quote:Constant-velocity joint
From Wikipedia, the free encyclopedia
Constant-velocity joints (aka homokinetic or CV joints) allow a drive shaft to transmit power through a variable angle, at constant rotational speed, without an appreciable increase in friction or play. They are mainly used in front wheel drive and all wheel drive cars. Rear wheel drive cars with independent rear suspension typically use CV joints at the ends of the rear axle halfshafts, and increasingly use them on the propshafts. Audi Quattros use them for all four half-axles and on the front-to-rear driveshaft (propeller shaft) as well, for a total of ten CV joints.
Constant-velocity joints are protected by a rubber boot, a CV gaiter. Cracks and splits in the boot will allow contaminants in, which would cause the joint to wear quickly.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ik houd het nog even in mijn achterhoofd, het is niet overdreven ver hier vandaan. Sowieso heb ik dan misschien al verplichtingen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Dus, zondag, Havelte, semi offroad klungelrit, wie komt?
Veuls te ver weg!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Dus, zondag, Havelte, semi offroad klungelrit, wie komt?
Dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef Barcaconia het volgende:
Voertuig wil niet starten
Is dit een grap?
ik gok dat ik die Swiffer wel een paar keer los moet duwen met mn rubberen bullbarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:34 schreef Barcaconia het volgende:
Ik niet, kost me teveel en als er ook swiftjes meedoen kan ik het toch niet echt serieus nemen.
zou leuk zijn!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:39 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik houd het nog even in mijn achterhoofd, het is niet overdreven ver hier vandaan. Sowieso heb ik dan misschien al verplichtingen.
Dure Boxster, goedkope 911 waarbij de cayman fraaier isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is jullie mening over de Porsche Cayman? M'n oom heeft zo'n ding gekocht, maar ik vind het eigenlijk net niet zegma![]()
Zal vast goed rijden, maar qua uiterlijk...
Wat is er mis met een 924/944/928?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef Dingest het volgende:
Ik zou niet klagen als ik hem cadeau kreeg en zou het ook geen straf vinden om mee te moeten rijden of te bezitten. Maar als ik zelf dat geld moest uitgeven aan een nieuwe auto zou ik denk ik niet naar Porsche wandelen
Die zijn lellik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met een 924/944/928?
Exactimundoquote:
Niets, maar ik loop sowieso niet zo warm voor Porschesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
zou voor hetzelfde geld absoluut een oudere 911 kopen. Sneller, mooier en beter.
moet je ff naar cilla1972 twitteren over wassenaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:03 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx, enig idee hoe de bandenmontage bij autoshop Wassenaar/Sound of Mars/Bandenpaleis qua kwaliteit is?
Zit te rekenen wat een setje winterbanden me gaat kosten...
en dan? Is die tevreden/ontevreden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moet je ff naar cilla1972 twitteren over wassenaar
AAP forum? waar heb je al gekeken? Op MP staat ook meestal wel wat.. wat zoek je? opknappers of wil je ze zelf laten roesten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
SD, weet jij niet een of ander US-barrel forum waar ik 4 stalen velgen van 16x9(of 9,5) kan kopen met 5x5 steek? (5x127 dus).
Opknapper is opzich geen probleem, ik kan stralen en spuiten. Ik zoek 16 inch wielen, 9J of 9.5J breed, ET is standaard 38 maar deze zijn smaller dus ik moet toch even rekenen als ik velgen vindt. Steekmaat is 5x5 (5x127mm).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
AAP forum? waar heb je al gekeken? Op MP staat ook meestal wel wat.. wat zoek je? opknappers of wil je ze zelf laten roesten?
Die hebben ze alquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:44 schreef Barcaconia het volgende:
Geinig ding hoor, ik zeg er geen nee tegen. Maar als je een autootje van dat kaliber voor de leuk erbij koopt, waarom dan in godsnaam geen (hardtop?) cabrio?
Mja dan zou ik persoonlijk ook niet voor een cayman kiezen. Maarja, ieder zijn ding he.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die hebben ze alDat ook het punt, ze hebben geld teveel. Ik zou dan ook 100% voor een 911 gaan. Zo'n cayman blijkt volgens de geleerde wel beter op de weg te liggen door de middenmotor, maar de looks van een 911 staat daar toch wel ver boven
Blijkbaar denken ze daar net als ondergetekende anders overquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die hebben ze alDat ook het punt, ze hebben geld teveel. Ik zou dan ook 100% voor een 911 gaan. Zo'n cayman blijkt volgens de geleerde wel beter op de weg te liggen door de middenmotor, maar de looks van een 911 staat daar toch wel ver boven
dat is de dochter van de eigenaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
en dan? Is die tevreden/ontevreden?
hoe betaal ik mn huur van max 6 dagdelen in de week?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:28 schreef Paladijn het volgende:
En als we toch Twitter doorspitten, dit niet wat voor je Lexxx? http://www.prodist.nl/vac(...).TkGgohiECIA.twitter
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is de dochter van de eigenaar
die zijn niet nieuwquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
nee, maar ze kan je wel op je taalfouten wijzen, ik ken dr omdat ze vroeger mn lerares nederlands wasquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]Dus die gaat me een heel objectief oordeel geven?
Het is beter dan thuiszitten, nul werkervaring opdoen en jaren achtereen in hetzelfde type baan blijven hangen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoe betaal ik mn huur van max 6 dagdelen in de week?
Ik werk niet meer voor de redactie enzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, maar ze kan je wel op je taalfouten wijzen, ik ken dr omdat ze vroeger mn lerares nederlands wasook met mn oude lerares Frysk zit ik regelmatig te ouwenelen op twitter, is een collega van je tegenwoordig btw
ik kom er niet meer op de sitequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik werk niet meer voor de redactie enzo
Nooit opgevallen dat de website niet meer zo soepel loopt?
Ja, wel wat van gehoord, nog geen zekerheden...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:19 schreef Paladijn het volgende:
Is er trouwens al eens nieuws rond het herstel van de oldtimerregeling? Een '89 MX5lonkt dan wel aan de horizon
Ook nog eens goedkoper dan zo'n porker...
het nieuws wat er voor mij toe doet hoor ik wel via andere kanalenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:55 schreef Paladijn het volgende:
Jammer, er is redelijk wat lokaal nieuws te vinden en vergelijken met andere krantensites is die van de LC nog prima leesbaar. Vergelijk het eens met nhd.nl ad.nl en dvhn.nl
Enige nadeel is dat er na een jaar nog aardig wat kleine foutjes inzitten zoals geen naam tonen bij reacties
ET warden zijn vaak hetzelfde, 5X5 steek is voor de zwaardere Chevy modellen, dus Vans en Blazers, Suburbans en zo.. ze zijn er in 8 en 10J. Poedercoaten is aan te raden, want in de pekel roesten ze harder als je ze kunt poetsenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Opknapper is opzich geen probleem, ik kan stralen en spuiten. Ik zoek 16 inch wielen, 9J of 9.5J breed, ET is standaard 38 maar deze zijn smaller dus ik moet toch even rekenen als ik velgen vindt. Steekmaat is 5x5 (5x127mm).
Ik houd MP al een tijdje in de gaten maar deze wielen zijn niet echt gangbaar geloof ik. Ik zag ze ergens in Frankrijk wel te koop maarja
Simpel, standaard design is goed, hoeft niks aparts te zijn. Diep velgbed is wel leuk natuurlijk
edit
Ik zit nog wat te zoeken maar 8j~8,5 lijkt toch wat beter te zijn.
! Dus jij krijgt nieuws van voetballers?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
het laatste bdsm nieuws ontvang ik ook wel, allemaal mand op mond
hij zoekt 16ersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ET warden zijn vaak hetzelfde, 5X5 steek is voor de zwaardere Chevy modellen, dus Vans en Blazers, Suburbans en zo.. ze zijn er in 8 en 10J. Poedercoaten is aan te raden, want in de pekel roesten ze harder als je ze kunt poetsen
Liggen nog wel in de states, maar deze kerel verscheept heel regelmatig. is zijn bizz
Meeste velgen die van de hand gaan zijn 15 inch..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
! Dus jij krijgt nieuws van voetballers?
[ afbeelding ]
hij kan ook een setje voor je zoeken.quote:
quote:Smer, the largest opposition party, which didn’t back the legislation today, will support the changes in a second vote, ensuring it will pass, party leader Robert Fico told reporters in the capital Bratislava. While no date has been set for a new vote, Finance Minister Ivan Miklos said the revamped European Financial Stability Facility will likely be passed this week.
Meeste idd 15ers ben ik achter gekomen. 15x7 ofzo zie je vaak. Ik heb nog maar een handvol 16 tegengekomen en dan meestal ook 7 breed. Eigenlijk 16x8 dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ET warden zijn vaak hetzelfde, 5X5 steek is voor de zwaardere Chevy modellen, dus Vans en Blazers, Suburbans en zo.. ze zijn er in 8 en 10J. Poedercoaten is aan te raden, want in de pekel roesten ze harder als je ze kunt poetsen
Liggen nog wel in de states, maar deze kerel verscheept heel regelmatig. is zijn bizz
Meeste velgen die van de hand gaan zijn 15 inch..
Fijn is dat... How come?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:29 schreef Anne het volgende:
'Goedemorgen'.
Ik heb vannacht echt geen oog dicht gedaan.
Geen idee. Heb je wel eens.quote:
Ik had hem zo gelaten omdat SD-tje nog lag te pitten op de bank.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Draai je de thermostaat niet terug dan?
Ja, ik had het gisternacht. Erg irritant.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee. Heb je wel eens.
Al had ik het wel warm vannacht en vanochtend kwam ik erachter waarom: Verwarming stond nog aan.
Hehe, nee, niet die kant uit in ieder geval.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
2 uur rijden, enkele reis.
Of wil je nog meer verhuizen?
Best wel. En dat "ik moet, ik moet, ik moet echt slapen" helpt dan ook niet echt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, ik had het gisternacht. Erg irritant.
Ik kan de wekker zien, helpt ook niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Best wel. En dat "ik moet, ik moet, ik moet echt slapen" helpt dan ook niet echt.
XM had gisteren geen vrij...quote:Volgens mij heb ik SD ook de halve nacht wakker gehouden met mijn gedraai en gewoel.
Gelukkig heeft ie vandaag overdag vrij, dus hij kan uitslapen.
Blindheid heeft zo z'n voordelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:48 schreef Anne het volgende:
Ik kan de wekker wel zien, maar niet lezen![]()
. (lenzen)
MP kun je overslaan, daar vind je weinig tot niets van een Cupra.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:06 schreef Anne het volgende:
De automaterialenzaak kan mijn koplamp niet leveren, behalve via de dealer.
Maar dan kost ie 180 (!) euro (met korting).
Even op internet speuren straks.
Ja, dat is wel een Iedee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
MP kun je overslaan, daar vind je weinig tot niets van een Cupra.
Misschien Iebee?
Smoke units.quote:
Wat heb je nu weer aangereden?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:06 schreef Anne het volgende:
De automaterialenzaak kan mijn koplamp niet leveren, behalve via de dealer.
Maar dan kost ie 180 (!) euro (met korting).
Even op internet speuren straks.
Hoezo weerquote:
Weer of geen weer, altijd kloteweer.quote:
Ja, mooi klote, moet zo gaan werkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Weer of geen weer, altijd kloteweer.
Jij bumperklevertquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoezo weer?
En anders lees je even terug ofzo![]()
->
[PTA SC] Part no. 1663: Hyundai Accent 2-Dr. Factory Wing
Turq vragen, die heeft vast van die sjonnie dingen liggen.quote:
hmm, sounds like a planquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:45 schreef densmee het volgende:
onderdelenlijn.nl
of moeten het nieuwe zijn?
nee, niet bepaaldquote:
op onderdelen lijn heb ik regelmatig iets gezocht en vaak binnen een uur reacties (overdag)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hmm, sounds like a plan
[..]
nee, niet bepaald
* Alfisti zet de zuurstof vast klaarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
Jah, en nog meer astonishing news; Anne is aan het sporten![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti zet de zuurstof vast klaar
Ik ga dadelijk eerst ff op ebay koekeloeren...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef densmee het volgende:
[..]
op onderdelen lijn heb ik regelmatig iets gezocht en vaak binnen een uur reacties (overdag)
Wat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
Jah, en nog meer astonishing news; Anne is aan het sporten![]()
After this bombshell, I will leave the building, which will be nessesary to stay alive
Heb jij me nog getipt vorig jaar, voor stalen velgen. Die gaan er eind oktober weer onder.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hmm, sounds like a plan
[..]
nee, niet bepaald
Hebben deze gasten ook niets? http://www.mijnautoonderdelen.nl/quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk eerst ff op ebay koekeloeren...
Heb ik al zitten kijken, maar bpost is zo mogelijk nog onbetrouwbaarder dan de landelijk gemiddelde betrouwbaarheid voor bedrijven en ik moet het wel vlug hebbenquote:
zoek wat Surinamers opquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb ik al zitten kijken, maar bpost is zo mogelijk nog onbetrouwbaarder dan de landelijk gemiddelde betrouwbaarheid voor bedrijven en ik moet het wel vlug hebben
Of Chinezen, zou een Chinees ongeveer 5 minuten lang 110v, 100W op kunnen wekken op mijn hometrainer als ik er met een zweep achter sta?quote:
"Normaal kan een mens gedurende langere tijd 100 W nuttig vermogen leveren, een getrainde sportman/vrouw kan 200 tot 300 W leveren. Bij kortdurende “krachtexplosies” kan even een waarde van 800 tot 1000 W gehaald worden."quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Of Chinezen, zou een Chinees ongeveer 5 minuten lang 110v, 100W op kunnen wekken op mijn hometrainer als ik er met een zweep achter sta?
Hier heb ik wat aan. Ik haal mijn bivakmuts en ik bel de lokale afhaalchinees. Ik moest toch nog eten dus 2 vliegen in 1 klap.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
"Normaal kan een mens gedurende langere tijd 100 W nuttig vermogen leveren, een getrainde sportman/vrouw kan 200 tot 300 W leveren. Bij kortdurende “krachtexplosies” kan even een waarde van 800 tot 1000 W gehaald worden."
De versie van Apocalyptica is uberhaupt beterquote:
Je vergist je, je kunt beter een iets getraindere persoon regelen, een fiets heeft een zodanig laag rendement dat je iemand moet hebben die minstens 200 W kan leveren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan. Ik haal mijn bivakmuts en ik bel de lokale afhaalchinees. Ik moest toch nog eten dus 2 vliegen in 1 klap.
Een zweep is een snelle trainer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je vergist je, je kunt beter een iets getraindere persoon regelen, een fiets heeft een zodanig laag rendement dat je iemand moet hebben die minstens 200 W kan leveren.
En als we dan een tandem nemen in plaats van een gewone fiets?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je vergist je, je kunt beter een iets getraindere persoon regelen, een fiets heeft een zodanig laag rendement dat je iemand moet hebben die minstens 200 W kan leveren.
dat zal. maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De versie van Apocalyptica is uberhaupt beter
Met twee Chinezen, goed plan!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En als we dan een tandem nemen in plaats van een gewone fiets?
Even kijken of ik er ook een van achter dat luikje vandaan kan trekken.quote:
Inderdaad.quote:
ik ben naar die stad gegaan, puur vanwege dat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef Paladijn het volgende:
Doe eens niet, straks zit ik weer de hele avond Therion te luisteren
nee hoor zon valmet is niet anders dan ellende schijnbaar, alle bosaannemers stappen over John Deere.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:10 schreef Paladijn het volgende:
Ik vrees dat Densmee nu even aan het fappen is
Nothing runs like a Deerequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:12 schreef densmee het volgende:
[..]
nee hoor zon valmet is niet anders dan ellende schijnbaar, alle bosaannemers stappen over John Deere.
wel erg saai werk overigens, heel de dag op 1 knopje drukken, boom valt vanzelf wordt op lengte gekort en klaarquote:
Net mijn stekker van de aanjager verbetert met aluminiumfolie. Hopelijk blijft dat stomme ding nu wel contact maken.quote:
Ik zat ff bij de dokter.quote:
Nou. Echt nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kennelijk heb jij belangrijker werk dan.
Tja, dat sporten gaat je niet in de koude kleren zitten he.quote:
Best knap!quote:
stuk beter dan pluiskonijn haar disneycovers!quote:
lekker, vroeg, mag je nu ook om 15 uur naar huis?quote:
15:30.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:20 schreef lipje het volgende:
[..]
lekker, vroeg, mag je nu ook om 15 uur naar huis?
Welkom thuis. Was een frisse nacht, niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:37 schreef Sounddragon het volgende:
Good morning from tha couch![]()
Nu slapen en dan ist weekend tot maandagavond
Ja, zeg maar koudachtig zelfs; ik had bijna mijn jas aangetrokkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Welkom thuis. Was een frisse nacht, niet?
Ik merkte het vanmorgen in mijn zomerjas op de fiets om half zeven. Kreeg een krantenwijkflashback.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, zeg maar koudachtig zelfs; ik had bijna mijn jas aangetrokkenGelukkig zijn de lampen lekker warm smerig heet, en maken warme handen veel goed
was stiekem best blij dat ik met de auto was, ik was al koud zat zonder 60 km frisse neus halenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik merkte het vanmorgen in mijn zomerjas op de fiets om half zeven. Kreeg een krantenwijkflashback.
Fluffycuffs, boeien die nog iemand?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:27 schreef Dangel het volgende:
nee, alleen de eigen dingen boeien de mensen. Dat is nog wel hetzelfde
Hoi, trutquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:23 schreef Dangel het volgende:
we zijn ECHT een hallozwaaireeks geworden
Drie winkels geweest, eentje had 'm, maar dat was de gewone versie.quote:
Oeioeioei!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Drie winkels geweest, eentje had 'm, maar dat was de gewone versie.
nee, de palletjes kun je gewoon omzettenquote:
Ik wil die limitedquote:
Stom is dat hè...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:40 schreef Dangel het volgende:
[..]
nee, de palletjes kun je gewoon omzetten
moet je met een agente gaan daten, die hebben echtequote:
Gelukkig heeft de politie andere.quote:
Die doen zeerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
moet je met een agente gaan daten, die hebben echte
ben ik persoonlijk niet zo'n fan vanquote:
voor oom agent wel, voor mij nietquote:
Zij wel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ben ik persoonlijk niet zo'n fan van
ja, maar er is een verschil tussen vrijwillig en onvrijwillig handboeien om he?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
voor oom agent wel, voor mij niet
Ach ja, onvrijwillig is ook multi-interpretabel...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar er is een verschil tussen vrijwillig en onvrijwillig handboeien om he?
Gaat je geen flikker aanquote:
In 99% van de gevallen dat ik ermee in aanraking kwam, was het onvrijwillig, met mij als lijdend voorwerpquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar er is een verschil tussen vrijwillig en onvrijwillig handboeien om he?
Heb je dat zo vaak mogen ondergaan...?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In 99% van de gevallen dat ik ermee in aanraking kwam, was het onvrijwillig, met mij als lijdend voorwerp
Mwoah, laten we zeggen dat ik in mijn wilde tijd best bekend was in de meeste bureau's in R'dam.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heb je dat zo vaak mogen ondergaan...?
Gezellig, rechter of linkeroever?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, laten we zeggen dat ik in mijn wilde tijd best bekend was in de meeste bureau's in R'dam.
En omgeving![]()
Niet meer, maar vroegahh, wazzik niet zo'n lieverdjequote:
Ja, ik heb mijn leven gebeterd toch?quote:
Ik heb geen idee hoe je voorheen was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn leven gebeterd toch?
Zo te lezen maar beter ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je voorheen was.
"Oh shit, hij weer..."quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:17 schreef Sounddragon het volgende:
Ik had een paar jaar geleden een beetje bonje met mijn buurtjes in Nwk, kwamen ze serieus met 3 auto's de straat in om me op te halen
Beter even remblokjes wisselen vooraf, anders is je remweg te lang om in Schaijk te kunnen stoppenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoi, trut![]()
![]()
Winegums metals ontbijt.. en zodadelijk een lekker stukkie op de brommert crossen; eens kijken of ik Schaijk kan vinden zonder navi
Financieel gezien niet iigquote:
Ik schijn nog steeds een aantekeningetje in de computer te hebben ergensquote:
Hmm, nu je het zegt; ze zijn wel bijna op; moet ik nog effe regelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Beter even remblokjes wisselen vooraf, anders is je remweg te lang om in Schaijk te kunnen stoppen
Toch niet in Friesland hè?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
SD, kom je zondag offroaden in met de brommert?
Die Swiffer mag stuk, deze nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawèèèl! Als die Swiffer het kan...
Fluffy gaat maandag gewoon weer in de Swiffer naar werk, die mag niet stuk? De Escort, DIE mag stukquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fluffy gaat maandag gewoon weer in de Swiffer naar werk, die mag niet stuk? De Escort, DIE mag stuk
quote:
Ik heb geen noppen hier; die hangen onder het afdak in Nwk, en mijn huidige set is bijna profielloos, dus nee, lawe dat maar niet doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
SD, kom je zondag offroaden in met de brommert?
en met de ZX of tweety gaan baggeren is ook geen optie...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen noppen hier; die hangen onder het afdak in Nwk, en mijn huidige set is bijna profielloos, dus nee, lawe dat maar niet doen
quote:
Heb je geen navi/Gmaps op je foon?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:06 schreef Duvel het volgende:
Help, we zijn verdwaald... Groeten uit Leeuwarden!
Moet je die mensen wel verstaan natuurlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:38 schreef Anne het volgende:
Je kunt ook de weg vragen. Of is dat niet normaal daar
?
Inderdaad, gewoon de andere stroom vluchtelingen volgenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:13 schreef Paladijn het volgende:
Hoe kun je nou verdwalen in Leeuwarden
In het centrum staan 1001 wegwijsbordjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:41 schreef Dingest het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon de andere stroom vluchtelingen volgen
Is dit de titel van een nieuwe Disney-filmquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
In het centrum staan 1001 wegwijsbordjes
Misschien is dat ook het probleemquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
In het centrum staan 1001 wegwijsbordjes
ok, tof! Fluffy zijn nummer staat op BuzzyBee er bijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:18 schreef Dingest het volgende:
Alex, misschien dat ik morgen wel even kom. Ik moet rond 2 uur in Zwolle zijn om lui te helpen dingen in elkaar te zetten als het goed is, maar als ik een deel tussendoor rijd is die put in Havelte maar 20 km extra
dat ga ik binnenkort een week lang doen. In een Belgische villa. En het oppaskind is net 2 dagen daarvoor 19 geworden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Geld verdienen en tv-kijken en FOK!ken.
Lekker oppassen bij de buren.
Haha wauw dat is helemaal lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat ga ik binnenkort een week lang doen. In een Belgische villa. En het oppaskind is net 2 dagen daarvoor 19 geworden.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat ga ik binnenkort een week lang doen. In een Belgische villa. En het oppaskind is net 2 dagen daarvoor 19 geworden.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha wauw dat is helemaal lekkerdat kind zet je gewoon achter de pc ofzo.
ik ga niet met jongens omquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ging ervanuit dat het een jongen was.
De failwhale is alweer foetsiequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
kan iemand twitter ff fixen trouwens?
Mooie Ford.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef densmee het volgende:
http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=5680
schitterend de polo ongeveer total loss, ford kan gewoon zijn weg vervolgen
Heerlijk om een dikke wagen te rijden. Heb je tenminste wat bij te zetten in zulke gevallen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef densmee het volgende:
http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=5680
schitterend de polo ongeveer total loss, ford kan gewoon zijn weg vervolgen
ja, en haar ouders geven me daar geld voorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dus je bent alleen in een villa met een jongedame?
Lucky ass.
dan ben ik wel benieuwd hoe ze eruit ziet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, en haar ouders geven me daar geld voor
Wat een hoer bent jijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, en haar ouders geven me daar geld voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |