abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103318072
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:17 schreef fokker2012 het volgende:

[..]

Heb liever haar dan jouw terreurstaatverheerlijkende soort. :')
Dit meen je niet echt, of wel?
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:34:42 #77
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_103318182
IAF krijgt het ws druk de komende tijd.
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2011 @ 11:36:18 #78
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_103318240
quote:

[..]

Gekken zoals Wafa al-Bass heb je hier ook al zitten blijkbaar.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_103322206
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:38 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Heb in het cafe gehoord dat de reden dat Israel hem niet heeft kunnen bevrijden lag aan de omstandigheid. Shalit zou door twee zelfmoordcommando's bewaakt worden die opdracht hadden zichzelf op te blazen als er een reddingsactie zou zijn ondernomen ...
Israel was twee closed maar heeft nooit door gezet en de twee bewakers / zelfmordcommando's ware 24/7 in de twee kamers die voor shalit waren gereserveerd.
hij werd in isolation gehouden buiten hij soms contackt had met zijn bewakers .een bewaker is na 2 jaar omgekomen op weg naar de ruimte van gilat shalit .daarna is er een anderen bewaker gekomen waar hij geen contack mee had maar alleen met de bewaker van het begin .
licht heb hij in de 5 jaar niet gezien buiten een lamp in de kamer
na zijn kiopnapping door de terror groep is hij uitgeleverd aan een anderen terror groep . omdat zij een beteren behuizing voor hem hadden . zodat buitenlandse inlichtingen diensten hem niet op het spoor kwamen ,in het begin van zijn kipnapping, de omgeving wist Israel .het was ook geen normaal huis .de omgeving werd door Israel 14/7 ingegaten gehouden en in de oorlog tegen de hamas werd in dit gebied in raffah niet gebombardeerd
quote:
Ik vind hier echt niks van terug op internet..
wait for this .
quote:
Zal wel een hoax zijn maar wat ik me afvraag na deze deal .. waarom kon de mossad/ shin bet/ idf hem 5 jaar niet vinden op zo'n klein strip grond.. de GAZA strook?
dat vroeg ik mij af al voor deze deal .er was een totaal black out omtrend gilat een paar mensen werden op de hoogte gehouden waar onder noam, soms press ,veel dingen werden niet toegestaan voor plubikatie inverband de gevoeligheid van de zaak . zelfs de verwisseling van de terroristen en gilat shalit was zo breekbaar, dat een persoon dit alles teniet kon doen .
je deal namelijk niet met mensen waar een recht geld zoals een woord een man .
quote:
pi_103324535
quote:

[..]

Lachen omdat er kinderen zijn opgeblazen, wat een lieve vrouw O+
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')