad om daar eens met een psycholoog over te spreken.
pi_102989721
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij kan je helpen bij het gedeelte wat dikgedrukt is.
Maar ik word gewoon helemaal gek van alles om me heen, de enige oplossing om te voorkomen dat ik me overal aan stoor en daarom dit soort gedachten krijg is mezelf opsluiten in een geluiddichte ruimte :')
pi_102989749
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:17 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Maar ik word gewoon helemaal gek van alles om me heen, de enige oplossing om te voorkomen dat ik me overal aan stoor en daarom dit soort gedachten krijg is mezelf opsluiten in een geluiddichte ruimte :')
Nee, de oplossing is om eens met iemand te gaan praten.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_102989764
quote:

[..]

Dat is geen argument tegen wat een psycholoog voor jou kan betekenen. Het is eerder een reden om wel met zo iemand te gaan praten.
pi_102989814
Misschien baat het niet, maar het schaadt zeker niet :)
pi_102989893
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:18 schreef Joysa het volgende:

[..]

Nee, de oplossing is om eens met iemand te gaan praten.
Dat is waarschijnlijk ook het volgende wat ik ga doen.
Deze week heb ik geprobeerd ver over mijn grenzen tot nu toe te gaan, en dat is gelukt, ik heb me in elk geval over veel dingen heen gezet en het waren bijna allemaal positieve ervaringen waar ik geen spijt van heb, ik heb mezelf er nu van overtuigd dat zelfs ik niet voor eeuwig in mijn saaie leven hoef te blijven hangen en ik denk dat dat iets goeds is. Ik heb me zelfs even volkomen ontspannen en gelukkig gevoeld maandag, een gevoel wat ik niet snel weer zal vergeten.
Het volgende wat ik moet doen is nu wat tot rust komen denk ik, en erover praten met anderen, nu ik er eindelijk een aanleiding toe heb gevonden.
pi_102989914
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:24 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk ook het volgende wat ik ga doen.
Deze week heb ik geprobeerd ver over mijn grenzen tot nu toe te gaan, en dat is gelukt, ik heb me in elk geval over veel dingen heen gezet en het waren bijna allemaal positieve ervaringen waar ik geen spijt van heb, ik heb mezelf er nu van overtuigd dat zelfs ik niet voor eeuwig in mijn saaie leven hoef te blijven hangen en ik denk dat dat iets goeds is. Ik heb me zelfs even volkomen ontspannen en gelukkig gevoeld maandag, een gevoel wat ik niet snel weer zal vergeten.
Het volgende wat ik moet doen is nu wat tot rust komen denk ik, en erover praten met anderen, nu ik er eindelijk een aanleiding toe heb gevonden.
Dat je over je grenzen heen bent gegaan is een goede eerste stap denk ik. Maar je voelt je nog niet super, dus ik raad je echt aan om er eens met iemand over te gaan praten.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_102990128
quote:
Dat vind ik echt enorm klote voor je. Zeker omdat het juist voor jou dit keer oprecht was.

:*
pi_102990155
quote:

[..]

Dit heeft wel wat weg van een gevalletje autisme trouwens.

Zou geen slecht idee zijn hulp te gaan zoeken (al is 't geen autisme)
pi_102990293
quote:

[..]

Nu heb ik dit dus aan mijn ouders verteld en vinden ze dat ik er hulp voor moet zoeken, maar ik zie niet in hoe een psycholoog mij erbij kan helpen dat ik geen last meer heb van al die dingen, ik bedoel, ik kan me voorstellen dat je dingen als angsten kunt verhelpen door met iemand te praten, maar volgens mij is er bij mij gewoon iets mis met mijn zintuigen ofzo, ik zie gewoon niet in hoe iemand me daar vanaf zou moeten helpen :{
Je klinkt echt sprekend als een (oud) vriendin van mij. Echt alles eigenlijk, inclusief de rotgedachten die uiteindelijk resulteerden in paniekaanvallen e.d. Zij is aan de hand van dezelfde problemen ook naar een psych gegaan en toen kwam er de diagnose asperger uit. Eerst had ze het wel moeilijk met die diagnose, maar het heeft haar geholpen om meer inzicht in zichzelf te krijgen en nu gaat het stukken beter. Dus wie weet helpt het bij jou ook om langs een psych te gaan.
pi_102990305
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit heeft wel wat weg van een gevalletje autisme trouwens.

Zou geen slecht idee zijn hulp te gaan zoeken (al is 't geen autisme)
Klopt ja.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:46:13 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102990365
Shit, ik zag die meid van volleybal net in de hal. :')
C'est la vie
pi_102990378
quote:

[..]

Iemand die er verstand van heeft kan je vast wel helpen daarmee om te gaan. Je bent niet de eerste met dat filteringprobleem.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:47:35 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102990396
ik lust geen aspergers, die kraken als je er op bijt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:47:57 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102990406
en ik maar denken dat Edarawen al haar problemen had weggeneukt/geslikt.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102990446
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:47 schreef Maanvis het volgende:
en ik maar denken dat Edarawen al haar problemen had weggeneukt/geslikt.
Heeft ze ook :P
pi_102990474
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Iemand die er verstand van heeft kan je vast wel helpen daarmee om te gaan. Je bent niet de eerste met dat filteringprobleem.
Ik heb sowieso afgesproken met mijn ouders dat ik voor deze dingen hulp ga zoeken, en ik hoop dat mensen me erbij kunnen helpen, maar als ik een diagnose daarvoor zou krijgen zou iedereen die me er vroeger voor heeft uitgescholden gelijk krijgen en dat lijkt me echt rot.
pi_102990494
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heeft ze ook :P
Dat heb ik gedaan, daar kwamen mijn ouders achter, en toen heb ik alles maar verteld, wat ik hier nu heb gepost.
pi_102990498
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:50 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik heb sowieso afgesproken met mijn ouders dat ik voor deze dingen hulp ga zoeken, en ik hoop dat mensen me erbij kunnen helpen, maar als ik een diagnose daarvoor zou krijgen zou iedereen die me er vroeger voor heeft uitgescholden gelijk krijgen en dat lijkt me echt rot.
Dan zullen ze ongelijk krijgen, want je er overheen zetten kan dus niet

Ik heb zelf ook asperger dus herken 't wel, inclusief dat ;)
Het hebben van een label is niet het eind van de wereld trouwens, maar meer het begin van een nieuwe. Zo zag ik 't tenminste
pi_102990541
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vroeger scholden klasgenoten mij uit voor autist, en ik ben daarmee omgegaan door tegen mezelf te zeggen dat dat helemaal niet waar was en dat ze zomaar wat zeiden, als nu zou blijken dat ze gelijk hadden zou mijn zelfbeeld helemaal overhoop komen te liggen.

Op welke manier heeft het jou geholpen dan om een label te krijgen, magnetronkoffie?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:54:33 #65
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102990570
Trouwens wel een grappig voorval.

We dachten al een half jaar dat een vriend van ons uit zijn duim zoog dat ie een vriendin had.
Maar helaas het was nog waar ook. _O-
C'est la vie
pi_102990572
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:50 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ah, ja dat snap ik wel. Maar je weet nog niet wat eruit komt natuurlijk en of er wat uit komt. Misschien wordt enkel vastgesteld dat je hooggevoelig bent. Probeer er schijt aan te hebben wat mensen vroeger zeiden. Dat iemand raar is, om wat voor reden dan ook, is geen reden om die persoon uit te schelden. Rare mensen zijn leuker dan die kneuzige meelopers die jou hebben uitgescholden.
pi_102990573
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:53 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Vroeger scholden klasgenoten mij uit voor autist, en ik ben daarmee omgegaan door tegen mezelf te zeggen dat dat helemaal niet waar was en dat ze zomaar wat zeiden, als nu zou blijken dat ze gelijk hadden zou mijn zelfbeeld helemaal overhoop komen te liggen.
Ze weten niet beter. Je moet je bedenken dat die klasgenoten niet meer dan een stelletje hormonale pubers waren. Het waren niet eens volwassenen. Bovendien weet jij toch beter hoe je bent dan zij. Kop op ;)
pi_102990584
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah, ja dat snap ik wel. Maar je weet nog niet wat eruit komt natuurlijk en of er wat uit komt. Misschien wordt enkel vastgesteld dat je hooggevoelig bent. Probeer er schijt aan te hebben wat mensen vroeger zeiden. Dat iemand raar is, om wat voor reden dan ook, is geen reden om die persoon uit te schelden. Rare mensen zijn leuker dan die kneuzige meelopers die jou hebben uitgescholden.
QFT!
pi_102990592
quote:

[..]

Op welke manier heeft het jou geholpen dan om een label te krijgen, magnetronkoffie?
Weet wel dat die klasgenoten geen diagnose hebben gesteld. Het zijn pubers. Die roepen maar wat. Als het toevallig waar is dan is dat geen scherpe blik van hun kant, maar puur toeval.
pi_102990601
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook asperger dus herken 't wel, inclusief dat ;)
Het hebben van een label is niet het eind van de wereld trouwens, maar meer het begin van een nieuwe. Zo zag ik 't tenminste
Je blijft dezelfde persoon, maar dan weet je ten minste waarom je de wereld zo ervaart als dat je doet.
pi_102990712
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je blijft dezelfde persoon, maar dan weet je ten minste waarom je de wereld zo ervaart als dat je doet.
Exact. Een label is maar een label, maar het kan wel helpen jezelf beter te leren begrijpen ;)
pi_102990748
quote:

[..]

Je moet schijt hebben aan een label, maar je leerst sommige dingen van jezelf te herkennen. Door mijn diagnose wist ik ook een half jaar niet meer wie ik was en wie ik moest zijn. Maar uiteindelijk heb ik geaccepteerd dat ik misschien kleine trekjes heb en die herken ik, maar je wordt niet ineens die diagnose.
pi_102990767
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Weet wel dat die klasgenoten geen diagnose hebben gesteld. Het zijn pubers. Die roepen maar wat. Als het toevallig waar is dan is dat geen scherpe blik van hun kant, maar puur toeval.
Precies. :Y Dat wilde ik ook net posten:

quote:

[..]

Het betekent niet dat ze gelijk hebben, waarschijnlijk schelden ze iedereen die niet zo is als de massa uit als autist, niet wetende wat het precies is behalve wat oppervlakkige stereotype denkbeelden. Autist is een veelgebruikt scheldwoord en daarmee behoorlijk inhoudsloos. Puur toeval dus als ze het bij jou mogelijk goed hebben. Probeer het zo te zien. :)
pi_102990787
Daarbij kun je zover veranderen dat je nu die diagnose niet meer zou krijgen.

Ik had weliswaar geen autisme, maar de diagnose die ik toen kreeg, zou ik nu niet meer krijgen. Simpel omdat de kenmerken te verzwakt zijn.
pi_102990820
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:03 schreef Myraela het volgende:

Ik had weliswaar geen autisme, maar de diagnose die ik toen kreeg, zou ik nu niet meer krijgen. Simpel omdat de kenmerken te verzwakt zijn.
Dat zou inderdaad kunnen, maar beter je door een professional te laten onderzoeken. Die hebben er verstand van.
Trouwens, autisme had ik niet achter jou gezocht Myra
pi_102990830
Stel dat je een autist bent. Of Asperger hebt. Who cares? Jij kan er mee om leren gaan, het is niet alsof ze terminale kanker vaststellen.

Het klinkt misschien gechargeerd, maar er is echt niet veel aan de hand. Na jouw ervaringen van de afgelopen week moet je toch ook geleerd hebben dat het jouw vermogen tot het hebben van sociaal en intiem contact niet in de weg hoeft te staan.
pi_102990841
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:03 schreef Myraela het volgende:

Ik kan me nog een beetje herinneren welke diagnoses jij een keer hebt opgenoemd, maar was je ook niet te jong toen voor een diagnose ivm puberteit en zo? Dan is het wel fijn dat het na de puberteit beperkt is tot trekken.
pi_102990858
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad kunnen, maar beter je door een professional te laten onderzoeken. Die hebben er verstand van.
Trouwens, autisme had ik niet achter jou gezocht Myra
Lees nog eens. ;)
pi_102990891
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lees nog eens. ;)
Oeps, had ik het verkeerd goed gelezen! :?
pi_102990908
Ik lurk hier echt veel te weinig :')
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_102990930
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik kan me nog een beetje herinneren welke diagnoses jij een keer hebt opgenoemd, maar was je ook niet te jong toen voor een diagnose ivm puberteit en zo? Dan is het wel fijn dat het na de puberteit beperkt is tot trekken.
Ja, ik had ook "dreigende persoonlijkheidsstoornis richting het" en niet de officiële diagnose. Maar mijn psychiater ging al van het ergste uit en ik werd dan ook al volledig behandeld. En ben zelfs nog uit de groepsbehandeling gezet omdat ik niet genoeg vooruit ging en de groep zou tegenwerken. :')
pi_102990937
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:32 schreef Mystikvm het volgende:

Het meest zinnige wat er in tijden is gezegd. Jammer, het was vroeger zo'n nuttige topicreeks dat is veranderd in tmf chat.
pi_102990949
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
Stel dat je een autist bent. Of Asperger hebt. Who cares? Jij kan er mee om leren gaan, het is niet alsof ze terminale kanker vaststellen.

Het klinkt misschien gechargeerd, maar er is echt niet veel aan de hand. Na jouw ervaringen van de afgelopen week moet je toch ook geleerd hebben dat het jouw vermogen tot het hebben van sociaal en intiem contact niet in de weg hoeft te staan.
Ik had dit deze week ook gewoon nodig denk ik, om mezelf ervan te overtuigen dat ik het echt wel kan, en daarbij ben ik misschien een beetje op hol geslagen, maar het is wel goed voor me geweest. Het spijt me als ik jullie ermee geërgerd heb, maar dit liep gewoon zo en ik heb ervaringen opgedaan die me hebben geholpen mijn grenzen te verleggen zodat ik me eindelijk een beetje normaler voel. Ik kan dus wel intiem zijn met mensen, ik kan best sociaal doen, en dat weten maakt al dat ik me een stuk beter voel.
pi_102990992
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:09 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik had dit deze week ook gewoon nodig denk ik, om mezelf ervan te overtuigen dat ik het echt wel kan, en daarbij ben ik misschien een beetje op hol geslagen, maar het is wel goed voor me geweest. Het spijt me als ik jullie ermee geërgerd heb, maar dit liep gewoon zo en ik heb ervaringen opgedaan die me hebben geholpen mijn grenzen te verleggen zodat ik me eindelijk een beetje normaler voel. Ik kan dus wel intiem zijn met mensen, ik kan best sociaal doen, en dat weten maakt al dat ik me een stuk beter voel.
Ook al hebben de anderen wel een punt, mij heb je geen moment geergerd :)
Bovendien kunnen ze veel zeggen, maar niet dat deze topicreeks geen succes meer heeft
  woensdag 12 oktober 2011 @ 11:13:59 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102991053
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:08 schreef ValHallen het volgende:
Ik lurk hier echt veel te weinig :')
Veel en veel te weinig mijn beste.
C'est la vie
pi_102991086
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ook al hebben de anderen wel een punt, mij heb je geen moment geergerd :)
Bovendien kunnen ze veel zeggen, maar niet dat deze topicreeks geen succes meer heeft
Ik ontken niet dat ze wel degelijk een probleem heeft en dat deze reeks geholpen heeft, maar de SC die het tot gevolg heeft raakt soms kant noch wal en de vraag is ook maar of de aard van haar probleem (en dat van anderen) wel betrekking heeft op de onderwerpen die in deze reeks besproken worden.

Dit was een paar maanden geleden ook de vraag toen het over richard ging. Eigenlijk ging de reeks alleen maar over hem, en mensen die wel voor adviezen kwamen of mensen die nuttige tips aandroegen werden gewoon genegeerd door een vast kliekje.

Dat kan niet het doel zijn van deze reeks, dus vind ik het een goed om het nut van deze reeks nog eens ter discussie te stellen.
pi_102991107
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:09 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik denk ook dat je het iets te graag wilde allemaal. Nu even afremmen is misschien een idee, anders kunnen we je dood uit de goot vissen
Anonimity is a bliss
pi_102991219
quote:

Ik vind het echt kut voor je, oprecht, maar waarom ging je dan vreemd!?
Anonimity is a bliss
pi_102991306
quote:
17s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:15 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik denk ook dat je het iets te graag wilde allemaal. Nu even afremmen is misschien een idee, anders kunnen we je dood uit de goot vissen
Ik was niet van plan het verder uit de hand te laten lopen, extremer dan dit gaat het niet worden, heb ik mezelf ook voorgenomen. Het heeft me toch iets moois gebracht, want ik zie het nog steeds echt wel zitten met Newbie O+ en hij ook met mij, en hij heeft me toch ook elke keer geholpen als ik ergens mee zat de afgelopen maand, en ik probeer dat ook bij hem te doen. Ik ben nog steeds een naïeve puber natuurlijk, maar ik geloof gewoon dat hoe snel het ook allemaal gegaan is, dat het gewoon goed was, en dat we er allebei gelukkiger van zijn geworden.
pi_102991402
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:22 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik was niet van plan het verder uit de hand te laten lopen, extremer dan dit gaat het niet worden, heb ik mezelf ook voorgenomen. Het heeft me toch iets moois gebracht, want ik zie het nog steeds echt wel zitten met Newbie O+ en hij ook met mij, en hij heeft me toch ook elke keer geholpen als ik ergens mee zat de afgelopen maand, en ik probeer dat ook bij hem te doen. Ik ben nog steeds een naïeve puber natuurlijk, maar ik geloof gewoon dat hoe snel het ook allemaal gegaan is, dat het gewoon goed was, en dat we er allebei gelukkiger van zijn geworden.
Ik moet wel zeggen dat de dingen die je deed, op zich wel goed vooruitgedacht had. Zoals je dat pilletje nam expres in een veilige situatie vind ik alleen maar een goed teken. Je bent wel bewust bezig. Ik denk niet dat je losgeslagen bent, het klinkt meer als een soort wanhoop om je huidige situatie te doorbreken en ergens anders te komen dan waar je nu bent
pi_102991470
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen dat de dingen die je deed, op zich wel goed vooruitgedacht had. Zoals je dat pilletje nam expres in een veilige situatie vind ik alleen maar een goed teken. Je bent wel bewust bezig. Ik denk niet dat je losgeslagen bent, het klinkt meer als een soort wanhoop om je huidige situatie te doorbreken en ergens anders te komen dan waar je nu bent
Wat is dit voor een logica? :')
Anonimity is a bliss
pi_102991491
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is ook zo ja, het waren in elk geval geen dingen waar ik vantevoren niet over had nagedacht, het waren geen impulsieve losgeslagen daden en ik wilde sowieso alles veilig doen.
pi_102991553
quote:
17s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:27 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Wat is dit voor een logica? :')
Optimisme ;)

Met negatief doen kom je niet ver, al kan 't zelfs iets van waar zijn ;)

Ik ga mensen geen negatief gevoel aanpraten als ik vind dat dat onnodig is/geen zin heeft.
pi_102991807
mogguh :W
pi_102991867
Heel even als je van jezelf al weet dat je af en toe paniekreacties hebt is het niet een goed idee om aan pilletjes te gaan, voor je het weet zit je zo in een bad trip of psychose.
pi_102991906
Morgen jelly! :W
pi_102992016
Nu ik hier mensen zie die (verstand van) Asperger hebben: Is het ook mogelijk dat de omgeving juist niks door zou hebben van Asperger?

Dus dat je je uiterlijk wel normaal gedraagt, maar toch Asperger hebt en niemand dat dus achter je zou zoeken?
pi_102992030
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:38 schreef formerjellybean het volgende:
Heel even als je van jezelf al weet dat je af en toe paniekreacties hebt is het niet een goed idee om aan pilletjes te gaan, voor je het weet zit je zo in een bad trip of psychose.
Ik heb bijna nooit paniekreacties, ik denk juist heel rationeel.
Ik word alleen soms ontzettend moe van alles wat er om me heen gebeurd, en dat was net wat heel even volledig van me afviel toen ik maandag heb gebruikt. Die ervaring is me nu ik er op terugkijk wel heel wat waard.
pi_102992042
Mpj trouwens jammer voor je dat het uit is , maar nu weet je wel dat je in het begin van de relatie dit soort dingen niet meer moet doen, dus heb je hier ook weer van geleerd.
pi_102992168
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:42 schreef Westerling het volgende:
Nu ik hier mensen zie die (verstand van) Asperger hebben: Is het ook mogelijk dat de omgeving juist niks door zou hebben van Asperger?

Dus dat je je uiterlijk wel normaal gedraagt, maar toch Asperger hebt en niemand dat dus achter je zou zoeken?
Dat weet ik eigenlijk niet .
pi_102992230
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:42 schreef Westerling het volgende:

Ja
In theorie kan dit wel ja

Edit:Misschien beter dit in een aparte topic voor te leggen ;)
pi_102992377
autisme is toch ook een beetje aanverwant aan adhd/add ???
pi_102992424
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja
In theorie kan dit wel ja

Edit:Misschien beter dit in een aparte topic voor te leggen ;)
Hmm, ik verdenk mezelf de laatste tijd ervan maar heb t idee dat niemand het achter me zou zoeken. Tenzij ze mn hele leven zouden kunnen overzien dan.

Maar je hebt gelijk, dit topic gaat strikt over versieren :P .

Ik zal me er eens verder inverdiepen. Als ik verder concrete vragen heb zal ik een topic starten.
pi_102992613
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:54 schreef formerjellybean het volgende:
autisme is toch ook een beetje aanverwant aan adhd/add ???
Dat schijnt zo te zijn. AD(H)D is ook weer verwant aan bijvoorbeeld dyslexie
Zelf ben ik ook superchaotisch terwijl de meeste mensen met autisme juist super netjes zijn :P
En m'n zusje is weer dyslectisch, alhoewel ikzelf de lange en korte eij maar niet uit elkaar kan houden! :P
pi_102992651
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:56 schreef Westerling het volgende:

[..]

Hmm, ik verdenk mezelf de laatste tijd ervan maar heb t idee dat niemand het achter me zou zoeken. Tenzij ze mn hele leven zouden kunnen overzien dan.

Maar je hebt gelijk, dit topic gaat strikt over versieren :P .

Ik zal me er eens verder inverdiepen. Als ik verder concrete vragen heb zal ik een topic starten.
Dat is goed!
Laat je me even weten wanneer je topic gestart is? Dan lees ik wel even mee ;)
Alleen maar hopen dat de klagers dan wel wegblijven (je bent gewaarschuwd)
pi_102992728
Ik heb add en borderline maar geen dyslexie , sterker nog heb nooit problemen met lezen gehad. Wel chaotisch en in alle eerlijkheid, ik kan me voorstellen dat iemand met mij date / of relatie zou krijgen soms wel eens moeite met mij heeft want ik ben niet een van de makkelijkste.
pi_102992750
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is goed!
Laat je me even weten wanneer je topic gestart is? Dan lees ik wel even mee ;)
Alleen maar hopen dat de klagers dan wel wegblijven (je bent gewaarschuwd)
Dat zal ik doen. Maar zijn er mensen die klagen over topics over Asperger dan?
pi_102992755
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:07 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb add en borderline maar geen dyslexie , sterker nog heb nooit problemen met lezen gehad. Wel chaotisch en in alle eerlijkheid, ik kan me voorstellen dat iemand met mij date / of relatie zou krijgen soms wel eens moeite met mij heeft want ik ben niet een van de makkelijkste.
Dat waren mijn exen ook niet -_-

Zijn niet voor niets exen :P
Maar met chaotisch zijn heb ik geen moeite, dat ben ikzelf namelijk ook :P
pi_102992769
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:07 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dat zal ik doen. Maar zijn er mensen die klagen over topics over Asperger dan?
Je hebt van die klagers...naja, zal je nog wel achter komen -_-
pi_102992832
Nou ik wil niet zeggen dat ik heel moeilijk ben maar ik heb wel wat meer bagage dan anderen die het niet hebben en je moet er gewoon heel goed mee om kunnen gaan.

Trouwens een date vraagje, als je iemand uit gevraagd he
pi_102992905
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:10 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik wil niet zeggen dat ik heel moeilijk ben maar ik heb wel wat meer bagage dan anderen die het niet hebben en je moet er gewoon heel goed mee om kunnen gaan.

Trouwens een date vraagje, als je iemand uit gevraagd he
Ik zou niet zo'n moeite hebben met iemand met een rugzakje, ben ik wel gewend :)
pi_102992908
huh veel te snel getyped stel je hebt iemand uitgevraagd maar je hebt nog een hele rare date gehad met iemand en als jongen zie je dat die date is nogal rare is uitgelopen , zou je dan even wachten met reageren omdat je dan even wat voorzichtiger bent ??
pi_102992946
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:12 schreef formerjellybean het volgende:
huh veel te snel getyped stel je hebt iemand uitgevraagd maar je hebt nog een hele rare date gehad met iemand en als jongen zie je dat die date is nogal rare is uitgelopen , zou je dan even wachten met reageren omdat je dan even wat voorzichtiger bent ??
Ik niet, rugzakjes neem ik maar voor lief. Iedereen heeft wel rare problemen.

Alleen houd ik niet zo van daten gek genoeg. Ik ben er steeds ingerold als het ware.
Heb wel dates gehad (achteraf :P) maar was me daar niet zo van bewust toen ik aan het daten was. Ik vond het gewoon leuk! (en spannend!)
pi_102993067
Nee , maar degene kent me en die weet ook dat ik qua reactie soms als ik onder spanning sta niet altijd beste reageer, en als ik heel eerlijk ben er is nog niet gereageerd en ik ben eigenlijk wel blij want dan weet ik ook van ok ik heb even mijn rust nodig zodat ik het niet op andere af ga reageren.

Bij mij zou een hele rare date waar ik nogal wat gebeurd is , en gewoon daten meten erna niet al te slim zijn omdat ik de stress nog niet helemaal kwijt ben zeg maar.

Ik weet niet of dat voor andere logisch klinkt maar bij mij duurt verwerken van dingen even iets langer.
pi_102993234
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:55 schreef heloef het volgende:
Serieus Eda en Newbie zouden nu prima karakters zijn voor een nieuw seizoen Skins. :')
_O-
Finally, someone let me out of my cage
pi_102993275
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:18 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , maar degene kent me en die weet ook dat ik qua reactie soms als ik onder spanning sta niet altijd beste reageer, en als ik heel eerlijk ben er is nog niet gereageerd en ik ben eigenlijk wel blij want dan weet ik ook van ok ik heb even mijn rust nodig zodat ik het niet op andere af ga reageren.

Bij mij zou een hele rare date waar ik nogal wat gebeurd is , en gewoon daten meten erna niet al te slim zijn omdat ik de stress nog niet helemaal kwijt ben zeg maar.

Ik weet niet of dat voor andere logisch klinkt maar bij mij duurt verwerken van dingen even iets langer.
Voor mij klinkt het zo logisch als wat trouwens.
pi_102993277
Weet je ik zie de engelse serie wel eens op skins en die serie is soms best wel ziek.......
pi_102993279
Mijn motivatie is op een historisch dieptepunt, ik ben nu drie dagen achter elkaar aan het spijbelen.
Ik ben vrijdag vrij, dus morgen is mijn laatste kans naar college te gaan deze week :').
pi_102993321
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:24 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je ik zie de engelse serie wel eens op skins en die serie is soms best wel ziek.......
engelse > amerikaanse
tenminste, ik heb die amerikaanse nooit gezien maar die schijnt te zuigen.
de laatste paar seizoenen van de engelse ook, maar de eerste 2-3 zijn wel erg vet.
pi_102993325
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:24 schreef minibeer het volgende:
Mijn motivatie is op een historisch dieptepunt, ik ben nu drie dagen achter elkaar aan het spijbelen.
Ik ben vrijdag vrij, dus morgen is mijn laatste kans naar college te gaan deze week :').
Pfff, je wilt niet weten hoeveel ik spijbelde toen ik eindexamen VWO deed :')
pi_102993332
oh yes mijn gewonnen geld is gestort *O* sorry ff offtopic
pi_102993387
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:24 schreef minibeer het volgende:
Ik heb over een uur een toets en ik lig nog steeds in bed. Maar zonder die toets zou ik er ook echt niet uit gekomen zijn vandaag :')
Dat betekent dat ik maandag, bijna de hele woensdag en vrijdag heb gespijbeld straks, dat wil zeggen echt alles wat niet verplicht was :')
pi_102993391
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:25 schreef formerjellybean het volgende:
oh yes mijn gewonnen geld is gestort *O* sorry ff offtopic
Mazzelaar!

Ik moet nog 8 dagen wachten op de zuur en horgtoeslag :')
pi_102993392
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:25 schreef minibeer het volgende:

[..]

engelse > amerikaanse
tenminste, ik heb die amerikaanse nooit gezien maar die schijnt te zuigen.
de laatste paar seizoenen van de engelse ook, maar de eerste 2-3 zijn wel erg vet.
Dat is de mtv versie en de engelse dus originele is veel beter kan me wel voorstellen dat die serie heel spraakmakend is omdat de onderwerpen en dingen die erin gebeuren heel heftig zijn. De engelse zie ik op tlc
pi_102993426
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:23 schreef minibeer het volgende:

[..]

_O-
Ik weet niet of ik erom moet lachen of huilen :')
pi_102993445
Ik spijbelde altijd voor gym, heel jaar niet geweest, en we zaten in amsterdam op school dus ging ik met een vast groepje dan in plaats van naar de film.
pi_102993459
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Pfff, je wilt niet weten hoeveel ik spijbelde toen ik eindexamen VWO deed :')
Ik ook :P
Probleem is dat ik het nu eigenlijk wel nodig heb om naar college te gaan. Verplichte inleveropgaves en moeilijke stof enzo.
pi_102993492
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:28 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik ook :P
Probleem is dat ik het nu eigenlijk wel nodig heb om naar college te gaan. Verplichte inleveropgaves en moeilijke stof enzo.
Nja, op de universiteit ging het dan ook een beetje vaud
Al moet ik zeggen dat ik toen niet gespijbeld heb! :)

Aan m'n motivatie lag het ieg niet
pi_102993534
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nja, op de universiteit ging het dan ook een beetje vaud
Al moet ik zeggen dat ik toen niet gespijbeld heb! :)
Ik zei drie weken geleden nog dat ik dit jaar zou proberen niet te spijbelen, wat ben ik eigenlijk een zwakkeling :')
pi_102993570
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:31 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik zei drie weken geleden nog dat ik dit jaar zou proberen niet te spijbelen, wat ben ik eigenlijk een zwakkeling :')
Bij mij precies hetzelfde :')
Maar ik heb het tot nu toe wel redelijk goed volgehouden.
Maar ik vrees dat het nu alsnog helemaal mis gaat.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:32:56 #131
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102993593
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:23 schreef minibeer het volgende:

[..]

_O-
Niet dan?
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:27 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik erom moet lachen of huilen :')
Lachen.
Want het leven is immers leuk.
C'est la vie
pi_102993615
Maar het is dus even ontopic best logisch dat er even gewacht word met reageren ???

En ik ben er blijf er heel makkelijk in als er niet gereageerd word sowieso dan ga ik gewoon lekker verder zoals ik nu doorga.
pi_102993648
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:32 schreef heloef het volgende:
Niet dan?
Wel, ik zag het even helemaal voor me 10.gif
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:35:22 #134
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102993672
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:34 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wel, ik zag het even helemaal voor me [ afbeelding ]
Was ik maar geschikt voor een seizoen Skins.
Was ik het maar.
C'est la vie
pi_102993719
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet dan?

[..]

Lachen.
Want het leven is immers leuk.
Je hebt gelijk.
Ik heb inderdaad enorm veel lol gehad de afgelopen dagen :P
En het doet mij ook een beetje denken aan een of andere soap nu, maar ik had het niet willen overslaan :)
pi_102993725
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Was ik maar geschikt voor een seizoen Skins.
Was ik het maar.
Ach, Sid was toch ook geschikt? En die deed weinig meer dan rukken :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:39:44 #137
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102993813
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:36 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ach, Sid was toch ook geschikt? En die deed weinig meer dan rukken :P
Oh ja Sid.
Iedereen lijkt op Sid. :')
C'est la vie
pi_102993836
uhh maar sid vind uiteindelijk zijn dode vader wat ook redelijk bizar en ziek is en gaat gewoon naar school :?
pi_102993841
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh ja Sid.
Iedereen lijkt op Sid. :')
Ik bedoel niet dat jij Sid bent, maar als hij geschikt is zal jij het ook wel zijn :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:40:46 #140
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102993850
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:40 schreef formerjellybean het volgende:
uhh maar sid vind uiteindelijk zijn dode vader wat ook redelijk bizar en ziek is en gaat gewoon naar school :?
Hij was in shock.
Hij reageert ook de hele dag op niets.
C'est la vie
pi_102993866
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:40 schreef formerjellybean het volgende:
Het is maar een serie he ;)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:41:26 #142
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102993875
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:40 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik bedoel niet dat jij Sid bent, maar als hij geschikt is zal jij het ook wel zijn :P
Maar ik lijk best op hem.
Alleen ik heb geen hosselaar als beste vriend en ben niet verliefd op zijn vriendin.
C'est la vie
pi_102993890
ja maar door dat soort dingen vind ik het dus eigenlijk een hele bizarre rare serie
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:42:09 #144
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102993898
Mijn leven mag best wel eens een soap worden.
Beleef ik nog een beetje lol. :')
C'est la vie
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:42:34 #145
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102993907
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:41 schreef formerjellybean het volgende:
ja maar door dat soort dingen vind ik het dus eigenlijk een hele bizarre rare serie
Het is niet eens zo'n rare scene.
C'est la vie
pi_102993917
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:42 schreef heloef het volgende:
Soaps zijn leuk, maar alleen als je aan de zijlijn staat. Trust me.
pi_102993924
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:42 schreef heloef het volgende:
Het is niet moeilijk, zelfs mij is het gelukt. :')
pi_102993944
Niet om lullig te doen maar ik zie je bijna altijd alleen maar hier , dan is het logisch dat je niets meemaakt omdat je steeds achter de computer zit.
Als je wat meer zou ondernemen zou je ook wat meer meemaken.
pi_102993954
Weten jullie die ene scene dat Sid met Michelle op date is, en dat Tony dan komt, en Sid zo van :( zit? Die vind ik zo vet gedaan :Y
pi_102993960
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:44 schreef formerjellybean het volgende:
Niet om lullig te doen maar ik zie je bijna altijd alleen maar hier , dan is het logisch dat je niets meemaakt omdat je steeds achter de computer zit.
True, true
pi_102993993
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:44 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn soapleven begon juist hier :')
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:57:56 #152
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_102994314
Hoi.

ik heb over een heleboel niet echt superbelangrijke dingen te melden die waarschijnlijk toch niemand interreseert. dus
-of ik post niets. Ik denk al dagen lang afentoe dat ik weer eens wat post, en dan denk ik dat het net zo goed nog een paar dagen kan wachten, en dat elke keer.
-of nu heb ik zoveel dingen opgespaard die ik nog moet posten, dat ik zoveel moet typen dat het veel moeite is. teveel want ik ben lui denk ik.

toch een poging voor optie 2:

met mij gaat het soms weleens wat beter kwa gevoel. Niet echt duidelijk beter want me leven(niets doen, alles spijbelen enzo want ik zou naar uni moeten gaan) is nog steeds hetzelfde.
ineens alles weer gaan doen gaat niet vanzelf. op termijn ga ik het misschien proberen (slik nu paar weken antidepresiva)
moeilijk te zeggen maar ik denk dat het wel iets helpt(de antidepresiva)

de meet was leuk, zon beetje beter(voelde ik me) dan de vorige meet.

vorige meet was ook wel leuk natuurlijk maar toen heb ik bijna de hele tijd met 1 iemand (deelnemer)opgetrokken en had ik veel moeite om wat te beginnen tegen anderen.

nu was dat minder en kon ik zonder moeite tegen iedereen wat zeggen op het moment dat ik het wilde.
-Misschien is dat door de personen....
-misschien omdat het niet buiten was dus minder afleiding van buiten zijn en mensen die niets doen maar er toch zijn in de verte, en fel licht enzo(ja ik zeg maar gewoon wat het is). nu was het grotendeels binnen waar iedereen gewoon een beetje zat enzo.
-of misschien komt het wel door de antidepresiva,
ik weet niet.

stukje on topic: Ik heb een soort van nieuwe ideeen voor mezelf dat ik meer met "de bepaalde" mensen moet omgaan. om het een beetje duidelijk te krijgen anders klinkt het zo wazig: ik moet meer omgaan met de vreemde mensen gewoon.
"vreemde mensen" betekent niets negatiefs! alleen voor de mensen die andersdenkend vergeleken met mij zijn zou ik het zo opzich wel kunnen noemen.
In het kort, en het klinkt grappig/triest... "ik moet gewoon meer met de vreemde mensen omgaan " :')
dus qua versieren niet mezelf proberen te veranderen dat ik me tussen de andersdenkenden probeer te begeven kwa alles.

Ja voor de rest weet ik niet zo waar te beginnen, blabla roddel-roddel iets over wat al allemaal een beetje ergens staat.
Edarrawen is zo iemand waar je (oke vast niet iedereen ookal kan ik me dat niet voorstellen, maar ik wel) vanzelf bij blijf hangen.
Dat gaat ook zo met vrienden die ik al jaren heb.

oke nog veel meer dingen:

even een quote van -strawberry- die ik niet bij de hand heb
quote:
strawberry schrijft:
"mlig is wanhopig voor elk meisje, dat heeft hij zovaak gezegd"
ja in de fantasie wel! de fantasie, en dan word ik er erg verlangend en missend enzo ernaar in me 1tje. Als het er i.r.l op aankomt is het anders.

mrk.n die ik ook niet bij de hand heb
quote:
*knip*
en mlig heeft met een meisje gezoend, en daar heel trots op zijn
*knip
er stond nog meer, maar goed over dat 1ne stukje. ik heb er zoveel van geleerd!
ik heb ervan geleerd zie eerdere tekst met wie ik moet omgaan
dat he tblijkbaar wel KAN voor me (nee relatie enzo uiteraard niet, dat wist ik al meteen en weet ik ook wel enzo newbie ook enzo. maar het kan wel dat ik dus om kan gaan en ik heb geleerd met wat voor mensen ik om moet gaan enzo. en dan kan ik ze leren kennen misschien wel voor rrelatie en waarom zou dat dan niet kunnen)
dat ik met het andere geslacht meer 'ervaring' krijg wat er eigenlijk gebeurd en wat 'dingen' betekenen. handig voor versieren ook enzo

oh en ik noem het voor mezelf: ik heb met de babe van elektrotechniek .....
dat vind ik tof klinken, erg mannelijk ofzo, ik til er niet zo zwaar aan maar het klinkt zo grappig dat ik dat tegen mezelf kan zeggen!

oh en wat ik doe en ga doen tegen edarrawen, ik doe helemaal niets enzo hoor. ik heb nog steeds quote angsten zelf omdat ik daar eenmaal mee begonnen was en al ga ik dat nu doen dan gaat iedereen zo heel erg ernaar kijken dat ik dat wel nu doe en eerst niet. en dingen lukken niet als iedereen ernaar kijkt.
de vrienden die ik heb die ken ik al jAAAren. vrienden van de middelbare school nog. gewoon omdat we altijd vanzelf bij elkaar zijn blijven hangen, omdat ik dat wil en hun ook. het gaat vanzelf. Edarrawen is ook zo iemand dus ik hoop dat we vanzelf elkaar nog wel eens tegenkomen of iets en dat kan dat ook nog heel lang blijven.

misschien kom ik terug in het autisme/asperger topic. Ik heb weleens ideeen(en volgensmij is het gewoon zo) dat een groot deel wat me aantrekt in iedereen waar ik vanzelf bij blijf hangen, voor een groot deel komt wegens mede-autist (zegmaar :') )

oke . vaag.
doei

edit:
OH en Edarrawen keek mij zo aan, en toen vroeg ik het.
haar schuld dat ze me zo aankeek, het is ook iets van haar dat ze soms teveel mensen aankijkt. zij heeft er voor gezorgd dat ik eraan dacht dat kwam door haar en een omdat ik beetje delerious van slaapgebrek was, of omdat ik al half aan het dromen was want van die antidepresiva krijg ik nogal extreme dromen die alle kanten op gaan. en natuurlijk toeval enzo dat ik ben blijven hangen en andersom en waar we uitkwamen.! (my defense :') voor het geval iedereen gaat denken dat ik eigenlijk "baas" ben , maar dat is wel duidelijk dat dat niet zo is hopelijk )

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 12-10-2011 14:09:57 ]
pi_102994395
En 't wordt nog een tikkeltje erger ahem!

Tis echt net een soap hierzo. Heb gister waanzinnig gelachen om flupke trouwens, wat een giller is die gast!
pi_102994431
Dit klinkt ergens best logisch Mlig , je hebt gewoon gemerkt dat als je onder de mensen begeeft het vanzelf makkelijker gaat en dat je gewoon voor je aan het uitvogelen bent met wie het wel klikt en wie niet.
pi_102994480
Om heel eerlijk te zijn heb ik af en toe zelf het idee dat ik een wandelende soap ben :o

Oh en denk dat ik weer een copic marker ga kopen van gewonnen dan kan ik weer verder met tekenen en breid ik mijn hobby uit w/
pi_102994596
Mensen, het is een wonder. Ik ben op school. Zomaar op school. Niet afwezig, gewoon aanwezig. Jawohl! Mirne is uit haar bed gekropen en naar buiten gegaan. There's a first for everything.
pi_102994623
Ik vind dat je het goed hebt uitgelegd. Het was gewoon vreemd en daarom hebben we ook zo lang gepraat en dat was best wel leuk. Maar ik vind niet dat het helemaal door mij kwam, het was ook een klein beetje jouw schuld. Ik wil ook best wel jou nog vaker zien, alleen niet meer met dit enzo, want dat is te verwarrend en eigenlijk slecht. Maar dat hoor je nog wel later dan. Ik begin meteen weer vaag te praten nu, trouwens, best raar, dat komt wel door jou.
pi_102994624
Mooi zo, nu ik nog, alleen ben ik net afgebeld -_-
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:08:49 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102994625
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
Mensen, het is een wonder. Ik ben op school. Zomaar op school. Niet afwezig, gewoon aanwezig. Jawohl! Mirne is uit haar bed gekropen en naar buiten gegaan. There's a first for everything.
eng he, die lichtgevende bal in de lucht?
Een gedicht over Maanvis
pi_102994627
Hey MLIG, goed om je weer eens te zien posten! Volgens mij is dit een van de positiefste posts die ik ooit van je gelezen heb; dus probeer deze lijn door te zetten! Positieve veranderingen kosten veel tijd en het gaat allemaal in kleine stappen. Respect dat je weer naar de meet bent geweest.Volgende keer weer? :)
pi_102994709
5 november naar de meet mlig? *O*
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:13:00 #162
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_102994736
Ik ben in sociale sitauties als een blaadje die meewaait in de wind. en dan moet iedereen en alles van de situatie maar net zo zijn dat het net goed gaat.
pi_102994788
Oh fijn, nu te horen krijgen dat je voor marketing aanwezig moest zijn anders moet je het volgend jaar overnieuw doen.
pi_102994848
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:14 schreef Myraela het volgende:
Oh fijn, nu te horen krijgen dat je voor marketing aanwezig moest zijn anders moet je het volgend jaar overnieuw doen.
Kun jij toch niets aan doen dat je op de begrafenis was van je oma.... je hield nou eenmaal zo veel van haar ;).
pi_102994853
Er zijn sowiezo wat weinig aanmeldingen voor volgende meet
pi_102994855
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:08 schreef Edarrawen het volgende:
Ik vind dat je het goed hebt uitgelegd. Het was gewoon vreemd en daarom hebben we ook zo lang gepraat en dat was best wel leuk. Maar ik vind niet dat het helemaal door mij kwam, het was ook een klein beetje jouw schuld. Ik wil ook best wel jou nog vaker zien, alleen niet meer met dit enzo, want dat is te verwarrend en eigenlijk slecht. Maar dat hoor je nog wel later dan. Ik begin meteen weer vaag te praten nu, trouwens, best raar, dat komt wel door jou.
Waar ik dan weer benieuwd naar ben: Wat vindt Newbie hier nou van?
Dus jullie verklaarden elkaar na die eerste ontmoeting vriend en vriendin - Toen 2e ontmoeting en daar hadden jullie seks en hadden samen een hele fijne ervaring met MDMA...
Toen die meet, waar je met MLiG zoende en met hem de avond doorbracht en nu zeggen jullie beiden elkaar vaker te willen zien :{
Het zijn natuurlijk jullie eigen zaken en zolang jullie alles zo best vinden is het natuurlijk goed, maar fuck, ik snap er niks meer van, wat is dit voor relatie?? En jullie zijn nog maar net samen!
Newbie vindt het allemaal wel best, dus?
pi_102994869
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
Ik ben in sociale sitauties als een blaadje die meewaait in de wind. en dan moet iedereen en alles van de situatie maar net zo zijn dat het net goed gaat.
Je was er wel gewoon weer. Respect daarvoor. Die actie met Edar heb ik zo mijn twijfels over maar then again, ik was er niet bij en jullie moeten lekker doen wat jullie zelf willen.

Ik blijf jou een rare snuiter vinden maar dat je steeds op komt dagen vind ik heel positief.

quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:14 schreef Myraela het volgende:
Lief dagboek.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:18:31 #168
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102994870
eigen schuld dikke bult myraela :). hopelijk hoef je je stufi niet terug te betalen iig :)
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:18:47 #169
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102994879
Ik heb het me allemaal ingebeeld over volleybal meisje.
C'est la vie
pi_102994891
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:18 schreef heloef het volgende:
Genoeg vissen in de zee heloef ;)
pi_102994892
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:17 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Dus jullie verklaarden elkaar na die eerste ontmoeting vriend en vriendin - Toen 2e ontmoeting en daar hadden jullie seks en hadden samen een hele fijne ervaring met MDMA...
Toen die meet, waar je met MLiG zoende en met hem de avond doorbracht en nu zeggen jullie beiden elkaar vaker te willen zien :{
Het zijn natuurlijk jullie eigen zaken en zolang jullie alles zo best vinden is het natuurlijk goed, maar fuck, ik snap er niks meer van, wat is dit voor relatie?? En jullie zijn nog maar net samen!
De meet was voor de seks/liefdesverklaring aan Newbie ;)
pi_102994893
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:17 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Kun jij toch niets aan doen dat je op de begrafenis was van je oma.... je hield nou eenmaal zo veel van haar ;).
Nah, ik lieg niet, ik had het de vorige week al ingeleverd, dus ze kan niet zeggen dat het niet af had. En er waren maar 9 mensen uit de hele klas, die schuiven ze heus niet allemaal door naar volgend jaar.
pi_102994926
quote:
Geloof me; het blijft allemaal inbeelding zolang jij er niet voor zorgt dat het realiteit gaat worden. Gewoon brutaal zijn en wat proberen ;). Volleybalmeisje zal het waarderen, ook al ziet ze totaal niets in jou.
pi_102994936
quote:
Hoezo?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:21:52 #175
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_102994963
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:08 schreef Edarrawen het volgende:
ik heb "ervaring" qua dit. met een vriend die ik al heb, en nog steeds heb.
2 dingen:
-ik had met een vriend(mannelijk) gezoend toen ik 18 of 19 was. hij en ik noemen dat nu "oh wat was dat fout " maar dat komt enzo, en dan , naja apart, weet niet , moeilijk beschrijven omdat je jezelf beetje uitlacht om iets slechts maar je hebt wel hetzelfde slechts met elkaar gemeen.
"vreemdgaan" (is zoenen vreemdgaan?) is ook heel fout, dus dit is wel van toepassing misschien.

-er was iets gebeurd tussen mij en ook zo iemand waar ik en hem vanzelf altijd wel weer bij elkaar kwamen. (voor de duidelijkheid wat er was gebeurd is hij ging met me ex waar ik nog steeds op verliefd was heel kort door de bocht) . Toen heb ik anderhalf jaar lang het contact verbroken, gewoon omdat ik langzaam ben met me gevoel en dingen heel snel erg vind, en het was te erg voor me. (dus als ik een omgangsverbod heb van newbie ben ik wel iemand die anderhalf jaar ofzo wacht :P . Normale mensen vergeten elkaar of iets, maar ik (en jij denk ik ook want dat merk je) zijn wel mensen die dan toch nog weer vanzelf bij elkaar blijven hangen.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:08 schreef Axel1988 het volgende:
Hey MLIG, goed om je weer eens te zien posten! Volgens mij is dit een van de positiefste posts die ik ooit van je gelezen heb; dus probeer deze lijn door te zetten! Positieve veranderingen kosten veel tijd en het gaat allemaal in kleine stappen. Respect dat je weer naar de meet bent geweest.
dankje
quote:
Volgende keer weer? :)
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:11 schreef Cassandra87 het volgende:
5 november naar de meet mlig? *O*
weet niet he.

misschien wel goed voor me is me idee, zou wel goed voor me zijn
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:22:01 #176
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102994967
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Genoeg vissen in de zee heloef ;)
Whehe topargument. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:20 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Geloof me; het blijft allemaal inbeelding zolang jij er niet voor zorgt dat het realiteit gaat worden. Gewoon brutaal zijn en wat proberen ;). Volleybalmeisje zal het waarderen, ook al ziet ze totaal niets in jou.
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoezo?
Ze heeft een vriend.
C'est la vie
pi_102994980
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
Nah, ik lieg niet
Wanneer het gaat om starre systemen en flut regels zal ik altijd liegen om te voorkomen dat ik benadeeld wordt.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:23:18 #178
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102994999
alles kan kapot heloef, helemaal als jouw peim groter is.
Een gedicht over Maanvis
pi_102995000
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:22 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wanneer het gaat om starre systemen en flut regels zal ik altijd liegen om te voorkomen dat ik benadeeld wordt.
Er valt redelijk te praten met docenten hoor, zeker als je voor de rest je werk op orde hebt. Daarbij had ik eigenlijk vrijstelling, dus heel veel kunnen ze me niet maken. :')
pi_102995014
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:17 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Newbie vindt dit best wel erg maar ik wil ook verder met hem en ik heb hem wel meteen alles verteld. Ik hoop dat hij er mee om kan gaan, ik vind het rot dat het zo is gelopen, voor hem heb ik beloofd niet meer zulke dingen te doen nu, en ik hoop dat hij niet te jaloers is geworden enzo. Maar ik kon wel goed praten met mlig en zou het goed vinden hem nog eens te zien, maar niet meer met zoenen enzo want dat gebeurde per ongeluk in een bui van vaagheid, want dat wil ik niet meer en dat is verkeerd om te doen.
pi_102995024
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:23 schreef Maanvis het volgende:
Menig baarmoedermondje zal daarmee bont en blauw worden gestoten :')
pi_102995039
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Er valt redelijk te praten met docenten hoor, zeker als je voor de rest je werk op orde hebt. Daarbij had ik eigenlijk vrijstelling, dus heel veel kunnen ze me niet maken. :')
In dat geval is er geen probleem :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:24:53 #183
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102995046
Leuke Soap!
Een gedicht over Maanvis
pi_102995059
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Whehe topargument. :')

[..]

[..]

Ze heeft een vriend.
Naja, je hebt 't tenminste geprobeerd, niet? :)

Op naar de volgende!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:25:27 #185
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102995060
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:23 schreef Maanvis het volgende:
Whehe. :')
C'est la vie
pi_102995067
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:24 schreef Maanvis het volgende:
Leuke Soap!
Idd; de verhalen blijven me verbazen...
pi_102995082
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:22 schreef heloef het volgende:
Ze heeft een vriend.
Hoe ben je daar achter gekomen?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:26:58 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102995116
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:26 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hoe ben je daar achter gekomen?
Dat vertelde een vriend van mij net.
C'est la vie
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:27:33 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102995132
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Naja, je hebt 't tenminste geprobeerd, niet? :)

Op naar de volgende!
Ik heb nog niks geprobeerd man. _O-
Maar goed gelukkig kom ik er nu achter en niet nadat ik haar echt leuk vond.
C'est la vie
pi_102995187
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:23 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Newbie vindt dit best wel erg maar ik wil ook verder met hem en ik heb hem wel meteen alles verteld. Ik hoop dat hij er mee om kan gaan, ik vind het rot dat het zo is gelopen, voor hem heb ik beloofd niet meer zulke dingen te doen nu, en ik hoop dat hij niet te jaloers is geworden enzo. Maar ik kon wel goed praten met mlig en zou het goed vinden hem nog eens te zien, maar niet meer met zoenen enzo want dat gebeurde per ongeluk in een bui van vaagheid, want dat wil ik niet meer en dat is verkeerd om te doen.
Die "bui van vaagheid" vind ik een beetje een slecht excuus, want je was er nog altijd met je volle verstand bij, en als je dan zomaar ineens "per ongeluk" dit soort dingen kan doen, dan zou je dat in principe toch altijd kunnen doen denk ik dan.
Maar jullie hebben er dus wel meteen open over gepraat en hij accepteert het blijkbaar dus ja, dan is alles voor jullie goed denk ik.
Maar ik blijf het wel érrug veel drama vinden voor een amper bestaande relatie, hoor, dat wel :D
pi_102995231
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:24 schreef Maanvis het volgende:
Leuke Soap!
Hoe is het met jou? Ik herinner me jou nog uit dat topic waar je een meisje van een ONS terug wou vinden of zo, iets met een briefje door de brievenbus omdat je haar vaker wou zien en toen was het gelukt en hadden jullie verkering, dat was jij toch?
pi_102995245
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat vertelde een vriend van mij net.
Shit! Altijd voor zorgen dat ze dat zelf tegen je zegt en tot dat moment ga je altijd voor het maximale. Roddelcircuits zijn zo'n dooddoeners. Hoevaak ik wel niet heb gehoord dat meiden rond jou leeftijd ongelukkig in een relatie zitten en van relatie naar relatie hoppen wanneer ze een leuker iemand tegen komen.... hoevaak ik wel niet heb gehoord dat meiden van jou leeftijd evengoed met je op stap gaan (en wel meer), ook al hebben ze een vriend... Hoevaak ik wel niet heb gehoord dat iemand dacht dat ze bezet was; maar dit inmiddels niet meer het geval was... of hoevaak het zo slecht liep in haar relatie dat het toch op zijn einde loopt. Wat weet jij nou helemaal van haar situatie?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:31:12 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102995250
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:29 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Die "bui van vaagheid" vind ik een beetje een slecht excuus, want je was er nog altijd met je volle verstand bij, en als je dan zomaar ineens "per ongeluk" dit soort dingen kan doen, dan zou je dat in principe toch altijd kunnen doen denk ik dan.
Maar jullie hebben er dus wel meteen open over gepraat en hij accepteert het blijkbaar dus ja, dan is alles voor jullie goed denk ik.
Maar ik blijf het wel érrug veel drama vinden voor een amper bestaande relatie, hoor, dat wel :D
Man een gemiddeld huwelijk van 2 jaar kent al minder problemen. _O-
C'est la vie
pi_102995285
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:29 schreef HappyGirl91 het volgende:
Mee eens... dit gaat nog meer bijzondere verhalen opleveren hier heb ik zo'n gevoel...
pi_102995329
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:32 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mee eens... dit gaat nog meer bijzondere verhalen opleveren hier heb ik zo'n gevoel...
Deze situatie staat wel aan de top met bizarre verhalen van hier :')

Maar zoals ik al heb gezegd, het hoort ook bij de leeftijd. Wij kijken er nu zo naar :') Over een jaar of 5 snap je heel goed waarom wij :') kijken. Dat klinkt heel erg als 'opa spreekt', maar bijna iedereen heeft wel zo'n periode.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:33:45 #196
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102995333
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:31 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Shit! Altijd voor zorgen dat ze dat zelf tegen je zegt en tot dat moment ga je altijd voor het maximale. Roddelcircuits zijn zo'n dooddoeners. Hoevaak ik wel niet heb gehoord dat meiden rond jou leeftijd ongelukkig in een relatie zitten en van relatie naar relatie hoppen wanneer ze een leuker iemand tegen komen.... hoevaak ik wel niet heb gehoord dat meiden van jou leeftijd evengoed met je op stap gaan (en wel meer), ook al hebben ze een vriend... Hoevaak ik wel niet heb gehoord dat iemand dacht dat ze bezet was; maar dit inmiddels niet meer het geval was... of hoevaak het zo slecht liep in haar relatie dat het toch op zijn einde loopt. Wat weet jij nou helemaal van haar situatie?
Maar ik wil geen relatie kapotmaken en heb al helemaal geen zin in een vriendjeshopper.
Want er loopt toch wel een beter iemand dan ik rond daarbuiten.
C'est la vie
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:34:05 #197
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102995338
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:30 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Hoe is het met jou? Ik herinner me jou nog uit dat topic waar je een meisje van een ONS terug wou vinden of zo, iets met een briefje door de brievenbus omdat je haar vaker wou zien en toen was het gelukt en hadden jullie verkering, dat was jij toch?
klinkt niet bekend, maar wel een leuk verhaal!
Een gedicht over Maanvis
pi_102995397
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar ik wil geen relatie kapotmaken en heb al helemaal geen zin in een vriendjeshopper.
Want er loopt toch wel een beter iemand dan ik rond daarbuiten.
Daar gaat het niet om; het gaat om ervaring opdoen. De situatie wordt nooit perfect; de persoon wordt nooit perfect; je kunt altijd wel een excuus vinden om het maar weer te laten voor wat het is.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:37:11 #199
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102995445
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:36 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om; het gaat om ervaring opdoen. De situatie wordt nooit perfect; de persoon wordt nooit perfect; je kunt altijd wel een excuus vinden om het maar weer te laten voor wat het is.
Ervaring opdoen doe ik wel bij iemand die single is.
C'est la vie
pi_102995493
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Deze situatie staat wel aan de top met bizarre verhalen van hier :')

Maar zoals ik al heb gezegd, het hoort ook bij de leeftijd. Wij kijken er nu zo naar :') Over een jaar of 5 snap je heel goed waarom wij :') kijken. Dat klinkt heel erg als 'opa spreekt', maar bijna iedereen heeft wel zo'n periode.
Dat ben ik niet met je eens - ik ben maar een jaartje ouder :{w
en 5 jaar geleden had ik er waarschijnlijk precies hetzelfde tegenaan gekeken :D
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:40:01 #201
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102995539
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

en 5 jaar geleden had ik er waarschijnlijk precies hetzelfde tegenaan gekeken :D
Ik ben een jaar jonger.
Maar zo'n soap ga ik echt niet meemaken. :')
Ben ik veel te nadenkend en terughoudend voor.
C'est la vie
pi_102995540
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Ervaring opdoen doe ik wel bij iemand die single is.
Waarom? Flirten kan met iedereen; een leuk gesprek hebben ook. Bovendien weet je in eerste instantie vaak niet eens of iemand single is.
pi_102995555
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

klinkt niet bekend, maar wel een leuk verhaal!
Maanvis - Dat is het enige waar ik me je naam van meende te herinneren :?
Vergissinkje dan, vraag me af wie het dan wel was - Het was echt zo'n leuk succesverhaal en iedereen in het topic helemaal blij, natuurlijk, dat was echt mooi :)
pi_102995649
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ik zeg ook 'bijna iedereen'. En de mensen in deze reeks zijn niet representatief. Ik vind dit echt niet zo raar, heb het ook wel vreemder meegemaakt. Dat soort dingen kunnen nu eenmaal gebeuren. Het is niet prijzenswaardig en zolang mensen zelf inzien waarom het problematisch is om je zo te gedragen vind ik dat er niets mis is met een beetje experimenteren.
pi_102995698
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zeg ook 'bijna iedereen'. En de mensen in deze reeks zijn niet representatief. Ik vind dit echt niet zo raar, heb het ook wel vreemder meegemaakt. Dat soort dingen kunnen nu eenmaal gebeuren. Het is niet prijzenswaardig en zolang mensen zelf inzien waarom het problematisch is om je zo te gedragen vind ik dat er niets mis is met een beetje experimenteren.
Alleen jammer dat zoveel vrouwen zwanger raken voor ze die periode uit komen. Genoeg wanhopige bijstandsmoeders :r
pi_102995705
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het zijn vaak ook vage verhalen om te horen; maar wanneer je de volledige context en de situatie zou kennen, dan is het vaak veel minder vreemd. Het is ook deels een gebrek aan inlevingsvermogen.
pi_102995776
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Alleen jammer dat zoveel vrouwen zwanger raken voor ze die periode uit komen. Genoeg wanhopige bijstandsmoeders :r
Mwa... tienermoeders die per ongeluk zwanger raken zijn vaak echte uitzondering; zij worden vaak ook nog behoorlijk ondersteund door de ouders. Ik maak me vaak wat meer zorgen over de meiden die rond de 20 zwanger worden, die geen opleiding hebben afgemaakt en al fulltime werken, en net een half jaar samenwonen met hun oo zo geweldige vriend. Ik denk dat dat de types zijn die bijstandsmoeder worden.
pi_102995873
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:46 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mwa... tienermoeders die per ongeluk zwanger raken zijn vaak echte uitzondering; zij worden vaak ook nog behoorlijk ondersteund door de ouders. Ik maak me vaak wat meer zorgen over de meiden die rond de 20 zwanger worden, die geen opleiding hebben afgemaakt en al fulltime werken, en net een half jaar samenwonen met hun oo zo geweldige vriend. Ik denk dat dat de types zijn die bijstandsmoeder worden.
Sterk punt. Vaak voelen mensen van begin 20 zich ontzettend volwassen. Ik was er ook zo eentje en woonde op mijn 19e al samen.

Ik kan nu pas zeggen dat ik op mijn 26e net een beetje volwassen begin te worden.

Dus verhalen van 18-jarigen met dat ze zo volwassen zijn neem ik ook altijd met een korreltje zout. Er is mij altijd verteld dat ik heel volwassen ben geweest en ik heb mij er naar gedragen, maar heb pas in het laatste jaar geleerd dat het gewoon niet waar was.

Dus op je 20e zeggen dat je al klaar bent voor samenwonen met vrouw en kind is gewoon niet waar.
pi_102995914
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
^O^ Je bent mijn rolmodel.
pi_102996055
Ach als je tot je 26e bij pappie en mammie woont dan ben je veel minder volwassen op je 27e dan iemand die op haar/zijn 17e van huis is weggelopen, en via allerlei vage manieren van samenwonen uiteindelijk het leven weer op de rails gekregen heeft.
Volwassen wordt je van het volbrengen van avonturen, niet door de hele dag naar buiten te kijen :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:57:36 #211
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102996146
Maar volwassen is toch vooral qua gedrag?
C'est la vie
pi_102996156
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan nu pas zeggen dat ik op mijn 26e net een beetje volwassen begin te worden.
Haha; eigenlijk wel herkenbaar. Ik heb een beetje het gevoel dat het een doorgaand proces is. Op dit moment weet ik het allemaal beter en voel ik me volwassen... kijk ik terug op beslissingen van slechts een jaar geleden, dan denk ik keer op keer weer: dat zou ik nu helemaal anders doen. Of.. wat een onvolwassen gedrag! Maarja, over een jaar kijk ik wss precies zo terug op hoe ik nu ben.
pi_102996208
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:57 schreef heloef het volgende:
Maar volwassen is toch vooral qua gedrag?
Het is ook ervaring. Jij hebt waarschijnlijk geen idee wat je gedrag gaat zijn in bepaalde extreme situaties die je nog nooit hebt meegemaakt; maar die er gegarandeert wel nog zullen gaan komen in jou leven.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:00:23 #214
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102996234
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:40 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Waarom? Flirten kan met iedereen; een leuk gesprek hebben ook. Bovendien weet je in eerste instantie vaak niet eens of iemand single is.
Ik kan er wel een keer mee praten hoor.
Maar ik ga niks proberen.
C'est la vie
pi_102996261
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef jaha het volgende:
Ach als je tot je 26e bij pappie en mammie woont dan ben je veel minder volwassen op je 27e dan iemand die op haar/zijn 17e van huis is weggelopen, en via allerlei vage manieren van samenwonen uiteindelijk het leven weer op de rails gekregen heeft.
Volwassen wordt je van het volbrengen van avonturen, niet door de hele dag naar buiten te kijen :)
Ja, maar op je 17e ben je zeer onvolwassen door van huis weg te lopen en je in allerlei rare samenlevingsvormen te storten. Als je 27 bent dan denk je hier anders over na.

Levenservaring is niet per definitie volwassenheid. Het helpt wel. Maar zeggen dat iemand die op zijn 17e met allerlei shit geconfronteerd is volwassener is dan iemand die op zijn 24e pas zijn vleugels uitslaat is niet waar.
pi_102996405
Dat weet ik niet of je op je 27e anders erover nadenkt. Ik denk nu dat ik eigenlijk een veel te braaf leven heb geleid. >:)
pi_102996406
Ik ben 19 en ik woon ook samen. Maar ik weet ook wel dat ik nog veel te leren heb, hoor.
En als dat is wat je wilt, en wat ook het beste past in je leven, wat houdt je dan tegen?
Ik kreeg trouwens toevallig al een keertje kritiek van iemand over dat samenwonen - diegene was weer van mening dat je beter eerst een paar jaar op jezelf kunt wonen en dan pas samen.
pi_102996468
quote:

[..]

Ik denk dat het risico op zwangerschap veel groter is wanneer je in een relatie zit, aangezien je dan vaker seks hebt. Mits je als uitgangspunt neemt dat men zowel bij een ons als in relatie voorbehoedsmiddelen gebruikt dan...
pi_102996534
quote:
11s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:05 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik ben 19 en ik woon ook samen. Maar ik weet ook wel dat ik nog veel te leren heb, hoor.
En als dat is wat je wilt, en wat ook het beste past in je leven, wat houdt je dan tegen?
Ik kreeg trouwens toevallig al een keertje kritiek van iemand over dat samenwonen - diegene was weer van mening dat je beter eerst een paar jaar op jezelf kunt wonen en dan pas samen.
Dat is niet helemaal waar hoor, heb 5 jaar samengewoond en heb het als een verrijking ervaren. Het is wel zo dat, mocht je ooit weer op jezelf moeten wonen, het wel lastig is als je daar niet aan gewend bent. Het zwarte gat dreigt dan nogal.

Maar ik zou mij door dat soort kritieken nooit tegen laten houden. Je gedraagt je naar hoe je je nu voelt. Mocht dat een onvolwassen keuze blijken te zijn dan kom je daar later vanzelf wel achter en heb je weer wat geleerd :Y
pi_102996541
quote:
Dat geloof ik ook wel hoor, dat je beter eerst op jezelf kunt wonen. Maar als het prima gaat meteen samen zal dat ook wel prima zijn.
pi_102996555
quote:
Zou ik ook zeggen idd; maargoed, ervaring is ervaring. Ik zou het alleen wel zonde vinden wanneer dat de rest van je leven zou duren :P. Bovendien moet je er voor zorgen dat je ook allebei financieel op jezelf zou kunnen wonen; om te voorkomen dat je bij elkaar moet blijven om financieel rond te kunnen komen IPV dat je elkaar echt nog leuk vindt.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:10:16 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102996577
quote:
Ach voor iedereen is dat anders.
Ik wil voor geen goud als ik het huis uit ga gaan samenwonen.
Sommigen wel.
Moet iedereen lekker zelf bepalen.
C'est la vie
pi_102996744
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach voor iedereen is dat anders.
Ik wil voor geen goud als ik het huis uit ga gaan samenwonen.
Sommigen wel.
Moet iedereen lekker zelf bepalen.
Heb je trouwens al verhuis plannen?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:17:53 #224
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102996826
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb je trouwens al verhuis plannen?
Niks concreet.
Maar na mijn MBO opleiding zou ik graag op mezelf gaan wonen.
C'est la vie
pi_102997202
Weet je wat het is, ik was sowieso praktisch elk weekend bij hem te vinden en doordeweeks vaak ook, en ik wist al van mezelf dat ik dat niet ging veranderen.
Dan is het toch zonde en onnodig om allebei een eigen woning aan te houden en daar ook voor te betalen terwijl je in praktijk toch bijna elk moment dat je beiden kunt, bij elkaar bent?
Ben je in principe alsnog steeds bij elkaar alleen staat er dan ergens een woning leeg te wezen :D

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:09 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen idd; maargoed, ervaring is ervaring. Ik zou het alleen wel zonde vinden wanneer dat de rest van je leven zou duren :P. Bovendien moet je er voor zorgen dat je ook allebei financieel op jezelf zou kunnen wonen; om te voorkomen dat je bij elkaar moet blijven om financieel rond te kunnen komen IPV dat je elkaar echt nog leuk vindt.
Klopt, dat kunnen we gelukkig ook wel, hoor.
Maar je zou het zonde vinden als... We de rest van ons leven bij elkaar blijven? Dat zijn we namelijk wel van plan, ik weet niet wat jij denkt :D Dit is geen bevlieging of zo.

quote:

[..]

Katten! O+
pi_102997446
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:28 schreef HappyGirl91 het volgende:
Maar je zou het zonde vinden als... We de rest van ons leven bij elkaar blijven? Dat zijn we namelijk wel van plan, ik weet niet wat jij denkt :D Dit is geen bevlieging of zo.
Ik denk... je bent 19; je bent veel te jong om te settelen. Komt wellicht ook door mijn ouders. Die waren al vanaf hun 16de bij elkaar en met hun valt niet te praten over uitgaan, versieren, ONS, daten, hoe nieuwe mensen leren kennen... voor hun automatisch op de grote hoop van onzin: focus je maar op je school en je werk... owja, en neem nou eens een vriendin. Totaal wereldvreemd; kunnen me totaal geen wegwijs maken in wat dan ook op deze vlakken.. en ik heb dat wel echt gemist.
pi_102997521
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:28 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Goed dat je dat van plan bent, maar de kans dat het gebeurt is heel klein. Dat heeft er gewoon mee te maken dat je op die leeftijd nog niet helemaal volwassen bent. Waar jij over drie jaar behoefte aan hebt kan iets heel anders dan nu zijn. De vraag is dus of jullie dan nog steeds matchen.

Niet onmogelijk, wel onwaarschijnlijk. Je moet er ook niet van uit gaan, maar wel rekening houden met de mogelijkheid dat het niet eeuwigdurend is.
pi_102997546
hey happy woon jij al samen? Wat leuk! Ik vind jullie zo'n leuk stel he O+

Overigens ben ik ook vrij jong gaan samen wonen, eerst toen met mijn ex, en nu met mijn huidige vriend. Ook nooit alleen gewoond, maar financieel red ik dat wel gelukkig
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:44:53 #229
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102997724
Ik zou nooit gaan samenwonen met iemand die nog niet op zichzelf heeft gewoond. Dan doe ik eerst wel LAT.
pi_102997769
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik zou nooit gaan samenwonen met iemand die nog niet op zichzelf heeft gewoond. Dan doe ik eerst wel LAT.
Ik houd 't lekker bij lat. Hoef niet zo nodig samen te wonen.
Of 't moet wel een heel groot huis zijn waarin ik me terug kan trekken :P
pi_102997796
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik houd 't lekker bij lat. Hoef niet zo nodig samen te wonen.
Of 't moet wel een heel groot huis zijn waarin ik me terug kan trekken :P
Hoe oud ben jij eigenlijk?
pi_102997822
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:46 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij eigenlijk?
33, ben hier dus een oude lul ahem :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:47:38 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102997826
Ik zie eigenlijk samenwonen niet eens zitten.

Komt waarschijnlijk omdat ik zo'n beschermd nest kom.
C'est la vie
pi_102997878
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

33, ben hier dus een oude lul ahem :P
Ervaring met samenwonen? Ik had namelijk datzelfde idee als wat jij hebt: ik moet me wel ergens terug kunnen trekken. Ik heb er echter nog geen ervaring mee verder.
pi_102997934
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:49 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ervaring met samenwonen? Ik had namelijk datzelfde idee als wat jij hebt: ik moet me wel ergens terug kunnen trekken. Ik heb er echter nog geen ervaring mee verder.
Ik heb wel een korte tijd samen gewoond, maar dat was dan ook meer een bevlieging :P
pi_102997972
Dat terug trekken kan wel hoor, mijn ex en ik gingen langs elkaar heen leven maar nu in mijn huidige relatie (sorry!) zijn we zo op elkaar ingespeeld dat je precies weet wanneer je de ander ruimte moet gunnen en zo hoort t ook
pi_102998015
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat terug trekken kan wel hoor, mijn ex en ik gingen langs elkaar heen leven maar nu in mijn huidige relatie (sorry!) zijn we zo op elkaar ingespeeld dat je precies weet wanneer je de ander ruimte moet gunnen en zo hoort t ook
Ik zie mensen die na 30 jaar samenleven nog niet weten wanneer ze elkaar de ruimte moeten gunnen. Knap hoor.
pi_102998029
Ik ben voorlopig blij met mijn 100 km afstand. Houdt het leuk
Anonimity is a bliss
pi_102998089
quote:
17s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben voorlopig blij met mijn 100 km afstand. Houdt het leuk
Ik zit nog in de "ontmoetingsfase"; maar die 100km afstand vind ik momenteel wel jammer :P. Hopelijk blijft mijn theorie kloppen dat je dan wel meer naar elkaar gaat verlangen als je elkaar een week of twee niet gezien hebt.
pi_102998451
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:35 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik denk... je bent 19; je bent veel te jong om te settelen. Komt wellicht ook door mijn ouders. Die waren al vanaf hun 16de bij elkaar en met hun valt niet te praten over uitgaan, versieren, ONS, daten, hoe nieuwe mensen leren kennen... voor hun automatisch op de grote hoop van onzin: focus je maar op je school en je werk... owja, en neem nou eens een vriendin. Totaal wereldvreemd; kunnen me totaal geen wegwijs maken in wat dan ook op deze vlakken.. en ik heb dat wel echt gemist.
Okay, wel begrijpelijk. Van jou, bedoel ik :D
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:37 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Goed dat je dat van plan bent, maar de kans dat het gebeurt is heel klein. Dat heeft er gewoon mee te maken dat je op die leeftijd nog niet helemaal volwassen bent. Waar jij over drie jaar behoefte aan hebt kan iets heel anders dan nu zijn. De vraag is dus of jullie dan nog steeds matchen.

Niet onmogelijk, wel onwaarschijnlijk. Je moet er ook niet van uit gaan, maar wel rekening houden met de mogelijkheid dat het niet eeuwigdurend is.
Tuurlijk is het mogelijk dat het misgaat, zo naïef ben ik nou ook weer niet.
Maar ik ken mezelf iig goed genoeg om te weten dat ik over drie jaar heus niet ineens ben veranderd en hem niet meer moet, zo ver sta ik nou ook weer niet van mijn toekomstige ik af (denk ik).

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:38 schreef Cassandra87 het volgende:
hey happy woon jij al samen? Wat leuk! Ik vind jullie zo'n leuk stel he O+

Overigens ben ik ook vrij jong gaan samen wonen, eerst toen met mijn ex, en nu met mijn huidige vriend. Ook nooit alleen gewoond, maar financieel red ik dat wel gelukkig
Dank je! O+ Hoeveel jaar geleden was dat, dat je voor het eerst ging samenwonen? Was/is hij met op jezelf wonen toen net zo (on)ervaren als jij of niet?
pi_102998554
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:05 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Tuurlijk is het mogelijk dat het misgaat, zo naïef ben ik nou ook weer niet.
Maar ik ken mezelf iig goed genoeg om te weten dat ik over drie jaar heus niet ineens ben veranderd en hem niet meer moet, zo ver sta ik nou ook weer niet van mijn toekomstige ik af (denk ik).

Het is ook niet dat je hem gaat haten, het is gewoon dat jullie het gevoel kan bekruipen dat het op een gegeven moment niet meer past.

Maar goed, dat is helemaal niet aan de orde nu. Ben blij voor jullie, heb jou altijd al een schatje gevonden dus wens jou het allerbeste toe ^O^
pi_102998699
Ik ben gaan samenwonen op mijn 19e, zowel mijn ex als mijn vriend woonden al alleen. Maar vooral bij mijn ex deed ik de financieen en het huishouden dus dat was een mooie leerschool :P Nu is het eerlijk verdeeld.
pi_102999002
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:35 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

_O-
Zo doet mijn moeder ook wel eens :')
pi_102999150
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:23 schreef minibeer het volgende:

[..]

_O-
Zo doet mijn moeder ook wel eens :')
Onbegrijpelijk; alsof carriere ten alle tijden het middelpunt van je leven moet zijn; en een vriendin een leuke bijkomstigheid is die je ergens meepikt alsof het een doosje aardbeien in een supermarkt is.
De grootste ramp is nog wel dat ik een jaar langer over mijn studie doe... dat komt vast doordat ik regelmatig donderdagavond op stap ga.
pi_102999459
Ik ben het nu even zo zat met mijn studie. Ik heb de afgelopen drie dagen gespijbeld en vrijwel de hele dag aan een practicum gewerkt, en ik ben amper verder gekomen. Die informatica docenten zijn ook zo weinig betrokken: we hebben nu een tentamen en een practicum gehad, en ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik daarvoor gehaald heb, dus ik weet niet eens hoe ik ervoor sta. Nou moet over een paar dagen weer een practicum af (wat ik ook nog eens in mijn eentje moet doen omdat ze geen practicumpartner konden vinden), tegelijkertijd met het practicum voor een ander vak (waar ik nog niet eens aan begonnen ben).
En zich dan maar afvragen waarom zo veel mensen het vak niet halen.
Ik word er helemaal leip van, ik heb de afgelopen dagen bijna letterlijk de hele dag achter de computer gezeten wegens die practicums, en ik ben nog lang niet op de helft, en ondertussen mijn ouders ook pissed omdat ik geen fuck doe behalve achter de computer zitten. Beetje jammer omdat ik nu ook voor wiskunde vakken ga achterlopen omdat ik zo veel tijd aan die informatica practicums moet besteden.
Ik word nu al helemaal gek, en de volgende dagen zal het wel hetzelfde gekloot zijn, want ik ben met het eerste practicum nog lang niet klaar...
pi_102999489
zo, dat moest ik even kwijt, nu weer verder
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:53:10 #247
350968 kedge
cicatrix manet
pi_103000106
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
LAT en af en toe bij elkaar blijven slapen.
pi_103000183
Zo, door gezeur met ouders van gisteren heb ik vandaag voor het eerst een toets volledig verpest. }:|
pi_103000217
@Mystikvm

Hoe is het verder gegaan met dat meisje waar je zo van onder de indruk was? Dat o zo mooie meisje.
The view from nowhere.
pi_103000443
quote:
8s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:35 schreef minibeer het volgende:
Ik ben het nu even zo zat met mijn studie. Ik heb de afgelopen drie dagen gespijbeld en vrijwel de hele dag aan een practicum gewerkt, en ik ben amper verder gekomen. Die informatica docenten zijn ook zo weinig betrokken: we hebben nu een tentamen en een practicum gehad, en ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik daarvoor gehaald heb, dus ik weet niet eens hoe ik ervoor sta. Nou moet over een paar dagen weer een practicum af (wat ik ook nog eens in mijn eentje moet doen omdat ze geen practicumpartner konden vinden), tegelijkertijd met het practicum voor een ander vak (waar ik nog niet eens aan begonnen ben).
En zich dan maar afvragen waarom zo veel mensen het vak niet halen.
Ik word er helemaal leip van, ik heb de afgelopen dagen bijna letterlijk de hele dag achter de computer gezeten wegens die practicums, en ik ben nog lang niet op de helft, en ondertussen mijn ouders ook pissed omdat ik geen fuck doe behalve achter de computer zitten. Beetje jammer omdat ik nu ook voor wiskunde vakken ga achterlopen omdat ik zo veel tijd aan die informatica practicums moet besteden.
Ik word nu al helemaal gek, en de volgende dagen zal het wel hetzelfde gekloot zijn, want ik ben met het eerste practicum nog lang niet klaar...
Ja, practica vreten tijd.

Ik heb net zulke ouders als jij. Hadden geen enkel idee van de belevingwereld van mensen, maar hoopte slechts dat je de standaard stapjes doorloopt die horen bij het maatschappelijke verwachtingspatroon. Het enige dat ze ooit over meisjes hebben gezegd, is een opmerking van mijn moeder, die vond dat een jongen vooral sympatiek moet overkomen. Dat was al.
The view from nowhere.
pi_103000457
Versieren =/= phuckedup soap leven
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103000471
quote:
13s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:02 schreef Flepke het volgende:
Versieren =/= phuckedup soap leven
No shit sherlock -_-
pi_103000482
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

No shit sherlock -_-
Koffie & tieten!
pi_103000565
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:55 schreef Edarrawen het volgende:
Zo, door gezeur met ouders van gisteren heb ik vandaag voor het eerst een toets volledig verpest. }:|
Balen. Hielden ze je van je werk of brachten ze je uit je goede doen / stemming?
The view from nowhere.
pi_103000625
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:03 schreef Flepke het volgende:

[..]

Koffie & tieten!
Zeg, hoe oud ben je nou eigenlijk? -_-
Je bent zeker een puber, niet?
pi_103000645
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:05 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Balen. Hielden ze je van je werk of brachten ze je uit je doen?
Een vriendin heeft alles van de afgelopen dagen verteld aan mijn ouders en nu waren ze gisteren heel boos geworden en met de auto naar Enschede gekomen om mij te vertellen hoe erg ik mijn leven aan het vergooien ben :{
Ik heb er nog steeds geen spijt van en heb hen alles proberen uit te leggen, maar het zat me toch de hele tijd wel dwars vandaag, ik kon me niet echt concentreren zo.
pi_103000739
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:07 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Een vriendin heeft alles van de afgelopen dagen verteld aan mijn ouders en nu waren ze gisteren heel boos geworden en met de auto naar Enschede gekomen om mij te vertellen hoe erg ik mijn leven aan het vergooien ben :{
Ik heb er nog steeds geen spijt van en heb hen alles proberen uit te leggen, maar het zat me toch de hele tijd wel dwars vandaag, ik kon me niet echt concentreren zo.
Ze waren gewoon bezorgd. Kwamen die pillen ook nog ter sprake? Daar krijg je ze wel mee op de kast en is misschien ook niet zo verstandig.
The view from nowhere.
pi_103000755
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:10 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ze waren gewoon bezorgd. Kwamen die pillen ook nog ter sprake? Daar krijg je ze wel mee op de kast en is misschien ook niet zo verstandig.
Dat had die vriendin ook verteld
pi_103000816
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zeg, hoe oud ben je nou eigenlijk? -_-
Je bent zeker een puber, niet?
Wait whut?

Koffie & tieten is alleen voor pubertjes?
Waarom heeft niemand mij dat verteld?
pi_103000829
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat had die vriendin ook verteld
Ook nog een bezorgde vriendin. Al die goede bedoelingen staan een beetje experimenteren wel in de weg.
The view from nowhere.
pi_103000835
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:10 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat was juist waar het over ging, ze waren helemaal over de rooie erdoor :'(
Verder weten ze nog niet alles over Newbie, dat komt nog wel.
pi_103000898
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:12 schreef Flepke het volgende:

[..]

Wait whut?

Koffie & tieten is alleen voor pubertjes?
Waarom heeft niemand mij dat verteld?
Moet je mij niet vragen, jij kwam ermee, slimpo -_-

En als je bang bent voor homo's, waarom zit je dan steeds in m'n fotoboek te kijken? Je weet toch dat ik een man ben?

Lutser...
pi_103000980
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Moet je mij niet vragen, jij kwam ermee, slimpo -_-

En als je bang bent voor homo's, waarom zit je dan steeds in m'n fotoboek te kijken? Je weet toch dat ik een man ben?

Lutser...
Waarom zitten jullie twee de hele tijd op elkaar te vitten, negeer elkaar dan gewoon :{
pi_103001011
MK heb je katten? O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103001079
Nee, maar m'n moeder heeft er 4. Naja, meer 2 + 2 halve :P

2 katers die zitten steeds elders. 1 van die katers is al 19 en had ik al sinds ik zelf nog jong was!
En de andere kater is een echte Joris Goedbloed :P
pi_103001114
MK heb je nog iets versierd afgelopen weekend? O+
pi_103001133
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:12 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dat was juist waar het over ging, ze waren helemaal over de rooie erdoor :'(
Verder weten ze nog niet alles over Newbie, dat komt nog wel.
Ze houden van je. Dit soort conflicten horen bij het volwassen worden. Nu de middenweg vinden tussen je eigen weg gaan en verdwalen in de grote boze wereld. Niewbie is soms erg experimenteel, dus wel je verstand blijven gebruiken als Niewbie de zijne even kwijt is.
The view from nowhere.
pi_103001137
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:19 schreef Flepke het volgende:
Vrouwen zijn geen "ietsen", meneer pubertje :P
pi_103001138
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:19 schreef Flepke het volgende:
Heb jij nog iets versierd van het weekend dan?
pi_103001152
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:19 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Heb jij nog iets versierd van het weekend dan?
Nee, was gamen met wat vrienden ;D
pi_103001222
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:19 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ze houden van je. Dit soort conflicten horen bij het volwassen worden. Nu de middenweg vinden tussen je eigen weg gaan en verdwalen in de grote boze wereld. Niewbie is soms erg experimenteel, dus wel je verstand blijven gebruiken als Niewbie de zijn even kwijt is.
Ik begrijp ook wel dat ze zo reageren, maar ze reageerden nu toch wel erg heftig.
Verder denk ik dat ik voor de komende tijd weer genoeg nieuwe dingen heb geprobeerd, en dat ik maar wat rustiger aan ga doen nu, voor ik nog meer gedoe krijg met vrienden en ouders.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:22:34 #272
350968 kedge
cicatrix manet
pi_103001254
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zei een keer "lekkerding" tegen een meid in de klas en werd meteen weggestuurd door de docent omdat vrouwen geen "dingen" zijn :')
pi_103001261
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:21 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik begrijp ook wel dat ze zo reageren, maar ze reageerden nu toch wel erg heftig.
Verder denk ik dat ik voor de komende tijd weer genoeg nieuwe dingen heb geprobeerd, en dat ik maar wat rustiger aan ga doen nu, voor ik nog meer gedoe krijg met vrienden en ouders.
Ik denk dat ze gewoon wat geschokt waren omdat het zo snel ging.
Verder vind ik 1 ding wel vreemd:Hebben ze al veel langer zorgen om je?
pi_103001303
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:22 schreef kedge het volgende:

[..]

Ik zei een keer "lekkerding" tegen een meid in de klas en werd meteen weggestuurd door de docent omdat vrouwen geen "dingen" zijn :')
Nou, das ook weer een beetje overdreven hoor :')
pi_103001318
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

√ Ongeschikt
X Geschikt
pi_103001345
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
Hoi.

stukje on topic: Ik heb een soort van nieuwe ideeen voor mezelf dat ik meer met "de bepaalde" mense
Ja voor de rest weet ik niet zo waar te beginnen, blabla roddel-roddel iets over wat al allemaal een beetje ergens staat.
Edarrawen is zo iemand waar je (oke vast niet iedereen ookal kan ik me dat niet voorstellen, maar
even een quote van -strawberry- die ik niet bij de hand heb

[..]

ja in de fantasie wel! de fantasie, en dan word ik er erg verlangend en missend enzo ernaar in me 1tje. Als het er i.r.l op aankomt is het anders.
Dat heb je wel erg geparafriseerd (of hoe heet dat). Ik bedoelde bijv aan de hand van zon topic van een notoire vreemdgangster met borderline dat je vond dat de TS haar niet moest duumpen omdat dat zielig was of zo. En dat je dus blijkbaar niet erg kritisch bent.
quote:
mrk.n die ik ook niet bij de hand heb

[..]

er stond nog meer, maar goed over dat 1ne stukje. ik heb er zoveel van geleerd!
ik heb ervan geleerd zie eerdere tekst met wie ik moet omgaan
dat he tblijkbaar wel KAN voor me (nee relatie enzo uiteraard niet, dat wist ik al meteen en weet ik ook wel enzo newbie ook enzo. maar het kan wel dat ik dus om kan gaan en ik heb geleerd met wat voor mensen ik om moet gaan enzo. en dan kan ik ze leren kennen misschien wel voor rrelatie en waarom zou dat dan niet kunnen)
dat ik met het andere geslacht meer 'ervaring' krijg wat er eigenlijk gebeurd en wat 'dingen' betekenen. handig voor versieren ook enzo

oh en ik noem het voor mezelf: ik heb met de babe van elektrotechniek .....
dat vind ik tof klinken, erg mannelijk ofzo, ik til er niet zo zwaar aan maar het klinkt zo grappig dat ik dat tegen mezelf kan zeggen!

oh en wat ik doe en ga doen tegen edarrawen, ik doe helemaal niets enzo hoor. ik heb nog steeds quote angsten zelf omdat ik daar eenmaal mee begonnen was en al ga ik dat nu doen dan gaat iedereen zo heel erg ernaar kijken dat ik dat wel nu doe en eerst niet. en dingen lukken niet als iedereen ernaar kijkt.
de vrienden die ik heb die ken ik al jAAAren. vrienden van de middelbare school nog. gewoon omdat we altijd vanzelf bij elkaar zijn blijven hangen, omdat ik dat wil en hun ook. het gaat vanzelf. Edarrawen is ook zo iemand dus ik hoop dat we vanzelf elkaar nog wel eens tegenkomen of iets en dat kan dat ook nog heel lang blijven.

misschien kom ik terug in het autisme/asperger topic. Ik heb weleens ideeen(en volgensmij is het gewoon zo) dat een groot deel wat me aantrekt in iedereen waar ik vanzelf bij blijf hangen, voor een groot deel komt wegens mede-autist (zegmaar :') )

oke . vaag.
doei

edit:
OH en Edarrawen keek mij zo aan, en toen vroeg ik het.
haar schuld dat ze me zo aankeek, het is ook iets van haar dat ze soms teveel mensen aankijkt. zij heeft er voor gezorgd dat ik eraan dacht dat kwam door haar en een omdat ik beetje delerious van slaapgebrek was, of omdat ik al half aan het dromen was want van die antidepresiva krijg ik nogal extreme dromen die alle kanten op gaan. en natuurlijk toeval enzo dat ik ben blijven hangen en andersom en waar we uitkwamen.! (my defense :') voor het geval iedereen gaat denken dat ik eigenlijk "baas" ben , maar dat is wel duidelijk dat dat niet zo is hopelijk )
ik ga dit niet allemaal wegediten in mn post, weet je hoe kut dat is op een mobiel. :D Ik reageer thuis wel op de rest.
pi_103001350
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk dat ze gewoon wat geschokt waren omdat het zo snel ging.
Verder vind ik 1 ding wel vreemd:Hebben ze al veel langer zorgen om je?
Nee want ik vertelde ze sowieso nooit iets, dus ze dachten dat er nooit iets met mij aan de hand is geweest, vandaar dat dit ze nogal koud op hun dak kwam vallen.
pi_103001400
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:24 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Nee want ik vertelde ze sowieso nooit iets, dus ze dachten dat er nooit iets met mij aan de hand is geweest, vandaar dat dit ze nogal koud op hun dak kwam vallen.
Waarom vertelde je ze niks? Dat is toch heel normaal? Tenminste, zo horen dingen toch te gaan?
pi_103001519
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom vertelde je ze niks? Dat is toch heel normaal? Tenminste, zo horen dingen toch te gaan?
Omdat ze altijd zeuren en als ik wat tegen ze zeg stel ik me aan volgens hen.
Ze vinden me asociaal en raar denk ik.
Het is niet normaal in hun ogen wat ik de afgelopen tijd heb gedaan, en ze hebben daar ook wel gelijk in, maar ik wist gewoon dat ze boos zouden worden dus heb ik ze niets verteld. Bovendien zie ik ze alleen in het weekend, en dan ook nog alleen wanneer ik niet aan het werk ben.
pi_103001577
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:29 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Omdat ze altijd zeuren en als ik wat tegen ze zeg stel ik me aan volgens hen.
Ze vinden me asociaal en raar denk ik.
Het is niet normaal in hun ogen wat ik de afgelopen tijd heb gedaan, en ze hebben daar ook wel gelijk in, maar ik wist gewoon dat ze boos zouden worden dus heb ik ze niets verteld. Bovendien zie ik ze alleen in het weekend, en dan ook nog alleen wanneer ik niet aan het werk ben.
Maar maakten je ouders zich nooit zorgen om je vroeger?
pi_103001641
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:23 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

maar je kan dan toch op geen enkele manier voorkomen dat je weer zo'n bui van 'vaakheid' krijgt en hem weer zoent?
pi_103001682
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar maakten je ouders zich nooit zorgen om je vroeger?
Weet ik niet, ik denk het niet eigenlijk, ik kwam toch niet van mijn kamer af.
Alleen toen ik vorig jaar teveel gamede hebben ze het erover gehad dat het niet goed voor me was en ik er wat aan moest doen, maar ze hebben verder nooit echt bezorgd gereageerd op iets wat ik deed of zei, want ik stelde me toch maar aan als ik ergens over klaagde.
pi_103001693
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

maar je kan dan toch op geen enkele manier voorkomen dat je weer zo'n bui van 'vaakheid' krijgt en hem weer zoent?
Ze wil lekker van twee walletjes eten, laat haar toch en ga Newbie nou niet ongerust maken
pi_103001730
Ik denk bij nader inzien toch dat ze 2011 niet vol maken
pi_103001735
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jawel, dat wil ik gewoon niet meer doen en het kwam ook doordat ik de hele nacht niet geslapen had en rare gesprekken had gevoerd, nu heb ik het een keer meegemaakt en probeer ik het te voorkomen.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:34:36 #286
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103001749
Wat een affaires hier allemaal zeg.

*pakt popcorn*
pi_103001936
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:34 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Jawel, dat wil ik gewoon niet meer doen en het kwam ook doordat ik de hele nacht niet geslapen had en rare gesprekken had gevoerd, nu heb ik het een keer meegemaakt en probeer ik het te voorkomen.
Ik zou willen dat alle vrouwen dat geloofden, meestal krijg je als man als je met dat soort onzin aan komt een klap in je gezicht en een "Doei". Niet geheel onterecht trouwens.
pi_103002010
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
Hoi.

de meet was leuk, zon beetje beter(voelde ik me) dan de vorige meet.
Tof.

quote:
vorige meet was ook wel leuk natuurlijk maar toen heb ik bijna de hele tijd met 1 iemand (deelnemer) opgetrokken en had ik veel moeite om wat te beginnen tegen anderen.
Met deelnemer. Hmm ja, dat is dom :D

quote:
nu was dat minder en kon ik zonder moeite tegen iedereen wat zeggen op het moment dat ik het wilde.
-Misschien is dat door de personen....
-misschien omdat het niet buiten was dus minder afleiding van buiten zijn en mensen die niets doen maar er toch zijn in de verte, en fel licht enzo(ja ik zeg maar gewoon wat het is). nu was het grotendeels binnen waar iedereen gewoon een beetje zat enzo.
-of misschien komt het wel door de antidepresiva,
ik weet niet.
Meer meets en wordt het wel duidelijker.

quote:
stukje on topic: Ik heb een soort van nieuwe ideeen voor mezelf dat ik meer met "de bepaalde" mensen moet omgaan. om het een beetje duidelijk te krijgen anders klinkt het zo wazig: ik moet meer omgaan met de vreemde mensen gewoon.
"vreemde mensen" betekent niets negatiefs! alleen voor de mensen die andersdenkend vergeleken met mij zijn zou ik het zo opzich wel kunnen noemen.
In het kort, en het klinkt grappig/triest... "ik moet gewoon meer met de vreemde mensen omgaan " :')
dus qua versieren niet mezelf proberen te veranderen dat ik me tussen de andersdenkenden probeer te begeven kwa alles.
Gelijkgestemden zoeken is een goed idee.

quote:
dat het blijkbaar wel KAN voor me (nee relatie enzo uiteraard niet, dat wist ik al meteen en weet ik ook wel enzo newbie ook enzo. maar het kan wel dat ik dus om kan gaan en ik heb geleerd met wat voor mensen ik om moet gaan enzo. en dan kan ik ze leren kennen misschien wel voor rrelatie en waarom zou dat dan niet kunnen)
Ja natuurlijk kan dat wel. Goede post.
The view from nowhere.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:45:41 #289
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103002238
Zo, weer thuis.
C'est la vie
pi_103002279
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:45 schreef heloef het volgende:
Zo, weer thuis.
Volleybal chick versierd?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:46:57 #291
350968 kedge
cicatrix manet
pi_103002296
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:45 schreef heloef het volgende:
Zo, weer thuis.
Nog plannen na het volleyballen om bij een sportvereniging te gaan ? :7
pi_103002346
Zeg flupke, waarom zit je steeds in m'n fotoboek?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:48:44 #293
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103002379
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:46 schreef Flepke het volgende:

[..]

Volleybal chick versierd?
Nee heeft een vriend.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:46 schreef kedge het volgende:

[..]

Nog plannen na het volleyballen om bij een sportvereniging te gaan ? :7
Man echt ik ben nog nooit zo slecht in een sport geweest. :')
C'est la vie
pi_103002390
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg flupke, waarom zit je steeds in m'n fotoboek?
Ik wilde even kijken hoe die nicht eruitzag die interesse in me heeft.
pi_103002424
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee heeft een vriend.
Dus?

Betekend dat dat ze niet met jou wat kan gaan drinken?

Ze lachte steeds naar je, ze heeft interesse...
pi_103002426
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:34 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dat je even met MLiG hebt gezoend heeft ook iets moois. Hij geeft hem weer hoop en dat helpt hem om moed te verzamelen bij de meisjes. Het was een bijzondere meet.
The view from nowhere.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:50:07 #297
350968 kedge
cicatrix manet
pi_103002437
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik wilde even kijken hoe die nicht eruitzag die interesse in me heeft.
En wanneer kom jij uit de kast ?
pi_103002461
Ik vind het mooi voor mlig O+
pi_103002466
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:50 schreef kedge het volgende:

[..]

En wanneer kom jij uit de kast ?
Iedere ochtend & avond, soms ook 's-middags . Inloop kast ftw.
pi_103002484
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat je even met MLiG hebt gezoend heeft ook iets moois. Hij geeft hem weer hoop en dat helpt hem om moed te verzamelen bij de meisjes. Het was een bijzondere meet.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind het mooi voor mlig O+
Iedereen lijkt het maar doodnormaal te vinden dat ze dagenlang Newbie ophemelt en vervolgens met de eerste de beste kerel loopt te zoenen en weet ik veel wat nog meer. :') Enkel omdat het maar met MLIG was, die zo sneu is dat het gezien wordt als een goede daad als een vrouw maar even vreemdgaat met hem.

Ik vind het maar smerig, achterlijk en een beetje 'told you so'.

Mystik heeft het allemaal perfect verwoord in de eerste pagina.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')