Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Ouqz, telkens lapohunten, en ik herinner me de TT van het vorige deel nog.quote:
Die hele reeks komt me de strot uit, gezeik de hele tijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ouqz, telkens lapohunten, en ik herinner me de TT van het vorige deel nog.
Eens. Hoewel ik er post.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:16 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die hele reeks komt me de strot uit, gezeik de hele tijd.
Beter sluiten we 'm
Het is best wel een leuke reeks, maar er zijn redelijk veel kloontjes in de omloop, die de boel een beetje verpestenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:16 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die hele reeks komt me de strot uit, gezeik de hele tijd.
Beter sluiten we 'm
Zeg kun je ons misschien een kans geven iets te sluiten?quote:
Pardon! Zag het wat vroeg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zeg kun je ons misschien een kans geven iets te sluiten?
Topic bestaat net een minuut en je post al in FB.
Een beetje geduld.
Precies, ik weet wel wie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is best wel een leuke reeks, maar er zijn redelijk veel kloontjes in de omloop, die de boel een beetje verpesten
Het grootste deel van de vaste SCers ook wel. Als die weg zijn zou het een stuk rustiger zijn.quote:
Graag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het grootste deel van de vaste SCers ook wel. Als die weg zijn zou het een stuk rustiger zijn.
En ik doe wel een tr/pr als ze weer lopen te klooien, zoniet doen Dimens, BBQSausage of LompeHork dat wel.
Zegt diegene die het hardste hunt van allemaal. Gezeur altijd over dat lapo hunten. Ik heb één keer een lapo gehad in die hele reeks. Als het echt mijn bedoeling was om u pijn te doen, dan deed ik wel wat beter mijn best.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:14 schreef Dalando het volgende:
Ouqz, telkens lapohunten, en ik herinner me de TT van het vorige deel nog.
Wegwezen uit de FB!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:07 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Zegt diegene die het hardste hunt van allemaal. Gezeur altijd over dat lapo hunten. Ik heb één keer een lapo gehad in die hele reeks. Als het echt mijn bedoeling was om u pijn te doen, dan deed ik wel wat beter mijn best.
Vind je?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:36 schreef Oceanview het volgende:
....
Waarom wordt dit topic gesloten, was een grappig topic alleen een TT aanpassing was goed geweest.
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:36 schreef Oceanview het volgende:
....
alleen een TT aanpassing was goed geweest.
Bezeten aankopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je een goeie nieuwe TT geeft gooien we 'm weer open
Gewoon wat gekut denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:07 schreef andreas612 het volgende:
Wat is dat allemaal met die myraela dood topics?
Heldin.quote:
a. nee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
a. you jelly
b. sluit dat nare begrafenistopic dan ook ff dan zijn we allemaal blaai
doe maar jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:49 schreef ValHallen het volgende:
Dat begrafenis topic voor Myraela is een topic dat bedacht werd in een SC waar Myraela zelf bij was. Als het jullie allemaal zo verontrust wil ik best de geschiedenis erbij zoeken en posten, zodat jullie allemaal met een gerust hart weer kunnen gaan slapen.
Dat heb je al eens gevraagd. Gaat nergens over.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Mag mijn topic weer open? Verwijder de bagger van Nectar gewoon..
Wat als de banken!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat heb je al eens gevraagd. Gaat nergens over.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat als de banken!!
Is er internet in de bak?
Wat hebben jullie gisteravond gekeken?
Regel hier Myraela's begrafenis!
En dit soort topics wel?
Mijn topic was ook baas, behalve de posts van Nectar...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:05 schreef remlof het volgende:
Als wij humor in een topic zien blijft ie open, anders niet.
En we zijn niet voor niets ONZ-mods
Dat zou niet erg origineel zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik ben benieuwd naar hoe users remlof zijn begrafenis zouden oppakken. Mag ik?
Kan dat niet in NWS ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:15 schreef RitseB het volgende:
Het Vaticaan is niet schuldig aan de pedofilie
Kan deze weer open? Zat imho best wel potentie in.
Ja en nee. Het is een beetje een onzinnig bericht. Misschien heb ik iets meer vetrouwen in onzin dan.quote:
Ik verwijder de posts wel. Proberen we het opnieuw.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ja en nee. Het is een beetje een onzinnig bericht.
Thanks heldt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik verwijder de posts wel. Proberen we het opnieuw.
Stuur de TS een PM.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:03 schreef Trollscience het volgende:
Wie wil er morgenavond met me neuken?
Krijg ik nog antwoord?!
MIJN AUTISME WAT DOE JE???quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:44 schreef smegmanus het volgende:
Haha doe hem nu vast dicht is nog kwartier weet wel maar doe gewoon is zondag tog.
Net zolang als wij dat willen. Oftewel, bemoei je er niet mee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:26 schreef Trollscience het volgende:
Tot hoelaat werkt de bagger-vrijkaart voor die Twitterjosti Glennznl?
Wut?quote:
Wat? Voorbeeld?quote:
quote:
En volgens mij was het ook verboden om mod te spelen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:51 schreef Dalando het volgende:
Surinaamse kip en de rest van die kloontjes kom van je kloon af en als je geband bent tyf je maar op. , en P_Z ga ergens anders je postcount opkrikken.
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
En volgens mij was het ook verboden om mod te spelen.
Gaat nergens meer over inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:42 schreef zovty het volgende:
Wat vind jij van de user boven je? Deel 21
Kan deze reeks centraal?
Of op slot, het gaat toch nergens over.
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
Beetje jammer Oerbeer.
Je gooit een topic dicht dat na een corrigerende tik van Smeg de goede kant op gaat
Wat vind jij van de user boven je? Deel 22
Oh, derhalve vorige post ingetrokkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:21 schreef LompeHork het volgende:
Gast, even kijken naar dat laatste topic, dat is geen corrigerende tik maar gewoon een gesloten topic:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar ONZ is ook geen vergaarbak van bagger en troep enzovoorts.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Want in ONZ is het verplicht dat het ergens over gaat?
Is het niveau momenteel goed hier?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee maar ONZ is ook geen vergaarbak van bagger en troep enzovoorts.
Is het ook, maar geef ons de kans om het sluiten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is het niveau momenteel goed hier?
Nee dit topic is geen bagger/troep
Zeg ik dat ergens?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is het niveau momenteel goed hier?
Nee dit topic is geen bagger/troep
Hij sloot een verjaardagstopic.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Net zolang als wij dat willen. Oftewel, bemoei je er niet mee.
Christus, hoe vaak moeten we dat nog vertellen?
[..]
Wut?
Omdat het een verkapte postopkrik is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:05 schreef DrNick het volgende:
Waaron werd mijn topic in de o-zo-succesvolle serie "Wat vind je van de user boven je?" deel 23 gesloten?
Maar er waren al 22 delen! Dan hadden die toch al lang gesloten moeten zijn?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Omdat het een verkapte postopkrik is.
Blijkbaar komen de mods daar nu pas achter.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar er waren al 22 delen! Dan hadden die toch al lang gesloten moeten zijn?
Ik zie steeds dezelfde mensen daar posten. Op een gegeven moment weet iedereen dus wel hoe de anderen over hem/haar denken he.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Blijkbaar komen de mods daar nu pas achter.
Dat had het al sowieso nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:05 schreef Stokstaart het volgende:
En dan heeft het topic geen functie meer.
Precies mijn idee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zie steeds dezelfde mensen daar posten. Op een gegeven moment weet iedereen dus wel hoe de anderen over hem/haar denken he.
En dan heeft het topic geen functie meer.
?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Omdat het een verkapte postopkrik is.
Inhoudsloze posts, snel achter elkaar a la een SC.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:46 schreef LompeHork het volgende:
Even een hele stomme vraag hoor, maar waarom zou iemand dit willen:
[..]
?
Ik zie het nut daar helemaal niet van in, ik snap dan ook echt niet wat andere mensen daar nou zo geil aan vinden
En om daar nu een topic over te openen is al helemaal vreemd. Kan iemand mij dat kort en bondig uitleggen?
Dank, dat bevestigd in ieder geval dat ik dus niet wereldvreemd ben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:50 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Inhoudsloze posts, snel achter elkaar a la een SC.
Om post te scoren / cq. postcount op te krikken.
En wat men daar geil aan vind weet ik ook niet.
Wij zijn gewoon een vrolijke organisatie die elkaar een beetje helpen op FOK! en daarbuiten, niets mis mee toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:05 schreef Monopoly het volgende:
Hallo.
Klagen doe ik nimmer, maar van dit topic braak ik inmiddels al een tijdje binnensmonds
Sluit je aan bij de 'Revolutionaire Computerprobleem Democraten'
Ik zie persoonlijk de humor/nut hier niet van in.
Zolang het op een normale manier gebeurt wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon een vrolijke organisatie die elkaar een beetje helpen op FOK! en daarbuiten, niets mis mee toch?
Ik zal er persoonlijk op toezienquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zolang het op een normale manier gebeurt wel.
Ehm, rakker, pizza en pcprobleem zijn de enige die daar posten, laat ze dat lekker via DM doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zolang het op een normale manier gebeurt wel.
Haha, jij hebt duidelijk niets gesnapt van het topic.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:30 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ehm, rakker, pizza en pcprobleem zijn de enige die daar posten, laat ze dat lekker via DM doentopickwaliteit is echt om te janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |