We zullen zien, het is weer open.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is ONZ, dan mag je toch wel een beetje lol hebben? Volgens mij gaat het niet tegen de regels.
Nu weer dichtquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
We zullen zien, het is weer open.
Eigen schuld vriend.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu weer dicht
Maar beseffen jullie niet dat dit een schrik-effect geeft voor veel pedo's en dat het zorgt dat ze in de toekomst niet zo maar meer meisjes proberen te ronselen? Het is ethisch meer verantwoord om het topic te laten staan.
Ook staat er in de disclaimer van de site dat je niet zo maar persoonsgegevens moet geven, dat is dus eigen schuld.
Privé info op FOK! is niet toegestaan, ook al is het een pedo.quote:
Nee inderdaad. Wat wil je op zo'n moment doen, de held uithangen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik hoef me niet verantwoordelijk te voelen als er een vermist meisje in het nieuws komt
Ach, waarschijnlijk is het toch een wegwerp e-mail.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Privé info op FOK! is niet toegestaan, ook al is het een pedo.
Ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:32 schreef tong80 het volgende:
Kan een mod er Voetbal-International van maken ?
Alvast bedankt.
Deze man vindt Voetbal-International smakeloos.
KLOPT!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
wat vind je van de user boven je - spelletje is weer begonnen
Nee, was gewoon een SCquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:04 schreef utopie het volgende:
Ga ik nu dood? #2
mag dit topic weer open? hij was gewoon echt geniaal mooi
jongequote:
Met slowchat krijg je elk topic volquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:18 schreef utopie het volgende:
[..]
jongedat is het eerste topic van mij in 6 jaar wat gewoon vol is gekomen en een tweede deel van gemaakt is
nee maar gast. het was gewoon een goed topic. Ik heb me de hele avond vermaakt gisterquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Met slowchat krijg je elk topic vol
alsjeblieft nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef utopie het volgende:
[..]
nee maar gast. het was gewoon een goed topic. Ik heb me de hele avond vermaakt gisterKan er geen utopie slowchat komen
?!
Er zijn genoeg SC's.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef utopie het volgende:
[..]
nee maar gast. het was gewoon een goed topic. Ik heb me de hele avond vermaakt gisterKan er geen utopie slowchat komen
?!
Oké.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:54 schreef Haifisch het volgende:
SMEGMANUS!
Dat topic was GEEN bagger topic, maar een voorstel!
hint hintquote:
Wat had je dan gedacht met zo'n topic?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:51 schreef tong80 het volgende:
Slotje graag.
Is niet leuk meer
Stereo typen over Marokkanen.
Done.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Foute grappige hitler cartoons
svp tt iets wijzigen bv
Foute grappige hitler cartoons
zodat die alleen niet grappige maar wel grove niet zo rap meer gepost worden. Er staan verder zulke juweeltjes tussen dat het zonde zou zijn als ie dicht moet imo
Ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:06 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn excuses..
dit mag toch alstublieft wel dicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
Halllloooo daar.
Wat ik me al een tijdje af vraag is, waarom zijn er zoveel centrale topics? Ik snap dat er bepaalde topics centraal moeten zodat je daarna verwezen kan worden (linkdump / etcetera)
Maar 21 stuks ? Misschien ideetje om er eens een blik op te werpen welke er nog " nodig " zijn.
Klein voorbeeldje, er staan topics waar al 4 maanden of 2 maanden niet in gepost is.
Blijft gewoon staan. Dat overleggen wij allemaal op de achtergrond toch bedankt voor het meedenken maar dat is echt niet nodig maar toch bedankt echt waar kusje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Whatever!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Gefeliciteerd Utopie
Hij is wel jarig
Dat slaat nergens op, je sluit zomaar een topic voor iemand die jarig is onder het mom dat is ie niet en nu zeg je whatever, open hem dan ook gewoon weerquote:
Dus hij liegt tegen mij op msn?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:59 schreef smegmanus het volgende:
Hij is niet jarig -> geen topic -> opgelost slotje.
Guess so.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus hij liegt tegen mij op msn?
Nee. Bemoei je met je eigen zaken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Gaddafi leeft nog!!
Doe dan schopje BNW ?
Is het duidelijk ja? Het gebeurt anders nog steeds.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:46 schreef Plastic_zak het volgende:
In UDOWU staat nog steeds
Voordat je reageert
- Geen lapo-hunt.
Het is duidelijk, kan het nu weg? Het is erg vervelend namelijk.
Alvast bedankt.
Beetje opgeschoond.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:28 schreef o.us het volgende:
Zeg hier "Welkom in Nederland" in een andere taal.
Kunnen die kinderachtige offtopicposts weg, plies?
Daar stonden meer posts in. En die paar seconden verschil. Kom nou.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:28 schreef Haifisch het volgende:
Oerbeer, die van mij was op tijd, niet te vroeg zoals die wat nu open is.
Ik ook goed?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:48 schreef BBQSausage het volgende:
Kunnen modjes niet even voor gastmod spelen wanneer dit ontstaat? ;
Welke user zou jij kopen met 10000000000000000euro?
100000000000000 euro
Wat zou jij bestellen bij de mac voor 1000000000000
Wie zou jij laten vermoorden voor 10000000000000euro?
Hoe komen ze eigenlijk aan die 1000000000000euro?
Wat gebeurt er met dit forum na een zoveelste 1000000000000 euro topic
Nu posten de mods vrolijk mee in die topics, beetje jammer.
Goed punt wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:48 schreef BBQSausage het volgende:
Nu posten de mods vrolijk mee in die topics, beetje jammer.
P_Z loopt een beetje op mij te ragen, verziekt de boel een beetje. Mij maakt het niet uit, lang leven de FOK! Abo's, maar alsnog niet echt fijn zo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Echt, wat een teringmongool is dalando
Houden we (al) in de gaten.. heb de TR ook gezien.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
P_Z loopt een beetje op mij te ragen, verziekt de boel een beetje. Mij maakt het niet uit, lang leven de FOK! Abo's, maar alsnog niet echt fijn zo.
Thanks. Geen haat niets, je opent gewoon nietszeggende meuk; meer niet.quote:
Bagger = bagger = Professor dokter Smegmanus geassisteerd door zijn assistent Oerbeer en de lieftallige assistente Myraela, die gezellig het slotje de baggertopics komen opereren. Natuurlijk kun je altijd je dingetjes zeggen, maar je HOEFT niet voor alles wat je kwijt wil een topic te openen. En oja, als je unbanned bent hoef je geen topic te openen, mensen die je herkennen zullen je vast wel begroeten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:28 schreef Gummiebeer het volgende:
Wordt een bitje moe van slotjes op mijn topics. Ook al zijn ze bagger, of niet bagger. Er zijn meerdere baggertopics die niet gesloten worden en die het wel verdienen.
Vriendjespolitiek of...? Zeg het maar.
Ik heb mn dingetje gezegd.
Negeer die kneus gewoon, hij loopt waarschijnlijk nu al te masturberen op zijn vermelding in de FB.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
P_Z loopt een beetje op mij te ragen, verziekt de boel een beetje. Mij maakt het niet uit, lang leven de FOK! Abo's, maar alsnog niet echt fijn zo.
Hoi collegaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Negeer die kneus gewoon, hij loopt waarschijnlijk nu al te masturberen op zijn vermelding in de FB.
Veel hoorquote:
Huh?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok note en nooit modje. dat is nu duidelijk geworden. ik ben weer wat gerust gesteld.
als je niet stopt met baggeren in fb dan bannen ze jouquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
troll dm-ed nav mijn post in dit topic. ik stel daar geen prijs op. kan ik hem laten bannen?
DM lekker terug inplaats van de FB te verpauperen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
troll dm-ed nav mijn post in dit topic. ik stel daar geen prijs op. kan ik hem laten bannen?
Nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Euh, nee?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
hallooo rotterdammerts!
Dat 2 mods voor je posten zonder hem dicht te gooien maakt niets uit smegmanus ?
zo word je nooit mod hequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
hallooo rotterdammerts!
Dat 2 mods voor je posten zonder hem dicht te gooien maakt niets uit smegmanus ?
Edit: beetje flauw
Terechte klacht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 05:46 schreef Monopoly het volgende:
Oké, vrienden. Ik hoorde dat mijn maten Intronic en Flippiee beiden een ban hebben gekregen omdat reeksverneuken.
Ik heb er zelf ook debet aan.
Derhalve wens ik ook één weekban. Gaarne moet deze zo spoedig mogelijk ingaan.
Ik voel mij anders verheven boven andere vrinden van mij.
Gr Gr Kanker Rutte.
ok, ik meld het wel achter de schermen.. Schavuit!quote:Op zondag 30 oktober 2011 05:46 schreef Monopoly het volgende:
Oké, vrienden. Ik hoorde dat mijn maten Intronic en Flippiee beiden een ban hebben gekregen omdat reeksverneuken.
Ik heb er zelf ook debet aan.
Derhalve wens ik ook één weekban. Gaarne moet deze zo spoedig mogelijk ingaan.
Ik voel mij anders verheven boven andere vrinden van mij.
Gr Gr Kanker Rutte.
Ik vind 'm wel leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef Plastic_zak het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/359490
Kan deze kutkloon zo snel mogelijk een ban krijgen?
Jij hebt niets te eisen hier.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Toch eis ik dat hij even door de kloonscan gaat.
Ik ben een Ariër dus ik heb sowieso meer rechten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jij hebt niets te eisen hier.
Misschien is het mijn kloon wel.
quote:
Het is al gek genoeg dat jij je verheven voelt boven je collega mods.quote:
Jezus onwijze zeikhoer dat je bentquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Het is al gek genoeg dat jij je verheven voelt boven je collega mods.
Trieste zaak dit. Waarom moet het perse dicht als 2 (twee) andere mods van ONZ vinden van niet?
Oh heil enzulks.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben een Ariër dus ik heb sowieso meer rechten.
Ga eens weg, huilie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Trieste zaak dit. Waarom moet het perse dicht als 2 (twee) andere mods van ONZ vinden van niet?
Oja, die maken er ook geen probleem van omdat ze weten dat het bagger was.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
Waarom moet het perse dicht als 2 (twee) andere mods van ONZ vinden van niet?
Nee. Maar ik zal het er mee moeten doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Oja, die maken er ook geen probleem van omdat ze weten dat het bagger was.
Is dit antwoord goed genoeg voor je?
Geen ban aanvraag?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Zou P_H geen ban krijgen als hij nog 1x in FB zou komen? ;')
Het was gewoon een baggertopic, omdat 2 mods daarin meedoen maakt het niet minder bagger. Nu niet gaan mierenneuken he. Kusjekroel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Dit is geen werk, dit is hobby.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
Geen ban aanvraag?Kom, ga lekker modje spelen! Doe je werk.
![]()
Krijgen ONZ-mods niet betaald?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dit is geen werk, dit is hobby.
Ben je dom ofzo
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was gewoon een baggertopic, omdat 2 mods daarin meedoen maakt het niet minder bagger. Nu niet gaan mierenneuken he. Kusjekroel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |