SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
edarawen is ontmaagd met newbie en xtc.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zag jullie in de nieuwe topic lijst!
Hoe gaat het? Nog mensen iemand aan de haak geslagen? Andere speciale mijlpalen etc?
Revenge of the nerds has begun. Ik heb ook een date geregeld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zag jullie in de nieuwe topic lijst!
Hoe gaat het? Nog mensen iemand aan de haak geslagen? Andere speciale mijlpalen etc?
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
edarawen is ontmaagd met newbie en xtc.
wanneer kan ik langskomen om je jaloezie weg te nuemen?quote:
Morgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wanneer kan ik langskomen om je jaloezie weg te nuemen?
Het ontmaagdingsdeel wel... voor de pil had ik gepast gezien mijn verhoogde risico op psychische problemen en mijn recente depressie.quote:
oke, ik trek m'n ape pakkie aan!quote:
edarawen ken ik niet maar ontmaagd met newbie? is dat ook een persoon?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
edarawen is ontmaagd met newbie en xtc.
Aah super! Hoe? En wanneer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Revenge of the nerds has begun. Ik heb ook een date geregeld.
ze reageerde goed?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Revenge of the nerds has begun. Ik heb ook een date geregeld.
We hebben elkaar ontmaagd gisteren, en toch was het niet slecht en vonden we het allebei lekkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
Edarrawen, mag ik een heel brutale vraag stellen?Zeg het maar gewoon als het privé is.
Was Newbie ook nog maagd of had die al ervaring?
Hoe weet je of een verhoogd risico op psychische problemen hebt? Zit het in de familie of zo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het ontmaagdingsdeel wel... voor de pil had ik gepast gezien mijn verhoogde risico op psychische problemen en mijn recente depressie.
Newbie is de liefste user uit dit topicquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
edarawen ken ik niet maar ontmaagd met newbie? is dat ook een persoon?
Ah tof!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
We hebben elkaar ontmaagd gisteren, en toch was het niet slecht en vonden we het allebei lekker
Ik vond het al een vreemde zinsconstructiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Newbie is de liefste user uit dit topic
Hij woont drie uur reizen verderop, hij zit op school nu als het goed is, en ik maak een practicum hier op de uniquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ah tof!
en al doende leert men he(dus wat doe je op fok! of is ie nog werken of zo
)
lekker klef.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Newbie is de liefste user uit dit topic
Oh oké, wat lief, allemaalquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
We hebben elkaar ontmaagd gisteren, en toch was het niet slecht en vonden we het allebei lekker
Jaquote:
jep... nouja, in eerste instantie beetje vreemd enzo... misschien was mijn timing niet helemaal goed. Maar het volgende gesprek was weer gewoon zoals het daarvoor was. Prima dus! En niet meer het gevoel dat ik iemand voor de gek aan het houden ben, dat is ook beter.quote:
Familiekwaal inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe weet je of een verhoogd risico op psychische problemen hebt? Zit het in de familie of zo?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
jep... nouja, in eerste instantie beetje vreemd enzo... misschien was mijn timing niet helemaal goed. Maar het volgende gesprek was weer gewoon zoals het daarvoor was. Prima dus! En niet meer het gevoel dat ik iemand voor de gek aan het houden ben, dat is ook beter.
dus 10-10 is jullie datum en hebben jullie al een foto?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik vind jullie ook allemaal lief hoor!
Nee. Hogeschool Rotterdam studenten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:56 schreef Maanvis het volgende:
wat, je studeert HR&O!? Bende d'r zo inne!?
Afwachten; zien wel hoe het dan loopt. Ik ben allang blij dat ik weer eens wat ervaring op kan doen met daten. Is lang geleden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik hoop voor je dat het wat wordt, dan
Hogeschool ROtterdam?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:56 schreef Maanvis het volgende:
wat, je studeert HR&O!? Bende d'r zo inne!?
Wel sneu voor die 25.000 mensen die niet kunnen komen dan. Ik was sowieso van de partij geweest als ik er studeerde.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Hogeschool Rotterdam studenten.
Nou dat klinkt als een prima houding op zich!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Afwachten; zien wel hoe het dan loopt. Ik ben allang blij dat ik weer eens wat ervaring op kan doen met daten. Is lang geleden.
gelukkig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Hogeschool Rotterdam studenten.
Dan hadden ze kaartjes moeten kopen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wel sneu voor die 25.000 mensen die niet kunnen komen dan. Ik was sowieso van de partij geweest als ik er studeerde.
Het zal voor jullie beiden een raar moment zijn geweest, maar gelukkig is die klik er nogquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
jep... nouja, in eerste instantie beetje vreemd enzo... misschien was mijn timing niet helemaal goed. Maar het volgende gesprek was weer gewoon zoals het daarvoor was. Prima dus! En niet meer het gevoel dat ik iemand voor de gek aan het houden ben, dat is ook beter.
Ja daar ben ik ook wel blij om. Met iemand online leren kennen is het altijd afwachten of de fysieke klik enzo er ook wel is... maar die was er dus al... dat was eigenlijk het enige wat er al was. Verder heb ik haar daarna leren kennen via facebook enzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het zal voor jullie beiden een raar moment zijn geweest, maar gelukkig is die klik er nogen een ding scheelt, jullie hebben elkaar irl leren kennen, dan je bekentenis nog en t contact is nog ok dus ze vind je blijkbaar leuk voor wie je bent
Zo gaat t meestalquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel blij om. Met iemand online leren kennen is het altijd afwachten of de fysieke klik enzo er ook wel is... maar die was er dus al... dat was eigenlijk het enige wat er al was. Verder heb ik haar daarna leren kennen via facebook enzo. Aparte situatie.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:40 schreef Capstan het volgende:
Welterusten allemaal!
Eh, ja, ik bedoel natuurlijk gewoon goedemiddag, maar ik was gisteren weggegaan zonder gedag te zeggen, dus alsnog. Voor de liefhebbers
Waarom heb je me niet gebeld, dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben gewoon met mijn telefoon in de hand in slaap gevallen omdat ik zat te wachten tot je weltrusten zou zeggen, jeweet.
Volgens mij waren die er nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:38 schreef Flepke het volgende:
Oh haaai, ben ik weer![]()
Zijn er foto's van de meet?
Drommels drommels drommels.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij waren die er niet
Ik heb je nummer niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waarom heb je me niet gebeld, dan?
Hoooiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:38 schreef Flepke het volgende:
Oh haaai, ben ik weer![]()
Zijn er foto's van de meet?
Was je opgenomen dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoooi
Hoe was de meet eigelijk? Ben er effe tussen uit geweest!
Je hebt 2 ontmaagdingen gemist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoooi
Wie is er nog meer ontmaagd danquote:
Doosquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:59 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wie is er nog meer ontmaagd dan
edit: laat maar, Newbie natuurlijk
Hoe gaat het met jouw Paiq-acties nu, kree?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:00 schreef kree het volgende:
Zo ik ben er een paar topics tussen uit geweest.
Zie dat onze grote vriend flepke ook weer terug is
Goedemiddag Goedenavond allemaal
Ik zou zeggen, lees het na in het meet-topic.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoooi
Volgens mij zijn de dames die er lid zijn een beetje op hun retourquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:07 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb het idee dat paiq een beetje op zijn retour is.Jammer wat ik vind het wel een prettige site
Iedereen hier overdrijft zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees het na in het meet-topic.Behoorlijk wat namelijk.
Afschuwelijk. Alleen die foto-bewonderaars zijn wel tof voor me zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:07 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb het idee dat paiq een beetje op zijn retour is.Jammer wat ik vind het wel een prettige site
Die heb ik nog nooit gehad. Welke site is wel goed?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afschuwelijk. Alleen die foto-bewonderaars zijn wel tof voor me zelfvertrouwen.
Het gaat me ook meer om de mystery guest op zich.quote:
Ik heb er welgeteld drie gehad. Maar nooit wat van ze gehoord, verder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad. Welke site is wel goed?
Nog steeds 3 contacten en geen reacties meer gehad op mijn laatste vragen, dus ik wacht het maar weer even afquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw Paiq-acties nu, kree?
Hier precies hetzelfde. Leuke gesprek daarna niet meer online. Als ze over een week nog niet gereageerd hebben delete ik ze allemaalquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nog steeds 3 contacten en geen reacties meer gehad op mijn laatste vragen, dus ik wacht het maar weer even af
Ik weet niet, ik zit er verder niet, is toch ook ergens een topic over?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad. Welke site is wel goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo krijg je die foto bewonderaars en dan kan je ze een bericht sturen maar dat kost dan weer credits, dus eigenlijk heb je er niets aan. Maar het idee van foto's beoordelingen en daten verwerk ik ook in mijn projectconcept, dus wel grappig om mee te maken.![]()
Vaak komt het nadat ze een Oneliner hebben aangenomen niet eens tot een gesprek, omdat ze dan al niet eens meer online zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Leuke gesprek daarna niet meer online. Als ze over een week nog niet gereageerd hebben delete ik ze allemaal
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zit er verder niet, is toch ook ergens een topic over?Zo veel sites maar geen enkele waarvan ik het idee heb dat iets is. Sowieso ga ik er niet voor betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo krijg je die foto bewonderaars en dan kan je ze een bericht sturen maar dat kost dan weer credits, dus eigenlijk heb je er niets aan. Maar het idee van foto's beoordelingen en daten verwerk ik ook in mijn projectconcept, dus wel grappig om mee te maken.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Vind je iemand leuk?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
Gelukkig.
Ik kan nog vallen op meisjes van mijn eigen leeftijd.
Oh ja goedenavond.
Ook zo cheeasy:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
Gelukkig.
Ik kan nog vallen op meisjes van mijn eigen leeftijd.
Oh ja goedenavond.
Weetje wat het nadeel is van de meeste sites, meeste melden zich 1 keer aan en komen nooit meer terug, schiet gewoon niet op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo veel sites maar geen enkele waarvan ik het idee heb dat iets is. Sowieso ga ik er niet voor betalen
Ik zou lachen als iemand zei dat hij flepke heette...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:20 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ook zo cheeasy:
Meisje valt (letterlijk) op/tegen me / ik duw haar omver & val er tegen/bovenop:
"Oh je / ik val(t) nu al op je/me, ik heb me nog niet eens voorgesteld, hoi ik ben flepke *hand geven +)
Ik heet flepke!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik zou lachen als iemand zei dat hij flepke heette...
Soort van.quote:
Wat leuk voor je!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Soort van.![]()
Maar ik heb nog 4 lessen volleybal om daar achter te komen.
Ik ben er echt enorm slecht in trouwens.
Daarom ben ik ook wel een beetje klaar met die sites.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weetje wat het nadeel is van de meeste sites, meeste melden zich 1 keer aan en komen nooit meer terug, schiet gewoon niet op.
Fijn dat het gisteren zo goed ging met Newbiquote:
Tof!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Soort van.![]()
Dank jequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook wel een beetje klaar met die sites.
[..]
Fijn dat het gisteren zo goed ging met Newbi
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
je vraagt alleen dr nummer, lekker boeiend hoe je het vraagt
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vragen is voor homo's.
"Geef je nummer even zodat we X kunnen doen komend weekend."
Nog beter, ervoor zorgen dat ze jou nummer vraagt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal opdringerig overkomen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nah, voorkomt weer een hoop mindgames + straalt onzekerheid uit als je het vraagt:
-Mag ik je nummer?
Ja je mag hem hebben maar dan moet je wel x
Nee je mag hem (nog) niet hebben *stoute spelende blik*
Hoezo wil je mijn nummer?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou en, het houdt het spannend, laat hem maar moeite doen
Nu officieel verkeringquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:24 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dank je
We hebben nu verkering want Newbie is lief
Ja precies wat ik ook heb, raar maar die vrouwenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Leuke gesprek daarna niet meer online. Als ze over een week nog niet gereageerd hebben delete ik ze allemaal
Hoezo vierlessen volleybal?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Soort van.![]()
Ik ben het met Chocolate-chick eens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef Flepke het volgende:
Wat denken jullie hiervan?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh god, hebben we haar ook weerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben het met Chocolate-chick eens.
Tof, veel plezier enzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
Zo ik ga vanavond naar een concert toe.
Ik weet niet hoe oud ze is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tof!Hoe ziet ze der uit? Hoe oud is ze?
Tell me more, tell me more.lalalaa
Bwehehehe, klinkt goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze is.
Ze heeft zwart haar, blauwe ogen.
Ze ziet er wel een beetje uit als het type BB ping me skatje.
Maar ze was wel heel lief me de hele tijd tips geven omdat ik natuurlijk enorm slecht was.![]()
Oh ja en ze lacht leuk om mijn faalende volleybalacties.
Van?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
Zo ik ga vanavond naar een concert toe.
Bal kan je beter zo slaan *laat zien*quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze is.
Ze heeft zwart haar, blauwe ogen.
Ze ziet er wel een beetje uit als het type BB ping me skatje.
Maar ze was wel heel lief me de hele tijd tips geven omdat ik natuurlijk enorm slecht was.![]()
Oh ja en ze lacht leuk om mijn faalende volleybalacties.
Ik zou bijna zweren dat ze me leuk vond.quote:
Probleem is dus dat "mag ik je nummer" bij een beetje aantrekkelijke vrouw altijd een vraag/opmerking oplevert waar je moeilijk op verder kunt brijen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje je vraagt een vrouw toch gewoon om haar nummer
dat is netjes en normaal
dat hele geef je nummer want ik ben een alpha male heb je alleen nodig bij van die meisjes die hele dag bezig zijn met mindgames en oooh moet ik al smsen? dat wil je als vent toch ook niet?
Gewoon vragen, doet ze moeilijk weet je meteen wat voor (wauzig) vlees je in de kuip hebt
True, alleen omdat iemand zegt dat ik mijn nummer moet geven wil het nog niet zo zijn dat hij mijn nummer ook echt krijgt. Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
Serieus, ik ben daar niet eens mee bezig of iemand zegt "mag ik je nummer" of "geef je nummer eens"
Op beide kan ik ja of nee zeggen hoor.
Nou, ga er voor zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou bijna zweren dat ze leuk vond.
Bijna.
Natuurlijk maar het voorkomt dat de vrouw in kwestie een vreemde vraag/opmerking naar je hoofd gooit om te kijken hoe je reageert/ zichzelf te beschermen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
True, alleen omdat iemand zegt dat ik mijn nummer moet geven wil het nog niet zo zijn dat hij mijn nummer ook echt krijgt. Dat bepaal ik zelf wel.
En wat veroorzaakt je twijfel daarover dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou bijna zweren dat ze leuk vond.
Bijna.
Zoals ik al zei, one way to find out:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou bijna zweren dat ze me leuk vond.
Bijna.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
Bal kan je beter zo slaan *laat zien*
-Haha, dankje, Jij mag dan goed zijn met volleyballen, ik ben goed met bier, ga je nog iets doen dit weekend?
Als ik mijn nummer niet wil geven aan iemand maakt het niet uit of hij hem eist of gewoon vraagt, dan krijgt hij hem gewoon niet. Ook als je een nummer eist kun je opmerkingen naar je hoofd krijgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:41 schreef Flepke het volgende:
[..]
Natuurlijk maar het voorkomt dat de vrouw in kwestie een vreemde vraag/opmerking naar je hoofd gooit om te kijken hoe je reageert/ zichzelf te beschermen.
moneyfornothing mag ik je nummer?
Ik zie hem graag in mijn pm/dm box te gemoed.quote:
Waarom zou ze mij leuk vinden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
En wat veroorzaakt je twijfel daarover dan?
Te gemoed nog wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik zie hem graag in mijn pm/dm box te gemoed.
Waar probeerde ik ook al weer precies grappig te doen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Flupke, niemand vindt je grappig
Ik snap er ook geen bal van dat er mensen bestaan die mij leuk inden, en toch zijn ze erquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou ze mij leuk vinden?
Maar ach ja ik zie het allemaal wel.
Kreeg net een PM, bleek hij niet van jou te zijn...quote:
Flupke, hou op met dat gezeik van je.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Kreeg net een PM, bleek hij niet van jou te zijn...![]()
Komt hij nou nog?
Vraag ofdat ze zin heeft iets te drinken komend weekend, komop zeg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou ze mij leuk vinden?
Maar ach ja ik zie het allemaal wel.
Tsja als je iets al niet eens normaal tegemoet kan zien, dan wordt het lastig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Kreeg net een PM, bleek hij niet van jou te zijn...![]()
Komt hij nou nog?
Zie je, dit bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja als je iets al niet eens normaal egemoet kan zien, dan wordt het lastig.
Als je dit al als "grap" beschouwt dan heb je wel een heel beroerd gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Flupke, hou op met dat gezeik van je.
En je flauwe grapjes -_-
Stel je niet aan, het is maar internet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zie je, dit bedoel ik dus.
Het typische er omheen draaien/spelen/manipuleren wat vrouwen maar al te graag doen.
Vrouw merkt dat ze de man bij de ballen heeft en gaat er dan als een trekpop mee spelen.
Als ja, je bent ook echt zo dom als een aardappel heh flupke? -_-quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als je dit al als "grap" beschouwt dan heb je wel een heel beroerd gevoel voor humor.
So much stupidity...so little time...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:53 schreef Edarrawen het volgende:
Flepke spamt dit topic nog erger onder dan ik
Ga jij je nou maar in een hoekje zitten schamen dat je hapte en je eigen stelling ontkrachte.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Stel je niet aan, het is maar internet.
Je weet niet eens of ik wel een vrouw ben en toch moet je stoer komen doen.
Ik kom tenminste niet met trieste persoonlijke opmerkingen omdat ik geen fatsoenlijke discussie kan voeren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ja, je bent ook echt zo dom als een aardappel heh flupke? -_-
quote:
Goh vet slim ben jij, waarom denk je dat ik exact zo antwoordde als waar je over zeurde toen je er over door bleef gaan? Misschien zelf maar eens schamen dat jij hapte.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
So much stupidity...so little time...
[..]
Ga jij je nou maar in een hoekje zitten schamen dat je hapte en je eigen stelling ontkrachte.
[..]
Ik kom tenminste niet met trieste persoonlijke opmerkingen omdat ik geen fatsoenlijke discussie kan voeren.
[..]
Waarom houd jij zo van ruziemaken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
So much stupidity...so little time...
[..]
Ga jij je nou maar in een hoekje zitten schamen dat je hapte en je eigen stelling ontkrachte.
[..]
Ik kom tenminste niet met trieste persoonlijke opmerkingen omdat ik geen fatsoenlijke discussie kan voeren.
[..]
"Covering stupidity with more stupidity doesn't generally lead to a favorable outcome."quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goh vet slim ben jij, waarom denk je dat ik exact zo antwoordde als waar je over zeurde toen je er over door bleef gaan? Misschien zelf maar eens schamen dat jij hapte.
Hij is gewoon zo'n standaard klager zoals we zoveel hebben op fokquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waarom houd jij zo van ruziemaken?
Negativiteit is niet goed hoor.
Een les die je zelf blijkbaar nog niet geleerd hebt, niet flupke?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
"Covering stupidity with more stupidity doesn't generally lead to a favorable outcome."
Probleem is dat hier een hoop vrijgezellen (maagden) zitten die of mij collectief trollen of gewoon ignorant as phuck zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij is gewoon zo'n standaard klager zoals we zoveel hebben op fok
Ach gut, elke keer als je geen normaal antwoord meer kan geven kom je met random quotes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
"Covering stupidity with more stupidity doesn't generally lead to a favorable outcome."
Ga dan ergens anders heen lolquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
Probleem is dat hier een hoop vrijgezellen (maagden) zitten die of mij collectief trollen of gewoon ignorant as phuck zijn.
Wel minder dan voordat je geband wasquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
Probleem is dat hier een hoop vrijgezellen (maagden) zitten die of mij collectief trollen of gewoon ignorant as phuck zijn.
Oftewel, hij is compleet overbodig bij het boeken van successen. In tegenstelling tot wat hij zelf graag denkt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wel minder dan voordat je geband was
Ik ben het er gewoon niet mee eens, dat is ook niet bepaald vreemd met zo'n stelling.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:06 schreef Flepke het volgende:
Mijn punt was:
Het vragen van een nummer geeft doorgaans een minder resultaat dan gebiedende wijs / er voor zorgen dat de dame het vraagt.
Wat is daar nou zo bijzonder/vreemd aan?
Zeg maar gerust "Hij is compleet overbodig *PUNT*quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oftewel, hij is compleet overbodig bij het boeken van successen. In tegenstelling tot wat hij zelf graag denkt.
Een Darwin award zou hem inderdaad niet misstaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg maar gerust "Hij is compleet overbodig *PUNT*
"Hey, meisje. Geef je nummer."quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:06 schreef Flepke het volgende:
Mijn punt was:
Het vragen van een nummer geeft doorgaans een minder resultaat dan gebiedende wijs / er voor zorgen dat de dame het vraagt.
Dus jij kunt geen punt maken zonder een grimmige sfeer in een topic te creëeren. Sterk man!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:06 schreef Flepke het volgende:
Mijn punt was:
Natuurlijk vraag je het niet als "openingszin"quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
"Hey, meisje. Geef je nummer."
Ik zou het mijn strot niet uitkrijgen
"Wat is je nummer" vind ik dan wel weer een goede, dan ga je er subtiel al vanuit dat ze hem geeft.
Ben jij niet die kansloze PUA die ervoor zorgde dat users uit dit topic wegbleven?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:11 schreef Flepke het volgende:
Ik had voordat Firefly geband was ook al zo'n discussie met hem, hij was het er ook mee eens dat een vraag simpelweg veel minder kans op succes heeft dan een stelling. Bij een vraag gaan mensen er nog een keer extra over nadenken en er eventueel negatieve gevolgen aan koppelen. Zo simpel is het. Uiteraard is het ook van belang hoe je het zegt, maar dit is een grote factor dat je mee kunt rekenen.
Ik ben hier al voor tientalle dingen uitgemaakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Ben jij niet die kansloze PUA die ervoor zorgde dat users uit dit topic wegbleven?
Ja, dat is hijquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Ben jij niet die kansloze PUA die ervoor zorgde dat users uit dit topic wegbleven?
Als mensen zich überhaupt een keer bedenken als je hun nummer vraagt heeft het misschien gewoon een reden met betrekking tot jouw persoontje, kun je wel leuk een nummer gaan eisen om dat te omzeilen maar als je echt een leuk persoon bent gaan ze ook niet twijfelen als je iets normaal vraagt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:11 schreef Flepke het volgende:
Ik had voordat Firefly geband was ook al zo'n discussie met hem, hij was het er ook mee eens dat een vraag simpelweg veel minder kans op succes heeft dan een stelling. Bij een vraag gaan mensen er nog een keer extra over nadenken en er eventueel negatieve gevolgen aan koppelen. Zo simpel is het. Uiteraard is het ook van belang hoe je het zegt, maar dit is een grote factor dat je mee kunt rekenen.
Quote maar waar je held werd genoemdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik ben hier al voor tientalle dingen uitgemaakt.
Van "Alpha" tot "PUA".
Van "Kneus" tot "Held".
De doodsverwensing van moneyfornothing is echter de eerste.
Nogmaals, je verkleind je kansen, dit soort argumenten veranderen daar niks aan hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als mensen zich überhaupt een keer bedenken als je hun nummer vraagt heeft het misschien gewoon een reden met betrekking tot jouw persoontje, kun je wel leuk een nummer gaan eisen om dat te omzeilen maar als je echt een leuk persoon bent gaan ze ook niet twijfelen als je iets normaal vraagt.
Het verliezen van je voortplantingsvermogen is al prima, dat je dood zou moeten maak jij ervan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Van "Alpha" tot "PUA".
Van "Kneus" tot "Held".
Fair; maar het grote tegenargument was eigenlijk... maakt het uberhaupt uit of je vraagt of dat je het zegt, indien ze je toch wel ziet zitten? Het is iets wat je pas gaat vragen als je al contact hebt; dus het aanvoelen van hoe het contact onderling is, is eigenlijk veel belangrijker.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:11 schreef Flepke het volgende:
Ze verkleind haar kansen? Was ze niet al bezet dan haha!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nogmaals, je verkleind je kansen, dit soort argumenten veranderen daar niks aan hoor.
Nogmaals, dingen gaan eisen van mensen is niet tof.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nogmaals, je verkleind je kansen, dit soort argumenten veranderen daar niks aan hoor.
Nee, dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Natuurlijk vraag je het niet als "openingszin"
Als ik een meid was geweest dan had ik nu mooi kunnen zeggen: "graait in Heloefs zak"... helaas!quote:
Het beviel me wel toen je weg was. Ga eens even oprottenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Van "Alpha" tot "PUA".
Van "Kneus" tot "Held".
Kom maar halen.quote:
Hi hiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze verkleind haar kansen? Was ze niet al bezet dan haha!
Kijk, nu komen we ergens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Fair; maar het grote tegenargument was eigenlijk... maakt het uberhaupt uit of je vraagt of dat je het zegt, indien ze je toch wel ziet zitten? Het is iets wat je pas gaat vragen als je al contact hebt; dus het aanvoelen van hoe het contact onderling is, is eigenlijk veel belangrijker.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:17 schreef palawan het volgende:
[..]
Het beviel me wel toen je weg was. Ga eens even oprotten
(goed he, ik vraag het nieteens, dus nu moet hij het wel doen)
Als ik iemand mag of leuk vind krijgt hij gewoon mijn nummer als hij het vraagt. Ik ontwijk de vraag eigenlijk alleen als ik de ander een kneusje vind en het sowieso niets gaat worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hi hi
[..]
Kijk, nu komen we ergens.
Natuurlijk is timing etc belangrijk, maar dan krijg je nog steeds dit soort "ingeprogrameerde" antwoorden:
En zie daar maar eens omheen te lullen zonder awkward as phuck over te komen.
Je kijkt te veel soaps flupkequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hi hi
[..]
Natuurlijk is timing etc belangrijk, maar dan krijg je nog steeds dit soort "ingeprogrameerde" antwoorden:
En zie daar maar eens omheen te lullen zonder awkward/needy as phuck over te komen.
"Eisen"?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nogmaals, dingen gaan eisen van mensen is niet tof.
Een van de betere posts in dit topic, allertijden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:17 schreef palawan het volgende:
[..]
Het beviel me wel toen je weg was. Ga eens even oprotten
(goed he, ik vraag het nieteens, dus nu moet hij het wel doen)
Soaps zijn voor vrouwen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kijkt te veel soaps flupke
Leugens.quote:
eisenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
"Eisen"?
eisen
•zeer dringend vragen, vaak met een sanctie op het niet beantwoorden ervan.
Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/eisen
Nee dat is inderdaad niet tof, maar wat heeft dat met deze discussie te maken?
Dan ben jij misschien een uitzondering op de regel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik iemand mag of leuk vind krijgt hij gewoon mijn nummer als hij het vraagt. Ik ontwijk de vraag eigenlijk alleen als ik de ander een kneusje vind en het sowieso niets gaat worden.
Nouja; ik ervaar het zelf iets anders. Ik heb ook wel eens gehad dat ze "nee" zei op een speelse manier; maar dat was juist wel leuk... omdat ik meteen doorhad dat het speels bedoeld was. Uiteindelijk dan ook gewoon haar nummer gekregen (4x gevraagd, steeds op een andere manierquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:19 schreef Flepke het volgende:
En zie daar maar eens omheen te lullen zonder awkward/needy as phuck over te komen.
En waarom zouden die 100 vrouwen een date met een bezette vrouw willen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan ben jij misschien een uitzondering op de regel.
Ga eens een gesprekje beginnen met 100 vrouwen waarvan jij denkt dat ze minimaal 10x per dag versierd worden. Probeer dan na een minuut of 5 eens een vervolg afspraak te regelen + nummer.
50x door het te vragen, 50x door het gebiedende wijs / stelling / proberen dat zei het vraagt.
En post je resultaten.
Ik werd een held genoemd door een gast die dankzei mij óf 2 telefoon nummers had geregeld óf 2 zoenen (weet niet meer precies). Ik zoek het zo wel even op. ignorance is a bitch.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou maar wachten totdat flupke permanente ban krijgt lol
En flupke is ook nog eens een jokkebrok. Held...ha ha ha!
Of misschien ligt het gewoon aan jou dat je vooral ontwijkende antwoorden krijgt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan ben jij misschien een uitzondering op de regel.
Ga eens een gesprekje beginnen met 100 vrouwen waarvan jij denkt dat ze minimaal 10x per dag versierd worden. Probeer dan na een minuut of 5 eens een vervolg afspraak te regelen + nummer.
50x door het te vragen, 50x door het gebiedende wijs / stelling / proberen dat zei het vraagt.
En post je resultaten.
Zou inderdaad kunnen dat ik aantrekkelijkere vrouwen benader dan een gemiddeld fokker en dus meer dat soort zaken tegen kom inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of misschien ligt het gewoon aan jou dat je vooral ontwijkende antwoorden krijgt.
Ik denk alleen niet dat dat het probleem is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:29 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zou inderdaad kunnen dat ik aantrekkelijkere vrouwen benader dan een gemiddeld fokker en dus meer dat soort zaken tegen kom inderdaad.
Zoals ik al zei, als je vraagt en je krijgt het niet direct dan kom je "needy" over, je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja; ik ervaar het zelf iets anders. Ik heb ook wel eens gehad dat ze "nee" zei op een speelse manier; maar dat was juist wel leuk... omdat ik meteen doorhad dat het speels bedoeld was. Uiteindelijk dan ook gewoon haar nummer gekregen (4x gevraagd, steeds op een andere manier).
Als het op die manier werkt prima toch!quote:Ik heb niet de ervaring dat het vragen ansich me problemen oplevert of me kansen heeft gekost; vandaar dat het voor mij ook een non-issue is op het moment.
Ik denk dat het probleem is dat mensen altijd extra nadenken en eventueel extra negatieve gevolgen erbij verzinnen, het heeft niets persoonlijks te maken maar meer met eerdere ervaringen. het is zonde om niet de vrouw te ontmoeten die zo doet alleen maar vanwege ervaringen in het verleden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat dat het probleem is.
Sorry ik val niet op mannen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey flupke, heb je een vriendin?
Hou dat de volgende keer even voor je lulquote:
Wat heb je in huis?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verzin eens wat ik zo ga eten. Ik denk. Brood. Gekookt ei. Ham. Andere suggesties?
Klinkt lekker en makkelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verzin eens wat ik zo ga eten. Ik denk. Brood. Gekookt ei. Ham. Andere suggesties?
Hamburgers bakken in een tosti-apparaat. Smaakt goed heb ik gehoordquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
De enigste keer dat ik die vraag uit een mannenmond heb gehoord was het een homo die interesse in me hadquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook niet lol
Heb je een vriendin?
Ik denk dat ze jou gewoon associëren met extra (waarom extra trouwens, zijn die er sowieso al als op jou ingaan? negatieve gevolgen. Mogelijk omdat je qua gedrag teveel lijkt op al die voorgaande patsers die haar probeerden te versieren. Maar wie weet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:32 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem is dat mensen altijd extra nadenken en eventueel extra negatieve gevolgen erbij verzinnen, het heeft niets persoonlijks te maken maar meer met eerdere ervaringen. het is zonde om niet de vrouw te ontmoeten die zo doet alleen maar vanwege ervaringen in het verleden.
Wie loopt er nou vragen te ontwijken, wijf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:38 schreef Flepke het volgende:
[..]
De enigste keer dat ik die vraag uit een mannenmond heb gehoord was het een homo die interesse in me had
Ik probeer de voorbeelden etc zoveel mogelijk centraal te houden, terwijl jullie het steeds maar weer persoonlijk proberen te spelen... (En daarmee redenen + excuses verzinnen waarom het in jullie situatie niet/wel werkt)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik denk dat ze jou gewoon associëren met extra (waarom extra trouwens, zijn die er sowieso al als op jou ingaan? negatieve gevolgen. Mogelijk omdat je qua gedrag teveel lijkt op al die voorgaande patsers die haar probeerden te versieren. Maar wie weet.
Gebakken ei met hamquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Brood, ham en gekookt ei. [ afbeelding ]
Ik weet niet eigenlijk, geen kaas iig, ik had zin in kaas.
Maar tot nu toe ben jij de enige die aangeeft zich te kunnen vinden in die voorbeelden, anderen ervaren het anders of hebben gewoon geen moeite met een speelse ontwijking van de telefoonnummer vraag. Dus ja, wat wil je er nou mee?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:40 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik probeer de voorbeelden etc zoveel mogelijk centraal te houden, terwijl jullie het steeds maar weer persoonlijk proberen te spelen... (En daarmee redenen + excuses verzinnen waarom het in jullie situatie niet/wel werkt)
Ik schat single, aan zijn reactiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vriendin? Heb je die? Of ben je single?
ik heb nog beemster verwenkaas, die eet ik lekker op met sambalquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Brood, ham en gekookt ei. [ afbeelding ]
Ik weet niet eigenlijk, geen kaas iig, ik had zin in kaas.
Dat weet flupke zelf ook wel denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:48 schreef formerjellybean het volgende:
Geef me je nummer ??? Ik dacht het niet dat is toch superopdringerig, ik ben een vrouw en als iemand dat zo tegen me zegt geef ik hem zeker niet,
Uhm nee dat niet. Wel effe afgelopen donderdag gek avondje mee gemaakt.quote:
zo zo, en nu nog zwanger rakenquote:
Linkje? Ja ik ben lui en weinig tijd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees het na in het meet-topic.Behoorlijk wat namelijk.
Ik zie je 06 nummer graag in een PM kusjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
Serieus, ik ben daar niet eens mee bezig of iemand zegt "mag ik je nummer" of "geef je nummer eens"
Op beide kan ik ja of nee zeggen hoor.
(je bedoelt hij heeft een bord als hoofdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:51 schreef formerjellybean het volgende:
Hoi
Denk dat flupke dat niet zo weet want zo aan het eerdere te lezen heeft die een bord voor zijn hoofd
Lol, volgens maanvis is een goeie versiertruuk je IQ score meenemen naar de kroeg hehequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey maanvis, wat lulde je nou over een kopie van je IQ test meenemen naar de kroeg?
Ik dacht dat je altijd serieus was
Gelukkig ken ik hem niet, maar ik ben alvast een gewaarschuwd manquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef formerjellybean het volgende:
Hij zou toch geen tom heten en waarschijnlijk in Wormerveer wonen
silenus lulde dat ie in de kroeg of discotheek meteen zag of iemand hoogopgeleid was of nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey maanvis, wat lulde je nou over een kopie van je IQ test meenemen naar de kroeg?
Ik dacht dat je altijd serieus was
"Geef je nummer even zodat we X kunnen doen komend weekend."quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:48 schreef formerjellybean het volgende:
Geef me je nummer ??? Ik dacht het niet dat is toch superopdringerig, ik ben een vrouw en als iemand dat zo tegen me zegt geef ik hem zeker niet,
wat moet die engerd van je!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Wow ik lees even wat PMs tussen mij en Schenkstroop en hij was daar nog zowaar vriendelijk, en ik ook tegen hem.
Dat merk ik wel vaker bij mannenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Wow ik lees even wat PMs tussen mij en Schenkstroop en hij was daar nog zowaar vriendelijk, en ik ook tegen hem.
Jij komt over als iemand die totaal de "key" in handen heeft tot contact maken met vrouwen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Is beter dan "mag ik je nummer?"
Want:
1. Je geeft een reden/doel (diverse malen aangetoond dat dit effectiever is dan geen reden)
2. Je vraagt niet dus geen irritante vraag/opmerking die vrouwen vaak gebruiken om zich te beschermen/jou te testen
3. Je hebt afspraak + telefoon nummer + verdere gesprekstof over activiteit X
*nu pak ik de chips nom nom*quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
Jij komt over als iemand die totaal de "key" in handen heeft tot contact maken met vrouwen.
Maar vertel is een persoonlijk verhaal over hoe dat versieren dan ging enzo inplaats van algemene tips?
Omdat je een kut hebt en hij toen nog een kans dacht te hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Haha.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat je een kut hebt en hij toen nog een kans dacht te hebben.
Ik heb ooit nog heel lief linkjes naar zijn facebook weggehaald en daarover een PM gestuurd enzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou het meer willen omschrijven als dat ik goed ben in het "dingen gedaan krijgen van mensen".quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
Jij komt over als iemand die totaal de "key" in handen heeft tot contact maken met vrouwen.
Dat soort verhalen worden hier toch niet geloofd & werken alleen maar averechts. (laatste keer werd ik ook al beschuldigd van trollen...)quote:Maar vertel is een persoonlijk verhaal over hoe dat versieren dan ging enzo inplaats van algemene tips?
Nou ik wil wel eens wat persoonlijks van hem horen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*nu pak ik de chips nom nom*
da's niet zo. toen jij 16 was zeurde ie al de hele buurt bij elkaar op FOK!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha.![]()
Nee ik denk dat hij simpelweg een stuk verzuurder is geworden het afgelopen jaar.
Hier verschillen jij, en de rest van mening. Oftewel je past niet bij ons.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:14 schreef Flepke het volgende:
Dat soort verhalen worden hier toch niet geloofd & werken alleen maar averechts. (laatste keer werd ik ook al beschuldigd van trollen...)
Ik denk ook dat het helemaal niet interessant is om specifieke situaties te bespreken waar iets wel gelukt is. Dat is alleen handig als je dat schouderklopje nodig hebt, verder leert niemand er iets van.
Nou ik denk van wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik zou het meer willen omschrijven als dat ik goed ben in het "dingen gedaan krijgen van mensen".
[..]
Dat soort verhalen worden hier toch niet geloofd & werken alleen maar averechts. (laatste keer werd ik ook al beschuldigd van trollen...)
Ik denk ook dat het helemaal niet interessant is om specifieke situaties te bespreken waar iets wel gelukt is. Dat is alleen handig als je dat schouderklopje nodig hebt, verder leert niemand er iets van.
Je hebt als "beginner" denk ik het meest aan andere "beginners" die actie ondernemen & kritisch naar zichzelf (durven) te kijken en vooral een gedetailleerde beschrijving geven van de keren dat het niet lukte, waarom ze wat deden en hoe ze het de volgende keer anders gaan doen.
Ik wist niet eens dat hij facebook had. Inc foto's?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog heel lief linkjes naar zijn facebook weggehaald en daarover een PM gestuurd enzo.
Op zich zie ik wel dat dit eerder zou werken dan vragen inderdaad. Maar sowieso lijkt het me een beetje raar om gelijk dingen af te gaan spreken als je iemand net kent (als in samen ergens heen gaan). En sowieso zou ik het alsnog niet in die vorm doen, een gebiedende wijs. Maar dat doe ik volgens mij nooit, als zwak betamannetjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Is beter dan "mag ik je nummer?"
Want:
1. Je geeft een reden/doel (diverse malen aangetoond dat dit effectiever is dan geen reden)
2. Je vraagt niet dus geen irritante vraag/opmerking die vrouwen vaak gebruiken om zich te beschermen/jou te testen
3. Je hebt afspraak + telefoon nummer + verdere gesprekstof over activiteit X
Oh, nou ik volg hem ook al behoorlijk lang maar ik ben pas sinds kort een hekel aan hem gaan krijgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's niet zo. toen jij 16 was zeurde ie al de hele buurt bij elkaar op FOK!
Volgens mij wel, maar misschien was het een fake-account hoor, het ging iig rond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij facebook had. Inc foto's?
Optimistisch...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik snap wel een beetje wat Flepke bedoeld denk ik. Maar meer omdat een aantal vrouwen te flabergasted zijn om een geestige opmerking/afwijzing te bedenken. Zeker als het gesprek leuk loopt, je lacht met elkaar, en de man tegenover je zegt ineens, geef me je nummer, dan spreken we komend weekend wat af, ik denk niet dat ik direct zou afwijzen, mits soepel ingebracht.
En ik denk ook dat flepke op een dergelijke situatie doelt, maar volgens mij heeft hij niet veel krediet opgebouwd in dit topic
Als we daar dan gewoon even schijt aan hebben en gewoon kijken naar wat die zegt. Beetje stom als die net terug is en de drama nu al weer begint, maar dat komt echt niet alleen vanuit hem.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:22 schreef Cassandra87 het volgende:
maar volgens mij heeft hij niet veel krediet opgebouwd in dit topic
A toe nou!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als we daar dan gewoon even schijt aan hebben en gewoon kijken naar wat die zegt. Beetje stom als die net terug is en de drama nu al weer begint, maar dat komt echt niet alleen vanuit hem.
Tsja als ik aangeef het eens te zijn met de andere user in het stukje wat hij quote, en hij dan meteen aan komt met 'heb je haar weerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als we daar dan gewoon even schijt aan hebben en gewoon kijken naar wat die zegt. Beetje stom als die net terug is en de drama nu al weer begint, maar dat komt echt niet alleen vanuit hem.
Ik mag Flepke wel opzich, maar ik ben het alleen niet met hem eensquote:
Oh, ja daar geef ik je wel gelijk in hoor. Dat sloeg ook nergens op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja als ik aangeef het eens te zijn met de andere user in het stukje wat hij quote, en hij dan meteen aan komt met 'heb je haar weer' dan krijgt je dan.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier verschillen jij, en de rest van mening. Oftewel je past niet bij ons.
Zoals ik al zei, mijn "mooiste verhalen" kan ik niet delen omdat hier bepaalde modjes rondlopen die mij dan bannen voor "trollen in r&p".quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik denk van wel.
Juist die persoonlijke verhalen werken want daar kun je tips uit halen.
Heb hier ook hele verhalen over die 15-jarige neergezet nouja daar werd ik ook om afgekraakt door de meeste.
Maar waarom kun je niet gewoon eens wat vertellen, kom je ook gelijk een stuk vertrouwbaarder over.
Als ik niet aan den lijve had ondervonden zou ik het niet (op deze manier) delen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:18 schreef minibeer het volgende:
[..]
Op zich zie ik wel dat dit eerder zou werken dan vragen inderdaad.
raarquote:Maar sowieso lijkt het me een beetje raar om gelijk dingen af te gaan spreken als je iemand net kent (als in samen ergens heen gaan).
Als hij toen normaal had gevraagd waarom dan enzo, had ik best de discussie normaal aan willen gaan maar daar had ik toen niet zo'n zin meer in.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ja daar geef ik je wel gelijk in hoor. Dat sloeg ook nergens op.
Waarom zou je gebanned worden als je gewoon eerlijk *jou* verhaal verteld?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik al zei, mijn "mooiste verhalen" kan ik niet delen omdat hier bepaalde modjes rondlopen die mij dan bannen voor "trollen in r&p".
Hij is misschien een beetje paranoidequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom zou je gebanned worden als je gewoon eerlijk *jou* verhaal verteld?
Of je geeft gewoon argumenten in je eerste post?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als hij toen normaal had gevraagd waarom dan enzo, had ik best de discussie normaal aan willen gaan maar daar had ik toen niet zo'n zin meer in.
En als jij dit direct er achter had gezegd wist ze waarom je dat zei en had ze niet gedacht, heb je hem weer met dat heb je haar weerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:32 schreef Flepke het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon argumenten in je eerste post?
Een normaal mens post: "Ik ben het eens met X omdat dit en dat."
Jij zegt "Ik ben het eens met X." omdat je verwacht dat mensen je interessant genoeg vinden om te vragen "waarom?".
En daarom kwam ik dus met "heb je haar weer" dat trekje stond nog in mijn geheugen gegriefd.
Omdat zij zelf de argumenten al gaf waar ik het mee eens ben. Dat je ook normaal had kunnen antwoorden met waarom dan was een voorbeeldje, je had ook iets anders zinnigs kunnen zeggen maar dat deed je niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:32 schreef Flepke het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon argumenten in je eerste post?
Een normaal mens post: "Ik ben het eens met X omdat dit en dat."
Jij zegt "Ik ben het eens met X." omdat je verwacht dat mensen je interessant genoeg vinden om te vragen "waarom?".
En daarom kwam ik dus met "heb je haar weer" dat trekje stond nog in mijn geheugen gegriefd.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En als jij dit direct er achter had gezegd wist ze waarom je dat zei en had ze niet gedacht, heb je hem weer met dat heb je haar weer
Wat ik daarmee bedoelde is dat je flupke, hoewel we allemaal weten wat hij hier deed voor z'n ban, veel credit geeft, het voordeel van de (nogal grote) twijfelquote:
Zucht ben jij mij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:36 schreef Capstan het volgende:
Had ik overigens al verteld dat ik vandaag weer zo'n moment had van: "was ik nog maar 12 jaar jonger geweest"?
Waarom dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:36 schreef Capstan het volgende:
Had ik overigens al verteld dat ik vandaag weer zo'n moment had van: "was ik nog maar 12 jaar jonger geweest"?
Ohw zo. Ik ken m verder niet, volgens mij ben ik weer actief gaan posten ten tijden van zijn ban.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ik daarmee bedoelde is dat je flupke, hoewel we allemaal weten wat hij hier deed voor z'n ban, veel credit geeft, het voordeel van de (nogal grote) twijfel
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik snap wel een beetje wat Flepke bedoeld denk ik. Maar meer omdat een aantal vrouwen te flabergasted zijn om een geestige opmerking/afwijzing te bedenken.
Dat dus inderdaad, ik stuur niet op een telefoon nummer af als ik mijn twijfels heb inderdaad.quote:Zeker als het gesprek leuk loopt, je lacht met elkaar, en de man tegenover je zegt ineens, geef me je nummer, dan spreken we komend weekend wat af, ik denk niet dat ik direct zou afwijzen, mits soepel ingebracht.
Klopt, ik ben hier al voor alles en nog wat uitgemaakt en heb al diverse bans ontvangen.quote:En ik denk ook dat flepke op een dergelijke situatie doelt, maar volgens mij heeft hij niet veel krediet opgebouwd in dit topic
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:38 schreef Flepke het volgende:
Klopt, ik ben hier al voor alles en nog wat uitgemaakt en heb al diverse bans ontvangen.
Het doet nu eenmaal pijn als je je vinger op een zere plek legt en er geen doekjes omheen bind.
In dit topic ben ik al iets "softer" , ik doe mijn best.
Mooi, dan hoeven we alleen maar te weten of flupke single is of niet zodat we hem de hulp kunnen geven die hij zo hard nodig heeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:38 schreef Flepke het volgende:
[..]
[..]
Dat dus inderdaad, ik stuur niet op een telefoon nummer af als ik mijn twijfels heb inderdaad.
Eerst in die bepaalde "vibe" met elkaar zien te raken voor dat je ook maar aan een telefoon nummer denkt.
[..]
Klopt, ik ben hier al voor alles en nog wat uitgemaakt en heb al diverse bans ontvangen.
Het doet nu eenmaal pijn als je je vinger op een zere plek legt en er geen doekjes omheen bind.
In dit topic ben ik al iets "softer" , ik doe mijn best.
wil je een slokje van mijn cola dan? Ik ben ietsjes ouder. Prik is er al wel bijna uit helaasquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:42 schreef Capstan het volgende:
Nou, ik moest iets kopen bij lokale V&D en ging er toen ook maar even een broodje eten. Aan het tafeltje naast mij zaten twee grietjes van ongeveer 16 jaar en op een gegeven moment kreeg één van de twee haar drankje (of althans, het flesje) niet opengedraaid. Vroegen ze mij dus of ik daar even mee wilde helpen. "Het eerste slokje is voor jou", zeiden ze ook nog![]()
En dat bedoelde ik dus...was ik 12 jaar jonger geweest, dan had ik het inmiddels wel geweten
Wat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi, dan hoeven we alleen maar te weten of flupke single is of niet zodat we hem de hulp kunnen geven die hij zo hard nodig heeft
Sorrie, die wiet is gewoon lekker
Age is just a numberquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:42 schreef Capstan het volgende:
Nou, ik moest iets kopen bij lokale V&D en ging er toen ook maar even een broodje eten. Aan het tafeltje naast mij zaten twee grietjes van ongeveer 16 jaar en op een gegeven moment kreeg één van de twee haar drankje (of althans, het flesje) niet opengedraaid. Vroegen ze mij dus of ik daar even mee wilde helpen. "Het eerste slokje is voor jou", zeiden ze ook nog![]()
En dat bedoelde ik dus...was ik 12 jaar jonger geweest, dan had ik het inmiddels wel geweten
Ja, dat en een beetje moe. Slaap ik lekker tussen de dekens ahhquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Je gaat naar bed omdat je je lekker voelt?
De eerlijkheid gebiedt mij te vragen of je ook sinas hebt. Ik ben dan weer niet zo'n cola-manquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wil je een slokje van mijn cola dan? Ik ben ietsjes ouder. Prik is er al wel bijna uit helaas
bed > stoelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Je gaat naar bed omdat je je lekker voelt?
Nee sorry, cola, cherry cola en soyachocomelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
De eerlijkheid gebiedt mij te vragen of je ook sinas hebt. Ik ben dan weer niet zo'n cola-man
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Flepke geef me je nummer, dan bel ik je om persoonlijk te vragen of je single bent
Nou, dat is ook goed. Het gaat om het gebaar, hè?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee sorry, cola, cherry cola en soyachocomel
Ambtenaren hebben toch de neiging om slecht nieuws te brengen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Flepke geef me je nummer, dan bel ik je om persoonlijk te vragen of je single bent
"Bezit van de zaak, einde van't vermaak."quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat dat het hele punt is van deze topique flupke haha, je bent echt een giller ahaha!
Je ontwijkt wel vragen van mijquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
"Bezit van de zaak, einde van't vermaak."
Wie de schoen past, trekt hem af, en aan als je niet flupke bent ;Dquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
"Bezit van de zaak, einde van't vermaak."
Ligt aan de situatie maar in deze wil ik t ook wel zo neerzetten hoor:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ambtenaren hebben toch de neiging om slecht nieuws te brengen?
Pas op, straks gaat flupke the lonesome cowboy nog in z'n 1tje de zonsondergang tegemoet, weg van al dat fok! geweld hierquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie maar in deze wil ik t ook wel zo neerzetten hoor:
Duurde veel te lang voor je met een gevat antwoord kwam, mijn interesse is weg. Bovendien doe je nu afbreuk aan je eigen stelling
Ja sorry, doorgaans ben ik echt heus wel liefquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op, straks gaat flupke the lonesome cowboy nog in z'n 1tje de zonsondergang tegemoet, weg van al dat fok! geweld hier
Heb ik vaker last van, hele waterbassins zijn verdampt eer dat ik ter plekke benquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Duurde veel te lang voor je met een gevat antwoord kwam,
Doe eens sociaal en geef mij ook wat van die drugsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op, straks gaat flupke the lonesome cowboy nog in z'n 1tje de zonsondergang tegemoet, weg van al dat fok! geweld hier
Alleen als je ons vertelt of je single bentquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:00 schreef Flepke het volgende:
[..]
Doe eens sociaal en geef mij ook wat van die drugs
Tot morgen avond schat, blij dat ik je lekker heb laten voelen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben er ook vandoor want ik voel mij lekkersorry
fijne avond!
Arrogantie, en jij denkt dat dat door jou komt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef Flepke het volgende:
[..]
Tot morgen avond schat, blij dat ik je lekker heb laten voelen.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Arrogantie, en jij denkt dat dat door jou komt?
Byebye
singlequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen als je ons vertelt of je single bent
Wel on-topic blijven hequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
single
1) Alleenstaand
2) Alleenstaand persoon
3) Alleenstaande
4) Alleenstaande ronde schijf
-Ja ik sta inderdaad alleen, paar maanden geleden had ik hulp van krukken. Ben geen schijf trouwens.
5) Balspel
-ik ben in het bezit van een klokkenspel, ik ben af en toe een enorme lul maar een balspel?, nah.
6) Enkelspel
-Ik speel inderdaad geen enkel spel
7) Enkelspel bij tennis
-tennis ook niet
8) Geluidsdrager
-mijn mond draagt geluid denk ik?
9) Grammofoonplaat
-Nee dat ben ik niet nee
10) Grammofoonplaat met één nummer aan beide kanten
-Ik hou wel van nummertjes ja maar ben nog steeds geen grammofoonplaat.
Nogmeer rare vragen?
Cassandraaaaa kom teruug, enge homo meneer probeert me te verkrachtenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef kree het volgende:
Flepke vertel nou eens wat over jezelf ipv tips te geven.
Ik ook maar ik zou wel eens wat meer persoonlijk van hem willen weten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef Myraela het volgende:
Ik mag die Flepke wel. Apart. Interessant.
Dit vraagt om meer uitleg....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Cassandraaaaa kom teruug, enge homo meneer probeert me te verkrachten
Het intrigeert je.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef Myraela het volgende:
Ik mag die Flepke wel. Apart. Interessant.
Zo ver denk ik niet, maar het houd mijn aandacht wel meer vast dan iemand die meteen open boek speelt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Het intrigeert je.
Zelfs zo dat ie zo interessant word en je er mee in bed beland.
Mijn kansen, daar gaan ze.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo ver denk ik niet, maar het houd mijn aandacht wel meer vast dan iemand die meteen open boek speelt.
Gij zult niet denken, gij zult doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo ver denk ik niet, maar het houd mijn aandacht wel meer vast dan iemand die meteen open boek speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |