abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103026153
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 01:36 schreef WammesWaggel het volgende:

Nou de pallestijnen waren daar dus niet eerst, er waren daar in de regio al Joden toen de eerste Arabier nog moest ontstaan op het Arabische schiereiland.

Feit: het zijn belabberde strijders dus sterven ze eerder.
Feit: Israel hoeft helemaal niks, die mensen moeten terug naar Jordanie en Egypte dat zijn hun landen.
De Staat Israël negeert alle eisen tot territoriale autonomie binnen de eigen grenzen, bijvoorbeeld voor de Arabische minderheid die achterbleef na 1948. De opdeling van Palestina door de Verenigde Naties was een bewuste afwijzing van één staat, op het Brits Mandaatgebied. De Staat Israël blokkeert de vorming van een Levant-staat of een Egyptisch-Levantijnse staat, waarvoor historische precedenten bestaan. Het blokkeert ook een nog grotere staat, zoals die bestond onder Hellenistisch, Romeins en Ottomaans bestuur. Het bestaan van Israël blokkeert het opgaan van zijn grondgebied in een pan-Arabische staat, en is onverenigbaar met een Islamitisch Kalifaat. Tot slot blokkeert de Staat Israël - overigens samen met de Palestijnse Autoriteit en zijn Arabische buurlanden - de vorming van een Euro-Mediterrane eenheid.

De Staat Israël kan zich daarom niet beroepen op een 'bestaansrecht van staten', omdat de Staat Israël zelf het bestaansrecht van andere staten ontkracht. Daarom is het begrip zo onzinnig. Het ontstaan en voortbestaan van de Staat Israël laten zich wel ethisch beoordelen, zoals met alle nationale staten, en dat valt negatief uit.

Welterusten verder Pro Israelisch.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_103026189
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 01:46 schreef boekenplank het volgende:

[..]

De Staat Israël negeert alle eisen tot territoriale autonomie binnen de eigen grenzen, bijvoorbeeld voor de Arabische minderheid die achterbleef na 1948. De opdeling van Palestina door de Verenigde Naties was een bewuste afwijzing van één staat, op het Brits Mandaatgebied. De Staat Israël blokkeert de vorming van een Levant-staat of een Egyptisch-Levantijnse staat, waarvoor historische precedenten bestaan. Het blokkeert ook een nog grotere staat, zoals die bestond onder Hellenistisch, Romeins en Ottomaans bestuur. Het bestaan van Israël blokkeert het opgaan van zijn grondgebied in een pan-Arabische staat, en is onverenigbaar met een Islamitisch Kalifaat. Tot slot blokkeert de Staat Israël - overigens samen met de Palestijnse Autoriteit en zijn Arabische buurlanden - de vorming van een Euro-Mediterrane eenheid.

De Staat Israël kan zich daarom niet beroepen op een 'bestaansrecht van staten', omdat de Staat Israël zelf het bestaansrecht van andere staten ontkracht. Daarom is het begrip zo onzinnig. Het ontstaan en voortbestaan van de Staat Israël laten zich wel ethisch beoordelen, zoals met alle nationale staten, en dat valt negatief uit.

Dat is een hoop typwerk voor zo'n broddelwerkje.
Welterusten, slaap zacht.
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 01:54:54 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103026240
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 01:46 schreef boekenplank het volgende:

[..]

das net zoiets als zeggen dat iemand zijn recht op een woning kwijtraakt omdat hij de zwerver in zijn portiek niet binnen wil laten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 01:56:56 #129
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103026257
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 01:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

das net zoiets als zeggen dat iemand zijn recht op een woning kwijtraakt omdat hij de zwerver in zijn portiek niet binnen wil laten
Omdat de vader van die zwerver ooit in dat huis woonde.
Laffe huichelaar
pi_103026275
In dit geval heeft de zwerver gewoon een woning in Egypte.
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 01:59:52 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103026287
quote:
9s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 01:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Omdat de vader van die zwerver ooit in dat huis woonde.
beide kinderen van dezelfde vader woonde in dat huis

maar voor het argument maakt dat niet zoveel uit
er werd geclaimd dat Israel zich niet op zijn bestaansrecht kan beroepen omdat ze dat van de Palestijnen niet erkennen danwel keihard tegenwerken
pi_103026337
In het grote sprookjesboek staat dat het einde der tijden pas komt als alle joden in het beloofde land wonen, vreemd dat dat stuk land aan hun wordt gegeven alsof ze daar recht op hadden.
Waar ze recht op hadden was genoegdoening door duitsland, ze hadden gewoon een stuk duitsland moeten krijgen dat had nu het rijkste stukje duitsland geweest en iedereen had er graag mee gehandeld. Behalve de duitsers die daar eerst woonden waarschijnlijk. Wat krijgen de palestijnen? Iedere dag worden gecontroleerd, muren om je wijk, raketten op je dak.

[ Bericht 4% gewijzigd door thesiren.nl op 13-10-2011 02:13:42 ]
  donderdag 13 oktober 2011 @ 02:41:31 #133
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103026559
quote:

[..]

Ja droef dat je dat woord niet kent, leer je niks meer op de madrassa tegenwoordig? :D

Ik heb even het woord madrassa opgezocht.
En ja hoor, het aloude argument: iedereen die iets negatiefs over Israël zegt, is een moslim.
Ik ben geen moslim en heb ook geen afkomst uit zo'n land.
En ben bovendien vóór het boerkaverbod.

Gek hè, dat niet iedereen die anti-Israël is, ook meteen een moslim is?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 02:45:39 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103026572
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 02:41 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

En ja hoor, het aloude argument: iedereen die iets negatiefs over Israël zegt, is een moslim.

je strooit zelf anders ook vrij vlotjes met termen als 'overduidelijk pro Israel'

veel boter op je hoofd?
pi_103026573
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 02:41 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Nee hoor, onder zowel linkse als rechtsere extremisten is dat de standaard, alleen hebben zij geen eigen scholen.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 02:48:55 #136
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103026582
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 02:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

je strooit zelf anders ook vrij vlotjes met termen als 'overduidelijk pro Israel'

veel boter op je hoofd?
Ik trek een conclusie n.a.v. bepaalde opmerkingen in dit topic.
Dat is heel iets anders dan zomaar iets roepen.

quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 02:45 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nee hoor, onder zowel linkse als rechtsere extremisten is dat de standaard, alleen hebben zij geen eigen scholen.
En nee, ook niet iedereen die tegen Israël is, is een extremist.
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 02:52:24 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103026590
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 02:48 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik trek een conclusie n.a.v. bepaalde opmerkingen in dit topic.
Dat is heel iets anders dan zomaar iets roepen.
ja zoals ik al zei je trekt vrij vlotjes conclusies

daarom vond ik je reactie wat eigenaardig
pi_103026610
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 02:48 schreef Madame_Paon het volgende:

En nee, ook niet iedereen die tegen Israël is, is een extremist.
Jawel, dat is zeer zeker het geval.
Jij ben een extremist, een vijand van de beschaving, verbrander van boeken.
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 02:57:02 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103026617
doe ff normaal
  donderdag 13 oktober 2011 @ 02:57:14 #140
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103026619
quote:
4s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 02:56 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Jawel, dat is zeer zeker het geval.
Jij ben een extremist, een vijand van de beschaving, verbrander van boeken.
:')

Als ik een extremist ben, ben jij ook een extremist.
pi_103026641
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 02:57 schreef sp3c het volgende:
doe ff normaal
Zo staat het in zijn dossier.
Verder geen commentaar.
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 03:03:36 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103026649
zolang het niet in zijn notes staat kan het me niet schelen :P
pi_103030667
Dit is natuurlijk gewoon een wassen neus. Zodra die 1000 Palestijnen geheel in lokale traditie feestvierend en volijk in de lucht schietend allah akbar aan het roepen zijn in Gaza, vliegen de Israeli's er even overheen en laten er wat bommen op vallen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_103032024
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:57 schreef Hathor het volgende:
Dit is natuurlijk gewoon een wassen neus. Zodra die 1000 Palestijnen geheel in lokale traditie feestvierend en volijk in de lucht schietend allah akbar aan het roepen zijn in Gaza, vliegen de Israeli's er even overheen en laten er wat bommen op vallen.
Precies, wie kijkt er nou nog op een oorlogsmisdaad meer of minder.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_103033809
quote:

Nou de pallestijnen waren daar dus niet eerst, er waren daar in de regio al Joden toen de eerste Arabier nog moest ontstaan op het Arabische schiereiland.

Wat een onzin, je begrijpt toch wel dat de Arabieren precies even oud zijn als de Joden?

Alleen toen waren het nog geen Moslims aangezien het voor de tijd van Mohammed was.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_103042338
Net alsof WammesWaggel daar iets van weet. Gewoon een of andere kalende ouwe gek die hier zijn eenzaamheid op Arabieren zit af te reageren.

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 15-10-2011 14:04:10 ]
Sum es est, sumus estis sunt
pi_103043381
quote:
12s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:06 schreef Leevancleef het volgende:
Net alsof WammesWaggel daar iets van weet. Gewoon een of andere kalende ouwe gek die hier zijn eenzaamheid op Arabieren zit af te reageren.
Integendeel, ik lijk in niks op jou.
Prachtig golvende manen zijn een bekend kenmer van ondergetekende.

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 15-10-2011 14:04:21 ]
pi_103043448
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:48 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

Wat een onzin, je begrijpt toch wel dat de Arabieren precies even oud zijn als de Joden?

Alleen toen waren het nog geen Moslims aangezien het voor de tijd van Mohammed was.
Jij bent je er dus niet van bewust dat de Arabieren een relatief nieuwe uitvinding zijn? En al helemaal in bv Israel en Marokko.
Zo leer jij ook nog eens iets!
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:43:07 #149
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103043549
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:40 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Jij bent je er dus niet van bewust dat de Arabieren een relatief nieuwe uitvinding zijn? En al helemaal in bv Israel en Marokko.
Zo leer jij ook nog eens iets!
En de joden waren al vertrokken toen de Palestijnen er kwamen wonen.
En de Palestijnen wonen er nog steeds, dus zij hebben recht op het land en de Israëliërs niet.
pi_103043761
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

En de joden waren al vertrokken toen de Palestijnen er kwamen wonen.
En de Palestijnen wonen er nog steeds, dus zij hebben recht op het land en de Israëliërs niet.
Dat is dus niet waar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')