We zullen zien, het is weer open.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is ONZ, dan mag je toch wel een beetje lol hebben? Volgens mij gaat het niet tegen de regels.
Nu weer dichtquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
We zullen zien, het is weer open.
Eigen schuld vriend.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu weer dicht
Maar beseffen jullie niet dat dit een schrik-effect geeft voor veel pedo's en dat het zorgt dat ze in de toekomst niet zo maar meer meisjes proberen te ronselen? Het is ethisch meer verantwoord om het topic te laten staan.
Ook staat er in de disclaimer van de site dat je niet zo maar persoonsgegevens moet geven, dat is dus eigen schuld.
Privé info op FOK! is niet toegestaan, ook al is het een pedo.quote:
Nee inderdaad. Wat wil je op zo'n moment doen, de held uithangen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik hoef me niet verantwoordelijk te voelen als er een vermist meisje in het nieuws komt
Ach, waarschijnlijk is het toch een wegwerp e-mail.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Privé info op FOK! is niet toegestaan, ook al is het een pedo.
Ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:32 schreef tong80 het volgende:
Kan een mod er Voetbal-International van maken ?
Alvast bedankt.
Deze man vindt Voetbal-International smakeloos.
KLOPT!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
wat vind je van de user boven je - spelletje is weer begonnen
Nee, was gewoon een SCquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:04 schreef utopie het volgende:
Ga ik nu dood? #2
mag dit topic weer open? hij was gewoon echt geniaal mooi
jongequote:
Met slowchat krijg je elk topic volquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:18 schreef utopie het volgende:
[..]
jongedat is het eerste topic van mij in 6 jaar wat gewoon vol is gekomen en een tweede deel van gemaakt is
nee maar gast. het was gewoon een goed topic. Ik heb me de hele avond vermaakt gisterquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Met slowchat krijg je elk topic vol
alsjeblieft nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef utopie het volgende:
[..]
nee maar gast. het was gewoon een goed topic. Ik heb me de hele avond vermaakt gisterKan er geen utopie slowchat komen
?!
Er zijn genoeg SC's.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef utopie het volgende:
[..]
nee maar gast. het was gewoon een goed topic. Ik heb me de hele avond vermaakt gisterKan er geen utopie slowchat komen
?!
Oké.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:54 schreef Haifisch het volgende:
SMEGMANUS!
Dat topic was GEEN bagger topic, maar een voorstel!
hint hintquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |