quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:55 schreef J.D.Morrison het volgende:
haha hont, lol
@Frishe: Alison Brie fapfap
Wat leuk om te horenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik bedoel van het lachenjij bent een geweldige user serieus
Inderdaad, ik sta er versteld van dat ze jou prachttopic gesloten hebben...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jammer dat me topic dicht is, wel te begrijpen maar je snapt hopelijk dat jij een van me favo users bent
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:55 schreef J.D.Morrison het volgende:
haha hont, lol
@Frishe: Alison Brie fapfap
Geeft niks man, je blijft mn heldquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:22 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik sta er versteld van dat ze jou prachttopic gesloten hebben...![]()
![]()
Ik wou net reageren, maar was al te laat...
![]()
Sorry daarvoor.
![]()
![]()
Oke, iedereen die mij een held vind (wat irl niet zo is...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Geeft niks man, je blijft mn held
Jij bent irl ook een relaxde gozer, kan niet andersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:29 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, iedereen die mij een held vind (wat irl niet zo is...) , is in mijn ogen ook een held (kan wel irl zijn...
![]()
...
![]()
![]()
Zowel degene die een hont als een hond gelooft/geloofd is mij een dierenliefhebber.quote:
Het is geloofdtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:37 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Zowel degene die een hont als een hond gelooft/geloofd is mij een dierenliefhebber.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |