ik wilde je ontmoetenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan niet, ik ga zometeen hoeren vermoorden achter ht station.
Ik was thuisquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:18 schreef Oerbeer het volgende:
Ik was er gister! Waar waren jullie nou.
Hihi, onnozel figuur.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
ik dacht dat alleen in Amsterdam er een bijenkorf was
Utrecht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gister heb ik nog op je gewacht bij Big Ben's. Waar was je nou
Volgende keer beterquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dan ben ik eens een keer in Rotterdam, ga jij in Utrecht zitten.
Ah je zaterdagmiddag afspraak! Uiteraard. Als u nog 2 handen nodig heeft... Please do let me know.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan niet, ik ga zometeen hoeren vermoorden achter ht station.
Nee, ik sla ze gewoon tot ze niet meer bewegen , en dan draai ik een keutel in haar gezicht. Rustig de Sp!ts lezen, perfecte middagquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ah je zaterdagmiddag afspraak! Uiteraard. Als u nog 2 handen nodig heeft... Please do let me know.
like a bossquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik sla ze gewoon tot ze niet meer bewegen , en dan draai ik een keutel in haar gezicht. Rustig de Sp!ts lezen, perfecte middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |