quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:55 schreef J.D.Morrison het volgende:
haha hont, lol
@Frishe: Alison Brie fapfap
Wat leuk om te horenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik bedoel van het lachenjij bent een geweldige user serieus
Inderdaad, ik sta er versteld van dat ze jou prachttopic gesloten hebben...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jammer dat me topic dicht is, wel te begrijpen maar je snapt hopelijk dat jij een van me favo users bent
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:55 schreef J.D.Morrison het volgende:
haha hont, lol
@Frishe: Alison Brie fapfap
Geeft niks man, je blijft mn heldquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:22 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik sta er versteld van dat ze jou prachttopic gesloten hebben...![]()
![]()
Ik wou net reageren, maar was al te laat...
![]()
Sorry daarvoor.
![]()
![]()
Oke, iedereen die mij een held vind (wat irl niet zo is...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Geeft niks man, je blijft mn held
Jij bent irl ook een relaxde gozer, kan niet andersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:29 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, iedereen die mij een held vind (wat irl niet zo is...) , is in mijn ogen ook een held (kan wel irl zijn...
![]()
...
![]()
![]()
Zowel degene die een hont als een hond gelooft/geloofd is mij een dierenliefhebber.quote:
Het is geloofdtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:37 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Zowel degene die een hont als een hond gelooft/geloofd is mij een dierenliefhebber.![]()
Toen ik jou wou replyen ging mijn blik bier over mijn toetsenbord heen.... heb geprobeerd te redden wat te redden valt, mocht ik morgen niet online zijn, dan weet je de reden.... Maar hopelijk gaat het goed..quote:
Is het ook... Kan ik niet anders beamen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:43 schreef DrDentz het volgende:
Dat is godverdomme een lieve hont jonge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |