abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103181506
Vorige was gelocked :'(

Meer kwaliteit dit keer :P
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:00:01 #2
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_103181545
Dit lijkt me geen goed idee.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_103181603
weet wat goede ideeën zijn
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_103181638
Zou misschien het goede voorbeeld kunnen geven door niet simpele oneliners te plaatsen om de postcount op te krikken maar misschien indhoudelijk eens wat meer over de betreffende user kunnen melden. Misschien dat ze dan het topic van een snelle pijnloze dood kan redden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103181686
_O- maakt geniale opmerkingen en is bovendien ook nog grappig en speelt gitaar en heeft een konijn die er leuk uitziet.
En zijn gitaar doet van ROARRRR

^O^
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:06:05 #7
319952 waj1
Wat kijk je nou?
pi_103181708
smaakt naar chocolade
"There are no stupid questions, just stupid people."
"être, c'est être vu"
pi_103181786
Voor mij een totaal onbekende user, met een geniale UI waarvan ik hoop dat hij ooit nog eens een naakt variant per DM/PM rond gaat sturen. Ook zijn Username kom ik niet geheel uit...

wajeen
waj een
wa jeen
Vragen vragen.... :')
pi_103181810
Komt niet uit de username van een voor hem totaal onbekende user, hij vindt het vervelend dat er zoveel vragen zijn over deze user en wilt graag meer over hem te weten komen zodat dat weer een vraag minder is.
pi_103181891
Is een blonde chick van chocolade. Heeft een enigsinds passende UI (dansende eenvoudig te hossellen leuk uitziend plaatje)

Vind het doorgaans leuk om deze reeks vol te spammen.

Eenvoudig te hosselleeee en wilt in mijn broekje komen :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103181970
Heeft een UI wat past bij zijn sig, giechelt om het woord komen en vindt het spannend om te reageren op users in dit topic om meer over ze te weten te komen.

Ook is hij soms een beetje gek, maar dat siert hem.

SPOILER
pi_103182023
Maakt soms erg warrige posten. Probeert diep in de ziel van Prof-Hoax te kijken.
Verder weet ik niet waarom ze stuiterbal heeft staan. Dat is vast iets heel diep met achterliggende gedachte.
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_103182049
TR GEMACHT -O- *O* *O*
pi_103182083
Nee. Klaar ermee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')